Harmless leuke foto Simone mooie banner zat net foto`s te kijken van Belle toen ze net geboren was wat een verschil zeg met nu echt een klein babytje en nu al zo groot wat gaat het snel
@ Alle meiden bedankt! @Simone dankje wel voor je kaartje, super lief! @Jingels nogmaals bedankt voor de potjes.
@ erica en bibiche. hoest bij jullie? Hier ook een beebje met 38 graden. Het gaat wel iets beter, maar hij is nog niet zichzelf
Nou Tessa heeft uiteindelijk tot 14.30 geslapen en is er om 16.00 weer in gegaan. De koorts is wel weg maar ze is net als Luca niet zichzelf. Ze huilt snel, is heel hangerig en wil het liefst aan de borst blijven hangen. Tussendoor kunnen er gelukkig nog wel wat mooie glimlachjes vanaf. Ik doe gewoon wat goed voelt, laat haar lekker bij mij "hangen". @Chantalk wat merk je aan Luca? @Chantal87 ja gaat snel he. Tessa lijkt niet meer op de eerste twee weken, is Belle ook zoveel veranderd? @Simone zal het volgende keer proberen als die tekens weer raar doen.
@Harmless; leuke foto! mooi kindje ook! @Simone: prachtige banner, zelf gemaakt? @rachel: graag gedaan hoor!( ik had er ook nog maatje 3 luiers in gedaan ( die passen Jelte niet meer, misschien kan Lindsey ze nog aan?) Daarstraks heerlijk gewandeld 2 uurtjes. Jelte slaapt de afgelopen dagen wel veel,misschien nog naweeen van de prik van dinsdag?
Nou ben al sinds 12 uur onderweg. Eerst naar HA die kon niks vinden en die heeft me maar gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis Kinderpoli. Daar was het mega druk dus naar de spoedeisendehulp geweest. Ze konden daar ook niet echt specifiek iets vinden iig geen scheurtje in haar anus die dat kan veroorzaken. Misschien een ontsteking in haar darmen of zoiets. Ze had wel verhoging 38graden en ik moet nu 4 bakjes met ontlasting meenemen die gaan ze nakijken. Er werd ook bloedgeprikt bij haar. Arme poppetje sinds 9.30 uur is ze wakker telkens als ze in slaap viel, werd ze weer wakker gemaakt. Volgende week op controle als ze nog steeds diarree heeft. Ik moet gelijk langskomen wanneer ze weer bloed heeft of wanneer ze heel erg veel en hard gaat huilen op een dag. Ik hoop dat er niks ernstig is met mijn poppetje.
@ erica. Luca is stilletjes. rode wangetjes en minder beweeglijk. Gelukkig komt bij hem ook af en toe een lachje door. Hij wil het liefst ook op de armen liggen. Hij slaapt gelukkig wel in bedje, zodat hij toch wat rust krijgt. @ Bibiche. Zal voor jullie duimen. Dikke knuff voor je meisje.
Good evening ladies... Hierweer een mams die erg moe is.. poeh poeh werken is zwaar Alles wel goed gegaan, Joaquin had effe lekker lopen krijsen op het KDV, weigerde om in de bakerzak daar in bed te gaan, nou ja dan maar Hangmatje niet waar.. wel netjes aan de voedingstijden gehouden dus dat is wel weer top! ga eens even een poging wagen om te reageren op jullie komt ie! @Rachel.... nou meid beterschap! @Tassie pfff das niet zo mooi, begrijp dat je moe bent.. maar mrogen lekker vrij maandag hoef je pas weer @bibiche.. wat een ellende joh! Hoop dat het nu weer iets beter met je meissie gaat... wel opletten he en niet te lang mee wachten! Maar er is vast niks met je meissie.. heeft ze verder niet ergens last van dan? @Jingels... nou live goes on niet waar maar goed hij slaapt dus ook lekker goed door die bink van je! Gaat alles nog top met de BV? @Erica, ja ja ik weet het hahaha die lange kranten bedoel je nou uhhhh komt er weer eentje hahahaha.. AAAAH hoe is het nu met Tessa? ik begrijp je volkomen hoe jij je gevoeld moet hebben jakkie lijkt me dat! maar helaas ook onze tijd komt ook nog daarmee knuff voor je meissie. @Harmless nou laten we