@mama1986 Spannend hoor, ben benieuwd. @OW Balen dat hij zo verkouden is. Zie je er tegen op morgen? @Tigger, lief he die handjes als ze slapen. Wel goed dat ze nu zonder bakerzak slaapt. Wat een lief koppie heeft ze zeg .. @Bianca. Heb ik bij Britt ook zon last van gehad dat het pijn deed met vrijen. Had ook het gevoel of ze er 10 hechtingen teveel in hadden gezet. Hoop glijmiddel gebruiken heeft hier geholpen. Jørre is gister om 20u eindelijk doodmoe in slaapgevallen. Gelukkig heeft hij vannacht goed geslapen, maar net na zn 1e fles wilde hij zn bedje ook niet meer in. Volgens mij is hij ons aan het testen .. haha .. in de box liggen is prima maar in zn bedje niet. Beetje hard mss, maar slapen doen we in bed en niet in de box, dus dan maar ff huilen. Harde mama ben ik he .. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat
Silvie, vind je niet hard hoor. Hier ook slapen in bed en spelen in de box. Zonder bakerzak is een uurtje goed gegaan... Jammer, maar ze vind die zak gewoon echt het einde... Nou ja als ze zich daar lekker in voelt... het is voor haar net zoiets als voor andere beebs hun knuffel... We proberen het nog even... Vind het moeilijk hoor. Op zich kan er weinig misgaan, maar toch, ik vind het ook wel goed als ze wat vrijheid heeft zo... We hebben een paar dagen om te oefenen, misschien maar even erdoorheen..
*zucht* Ze heeft net heel hard gehuild, maar heb me ingehouden... Ze is nu bijna stil... *we moeten hier echt even doorheen, maar eigenlijk wil ik het niet* In de bakerzak terug leggen is zoveel makkelijker...
Goedemorgen, mama1986 Ik zal voor je duimen. Tigger, Jammer dat ze niet zonder de bakerzak wil, maar zo slapat ze in iedergeval wel Simalex;l Ik vin het ook goed wat je hebt gezegd! Silvie; Je bent geen harde mama maar een consequente en dat is alleen maar goed. Wij zijn net terug van het cb. Was natuurlijk weer erg leuk not! Ze begon te zeuren dat Dylan 5 flessen moest hebben plv 4 en dat hij nog geen fruit mag terwijl de ka heeft gezegd dat het goed was Toen dimde ze wat in en zei ze ja ka adviseren eerder als wij en hetis ook geen probleem. Dan denk ik zeg het dan niet. Ik zal de lijst ook even updaten. Liefs Nathasja
@tigger: wat een bos haar zeg haah net als Elenora Ik maak ook een staartje in haar haar @silvie: zo is het bij mij ook hoor, maar ja ze wilt zelf niet in de box slapen. En ff huilen is niet erg, ik merk nu vanzelf wel wanneer het huilen echt niet over wilt gaan en dan ff kroelen en weer in bed leggen maar is bijna niet meer nodig @tassie: gewoon ja knikken bij het CB je weet als moeder wel wat het beste is voor je kind Zo vanochtend komt mijn prinsesje om 5 uur al maar ze sliep gelijk door tot 9 uur en mama ook. Ik heb ha gebeld ivm diarree en ze wilt toch liever dat we even langskomen omdat het echt water is elke dag iig 1 luier. Zo vanmiddag naar mijn ouders toe die zijn lekker 2 weken op vakantie geweest.
@Silvie je bent geen harde mama hoor... hier was het ook meneer in staking was gegaan.. niet in bed willen slapen en nu valt ie in slaap in de box maar goed ik laat hem wel liggen vandaag En heb er wel weer zin in hoor, maar is wel wennen denk ik... en zoals ik al zei, de eerste dag doe je toch niks geloof ik alleen maar beppen @Tassie whahahaha dus weer gezellig bij die miepen! hij is weer goed gegroeid zie ik.. mooi zo.... @Bibiche.. uhh vakantie vakantie... hahahah jullie houden alleen maar vakantie lekkerrrrrrrrrrrrr ooow HA laat je het weten hoe of wat ? @Tigger leuk he die bakerzak hmzzz Joaquin wilt in zijn bedje echt zijn bakerzak merk ik wel... maar in de box boeit het hem niet zo.. hij slaat zich dan wel weer wakker na een uurtje ofzo... dat is wel weer sneu.... waarom wil je eignelijk van die bakerzak af als ik vragen (sorry als je het al gezegd heb)
ow. ja knopjes waren idd handig en de gebruiksaanwijzing is volgens mij ook achter gebleven. tassie. mooie foto's. bianca. ik moet nog gaan zwemmen maar heb wel al zwemluiertjes van 6 tot 9 kilo dacht ik. bibiche. ik heb een vriendin van me gesmst. Ze heeft vorige week een mk gehad. Ik hoorde dat pas zondag. Wist niet of ze daar wel op zat te w88. Gelukkig wel. bianca. Bij mij is het soms ook nog best pijnlijk met vrijen. Ik heb soms ook het gevoel alsof het weer opnieuw openscheurt Bij sommige standjes heb ik daar helemaal geen last van. Mss iets uitproberen? Bij mij hebben er ook verschillende gevoeld hoe Luca er voor lag. Wil eigenlijk niet weten hoeveel ow. zieilig hè dat hoestje. Beterschap voor Joaquin. (mooie naam ) tigger. wat een schatje. mama1986. spannend. Hoop dat de koop door gaat. silvie. is niet hard hoor. Ik heb Luca net ook ff laten huilen. Hij was doodmoe maar wilde niet slapen. tigger. Dat komt vanzelf wel meid. Ze heeft het idd mss nog nodig, de geborgenheid van een bakerzak. bibiche. Wat zielig diarree. suc6 bij de ha. Gister heeft Luca om 20.00 uur zijn laatste flesje gehad. Om 20.15 u heb ik hem naar bedje gebracht omdat hij moe was. D8 eigenlijk dat het zinloos was, maar meneertje is zonder te mokken zo in slaap gevallen. hij heeft geslapen tot vanmorgen 8.00 u.
