Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

GOODMORNING LADIES! :)

Gitje is even back in tha house... hehehehe.. aangekleed en wel.. Joaquin al flesje gegeven en ben dus wel ready to go! Ga alleen zo nog effies me bink 100000 kussies geven en dan echt pleitos :(

Ah ja ik wen er vast wel aan ;)

@Silvie... ja ik was toevallig EchT weg ;)

@Babymei... woow idd vroeg aan die arbeit... ben blij om te horen dat alles goed gaat bij je! TOP

@Erica, ja ja dat gerol gaat supers... meneer begon vanmorgen zelfs in bed al een beetje naar zijn zij te rollen.. dus ehb paps huiswerk gegeven voor vandaag.. in de bakerzak met Joaquin en rollen maar ;)

Ahhh die foto in dat badje met dat duimpje om op te vreten hihi

@Bianca... ja ja ... dat is een goeie joh! Steef gaat wel stofzuigen vandaag overal.. dat heb ik hem verzocht maar voor de rest zoekt ie het maar uit... maar heb wel heel stiekem nog 2 kabouters in de meterkast verstopt ;)

Have fun in italie... mag ik niet mee trouwens? Is veel leuker dan mensen weer op te jagen op me werk hehehe

@Assepoester he verdorie, wat vervelend om te horen... en dat schema wat hier toen stond over dat kolven is dat niks voor jou? Ahh knuff voor jou komt echt wel goed.. min 6 maanden ga jij halen! Ik weet het zekers!

@amilah.. nou Ameera moet later niks van autos'hebben zullen we wedden hahaaha.... ja ja het is hard werken geweest voor de kleine bink maar hey daar krijgt ie dan een groot applaus voor ;)

Nou ladies ik ga er echt vandoor!

Dikke knuffel!

2. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Silvie; wat een leuke foto zeg!

Onze wonder;Geweldig het filmpje. Wel niet wel niet toch maar welhahah

chantalk; Lekker op zijn beloop laten gaan het komt vanzelf wel. je kan iedere keer proberen te oefenen, maar lekker relax.

babymei; Lekker dat alles goed gaat met jullie! Veel succes met de verbouwing.

Liefzonnetje; Hoi Hoi. Goed weer eens wat van je te horen. Vervelend van je borst zeg. Hoop dat het snel over gaat.

Erica; Leuke foto, van jullie saampjes. Volgens mij lijkt ze wel meer op papa :oops: Maar jullie zijn een leuk stel zo. Bedankt voor het compliment, maar het verandert met de dag hij lijkt ook heel veel op erik.

Bianca;Veel plezier op vakantie! Kan niet wachten tot volgend jaar dan gaan wij ook weer naar Italie!

Assepoester ; Wat onzettend vervelend zeg. hoop dat het snel goed komt. Is het geen idee om een lactatie deskundige in te schakelen zoals Amilah zegt.

Amilah; Leuke foto. Hoor. Het is leuk om iedereen een beetje te zien.

Gister is erg goed verlopen ondanks de prikjes. Dylan heeft er geloof ik niet zoveel last van gehad. Vandaag is hij weer op de creche.

Liefs Nathasja

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Assepoester: mischien een 4 maanden dip ? Ik hoor er veel over op het bvforum. Persoonlijk zou ik geen ha bellen bij bv problemen die weten er echt weinig van. Ik zou een lk of vbnvrijwilligerster bellen. Succes !

Hier gaat alles prima. Nog even en we gaan trouwen.

Sven huilt tot later !

4. simalex

simalex Bekend lid

Nemo: Spannend hoor. Wordt er ook een vrijgezellenfeestje voor jullie gepland? Hoe gaat het verder met jou en Sven? En met solliciteren?

Tassie: Fijn dat Dylan geen last heeft van de prikjes. Ben je vandaag weer op je werk?

OW: Succes vandaag op je eerste dagje op het werk. En papa succes met voor je je kereltjes zorgen! Dat kolf schema was van Assepoester! :D ;)

Amilah: Leuke foto hoor!

Assepoester: Wat vervelend dat de BV wat minder goed wil. Hier loopt het ook terug, ze kwam vanmorgen al na 2 uur voor de volgende voeding (flesje), dus ik ga vandaag maar een extra keertje kolven om de productie omhoog te houden... Kon je niet een speciale neusspray krijgen van de HA? Voor de TSR? Ik denk niet dat mijn HA daar aan doet trouwens... 4/5 maanden is mooi genoeg voor de BV immers in hun ogen :evil:

Bianca: HEEEL VEEEEL plezier in Italie! Goed dat je halverwege gaat overnachten! En hopenlijk mooi weer onderweg!