dat maar hopen niet waar, dat dat beter gaat maar dat gebeurt vast wel.. nog 1 daggie en alweer weekend Leuk dat Toon gedoopt is... is wel een speciaal moment niet waar.. wij doen het niet, maar ik ben wel gedoopt maar wie weet komt het nog wel... Ook een knuff voor Toon @Chantalk.. uhhh heb je picture gezien zoooooooow weer een gezicht erbij hahaha en je man ook gelijk gezien one big happy family @Simalex leuke banner! nou ik ga er weer vandoor... me bink flesje geven en dan helaas gaat hij alweer naar bed... voel me wel schuldig een beetje moet ik zeggen... zie hem nu dat ik werk rond e 3 uur per dag bah bah... ik hoop dat ik nu niets verkeerds zeg.. want ieder zijn situatie is natuurlijk anders... maar ik kan het niet begrijpen dat mama's echt 5 dagen per week hun kindje naar het kdv brengen.. damzzz dan zie je je kindje toch veel te weinig... nah ja mijn mening maar weer... het is dat ik MOET werken, want ben tenslotte gene miljonair... maar anders! was ik lekker de hele dag bij me bink gebleven ok ok ben verslaafd aan dat kindje hehehehehe.. Knufffffffffffff
ow. Ik zou dat ook niet kunnen, maar ja helaas is het soms net anders. Ik bleef ook liever de hele dag bij mijn ventje. Het MOET helaas. Maar het is wel zo dat je na een dag werken extra geniet van een glimlach en dikke knuffel van je beebje
Bibiche dikke knuf voor Elenora. Hoe voel jij je nu? Zal best heel veel energie gekost hebben vandaag al die zorgen om je meisje. Hopelijk lukt het je goed om je hoofd koel te houden (zegt de panieker die bij 38 graden koorts al in de auto sprong). Je weet ons te vinden als je van je af wil kletsen he! Hopelijk was het iets eenmailigs en is ze morgen weer helemaal lekker. ow ik zou er ook niet aan moeten denken dat ze 5 dagen naar het kdv zou moeten. Ik snap echter wel dat het voor sommige niet anders is. Hoeveel dagen werk jij eigenlijk? Tessa gaat 2 dagen in de week naar het kdv. Een keer van 11.00 tot 17.00 en een keer van 7.00 tot 16.30. Daarnaast is ze om de week een za/zo met papa alleen maar dat vind ik anders want dan is ze gewoon lekker thuis.
@bibiche Balen zeg dat ze niets hebben kunnen vinden. Je wil toch altijd weten waar zoiets van komt toch? @Harmless leuk dat we nu het gezicht weten achter de berichten. Heb trouwens ook weer een paar leuke foto´s gezien ... super hoor. @OW Kan me voorstellen dat je er van baalt. Maar idd, die glimlach als je thuis komt. Ik ben benieuwd hoe het met Jørre gaat vannacht. HIj kwam al om 1930 voor zn fles terwijl hij die normaal pas om 2130 krijgt. Zal mij benieuwen of hij doorslaapt. Hij is ooke cht niet in zn hum. Veel mopperen en errug graag bij ons zijn. Geven er wel aan toe, maar ja .. er loopt hier nog een kabouter rond, dus het gaat niet altijd. Arme man. He, daar is mn hubby met shoarma ... ik ga lekker happen. Sterkte voor alle zieke kindjes en mama´s
Ja chantalk helaas is het voor sommige niet anders, ben wel blij dat ik die luxe heb op deze manier... @Erica, ik werk wo/do/vrij van half negen tot vijf... en Joaquin gaat do/vrij naar de KDV en wo komt schoonmoeders hier oppassen. maar soms als steef do/vrij thuis is dan blijft hij lekker bij paps thuis betaal dan wel voor het kdv maar goed... boeit me dan ook niet laat ik het zo zeggen.. Zo me binkie ligt nu weer lekker in dromenland.. paps gaat zo de nachtdiensten weer in dus heb het bedje voor mezelf morgen weer werken en in de avond ga ik me mama fiets uitzoeken denk ik leukkkkkkk bij de Halfords zijn ze nu in de aanbieding 299 dus dat is wel een goeie dacht ik zo... Nou ladies ben er weer vantussen even knuffelen met me grote man sweet dreams voor straks!
