Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    OW; kun je de bakerzak niet rustig afbouwen door eerst 1 arm vrij te laten en dan nog 1 en zo hem steeds losser leggen?

Over die meeting; ik wil wel mee onder voorbehoud hoe het met Elia gaat. Hij is nog altijd erg snel overstuur als iets hem te druk is. Gisteravond was hij helemaal over de rooie na 2 uurtjes bij mijn oma op de koffie dus......maybe yes maybe no....

Tigger; Elia heeft dit net zo alleen gelukkig het meest overdag. Niet stil te krijgen op de arm, op schoot, lopend, Alleen bij mij in bed tegen mijn buik aan wordt hij rustig (na 10 minuutjes) en slaapt hij door. Volgens HET BOEK is het de voorbode van het sprongetje?

Silvie; hier de laatste fles tussen 2300 en 2330

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    OW, je moet inderdaad oefenen met de bakerzak op zijn buik, zodat hij weet dat hij zich prima kan redden daarin. . Ik ben blij dat Emma nog niet draait in bed, want ik vind het ook doodeng.
    Kijk even op bakerzak.nl

3. Niet meer actief

hahaha nieuwsgierige mama"s hiero ;)

het is de topic over de fv mamas die trots zijn maar die ook NOOIT hebben geprobeerd zeg maar.. dus niet de topic wie ik was begonnen thank god ;) hahahahaha maar dat is echt te triest voor woorden hoe het daar aan toe gaat... het gaat gewoon nergens meer over laat ik het daar maar op houden :(

Zo mama tijd nu.... wasjes zijn in de droger, nieuw wasje erin.. kleine bink ligt op 1 oor, eten staat klaar om gekokkereld te worden laat ik dat maar eens voor de verandering gaan doen vandaag ;)

Maar nu is het echt mama tijd...

@Silvie trouwens hier om half negen a 9 uur laatste fles.. hij geeft ook echt aan dat hij wat te eten moet hebben en dan ook echt tijd is voor zijn bedje ;)

@Bianca ja wellicht een idee, maar ik merk wel dat als ik hem soms niet in de bakerzak leg (dat is dus wanneer hij echt al op mijn arm in slaap is gevallen overdags) dat hij altijd binnen 1 uur wakker is omdat hij zich weer eens heeft gemept in zijn gezicht :(

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Bianca, Emma is gelukkig wel te troosten. Ze krijst ook niet, ze huilt heel diep/zwaar. Echt met dikke tranen en diepe snikken. Daarom heb ik het idee dat ze gedroomt heeft. Als ze rustgi is, kan ik haar ook zo weer terug in bed leggen en slaapt ze zo weer in.
    Het zal inderdaad wel een voorbode zijn, dat ze allemaal weer vanalles in dr koppie meemaakt.

5. Niet meer actief

@Tigger thanks voor de tip zal eens gaan neuzen daaro....

ow weet niet of iemand zich nog kan herrinneren dat ik werd gezien als wanbetaler :( bij de h&m en dat ze incasso bla bla op me dak wilde sturen terwijl ik netjes had betaald.... nou hier de mail die ik net van ze krijg... want na 10 euro kwijt te zijn aan belminuten naar hun.... en tig mailtjes heen en weer kwamen ze er toch wel achter dat wij ver voor de datum netjes hadden betaald... nou hier de mail van hun

beste Fam. Vaneveld,

Wat vervelend. Wij zullen deze mail doorsturen aan de coaches van de agents en erop hammeren dat dit niet mag voorkomen. klanten mogen niet het gevoel krijgen dat ze wanbetalers zijn. Ik kan jullie 3 cadeaubonnen toesturen als compensatie!
    Deze kunnen jullie inwisselen als jullie een bestelling doen. Let op, als klant kun je die wel zelf over 3 bestellingen verdelen, maar als je ze alledrie in 1 bestelling wilt hebben, dan moet dat via ons gaan. Je mag dat via mail doen.

Ik hoop dat ik jullie hiermee tegenmoet kom!'

vriendelijke groet,
    Peggy (collega van petra)

Hey verdorie moet ik weer online shoppen hahahahaha ](*,) :)

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    wat rot nou zeg ;)

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wow tigger 22.00 de laatste fles en dan 4 voedingen? Hoe doe je dat :D Hier ook 4 maar lindsey krijgt tussen 19.00 en 20.00 de laatste anders red ze het niet. Wel ook met rijstebloem idd.

@ De rest Jasper heeft zo z,n 1e motor examen maar is doodziek, flinke koorts. Moet hem nu dus brengen dus Lindsey naar haar oppas gebracht en neem Elisa mee.

Reageer later wel!

8. Niet meer actief

hahaha erg he Silvie...

@Rachel... hmmzzz beterschap voor je mannetje en succes uiteraard

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @Rachel .. succes meid

Jørre krijgt ook 4 flessen en die regelt het zelf
    Ook rond 2130 uur de laatste.
    De ene x zit er 3 uur tussen een fles en de andere x 6 uur.

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    knappe kindjes! Bij Lindsey zit er 4 uur tussen niet langer.

Ff over die andere topic bij voeding, ik heb een maand BV gegeven en nu de hele tijd fles. En bij een 2e ga ik meteen flesvoeding geven en ga ik mezelf die ellende besparen ;)

Ben het gezeur erover ook zat. De mama's die BV doen het super en de mama's die FV geven ook! Klaaaaaaaaar :)

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:confused: goede morgen kletskousen. :)

@ emmetje. De kermis was heel gezellig.

