Nou inderdaad, zTassie. Ze weten zelf allemaal niet hoe ze het willen.. ach ja.. Raar dat het door het hele land zo verschilt.. ze zei nog wel: Het is jullie kind, dus ja... (en dan een beetje op zó'n manier van ) *domme doos* Bianca, fijn dat het goed gegaan is! Have Fun! Chantal, kan me je zorgen wel voorstellen. Het komt vast helemaal goed met je mannetje. Ook mijn broer heeft even geen zuurstof gehad en ook hij doet het prima. Ook net 30 geworden...
@ mama1986: gefeliciteerd met de verkoop van je huis @ onzewonder: mooi dat je eerste werkdag goed gegaan is, ik vond ook dat het leek alsof ik nauwelijks weg geweest ben. Ik kan me haast niet meer voorstellen dat ik zo lang thuis ben geweest @ bianca: veel plezier! Leuk dat het hotel gratis internet heeft @ simalex: een vriendin van mij heeft ook na vele dieten een medisch-diëtist in de arm genomen om op langdurige termijn haar eetpatroon te veranderen. Ze is hier erg over te spreken. Ik hoop dat het je lukt. @ chantalk: jeetje, wat een spanning moet je man gehad hebben vlak na de geboorte, wel fijn dat hij het uiteindelijk wel met je gedeeld heeft. @ tigger: wat een heerlijke meid! Ze doet het prima hoor op 4 voedingen. @ liefzonnetje: leuk weer wat van je te horen! @ tassie: zwaai zwaai Wij zijn vanochtend geweest voor de heupecho. Onze vrolijke meid moest wel huilen toen ze tussen het schuimrubber lag (mn toen ze op haar 'slechte' heup lag).Ze heeft er ook gelijk even geplast (deed ze gisteren ook al tijdens het wegen bij het CB - tja luiervrijheid hè ) Het ene heupje is goedgekeurd, maar de ander konden ze niet goed beoordelen op de echo, dus daar moest een röntgenfoto van gemaakt worden. Gelukkig konden we daar redelijk snel terecht, nog voor ze weer honger kreeg. Ze moest wel even schrikken van het koude bed waar ze op moest liggen, maar was verder erg vrolijk en knuffelig. Ik ben dus weer erg trots op m'n meisje. Nu nog een weekje wachten op de uitslag....
@ bianca. dank je wel . Heeft de schnitsel gesmaakt? Fijn dat de reis zo goed is verlopen. Hopenlijk gaat de rest van de reis ook zo goed. @ ow . fijn dat je eerste dag is meegevallen. Tis echt net alsof je nooit bent weggeweest heh? @ mama. gefeliciteerd met de verkoop. @ bibiche. gelukkig dat het met je broer goed gaat. Luca heeft ook de eerste paar minuten alleen maar beetjes uitgeademd en niet ingeademd. Ik moet ook eigenlijk niet zeuren hij doet het hartstikke goed. Ziet er goed uit en is lekker actief. Maar ja dat mamagevoel heh? daar doe je niks aan Ik heb een klein filmpje met mijn telefoon opgenomen. Luca was zich net aan het draaien (kon nog net snel mijn tel grijpen ) maar toen hij in de gaten had dat ik filmde bleef hij liggen en naar mij kijken. Vingertjes in de mond en naar mama kijken! http://s198.photobucket.com/albums/aa22 ... deo048.flv
@ emmetje. Ja dat vertelde hij me ook pas later. Ik leefde nog zo in een roes dat ik het eigenlijk helemaal niet in de gaten had. Beetje ego van mezelf vind ik nu was alleen maar met mezelf bezig en niet met mijn man. Gelukkig hebben we er wel samen over kunnen praten.
wahaha als ik nu eerst eens beter lees tigger. ik heb zelf gelukkig nog geen commentaar gehad op het cb. Ja alleen de eerste x dat ik een flesje minder moest geven omdat hij anders teveel aankwam. Maar de arts is wel zo'n ongemotiveerde miep. Is wel aardig, maar vind haar niet spontaan overkomen. de wijkverpleegkundige die kende ik al van vroeger (verzorgde mijn oma) dus daar klikt het wel mee. Lekker laten l*ll*n. Het is jullie kind, dus ja.....