Erica: Hoe gaat het nu met Tessa aan de borst? Yildou heeft ook een dag gehad dat ze de borst weigerde en dat voelt heel naar als moeder. Maar na een avond samen badderen en veel knuffelen wilde ze ineens wel weer... Ik had ook een paar dagen achter elkaar gewerkt, dus misschien dat dat ermee te maken had?

WE gaan even eten... tot strakjes

5. Niet meer actief

Simalex; Ja ik ben op het werk. Eet smakelijk!

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ff snel een berichtje van mij. Moet de bovenverdieping nog poetsen ;)
    LUCA HEEFT ZICH GEDRAAID :whistle: :whistle:
    wel maar 1 keertje maar het is hem gelukt. Hij d8 vast laat ik mama maar niet meer ongerust maken ;)

7. simalex

simalex Bekend lid

Babymei: Leuk dat je even laat horen dat alles goed gaat. Succes straks met verbouwen.

Tassie: Thanx!

Tigger: Leuke foto's!

Silvie: Hoe is je nieuwe kapsel geworden (foto?)

Hier is het al een paar dagen flink hangerig en veel huilen. Gisteravond ook weer toen ik aan het werk was. Het gedrag lijkt wel op een sprongetje, maar heel veel dingen van het 4de sprongetje (4,5 maand) kan ze al en voor het sprongetje van 6 maanden lijkt het me nog erg vroeg. Misschien dat ze nu zich bewust is dat het niet vanzelfsprekend is dat we altijd in de buurt zijn?

Ik heb gisteren uit een doos van mijn schoonzusje de Advent handkolf gevist, schoongemaakt en in elkaar gezet en die kolft wat mij betreft een stuk beter dat de mini elektrik van Meleda. Het ritme van de kolf was niet meer echt regelmatig en krachtig... Dus dat was erg veel ergenis tijdens het kolven en met 50 cc kolven loopt de BV natuurlijk ook gigantisch terug.

:oops: Strakjes naar de dietiste. Sinds vorig jaar ben ik door zwangerschap en bevalling ongeveer 15 kg afgevallen, maar inmiddels (sinds mei) ook al weer 8 kg :oops: aangekomen. Lijkt me niet erg handig. Want ja, liefste kom ik natuurlijk met mijn gewicht onder de 3 cijfertjes... Dus tijd om proffesionele hulp te zoeken. Kan natuurlijk niet elk willekeurig dieet gaan volgen omdat ik ook nog BV geef. (het ultieme excuus om niet te hoeven lijnen) :oops:

8. simalex

simalex Bekend lid

:whistle: :whistle: go luca! :whistle: :whistle:

En mama van Luca niet ongerust maken als Luca nog niet alles kan heh? Ieder kindje ontwikkeld zich volgens zijn eigen draaiboekje...

*zucht* Yildou is alweer wakker geworden... En ze heeft 2,5 uur geleden haar flesje helemaal leeg gedronken (200 cc)

9. simalex

simalex Bekend lid

:-$ Ze slaapt weer :-$

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Chantal,
    Belle kan zich ook niet omdraaien ze vind
    het echt vreselijk op haar buik.
    ze wil alleen maar zitten en veel kleppen dat kan
    ze goed :) :) :)

gr chantal.

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Simone,

ik heb geen excuus om niet te gaan lijnen heb er
    gewoon lekker geen zin in.
    alleen als ik in de spiegel kijk denk ik het is wel hard nodig.
    succes bij de dietiste.

gr chantal.

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hallo meiden,

Hier een drukke mama.
    Heb me ff flink uitgesloofd.
    Alles slaapkamers is ff flink onderhanden genomen.
    Kledingkasteb van Britt & Jørre uitgezocht.
    Mijn hemel, wat hebben die kleren zeg.
    Heb er bij Britt ook wel een lading eruit gehaald waar het nu toch geen weer meer voor wordt.
    Jurkjes, korte broekjes, rokjes enzo

En bij Jørre is nu maatje 68 ook in de doos verdwenen. Gelukkig heb ik een vriendin die net bevallen is, want een heleboel heeft hij neit eens aangehad. Echt niet leuk dit .. mijn kleine beertje groeit veel te hard ;)

Lijnen ... oeps ... zou ik ook is moeten doen zeg.
    Weeg er nog steeds 25 te zwaar. bleeh

Oja, mijn haar is helemaal leuk, ben er helemaal blij mee. Gelukkig maar zou je zeggen .. haha ..

