Jørre is ook zo lekker onrustig vandaag. Slaapt echt slecht. Hij huilt niet echt, maar ligt wel te mopperen steeds in zn bedje. Met flinke gapen tussendoor. Dus ik laat um maar lekker liggen. Zou het sprongetje bij hem ook gaan beginnen? Vrees van wel
de kans is groot dat dat erin zit succes ermee hihi.... Hmzz vandaag dus wel een schema he top! JOAQUIN! 7 uur flesje 10 uur flesje omdat hij weigerde te slapen toen naar bedje geweest tot 14 uur 14 uur flesje 17 uur flesje en dan de laatste om half negen TOP!
Lindsey ook hoor, huilt super veel lacht amper ligt in bed te jengelen en wil nauwelijks drinken....krijg er met moeite 100 ml in steeds.... fijn die sprongetjes
hahaha simone lig hier al helemaal in een deuk. De rest tot strakjes. Luca begint nu ook te grijpen naar dingetjes. Zo leuk om te zien http://s198.photobucket.com/albums/aa22 ... 010104.flv
Jørre wil nu ook niet slapen. Hij is al vanaf 1530 uur wakker en daarvoor heeft hij ook slecht geslapen. Steeds wakker enzo. Hij ligt nu weer in bed en heb de babyfoon er maar ff uitgetrokken. Ga om de 5 min wel naar um toe. En dit sprongetje kan wel 5 wkn duren .. Jippie
fijn hè die sprongetjes Gelukkig slaapt Luca wel goed, maar hij kan me toch chagrijnig zijn Mijn schema werkt vandaag (tot nu toe!) 8.00 u flesje en meteen weer slapen (valt zowat om tijdens flesje ) 10.30u opstaan (vandaag dan 9.30 door poepbroek) 12.00 flesje en naar bed 15.00 u opstaan 16.00 u flesje 16.30 naar bed 19.30 opstaan (moet hem nog wakker maken) 20.00 u flesje 20.30 u naar bed. Ben benieuwd of 20.30 u bed ook gaat werken. Normaal wil hij niet slapen voor 21.30 u.
Woooooooow chantal dat luca dat wilt effw achten op zijn fles hahahahaha nou hier niet hoor... die krijserd schreeuwt echt de hele buurt bij elkaar zodra hij zijn ogen opent hahahahahha O my little (b)engel
@Silvie die babyfoon woow die heb ik 3x gebruikt ofzo.... Joaquin gilt zo hard hahahaha heb ik dat ding niet voor nodig
ow gelukkig kan Luca zich nu prima vermaken tot hij de fles krijgt. Maar dat was eerder ook wel anders. Had ik ook geen babyfoon nodig
Nee idd dus dat wijzigd zich nog hhahaha... ik zit ook te wachten totdat de tijd aanbreekt dat hij echt gaat brabbelen in bed en lief wakker wordt en niet gelijk zon keel op zet hahahaha
Hey bink your welcome... me ma heeft het wel getypt hoor, maar k heb het gezegd Kan nog niet zo goed typen namelijk... hmzzz dus er is nog hoop! TOP! wacht het met smart af hahahhaha jammer dat er niet van die knoppies opzitten he...
Zo he wat kunnen jullie gezellig kletsen zeg. Simone moest even hard lachen hoor. Ik zie het helemaal voor me die speedboot ook in de kamer hahaha. Jingles;Wat fijn dat je er zo een zin in hebt. Leuke foto's weer dames ik zal er ook weer ff een paar plaatsen. Kijk maar in mij album.
Haha Simone, ik lig helemaal slap. Wat een opmerking over die speedboot, fantastisch! OW, wij zetten de wipstoel bewust in de box (ja verhoogd is ergonomisch verplicht) zodat andere kinderen er niet bij kunnen. Waarschijnlijk hebben de leidsters dat gedaan omdat ze zo geschrokken zijn door het bijt-incident. Soms is het zo druk dat je nét te laat grijpt naar zo'n dreumes en de tanden er al in staan. Je voelt je dan echt vreselijk slecht, maar het gebeurt af en toe toch. Die kleintjes denken echt dat alles eetbaar is. Elia is vandaag in totaal wel 2 hele uren wakker geweest 8) Vanmorgen toen hij in het badje ging en vanmiddag even toen mijn vader langs kwam (gillen, huilen, schreeuwen; WAT EEN ENGE MAN!). Verder ligt hij al de hele dag in coma. Vaag, ook onderdeel van sprongetje misschien? Gister alleen bij mij slapen.... nu alleen maar slapen hihi
@bianca ow ja hoor... ik weet dat zelf ook, en mijn zus ook want die werkt ook zelf op het kdv maar op de creche afd zeg maar van 2,5 jaar tot 4 hahaha.. maar ze had het nooit gezegd tegen manlief wat dat was