@Rachel, beterschap meid @Alida127 super dat het spugen beter gaat @Bibiche Das lijkt mij ook niet echt goed nee die bloedsliertjes, heb je de ha al gebeld? @Liefzonnetje Wat is het geworden .. wakker worden of laten slapen? Irri is dat he .. jij eruit en hun weer lekker slapen .. haha @mama1986 Super dat jullie huisje verkocht is .. Hier ligt alles weer plat ... ff bijtanken
Ja ik heb om 12 uur afspraak. Ze heeft ook veel slijm in ontlasting, ben benieuwd of de dokter ons nou wel verder kan helpen.
@Simone: leuke foto's . Dat boxkleed ken ik! @Bibiche: meteen naar de HA, kan een klein haarvaatje zijn wat geknapt is . @ow: kan me voorstellen dat je moe was. @Assepoester: 5 voedingen is toch hartstikke netjes? Fijn dat je productie weer op peil is. @Silvie: leuk kapsel, staat je prima! @Alida: wat een stoere banner zeg! Fijn dat het met Lars weer wat beter gaat. @Rachel beterschap Jelte ging gisteren om 21.00 uur snurken en kwam vanochtend om 06.45. Er zit alweer was in de machine...... het leven gaat ook gewoon door he?
@Bianca veel plezier in Italie, mmm lijkt mij heerlijk! O en onderweg nog op de site, ook verder niet verslaafd he @Assepoester mooi dat de bv weer op peil is. @Amilah leuk om je eens op foto te zien! @Nemo wordt je al nerveus voor de bruiloft? @Ow zo ook weer aan het werk. Maar je had aan al die berichten hier toch ook al een dagtaak Zal ze missen hoor. @Simone lief dat je naar de bv vraagt. Tessa drinkt nu de eerste en laatste uit de borst. Rond clustertijd drinkt ze vaak ook nog wat slokjes. Rest drinkt ze uit de fles kv, ik vind het prima zo. Knap van je dat je naar de dietiste gaat en hulp zoekt, succes meid! Leuke foto's weer! Ze is gewoon fotogeniek. @Silvie staat je echt goed dat korte koppie!Ook leuk om je te zien. @Lz ja Tessa kan ook enorm kwijlen, helemaal als ze op haar buik ligt. @Mama 1986 gefeliciteerd met de verkoop. @Tigger, emma is ook weer lekker gegroeit. Ze zit denk ik mooi op de curve want het lijkt wat op de lijn van Tessa. Ben het helemaal met je eens 3-4 voedingen weet je zelf het beste en als ze goed groeien dan is het goed. @Chantalk leuke foto van jullie samen! Fijn dat je man zijn angsten wel besproken heeft met je! En fijn dat Luca zich gewoon lekker ontwikkelt. Leuk filmpje ook. @Jingels zo Jelte groeit goed he Raar dat ze daar iets over zeggen met de bv, regelen jullie echt zelf wel @Emmetje fijn dat een heupje alvast goed is, nu even afwachten. Vindt je het erg spannend? @Rachel beterschap. @Bibiche succes bij de dokter. @Alida wat een te gekke banner zeg! @Tassie Tessa is ook onrustiger 's nachts en ik las het vaker rond deze tijd.