Nou ik ga ff Britt dr autostoel bekleding in de wasmachine kiepen ..

doei doei

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ 35,2 w ~ 2635 gr, 47 cm ~ (23 juli) 5530 gr ~ 57 cm
    12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ 38,3 w ~ 2840 gr, 47 cm ~ (2 aug) 5360 gr ~ 58cm
    24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ 38 w ~ 3320 gr, 51 cm ~ (30 augustus) 7110gr ~ 66 cm
    25 april 07 ~ Bono Joshua ~ mama1986 (20) ~ 37.6 w ~ 3890 gr, 51 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm
    25 april 07 ~ Mareno ~ Jesie (26) ~ na ... w ~ 2410 gr, 46 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm
    30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ 38.3 w ~ 2880 gr, 50 cm ~ (23 mei) 6320 gr ~ 62cm
    1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ 39,5 w ~ 3015 gr, 48 cm ~ (datum 5 juli) 4730 gr ~ 58.5 cm
    2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ 38,5 w ~ 2996 gr, 45 cm ~ (19 aug) 6540 gr ~ 63 cm
    2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (31) ~ 39.5 w ~ 2990 gr, 49 cm ~ (2 aug.) 5550 gr ~ 60 cm
    3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ 38.2 w ~ 3525 gr, 51 cm ~ (25 juli) 6700 gr ~ 63 cm
    5 mei 07 ~ Bram ~ Mariska (32) ~ 39,2 w ~ 3435 gr, ... cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm
    7 mei 07 ~ Luca ~ Diana (...) ~ 41+4 w ~ 3730 gr, 51 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm
    8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ 39,6 w ~ 4120 gr, 54 cm ~ ( 3 juli) 5920 gr ~ 63 cm
    8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ 39,5 w ~ 3442 gr, 53 cm ~ (16 augustus) 7675 gr ~ 65 cm
    8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ 38 w ~ 3000 gr, 48 cm ~ (1 juni) 3840 gr ~ ... cm
    11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ 38,4 w ~ 3605 gr, 54 cm ~ (10-7) 6200gr ~ 61cm
    13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na 38,3 w ~ 3160 gr, 47 cm ~ (24 aug.) 5630 gr ~ 58 cm
    13 mei 07 ~ Kynan ~ Female (22) ~ na ... w ~ 3045 gr, 49 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm
    14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ 40,6 w ~ 4620 gr, 54 cm ~ (5 juli) 7010 gr ~ 61,5 cm
    14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ 41,4 w ~ 3960 gr, 50 cm ~ (23-8) 6930 gr ~ 65 cm
    14 mei 07 ~ Nikita ~ saMMie () ~ 38,6 w ~ 3870 gr, 50 cm ~ (16juli) 5450 gr ~ 58,5 cm
    15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi (25) ~ 39,2 w ~3240 gr, 49 cm ~ (14 aug.) 6180 gr ~ 62,5 cm
    16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ 39,6 w ~ 3115 gr, 50 cm ~ (datum 27 aug) 6225gram ~ 61cm
    16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ 38,3 w ~ 3010 gr, 48 cm ~ (24 juli) 5720 gr ~ 57 cm
    18 mei 07 ~ Joep ~ Ingie (29) ~ 34,2 w ~ 2252 gr, 46,5 cm ~ (datum ...) ... gr ~ .. cm
    19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ 40 w ~ 3960 gr, 51 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm
    23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ 39,2 w ~ 3290 gr, ... cm ~ (30 juli) 5780 gr ~ 59 cm
    25 mei 07 ~ Luca Albertus Johannes ~ Chantalk (25) ~ 39,3 w ~ 3332 gr, 50 cm ~ (23 aug. ) 7030 gr ~ 63 cm
    26 mei 2007 ~ Joya ~ Moppies (35) ~ 41, 3 w ~ ... gr, ... cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm
    6 juni 2007 ~Kaylie ~ Babymei (24) ~ 42 w ~ 3480 gr, 50 cm ~ (11 juli) 4280 gr ~ 55 cm
    9 juni 2007 ~Joaquin~ Onze wonder (24) ~ 41 w ~ 3780 gr, 53 cm ~ (15 augustus 2007) 6030 gr ~ 61 cm

Geboren:
    13 meisjes 16 jongens
    Geboortegewicht en lengte
    Huidige gewicht en lengte

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff, even zoeken...
    Emma was 80o gram en 2 cm gegroeid ..
    Weer prikjes gehad. :( Laatste voorlopig!