Hallo allemaal, Vandaag een wervelende nieuwe dag gehad in het ziekenhuis, was erg leuk. Jelte deed het vandaag prima, mijn mama was er om op te passen. De nieuwe apotheek vordert gestaag, ziet er wel mooi uit.Kwam nog een verpleegkundige tegen op de verloskunde afdeling,aangezien ik daar kon kolven. Ze wist nog precies wie ik was ivm mijn keizersnede. @Ow: fijn dat je zo goed hebt kunnen werken. @Tigger: leuk he zo'n CB, ik ben ook echt fan! @Bianca: fijne vakantie!
hoi liefzonnetje, jeetje al maat 74 wij hebben echt lange meibaby`s. hoi Chantalk, Belle wil echt niet op haar buik het is echt krijsen niet normaal. ze weet ieder geval wel wat ze wil hoi silvie, zo dat ziet er anders uit zeg. het staat je echt goed dat korte haar. hoi Simone, Belle zit eindelijk op de 5 flessen dat vind ik al knap. en vandaag wilde ze er opeens weer 6 snap er niks van. hoi onzewonder, gelukkig heb je 1e werkdag overleefd. op naar de volgende hoi mama1986, gefeliciteerd hoe lang heeft het te koop gestaan ? niet lang volgens mij. bij ons zijn vandaag foto`s gemaakt hoop dat ons huis ook snel weg is. Bianca, een hele fijne vakantie. gelukkig ging de reis goed. hoi Emmetje, ik hoop dat alles goed is met haar heupjes. succes met 1 weekje wachten. groetjes van chantal.
Weer een hoop bijgekletst zeg! In ieder geval goed nieuws vanuit hier: de bv is weer op 'peil', maar we zitten nu wel weer op 5 voedingen ipv 4. Ze heeft het toch een maand lang op 4 gedaan, maar ja, geeft niets. Ga het toch maar rustig aan blijven doen de komende tijd. En over dat schema die kende ik al, haha. Maar bedankt allemaal voor de tips! Kreeg vanavond ineens telefoon van mijn zusje (niet zo'n heel goed contact mee, ze denkt dat we Sabrina alleen maar gekregen hebben om de eerste in de familie te zijn en om hun te 'verslaan'; tuurlijk, wat jij wilt...) maar goed: ze zijn ook zwanger en uitgerekend op 24 april '08 (wij waren op 23 april). Vind het toch moeilijk om enthousiast voor ze te zijn omdat ze Sabrina totaal negeren Ben nu al 10 minuten aan het bedenken wat ik aan reacties op jullie posts ga zeggen, maar kan niets verzinnen Volgende keer beter, ga nu kolven en op bedje!
Even mijn schatje spammen hoor! http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/28/1189027708_IMG_2034.JPG http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/28/1189027838_IMG_2041.JPG http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/28/1189027912_IMG_2047.JPG http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/28/1189028228_DSC02306.JPG Weltrusten iedereen
Goodmorning ladies... nou gisteren werd niks hahahaha lag al om 21 uur te snurken gaaaaaaaaaaap is toch wel weer heftig zon daggie werken hahahaha.. ben ook niks gewend! Maar voel me wel schuldig joh... Zie Joaquin maar circa 3 a 4 uurtjes op de dag dan @Simalex... leuke fotos zeg... en huppa jouw gezicht ook gezien hihi... succes bij de dietiste komt allemaal wel goed joh... @ Silvie.. ja ja je haar is geweldig hehehehe... en ook die kg's gaan er ooit wel een keer vanaf goed fitnisse met je kinderen hahaha @Tigger nou je kleine meid is weer goed gegroeid, heeft ze nog last van de prikkies gehad? kNuff voor je kleine meid! @liefzonnetje thanks.... ja smelt er ook bij weg hihi... joaquin kwijlt soms... nog niet echt veel maar soms.. @Chantalk ja ja mannen he! Breek me de bek niet open joh! Zegt steef nu ook altijd, daarom lag hij ook te gapen op de bank hahahaha...maar top dat hij het nu ook kan.. en giftig worden uhhh ken het probleem want Joaquin heeft dat ook, de kleine driftkikker @Simalex. joaquin krijgt het nu zo.. en werkt prima althans nog wel, want hier veranderd het onderhand wekelijks pfffffff gek van te worden 6.30 uur 210 ml rond 10.00 180 ml 1400 180 ml 1700 180 ml 20.00 210 ml en snurken maar @Chantalk........hey knuffel van mij natuurlijk voor jullie hele gezin hahaha... KNuFFFFFFFFFFFFFFF @LZ heb ook effe sonja bakkeren gedaan... nou die heb ik aan de kant gegooid en ben aan de Sandra bakker gegaan @Mama86 GEFELICITEERD! @bianca, dacht dat ik verslaafd was hahahahha is het leuk daaro? @Tassie, thanks you are the greatist.. ofzoiets en vandaag ben je vrij he of vergis ik me nu weer... ja volgens mij wel hahahahaha