Hallo dames Vind het erg moeilijk om nu op iedereen te reageren er is zoveel gekletst Een aantal kindjes zijn ziek zag ik heel veel beterschap. Iedereen een dikke knuffel van Lars en zijn mama. Rachel was zelf ziek jij ook een dikke knuffel van Lars en zijn mama. Onze wonder: Ik zou dat ook niet kunnen om Lars de hele dagen weg te brengen. Wij hebben de ouders als oppas dus dat lijkt me wel makkelijker. Maar ik MOET ook werken, maar anders was ik ook lekker bij Lars in huis gebleven. Vandaag hebben we weer een mijlpaal bereikt. Lars is uit de kinderwagen bak en zit nu in de wandelwagen. Dan merk je echt dat hij groot wordt. Hij zat echt klem aan de zij kanten kon zijn armen bijna niet meer bewegen. En aan de bovenkant had hij nog een cm of 5 dus werd het nu echt tijd. Maar hij vind het geweldig, kan zich nu weer lekker bewegen en lekker rond kijken. Groetjes Alida
Jeetje dat gaat idd snel.. maar ben bang dat ik er ook zo aan moet hoor.. en net nog wat... maatje 68 uti de kast getrokken pffffffff kan die ook al gewoon aan.. wel gek hoor, sommige dingen heeft hij zelfs nog 56 aan joh...
@ Erica: ik kan me zo goed voorstellen dat je je kleintje gewoon bij je wil hebben als ze zich niet lekker voelt. @ jingels: leuk dat je nu aan het begin van een nieuwe dienst/24 uursapotheek mee kan werken. @ bibichie: gaat het al beter met Elenora? Zal wel schrikken zijn geweest. @ chantal: ja, ze worden zo snel groot, ik kan me nu al niet meer vor de geest halen hoe ze was toen ze net geboren was, 't is dat ik de foto's heb @ chantalk: ben je er al achter waar dat bloed vandaan kwam? Ik zag vanmorgen bij emma in de mondhoek ook wat opgedroogd bloed en een erg verdund (door 't kwijlen) vlekje in d'r bed. Maar waar het nu vandaan komt? @ alida: misschin heeft dat moeilijker poepen te maken met de aangepaste voeding, aangezien hij niet meer spuugt, z'n darmen hebben zich waarschijnlijk aangepast. Mooie banner trouwens! lief koppie. @ harmless: was het een mooie doopdienst? wreden er nog meer baby's gedoopt? @ rachel: beterschap @ onzewonder: tja, ik ben er zo een die 4 dagen per week werkt, gelukkig hoeft ze 'maar' 3 dagen naar het kdv en ze doet het daar heel goed, dat maakt het ook makkelijker. trusten allemaal, mijn kleine meid moet gaan slapen
@Marieke... is niet zo bedoeld he maar ik bedoelde ermee gewoon dat ik het niet zou kunnen zeg maar omdat ik me nu al schuldig voel... en daarbij kunnen wij het zeg maar financieel gezien, maar als wij het niet hadden gekunt en ik had ook fulltime moeten werken was het helaas niet anders. Maar ik zou het echtwel heeeeeeeel moeilijk vinden moet ik zeggen.... kindjes worden er niet dommer van denk ik, het is wel goed als ze naar het KDV gaan, ze leren met andere kindjes omgaan en delen etc etc.. dat vind ik ook wel belangrijk moet ik zeggen dus niet kwalijk bedoeld he.. En nog wat he over dat bloed, ik heb heto ok 1x gehad.. bij Joaquin kwam het omdat zijn nageltjes een beetje te lang waren en hij zit heel vaak met zijn handjes in zijn mondjes en hij had zijn op zijn gehemelte zeg maar een klein sneetje zitten.. en ja dan met speeksel erbij dan lijkt het net of hij een giga wond moet hebben natuurlijk, maar gelukkig viel dat wel mee...
@OW: wat leuk dat je dat vraagt! Ja, ik mag absoluut niet klagen. Tussen 17.00 uur en 20.00 uur stopt Jelte 2 voedingen in 3 uur ( clusteren). Daarnaast komt hij meestal rond 07.00- 09.30-12.30 -15.30. Kan een half uur-uur verschil tussen zitten. Dus hij krijgt zo'n 6 voedingen per dag. Om 22.30 kolf ik nog een 7e af voor de voorraad en om mijn productie op peil te houden. Sinds een week heb ik 's ochtends geen stuwing meer, dat is ook wel weer prettig. Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik ben blij dat Jelte doorslaapt, want het vraagt zoveel energie. Vooral rond de 8 weken zat ik er zo doorheen, was echt helemaal gesloopt. Ik was niet te genieten. Menno kon me ook wel schieten geloof ik Maar nu ben ik wel blij dat ik doorgezet heb. Vanaf een week of 10 werd het makkelijker, doordat Jelte ging doorslapen. Ook nu slaapt hij nog best wel veel, dus dan kan ik ook wel wat voor mijzelf doen, zoals forummen Hoe doe je dat allemaal met Joaquin? ( ik blijf het een mooie naam vinden... alleen mijn man vond hem niet zo,maar anders.....)