CB was niet blij met 4 voedingen. Jammer dan, Emma heeft dit zelf zo geregeld. Dus tja. ;)

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @ow: haha wat een leuke filmpje zeg. En wat kunnen veel baby's goed hun hoofdje hoog houden als ze op hun buik liggen. Elenora vindt het vreselijk op haar en buik en rolt ook nog niet. Ze heeft voor de rest wel een heel sterke nek want als ik haar rechtop hou, heb ik nog nooit haar hoofdje hoeven vast te houden vanaf dag 1 al
    @bianca: fijne vakantie
    @silvie: ben benieuwd naar je nieuwe haarcoupe
    @assepoester: balen joh van je bv, denk inderdaad aan 4 maanden dip
    @simone: Elenora is ook wat jengelig en wil alleen maar vastgehouden worden. Ik kreeg al een melding van een sprongetje maar ze is nu 16 weken en ik dacht dat sprongetje pas met 19-20 weken was
    @erica en amilah: wat een leuke foto

Nou gisteren langs ha geweest en ze kon niks vinden betreffend haar diarree. Ik moet het nog aankijken zeg maar. Ze slaapt vandaag heel erg kort iig.

16. Niet meer actief

Tigger bij jou ook al niet. hahaha

Silvie lekker dat je huisje weer gedaan is en staat je goed je haar. :)

Meiden ikben ook nog steeds veel ste zwaar enik l;et echt op met wat ik eet, maar het lijkt wel of ik alleen maar aan kom.

17. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    OW wat een GEWELDIG filmpje van alle 2 je mannen ;) !
    Super joh!

Vroeg me af.... (zeker na het zien van het filmpje van OW) kwijlen jullie kids ook zo enorm.... als Steven op zijn buik ligt dan druipt het echt uit zijn mond of van zijn kin af.. in straaltjes... pfff overal liggen hier hydrofielen, spuuglapjes etc.
    overigens doet hij dat niet alleen als hij op zijn buik ligt, eigenlijk continu is hij overal op aan het soppen... soms moet ik hem een droog shirt geven omdat het zo'n kledder boel geworden is...

Silvie.... kom je ook hier ff langs? ;) ik doe elke dag wel wat, maar er lijkt geen einde aan te komen ... maatje 68 al helemaal de kast uit gedaan... pfff wat een grote vent zeg! hier zijn de broeken maatje 68 nog prima... maar de shirts... mat 74

Bibiche: vervelend dat je meisje diaree heeft... hoop dat het snel over is.... en sterkte met elke keer verschonen.... ;)

hehe hier eindelijk een vent die zich meldt om te drinken.... pas 3de voeding van vandaag...

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

zo nu heb ik tijd om te reageren :D

@ silvie. we zijn toch allemaal niet verslaafd? ;)

@ babymei. leuk dat je er weer bent. Het gaat idd erg snel hè?
    suc6 met verbouwen. Fijn dat je tijdelijk een huisje kunt huren.

@ erica. leuke foto's :D Heb er ook maar 1tje met Luca en mij in het album gezet ;)

@ bianca. veel plezier bij nonna.

@ assepoester wat vervelend dat het niet wil vlotten met de bv. Hoop dat het snel beter gaat.

@ nemo. daar komt de bruid....spannend...heb je al kriebels?

@ simone. Ik weet dat ieder kindje op zijn eigen tempo zich ontwikkeld, maar stiekem ben ik toch een beetje bang dat Luca door het zuurstof tekort bij de geboorte iets heeft overgehouden :rolleyes:

@ chantal. Ja dat wil Luca ook...zitten en kleppen (lijkt soms wel een oud wijf ;) )

@ silvie. gelukkig maar dat je kapsel goed is ;)

@ bibiche. dikke knuff voor Elenora.

@ lz. hier ook zo'n kwijlbekkie. Luca heeft soms ook een kledder shirtje aan van het kwijlen :)

Jaaaa Luca heeft zich vanmiddag voor de 2de keer omgedraaid. Hij was zich zo aan het ergeren :) moest er stiekem om lachen. Gelukkig heb ik het op film staan anders gelooft papa het toch niet. Hij was vanmorgen natuurlijk net een sigaretje roken toen Luca zich omdraaide. Toen ik hem riep was het ...jaja je zult hem wel hebben geholpen :rolleyes: mannen! :)
    Vrijdag is hubbie jarig, kan ik eindelijk zijn kadootje geven :) :-k moet het alleen nog met de post krijgen, maar als het goed is komt het morgen.

19. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ben jij op een site geweest waar ik denk dat je ben geweest? ;)
    Zo lang was het dus..

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    En nu is het dus zo

Deel Deze Pagina