Ja dat geloof ik gelijk. Britt vond het ook heerlijk. Is alleen zon gedoe met 2 kids te gaan zwemmen. Mss is doen als Britt op de opvang zit ..
Ja ik vind het geweldig joaquin ook wel geloof ik hij lachte wel vorige week, maar dat was voor 15 min toen niet meer KRIJSSEN! maar dat was omdat hij honger had
Jaaaa ik heb het gedaan...voel me meteen stuk beter nu Heb haar een smsje gestuurd. kreeg als antwoord: Vind ik super lief van je...mss dat we een keer aan komen. Alvast bedankt. Fijn dat je aan me denkt. groetjes ...... Ow als het zover is dan laat ik je dat wel weten
Ik wist echt niet wat ik moest doen. Vorig jaar na het ongeluk van mijn moeder werd ze ook door heel veel mensen genegeert omdat ze niet wisten wat ze moesten zeggen tegen haar. Dat heeft haar veel pijn gedaan. Daarom twijfelde ik zo. Ik wil dat ze weet dat ik aan haar denk, maar wist niet of ze daar wel op zat te w88. Als ik niks liet horen dan deed haar dat mss ook wel pijn. ja... ben best trots op mezelf
Dat mag zeker de meeste mensen doen aan struisvogelpolitiek en dat is heel vervelend. Heb ik helaas aan de lijve ondervonden.
you go girl! goed gedaan hmzzz ben benieuwd kan niet wachten op een naam genootje.... als je nou vast begint, wordt ie ook wel op zijn 1e verjaardag geboren whahahahahhahahahahhahhahaha
thanx...word er verlegen van haha ow nee laten we nog maar ff w88. Hoewel het soms al behoorlijk kriebelt. We hebben het er al wel over gehad, maar willen eerst nog ff lekker genieten van Luca. Manlief is nog tot maart bezig met zijn opleiding en daarna wil hij ook nog ff lekker alle tijd voor Luca hebben. (de tijd die hij nu niet heeft inhalen ) oh babyalarm....nu is hij echt wakker (net nog in slaap gevallen met tutje)
aaaaaaah ga maar gauw naar je binkie! Me zus heeft vandaag officieel ontslag genomen na 10 jaar op het KDV te hebben gewerkt... want manlief van haar had me nichtje nikki afgelopen vrijdag van het KDV opgehaald.. nou die is door het lint gegaan hahahahahaha Ze lag in de wipstoel in zon kooi (box maar dan verhoogd) en dat vond ie helemaal nix en daarbij was Nikki ook gebeten in haar gezicht door een kind van 1,5 dus dat was niet uhhh om naar huis over te schrijven.... En hij kwam thuis en zei je blijft thuis... want ik wl dat Nikki niet meer gaat naar het kdv pffffffff ik wou dat ik het kon hahahaha me zus vind het prima hoor werkt maar 12 uur in de week maar toch weet je.... en nu moet ze weer een heel nieuw schema gaan vinden lijkt me ook vaag joh
wou dat manlief dat tegen mij zei Maare das toch niet zo erg als ze in een wipstoel in en box liggen? Daar ligt Luca ook vaak in.
Nee lijkt mij ook niet. Bijten is een ander verhaal, maar dat kan thuis ook gebeuren als ze met andere kindjes speelt. Maar voor je zus is het wel lekker
Dit was (een deel) van mijn reactie in het topic. En als 'pasgeboren ouder' krijg je heel veel verschillende adviezen/menigen/kritiek uit je omgeving. Ik heb wel eens het gevoel dat je het nooit goed genoeg doet... Iedereen weet altijd iets wat veel beter is voor je kind. En als je dan een keer echt gericht om advies komt vragen dan weten ze het niet meer, omdat het "allemaal zo lang geleden is of pietje heeft daar nooit last van gehad..." *zucht* Hier vandaag een vermoeiend dagje. Na mijn mannetje gisteren fanatiek de bovenverdieping heeft geoetst, ben ik vanmorgen maar begonnen aan de keuken... OP een gegeven moment begon Yildou te huilen dus die gevoed, maar daarna wilde Yildou constant aandacht. Normaal wil ze even in de box en dan weer slapen, maar nu was ze constant aan het huilen... in de box, in het wippertje, op mijn arm en in de kinderwagen was het helemaal een ramp... Na 3 uren is ze eindelijk in slaap gevallen en nu blafte onze hond zonet en nu is ze weer wakker! grrr "Dankje Whiskey!" Heb trouwens zaterdag nog gelachen... Yildou is sinds kort enorm aan het spetteren in haar badje. Dus was al aan haar aan het mopperen dat we binnenkort maar in de badkamer moesten badderen omdat ze er zo'n troep van maakte. Wriemelt ze niet met haar tenen het stopje eruit! En dikke vloedgolf op de grond. Gelukkig was Alexander net in de buurt en kon die het stopje er weer in doen! Dus Yildou uit badje en die ligt vrolijk te 'brbrbrbrbrbrvvv'. Zegt Alexander: ""Wat zit je nou een speedboot na te doen, we kunnen haast wel met dew speedboot door je kamer!" Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen... Gelukkig hebben we laminaat boven! Nou ik zal eens proberen om mijn dochter in slaap te krijgen... En anders mikken we de borst er maar in!
morgen worden we weer gebeld door onze makkelaar over de prijs zijn we het eens maar 1 ding dus niet hun willen er april 2008 in wij willen dus dan per direct weg 8) en daar word nu door hun overlegt 8) maar ja als het niet door gaat dan wachten we af
you GO Simone! Stelletjes mutsen daaro hahahaha dat moet idd lachwekkend zijn gweest hehehehe... En nee ik zou heto ok niet erg vinden hoor als manlief dat zou zeggen hihi maar helaas financieel laat dat niet toe.... of ik moet steef op pad sturen voor een 2e baan neehh laten we dat maar niet doen hahahaha
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai meiden, Iedereen een lekker weekend gehad? Ik heb alles van iedereen gelezen, en volgend mij gaat het met iedereen prima! Vanochtende de eerste werkbespreking gehad, volgens mij ben ik de jongste van de dienstdoende assistentes. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 45 en de 50 denk ik, haha! (allemaal oude besjes) Ik moet eerlijk zeggen, heb er zin 'an! Met mijn kleine boef gaat het prima, morgen zijn wij voor de 3e prikjes aan de beurt. Morgenmiddag komt mijn moeder een nachtje over, vind ik zo leuk. Het huis is al aan kant ( daar heb ik altijd last van als mijn moeder komt, wie ook? ) Maken jullie de fruit en groentehapjes zelf? Ik ga ze zelf maken, en begin ermee als Jelte 6 maanden is. Gebruikt 1 van jullie Nan 2HA opvolgmelk straks? Ik heb hier 3 proefjes liggen, uit de Felicitas doos. Hier staan ook nog steeds een aantal potjes, GT reageerde niet meer, dus misschien kan ik iemand anders er blij mee maken? Straks heerlijk naar de nagelstyliste....