@ chantal. hoop dat je koortslip snel over is. Kun je weer lekker knuffelen.

@ bianca. Leuk is dat hè? zo'n oude mensjes met baby's. Ze leven er schijnbaar heel erg van op als ze zo'n beebje zien.
    Wat vreselijk dat je de bevalling steeds weer opnieuw beleeft. Dat heb ik gelukkig niet. Denk wel vaak terug aan de minder leuke momenten.

@ tigger. Het schijnt dat het sprongetje van 19 weken al met 15 weken kan beginnen en dan een paar weken aanhouden. Mss heeft ze daar last van?
    Luca zit er volgens mij ook in. Is eenkennig. is chagrijnig (niet altijd hoor). Zijn hoofdje moet nu vaker ondersteund worden. slaapt slechter. zoekt extra lichaamscontact.
    Allemaal tekenen van een sprongetje.

@ tassie. werk ze ;)

De kermis was dus wel gezellie, maar was blij toen ik mijn mannetje weer op kon halen :)
    Hij is nog steeds snottie verkouden.

Hebben jullie een regelmaat met wakker maken voeden en slapen?
    Manlief wil er meer regelmaat in brengen. Op dezelfde tijden dus. Ik heb zoiets als hij om 8 uur nog slaapt laat ik hem lekker liggen.

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ff fotootje spammen ;) hij lag net zo lekker te slapen in de box.
    Nu zit hij alweer op mijn schoot mee te typen. :)

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    o dat topic heb er gelukkig nooit wat geschreven.
    vind gewoon dat we allemaal trots mogen zijn dat we een kindje groot mogen laten worden
    en hoe moet iedereen zelf weten.

hoi onzewonder,
    zie wel dat die linda nu ook bij ons topic zit
    hoop dat ze daar geen discussies begint
    want daar heb ik echt geen zin in.

gr chantal.

14. Niet meer actief

@Tigger, hier zit ook weleens meer dan 4 uur tussen hoor, maar dat is wel heeeeeeeeeeeeeeel soms hahahaha

@chantal... tsja kletskousen hiero ;) hmzz ikke niet hoor :rolleyes: En inderdaad de regelmaat tsjah... ik heb zelf zoiets van Joaquin moet slapen wanneer hij dat zelf aangeeft en wij maken hem wel standaard smorgens wakker om 7 uur ongeveer zodat hij rond dat tijdstip de 1e fles krijgt.. en dan regelt hij het allemaal vanzelf wel tot een uurtje of 21 zeg maar... en dan hup snurken maar weer.

Ahhh hij is echt verslaafd aan zijn tuttel he ;)

15. Niet meer actief

@Chantal uhhh neeeeeeee want dan laat ik haar er wel vanaf KNIKKEREN! believe me! misselijk wordt ik ervan! Rachel... ben het helemaal met je eens ;)

En net wat je zegt... de topic waar wij ook op zitten is het lekker rustig en relax en dat wil ik idd graag zou houden he...

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Chantal,
    o wat een leuke foto.

gr chantal.

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

thanx ;)

ow ja hij is echt helemaal verkikkerd op Bumba :)

Over welk topic hebben jullie het waar jullie op zitten? of heb ik dat gemist?
    Het topic over fv heb ik gelezen, maar daar ga ik niet reageren....geen zin in ;)

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo meiden,

Chantalk wat een lief mannetje heb je toch!

Tessa laat ongeveer 3,5 uur tussen de voedingen, regelmaat etc bepaald ze op het moment zelf ;)

Ze wil steeds slechter uit de borst drinken en lijkt nu ze de slag te pakken heeft liever uit het flesje te drinken. Had ik eerst strijd om haar uit de fles te laten drinken nu soms om haar aan de borst te krijgen. Doe ik dus niet, dan drinkt ze maar lekker uit de fles. Probeer nog een tijdje of ze de eerste en laatste voeding uit de borst wil. Uit de fles krijgt ze kv want in kolven heb ik niet zoveel zin.

Die discussie kv/bv vind ik er een om zo ziek van te worden. Doe lekker allemaal wat je zelf wilt, kindjes komen echt wel groot. Ik doe er ook niet aan mee, doe toch wat ik zelf prettig vind.

19. Niet meer actief

@Erica heb je ook helemaal gelijk in.... gek is dat he dat je eerst een gevecht hebt gehad ivm de fles hahahaha en nu weer met de borst hmzzz aparte denk wijze hebben de kleine kindjes af en toe hahaha

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

thanx erica *trots*
    Ik ben die discussie ook meer dan zat. Ik weet wel dat ik het bij een evt. volgende baby weer ga proberen, maar lukt het weer niet dan helaas. Luca doet het geweldig op kv dus ik voel me niet meer schuldig.

Ik heb een lijstje gekregen van me schoonzusje met haar tijden.

6.30 u opstaan
    11.00-11.30 u naar bed
    14.00 u opstaan
    16.30 u naar bed
    17.30 u opstaan
    tussen 20.00 en 20.30 u naar bed.

Mijn schoonvader vond dat zij het beter hadden geregeld dan wij, omdat ik Luca zijn slaaptijden zelf laat regelen :rolleyes:
    Maar Josje is dan wel 6 maanden ouder die heeft veel minder slaap nodig.
    Daar denken ze niet bij na :(

Deel Deze Pagina