hé meiden, Wij zijn net terug van het CB. Emma is nu 61,5 cm en 6505 gr. Ook weer prikjes gehad Ze huilde al tijdens het onderzoek, dat gepruts aan haar benen.. De arts vond het ook makkelijker om haar de prikjes te geven terwijl ze op tafel lag ipv bij mij op schoot en daar op tafel liggen vindt ze niks, dus ze huilde al toen ze de prikjes kreeg, dit ging over in krijsen toen de naald er in ging. Zodra ik haar oppakte was ze stil. Alleen tijdens het aankleden moest ze weer huilen. Thuis was ze al weer een beetje aan het keuvelen en heb ik haar kort er na in bed gestopt. Straks moet ik weer naar m'n werk, dus zij naar het KDV. Ik hoop maar dat ze zich daar ook een beetje goed houdt. Jullie hebben gisteren en vandaag behoorlijk wat volgeschreven. Ik heb alles gelezen, maar heb nu verder geen tijd om te reageren, moet nog wat voor m'n werk doen. Voor de baby's die wat uit hun doen zijn: een dikke knuffel en voor de moeders: even door de zure appel bijten.... voor je 't weet straalt jullie zonnetje weer. Ik hoop vanavond uitgebreider te kunnen reageren.
Nou afbouwen gestaakt. Ik kan dit niet hoor. Ze vind het blijkbaar zo fijn in dat ding... maar ja, je leest dat je ergens een keer moet afbouwen, maar ik lees ook dat ze wel tot een jaar erin slapen.. Dus voorlopig laat ik het maar zo. Ze wilde niet meer slapen vanaf 0900 uur, tot 1000 uur aangehoord maar toen was het echt hard huilen... Normaal valt ze zo in slaap, nu echt niet. Ze hoeft nooit te huilen als ze gaat slapen, als ze in die bakerzak ligt.... Dus ik ben er klaar mee. Lekker in bad gedaan, even in de draagzak wat boodschapjes gehaald (wandelwagen staat bij Hubby in de auto) Heb ik die ook een keer geprobeerd, ze vond het wel gezellig... Half 12 honger, na de fles gelijk in bed en ze is werkelijk linea recta in slaap gevallen, ik had de deur nog niet dicht.. Zegt mij genoeg, lang leve de bakerzak voor Emma. Ik vind het zo eng als ze gaan draaien in dat ding, maar ik ga nu gewoon oefenen met haar op de buik.. Ik heb liever dat ze dat leert en dat ze niet in paniek raakt, dan dat ze niet meer in die zak mag slapen... Het is voor haar echt belangrijk! OW, Emma slaap ook in de wandelwagen zonder. Verder slaapt ze nergens eigenlijk. Emmetje, sterkte voor Emma... Hopelijk niet al te veel last...
tigger. vreemd hè dat ze in de bakerzak wel slapen. Luca ligt hier nu al een tijdje te mopperen in bedje. dag dag schema Ben nu dingen aan het regelen voor het doopfeest. pfff wat een geregel. Hoop maar dat ik alles heb opgeschreven.
Je heb gelijk Tigger, komt vanzelf wel toch? Luca ook al ... Jørre ligt ook al een uur te mopperen. Hoop dat dit snel voorbij gaat .. Heb om 2 uur een afspraak bij de kapper. Ga van lang naar kort, maar word nu toch wel een ietsiepietsie zenuwachtig ..
haha silvie. Ik moet ook naar de kapper, maar heb het nog ff uitgesteld Ik ga denk ik maar voor het doopfeest heb ik ze dan ook weer mooi zitten.
Denken jullie aan me over een half uur .. haha .. ik wil het zelf maar ben toch nerveus .. muts dat ikben Arme Luca .. sneu voor ze he als ze in een sprongetje zitten. Nou, tot zo