gekke meid Hoe is het met Dylan nog last gehad van de prikkies? @Bibiche, ja ja, kan niet wachten hahaha maar vind het ook wel weer te snel gaan allemaal.. kan zowat me kinderwagen bak ook al in de hoek zetten, want past meneer niet in.. dat is wel een nadeel van de Quinni vind ik zoooo klein die bak... ah ja... kan die rond kijken het is een nieuwsgierig aagje @Emmetje hahaha goed zo dat ze geplast heeft hehehehe.. en die heupjes. hmzzz dat is wat minder, wat denk je zelf? En wat als dat ene heupje niet goed zit? Krijg ze dan iets van een spreid broekje ofzo... hoe heet dat eigenlijk @Chantalk... (alweer jij kletst ook veel hoor damzzz) leuk filmpje hahahahaha... en wanneer zien we jou @assepoester mooi zo dat je bv weer op peil is zeg.. top! en wat je zusje betreft... uh ignore knoppie zit dat erop? Nou ladies ik ga weer weg... joaquin zo wegbrengen eerst nog effe 10000 kusjes en knuffels geven... en dan weer werken.... nog een vraagje he.. mijn mannetje is echt super met alles maar het belangrijkste vergeet hij vaak zijn pamper!1 iemand tips hoe ik ervoor zorg dat hij dat altijd doet! Liever te vaak dan te weinig niet waar Nou ik ben weer pleitos.. voor iedereen een fijne dag gewenst! Knufffffffffffffff
mogguh meiden, Ben zo gaar als boter. Jørre heeft weer als een blok geslapen gelukkig, alleen Britt was al om 0530 wakker en had bedacht dat het veel leuker was om maar te gaan spelen. *GAAP* Ga maar ff chille op de bank .. kom zo bijlezen ..
Goedemorgen meiden, Emmetje; Ik hoop dat het met haar heupje meevalt. Je geeft zelf namelijk aan dat ze een slecht heupje heeft. DUIm DUIM. Simallex; Leuke foto zeg en ook erg leuk om je te zien . Tigger; Het is echt heel raar, maar ik vertrouw maar op mezelf. en nem hun info voor lief. Chantalk; Lekker dat hij zich ook hefet uitgesproken en ik zou me niet schuldig voelen. Het is voor beide een gebeurtenis en dan ben je gewoon even met jezelf bezig. Knuf voor jullie allemaal. assepoester; Kan me voorstellen dat je niet weet hoe je moet reageren, maar ik zou doen wat je gevoel je in geeft. Ik zelf ben heel hard en zou zeggen krijg lekker het heen en weer, maar weet uit ervaring dat dat niet altijd helpt. Jingels; Leuk dat ze nog herkende. Fijn ook dat het goedgaat op je werk. Silvie; chilse op de bank hihi Onze wonder; geen dank hoor! Helaas ik moet nog 1 dagje werken, maar morgen mag ik gaan genieten van het weekend. Met dylan is het goed hij. heeft eigenlijk geen last gehad. Hier gaat het goed. Al heeft dylan wel dat hij snachts begint te huilen zonder dat hij wakker wordt even speentje er in en aai over zijn bol en alles is goed. dus ben wel een beetje moe. Liefs Nathasja
24 juli zijn ze hier geweest voor de waarde voor ons flatje en 25 juli foto`s gemaakt en die dag stond hij ook op internet en zo en 5 september verkocht december er uit
Hier iemand die nog steeds doodziek is. Gisteren record behaald van de 40 graden koorts. Kan niet slapen van de hitte en het volgende moment heb ik het ijskoud. Ik lees later bij eerst uitzieken.
Mmm vannacht werd Elenora wakker om 5 uur voor de fles. Luier verschoond want er zat poep in, daarna fles op weer gepoept. Kijk ik in de luier zie ik bloedsliertjes @rachel: beterschap
rachel, beterschap joh! Pfff vanochtend om 5:10 honger alarm... om 9 uur weer vrolijk kletsen in zijn bed.... ik eruit, me aangekleed om vervolgens hem weer SLAPEND in bed te vinden.... pfffff ik had ook nog wel ff willen slapen.... maar ja.... zit nu te dubben wat te doen. Hem eruit vissen en dus wakker maken, of nog ff laten slapen? denk toch het eerste....
Hallo dames Hier weer eens een berichtje van mij. Het spugen is een stuk minder geworden en ben dus weer een beetje rustig. Lars werd ineens om 22 uur wakker gisteravond en toen ik op zijn kamer kwam rook ik al wel dat ik hem moest verschonen. Nu had hij hele dikke ontlasting en daar had hij erg veel last van, heb hem daarom even geholpen met een thermometer en toen kwam en nog wat harde ontlasting uit en hij krijsde. Ik vond het zo zielig. Probeer vanmiddag even bij te lezen en dan ook op iedereen te reageren krijg nu zo visite. Assepoester bedankt voor je nieuwe banner en hoop dat het gelukt is via photobucket. Groetjes Alida