Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ook wij zijn vanochtend voor de prikjes geweest.
    Jelte weegt nu 8220 gram en is 69 cm lang.
    Zijn hoofdomtrek is nu 42,5 cm.
    Er werd natuurlijk meteen weer gezegd dat hij in de hoogste curve zat en * hij mag niet meer aankomen hoor, geef je nog BV?* .
    Dodelijk vermoeiend zo'n CB.
    Tijdens het zetten van de prik was het even brullen,daarna was het meteen over.
    Ik ben echt trots op mijn bikkeltje!
    Over 2 maanden hoeven we pas weer terug aangezien ik dan met bijvoeding ga beginnen.
    Kreeg nog wel een compliment over hoe sterk ze hem vond, nouja dat doet mijn moeder hart wel weer goed.

@OW: spannend, heb je er weer zin 'an?
    @Silvie: ah ben benieuwd!
    @Chantal: wat leuk een doopfeest, hoor je niet zoveel meer.
    @Tigger: leuke foto's!

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Silvie, spannend! Ik heb net even een opfrisser gedaan voor mijn haar, maar heel enthousiast ben ik niet, je ziet het amper.. :(

Jingels, Mooi dat je mannetje zo dapper was! Ennuh, wat een gezeur.. Met BV kunnen ze toch niet te zwaar zijn?... Fijn dat je pas over 2 maanden weer hoef te komen...

Sterkte voor de mopper beebs...

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Jelte dapper kereltje ben je! :thumup:

Jingels. lekker laten zeuren. ;)
    We geven een doopfeest omdat we onze bruiloft ook maar klein hebben gehouden. Eerst twijfeld ik nog, maar vind het toch wel gezellig.

Silvie en je haren al afgeknipt? of ben je je maar weer omgedraaid? :)

Luca had net een giga poepbroek :oops: slechte mama [-X :)
    Na een schoonbroekje en nog ff een uurtje lekker samen knuffelen en spelen op het speelkleed is hij nu toch in slaap gevallen :whistle:

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
  5. Niet meer actief

:) kleine slijmbal is die moeder van je Luca, nou hou er maar rekenign mee als je een broertje krijgt dat hij Joaquin heet... sssssssst niet doorvertellen he ;)

@emma.... pffff wateen domme dokter zeg.... HIJ vond dat wel gemakkelijker.. is het niet zo wat mams/paps gemakkelijker vind ... ahh knuff voor emma...

@Tigger hmzz idd lang leven de bakerzak ;)

@Jingels wooooooooow biggy one ;) mag je trots op zijn! en die mutsen van het cb IGNORE KNOP! :)

@SILViE SHOWEN DIE HANDEL :)

hahaha heb het al gezien meid! GEWELDIG LEUK STAAT HET! MOOI KORT KOPPIE :)

6. Niet meer actief

Nog even een knappe achtie van me binkie vandaag :whistle: \:D/

meneer rolde zo om van zijn buik naar zijn rug hij wilde Dylan natuurlijk laten zien hoe goed hij dat kon ;)

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Knap zeg!

8. Niet meer actief

Chantalk; dank je wel!

Jingles; Lekker laten gaan je doet het toch nooit goed bij het cb. Wat een grote knul zeg.

Tigger; Ik zou lekker kijken wanneer Emma het zelf aan geeft om af te bouwen.

Silvie hoe is het geworden?

ONze wonder; Dylan was ook echt onder de indruk. Was erg gezellig vanmiddag.

LIefs Nathasja

9. Niet meer actief

Tassie vond ik ook....

Staat echt leuk bij Silvie ;)

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ja! Joaquin grote knul! sssst niet tegen mama zeggen anders vind ze me een nog grotere slijmbal ;)

11. Niet meer actief

:rolleyes: heb het lekker wel tegen mijn mama gezegd ;)

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

[-X [-( (B) O:) :)

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Silvie hoest geworden? ben een beetje nieuwsgierig, of durf je niet meer op het forum te komen. We kunnen je niet zien hoor. ;)

14. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    heeeee mama's!

hier ben ik eindelijk ook weer eens een keertje...
    shame on me.... heb al zo lang niets laten horen. Tja en dan wordt het langer en langer, want dan ben je er steeds meer uit hoe het hier gaat....

Ik lees dat een boel beebs uit hun doen zijn vandaag, goh ik kan jullie de hand schudden... nu eindelijk na ruim 20 min huilen is het stil boven... maar voor hoe lang.... vandaag maar 2 keer 45 min geslapen....
    Zal het het weer zijn.... ommeslag naar o zo mooi zomer weer morgen? 25 graden, zonnetje, beetje wind....? haha laten we het hopen!

Hmmm en al weer een aantal beebs voor de 3de ronde prikken.... wij zijn 18 sept pas aan de beurt.

Hier gaat verder alles weer goed. Steven is 2 weken geleden ziek geweest.... koorts, diaree, verkouden.... zoooo zielig. Ik wist ook niet wat ik hem nou moest aantrekken, want wij kunnen gewoon wat uit of aan doen als we ziek zijn, maar ja.... en tot overmaat van ramp kreeg ik afgelopen vrijdag een borstontsteking... maar dat gaat nu weer goed... juist op die ene dag in de week dat ik moet werken ziek geworden... :(

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hé lz leuk dat je er weer bent. :D
    Wie weet komt er wel een hitte golf ;)
    Luca is ook snottie verkouden geweest. Zielig is dat ja. Maare borstontsteking is ook geen pretje..gelukkig dat dat weer beter gaat.

16. Niet meer actief

Sorry Luca ;) ... net even wezen wandelen en ja hoor Joaquin is weer vet opstandig hmzzzz

Ah ja... heeft mama ook last van hoor! Want kom net thuis ligt er een bekeuring in de brievenbus STEEEEEEEEEEEF :( grrrrrrrr mannen! ah ja.. kost hem weer een daggie overwerken hahahaha ;)

Nou me laatste verlof dag zit er praktisch op... spannend!

Verder alles top... wilde paps ook effe laten zien dat joaquin kan rollen en snel opnemen op de camera... pfff de kleine duivel... rolt ie gauw om.. en zodra mams met de camera staat gaat ie lachen en verder niks... ja tv kijken hmzzzz dus het staaat nog niet op de film ;)

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik heb echt gave foto's van Emma. Zal ze in mijn album zetten.. dat is makkelijker...

18. Niet meer actief

aaaaaaaaaaaah lieve foto's echt een vrolijk zonnetje ;)

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ow. heb hier gelukkig al heeeeel lang geen bekeuring mer gehad.
    spannend morgen weer beginnen.

tigger. mooie foto's :thumup:

20. Niet meer actief

nee hier ook niet.. wij doen altijd wedstrijdje zeg maar hahhaha... maar dan wel die de meeste bekeuringen heeft moet een etentje dokken (nou ja werkt ook niet, want al het geld valt op ene berg... klinkt of wel heeeeeeeeeeeel rijk zijn he ;) )

Deel Deze Pagina