@ onzewonder: ik weet dat je het niet zo bedoelt hoor ik zeg het ook meer om mijn eigen schuldgevoel te sussen ik haalde vanmiddag Emma op en de leidster zei dat Emma opeens 's middags als een blok in slaap viel nadat ze een muziekje had opgezet. Ik weet dat ze dezelfde babyfoon hebben als wij, dus ik vroeg meteen: muziekje nummer 4 zeker? En ja hoor! Ze zei ook dat dat verklaarde waarom Emma bij het horen van het muziekje opeens opkeek om vervolgens heerlijk te gaan slapen Toch leuk te horen dat iets van thuis haar zo geruststelt. Morgen komt een vriendin van mij uit Amerika een weekendje bij ons langs, zij is verloskundige. Ik hoop dat het erg mooi weer wordt, dan kunnen we er op uit.
@Jingels Your welcome! Maar dat is inderdaad flink bikkelen op die manier, en ook wel fijn dat hij nu al zo goed doorslaapt joh! En mooi dat hij toch al zon goed ritme te pakken heeft, want je hoort ook weleens anders met BV geloof ik. Ik hoorde vanmiddag van een collega dat haar zus nu nog bv geeft ,haar kindje is al 2 damzz dat is wel giga lang joh! Alleen de laatste voeding zeg maar voor als ze naar bedje gaat, vind het knap, maar om heel eerlijk te zijn vind ik dat net "iets te lang" Hoe bedoel je dat hoe ik het met Joaquin doe? *en mooie naam hihi het is effe wennen in het begin voor de omstanders zeg maar, maar op een gegeven moment weten ze het wel* en ieder zijn/haar smaak niet waar hihi Maar als je bedoelt zijn schema is het nu al de hele week zo 6.30 1e flesje rond 9 uur wordt hij wel moe, dan leg ik hem in bedje met de bakerzak, en als hij met een glimlach erin gaat weet ik dat hij gaat slapen maar als hij zon pruillipje opzet uhh dan weet ik genoeg... dan wil hij er niks van weten. Dan geef ik hem om 10 uur het flesje maar en dan hup gaat hij alsnog naar bedje. Hij slaapt dan wel tot een uur of 14 en dan krijgt hij weer een flesje, gaan we spelen en liedjes zingen (of ja mama dan he hahaha ) en dan rond een uurtje of 16 is hij vaak ook wel moe en dan hup een hazeslaapje doen om 17 uur krijgt hij weer een flesje en dan blijft hij wakker want hij moet natuurlijk Sesamstraat zien hij doet sinds 2 dagen echt vrolijk mee armpjes omhoog en wild dat ihj doet in de wipper hahaha... en dan rond 19 uur in badje (om de dag trouwens) en dan om 20.00 wordt hij jengelig en gaat hij wrijven in zijn oogjes met andere woorden mams doe me de fles ik wil naar bed! Dus dan zijn laatste fles en meneer gaat vrolijk zijn bedje in en we horen hem niet eerder dan de volgende ochtend dus dat gaat TOP! mag niet klagen @Marieke ok ik schrok al hihi maar je hoeft jezelf nie te sussen hoor want laten we eerlijk zijn, ieder zijn eigen ding er was eerst zelfs sprake dat ik ook fulltime zou blijven werken omdat Steef naar school zou gaan via zijn wg maar dat ging op het laatste moment nie tdoor omdat we het zelf moesten betalen pffffffff lekkere wg niet waar en dat konden we echt niet betalen 300 pm voor studie 3 jaar lang uhhh kan dat wel beter besteden... En het is idd leuk als je dat hoort als Emma toch dat vertrouwde van thuis elders opmerkt en dan ook rustig wordt! Nou deze dame gaat nu echt naar bedje.. foto's zijn gebracht door de buurvrouw, had grote formaten besteld voor bij ons aan de muur te hangen bij de Mediamarkt nou ze zijn gaaaaaaaaaf geworden weg Keith Haring kom maar binnen Joaquin hihi... Nog 1 daggie en dan weer lekker weekend! Trustuh