Zo gisteren een vervelende dag gehad. 's ochtends vanaf mijn werk naar huis gebeld hoe de nacht was gegaan. Tessa had 's nachts 3 keer gehuild en 1 keer gegeten. Ze had slecht gegeten en gehuild toen Dennis haar naar het kdv bracht. Nou dan zit je al minder lekker op je werk. Om 13.00 belde ze van het kdv dat Tessa niet lekker was. Ze had 38,1, huilde regelmatig en at slecht. Het is protocol om ouders dan te bellen. Ik hoefde verder niet te komen want ze konden haar goed troosten en ze liet zich lekker knufelen. Bij mij bleef niet lekker, koorts en huilen hangen en ik sprong dus in de auto. Vervolgens kwam ik in een enorme file. Ik heb tijden geen paniekaanval gehad maar nu zat ik er echt tegenaan. Slaat nergens op ik weet het maar ja moedergevoel sloeg om mijn hart, ik wou haar NU. Eenmaal op de kdv bleek Tessa 1,5 uur geslapen te hebben, werd net wakker. Ze was zo wit en huilde. In de auto was ze ook heel stil, bewoog amper en was heel wit. Ik heb mijn zus gebeld of ze wou komen, vond het gewoon een beetje eng Thuis heeft Tessa goed uit de borst gedronken en later nog uit het flesje. Ik heb haar een kinderparacetamol gegeven. Op 2 uurtjes na voor voeden en verschonen heeft ze van 16.30 tot 10.30 geslapen. Nu slaapt ze alweer. De koorts is weg, de wangen hebben meer kleur. Ik heb haar onder mijn badjas gehouden, lekker rondlopen huid tegen huid en dat vond ze heeerlijk. Zo wou effe mijn verhaal kwijt, wat kun je bezorgd zijn zeg. W.s. om gewoon een beetje niet lekker zijn . De nuchtere groepsleidster op mijn werk maar thuis ineens zo......mama
@Erica: heel begrijpelijk hoor dat je zo bezorgt bent. Ze zijn ook nog zo klein. Goed dat je naar huis gegaan bent. Ik denk dat als ze ziek zijn dat ze toch het meeste behoefte hebben aan mama. Fijn dat ze nu weer een beetje opgeknapt is.
Jeetje Erica; Kan me voorstellen dat je je zo voelde hoor. Hoe gaat het nu met Tessa en met je zelf/ Ben je weer wat tot rust gekomen? Liefs Nathasja
Ha Erica, vreselijk he, als die ukkies ziek zijn! Tja dan komt het moederinstinct 10 keer zo hard naar boven! Fijn dat de koorts nu alweer weg is! Kan me voorstellen dat je lekker je zus hebt laten komen... extra knuffel voor jullie
Hallo dames wat is er weer een hoop gebeurd! @OW: Wat fijn dat je eerste werkdag zo goed verlopen is. Heerlijk he dat je mannetje je nu al zo kan missen. Niet zo leuk voor je man maar het gaat steeds beter zodra hij doorheeft dat je echt wel terugkomt! @Rachel: Beterschap @mama1986: Fijn dat je flat verkocht is. Gefeliciteerd. En lekker voor het nieuwe jaar over, jij hebt echt een topjaar! Maatje 74 Wow dat gaat hard! Hier nog niet hoor! @Alida: Leuke banner! @Bianca: Fijne vakantie! @Erica: Wat zielig he als die kleintjes zo ziek zijn... Je hart breekt. Fijn dat ze er al weer zo goed als doorheen is. Nou ons manneke leek goed door zijn prikje (afgelopen donderdag) heen te komen. Maar vrijdag was hij ziek! Koorts dat opliep tot 38.8 (vond ik vrij heftig) en ontroostbaar huilen. Gelukkig was het 's avonds voorbij. Ben best trots op ons manneke dat hij zich er zo doorheen heeft geslagen. Maar ik vond het ook raar. De eerste prikjes heeft hij helemaal niet op gereageerd nu kreeg hij dezelfde en het was feest! Zondag is hij gedoopt, dit was een erg geslaagde dag! Morgen een lang weekend weg. Ik ben benieuwd!
