ja inderdaad dat is wel een heel verschil hoor... mijn zus heeft ook een heel ander schema dan ik.... en haar kindje is 4 maandjes ouder....
och ja moet me er eigenlijk ook niet druk om maken. Tis mijn baby Ik hoorde gister dat vrienden van ons een miskraam hebben gehad Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, haar bellen of niet. Het zijn wel vrienden van ons, maar niet zo dat we wekelijks bellen en contact hebben.
btw ow. Gister hadden mijn man en ik het over een tweede (en jawel) ook een derde kindje. Weet je welke naam we heel leuk vonden voor onze tweede (mits het een jongen is ) ....Joaquin! Mijn man vond die naam ook geweldig toen hij hem zag
Wat hebben jullie veel geschreven in een korte tijd.. @ Chantal -> wat fijn dat de therapie zo goed gaat! Hopen dat ze snel nergens meer last van heeft. @ andere chantal (k) -> Ja das altijd moeilijk om te weten of je moet bellen of niet.. Misschien kun je ze anders een kaartje sturen? HEt gaat er weer vervelend aan toe bij wat andere topics merk ik dus.. Jammer is dat toch.. En dat het over kv en bv gaat vind ik wel zo dom. Dat moet iedereen toch zelf bepalen. Sommige mensen maken moeilijkheden om niks vind ik Anyway ik kom net van het consultatiebureau. Ameera is weer goed gegroeid. 6,2 kilo is ze nu. En ze is 64 cm lang. Ze kreeg haar voorlopig laatste prikjes. Ze moest echt veeeeeeeel harder huilen dan eerdere keren. Maar ze is nu weer lekker aan het lachen en trappelen gelukkig. De wijkverpleegkundige zei dat ik Ameera veel op haar buik moet leggen zodat ze goed oefent met opdrukken en rollen. Dus dat gaan we nu maar doen! Ze vind het nog niet zo leuk maar misschien komt dat nog. Nou ik ga even lunchen en dan zometeen weer naar het Ziekenhuis met Ameera. Druk druk druk hihi..
Mooi dat Ameera weer flink gegroeid is en die rot prikkies weer... wees maar blij dat je er weer effies vanaf bent! Succes in het ZH
hOi meiden, wat zijn jullie aan het kletsen zeg. Ik kan het niet eens bijhouden op mijn werk hahahah. Ik doe ook niet mee aan de discussie fv/bv. Net wat erica zegt doe wat je zelf wilt. Ik zit ook op 4 voedingen en de laaste krijgt hij tussen 7 en 8.
Ik wil er over een week of 2 is langzaam mee beginnen. Als ik de tijd kan vinden, want meneer slaapt alleen maar en als hij wakker word dan heeft hij echt honger.
HAHAHAHA dan wilt hij vast geen fruithappie he maar wat ik hoorde was dat het beste was om met groente te beginnen omdat dat bitter is zeg maar ten op zicht van het fruithapje
ow. nog niet hoor ik denk volgend jaar als Luca een jaar wordt. amilah. suc6 in het zh. Ook dat nog na die vervelende prikjes silvie. hier nog geen fruithapje. wil er over een week of 2 mee beginnen. wahaha daar gaat mijn schema d8 ga voor manlief dan maar een schema maken..12.00u naar bed tot 15.00u. Daar is Luca het niet mee eens. Ligt nu al te mekkeren in bed. haha!
Silvie; Ik geef al fruithapje en Dylan vind het Heerlijk. De kinderarts vond het prima dat ik er al mee was gestart. Je merkt vanzelf wanneer je kind er aan toe is. Gister heb ik ook een groentehap gedaan. Vond ie ook wel lekker.
Ik merk wel nu zeg maar dat joaquin een beetje schema ana het kweken is.. maar moet zelf nog goed uit fiekelieren hoe of wat hahahahaha... hmzzz zou het wel grappig vinden als hij dan ook Joaquin heet
Dat is zeker erg leuk hoor! Amilah; Fijn dat je verlopig van de prikjes af bent en dat Ameera weer goed gegroeid is. Chantalk; Je kan zelf het beste inschatten of ze daar behoefte aan hebben. Ik zou denk ik een smsje sturen. liefs Nathasja