@ assepoester. Fijn dat het weer goed gaat. En wat je zus betreft lekker laten gaan. Kan me voorstellen dat je niet zo enthousiast bent. @ simone. leuke foto's @ ow. Vermoeiend hè zo'n 1ste dag werken. Luca kan zich behoorlijk kwaad maken, dan lig ik helemaal in een deuk Ik sta al in mijn album @ rachel. beterschap meid. @ bibiche hoe is het bij de ha gegaan? @ alida. fijn dat het beter gaat. @ erica. dank je . Dat is ff schrikken dan. Tja moedergevoel daar doe je niks aan. Gelukkig gaat het nu wat beter met haar. Zo wat is dat hier toch met de beebjes? Luca werd vanmorgen om 6.30u wakker. Schreeuwen en krijssen niet normaal meer. Flesje gemaakt, dat heeft hij lekker opgedronken. Maar daarna weer krijssen. Zo zielig. Zat zelf met tranen in mijn ogen. Hij had ergens pijn (was echt een pijnhuiltje), maar weet niet waar. Ik denk zijn buikje. Zijn beentjes schopte driftig. Later zag ik bloed aan zijn tandvlees. Nu weet ik niet of er mss een tandje doorkomt of dat hij zich heeft gekrast met zijn nageltje. Nu slaapt hij gelukkig want hij was doodmoe. Vanmiddag komen mijn broertje en zusje naar ons omdat mijn ouders naar Beverwijk moeten. Mijn broertje is helemaal gek van Luca en hij verheugde zich er op dat hij een hele middag en halva avond bij ons mag zijn. Hoop maar dat Luca zich wat beter voelt straks anders heeft hij er nog niks aan.
hoi mama1986, dat is snel zeg wat heerlijk. dat wil ik ook hoi Erica, wat zielig als ze zo ziek zijn gelukkig gaat het weer wat beter. Simone, leuke foto`s wat is het ook een schatje. hoi Harmless, mooi dat zondag een geslaagde dag was. en is die lekker verwend. Bibiche, succes bij de dokter hoop dat het niks engs is. hoi Rachel, beterschap. hoi Alida, wat een mooie banner zeg daar is Assepoester echt goed in. gr van Chantal.
hoi Chantalk, wat zielig als ze pijn hebben en je weet niet waar en je kan niks doen. gelukkig slaapt hij nu. hoop dat het straks wat beter met hem gaat. gr can Chantal.
Even mijn nieuwe banner testen hoor. Ercia: Wat naar zeg, Tessa niet lekker was. Kan me jouw reactie heel goed voorstellen, waarschijnlijk was ik veel meer in paniek geraakt. Voelt ze zich nu weer wat beter? Bibiche: En wat zei de HA? Rachel: Beterschap! Lijkt wel een trend. Yildou was vanmorgen ook veel vroeger wakker dan anders 6u30 ipv 9u00. Grappig zeg Zo, volgens mij doet ie et. Nu maar even poetsen en met Yildou voeden/knuffelen. Dan vanmiddag maar even uitgebreid reageren.
@Chantal87: Ja hij is heel erg verwend zelfs. @Chantalk: Ik hoop dat als hij straks wakker is hij zich weer een stuk beter voelt. Even proberen een foto aan jullie te tonen... (Ik ben echt zo'n kluns...)
Meiden bedankt voor jullie lieve reacties, fijn zo een forum met mama´s die mijn oververhitte reactie wel begrijpen. Jingels dat ze dan juist mama nodig hebben hoor ik graaaaaag. Tessa slaapt nog steeds. Ben benieuwd hoe het zo gaat, voorlopig eet en slaapt ze goed. Harmless leuk om je te zien. En wat een schatje is Toon zeg, echt zo baby nog. Zielig als ze zo reageren op die prikjes. Dus de doop is helemaal naar je zin gegaan : Geen nieuws van Bibiche nog : Chantalk slaapt Luca nog, geef hem maar een dikke knuf dat hij zich zo maar wat fijner mag voelen. Mmmm mijn tekens doen weer raar. Een vraagteken is een = teken en een apestaartje is ". Gebeurt wel vaker, herkenbaar= eh : dus
Erica: Probeer eens op shift-ctrl te drukken... Meestal is het dan weer normaal. Bij mij althans! Harmless: Leuke foto!