Godsamme wat schrijf ik toch altijd lange kranten inderdaad... pffff snap dat jullie er moe van worden hahahaha... ik zelf ook als ik het zo zie
Tis altijd leuk om jouw berichtjes te lezen Onzewonder, dat weet je toch Ik vind het altijd heel knap hoe moeders hun kindje naar het kdv brengen. Ik ben fulltime mamma, maar we wilden haar wel naar het kdv brengen zodat ik ook een dag de handen vrij had en voor haar om de ervaringen. Maar ik kan het niet @Emmetje: leuk, een vriendin uit de VS, jullie hebben vast veel bij te praten. Alvast een fijn weekend gewenst! @Alida: gaat snel he, nu al in de wandelwagen. Ze groeien veel te snel! @Bibiche: wat naar die onzekerheid. Hopelijk is alles gewoon goed met je meissie. Zal voor je duimen hoor! @Simone: mooie banner weer hoor Welk programma gebruik je eigenlijk? Volgens mij niet dat proefprogramma, want die zou allang verlopen moeten zijn. Knuffels voor de zieke kindjes en de zieke mamma Allemaal veel beterschap toegewenst. Hopelijk gaat het morgen allemaal weer een stuk beter. Hier komen morgen de gasfitters de gasleidingen in huis (keuken) vervangen. Dus het fornuis aan de kant Wat een bende daarachter Na anderhalf uur schrobben met ammoniak was het weer toonbaar, maar de mannen hoeven morgen gelukkig niet door het stof te kruipen, hihi.
@ assepoester: ik heb wel bewondering voor je dat je fulltime moeder bent, ik heb tijdens mijn verlof wel gemerkt dat ik de afleiding van m'n werk wel nodig heb. Ik word veel te lui thuis en ben zelfs effectiever in het huishouden als ik minder tijd heb . Maar ik begrijp je weerstand om Sabrina weg te brengen naar het KDV, zeker als het niet moet. Misschien moet je gewoon eens proefdraaien, dan weet je wat het voor jezelf is om een dagje voor jezelf te hebben. over Emma's heupjes: ik weet dat er iets aan moet gebeuren. Zo schreef als het nu is, kan in de toekomst alleen maar rugproblemen veroorzaken bij haar. Mijn moeder had ook ongelijke heupen (ene been langer dan 't andere) en die heeft 3x een hernia gehad ( in 5 jaar tijd). Uiteindelijk heeft een chiropractor het bij haar rechtgezet en sindsdien geen hernia meer gehad. Het is voor mij nu eigenlijk alleen maar de vraag wat er moet gebeuren: fysiotherapie of orthopedie (spreidbroekje of zo).
Hai meiden, Even Ego. Emma is woensdag naar het CB geweest, prikjes gehad. Woensdag alles nog vrij normaal. Goed geslapen. Gisteren heel de dag geslapen, alleen voor het eten wakker gemaakt. Eerste fles nog 190 cc op, maar 12.00 en 17.00 maar 140 cc. om 22.00 130 cc... Vanmorgen 155 cc.... Ze heeft niet echt verhoging, schommelt tussen 37 en 37,5 graden. Ze is als ze wakke ris wel gewoon helder, zingt erop los, maar is dus erg moe en niet zichzelf. Ook hoest ze sinds gisteravond meer. Getver, ik maak me echt onwijze zorgen... Moeten wij ons zorgen maken?
Goedemorgen! Nou ja goed: onze hele keuken ligt overhoop Even doorbijten maar weer. @Emmetje: dank je wel Misschien toch een keer proefdraaien om inderdaad te kijken hoe het gaat. Zal er toch een keer aan moeten, als ze naar de kleuterschool gaat ofzo Ik heb alleen altijd wel moeite om mensen te vertrouwen, heb altijd het idee dat mensen minder voorzichtig zijn als het niet van hunzelf is (of het nu spullen zijn of een kind). Hopelijk blijkt het toch niets te zijn met de heupjes, wij moesten ook ineens een foto laten maken naar aanleiding van de echo. Maar als ze inderdaad zo krom ligt kun je er misschien ook maar beter vanuit gaan. @Tigger: als je je zorgen maakt zou ik gewoon bellen. Ook al zijn er geen duidelijke tekens dat er iets is, vertrouw altijd op je moedergevoel. Als je denkt dat Emma niet lekker in haar vel zit, gewoon even laten checken. Beter een keer teveel dan te weinig. En als het niets is voel je iig niet meer bezorgd. Sterkte ermee!
hoi Tigger, ik zou ook bellen succes met je kleine meid. hoi Assepoester, ik ben vandaag vrij en toch zit Belle vandaag op het kdv. en ik mis haar vreselijk maar heb wel een keer goed uit kunnen slapen. en kan nu rustig de zolder op gaan ruimen zonder dat ik haar wakker maak. maar bij alles moet ik aan haar denken. ik ga dus snel wat doen. hoi Emmetje, 3 keer een hernia dat is echt heel wat. dan kun je beter nu al wat laten doen aan de heupjes. ben benieuwd wat ze gaan doen. hoi Assepoester, succes met de keuken. hoi onzwonder, ik vind het heerlijk om je verhalen te lezen. je schrijft altijd met humor heerlijk. een fijne dag iedereen ik ga het hoger op zoeken {helemaal naar zolder }
middag dames @ emmetje. Heb geen idee waar het bloed vandaan kwam. Ik denk dat hij zich met een nageltje gekrast heeft. @ tigger. weet hoe je je voelt Gelukkig gaat het iets beter met Luca hij was ook niet zichzelf. suc6 meid. hoop dat het snel beter gaat. Als ze echt heel suf is zou ik ff ha bellen. Vertrouw op je moedergevoel. @ chantal. suc6 vandaag Luca kwam vannacht om 4.00 u jeetje niet meer gewend zeg Na 3x opstaan heb ik hem lekker bij ons in bed gelegd en daar heeft hij geslapen tot 6.30u. Ik denk dat hij nog niet helemaal lekker is. Heeft gelukkig geen verhoging meer. Hij was gister ook heel slapjes. Dat viel zelfs mijn zusje op. Manlief is jarig vandaag, dus ik zal er de rest van de dag niet zijn denk ik. Wacht nog steeds op zijn kado :x hoop dat het vanmiddag binnen komt met de post. Fijne dag vandaag.
Hallo Tigger. Tessa, Luca en volgens mij nog een van de beebs hebben ongeveer hetzelfde. Wellicht toch ook iets te maken met her vier maanden sprongetje. Toch als jij je ongerust maakt moet je de ha bellen hoor! @Chantal succes hogerop! @Ow dan is het met dagen kdv bij jou ook nog goed te doen. @Alida zo dat lijkt mij ook een mijlpaal, de bak alweer te groot. Als ze net geboren zijn zijn ze zelfs in die bak nog zo klein en nu alweer in de wandelwagen. @Emmetje veel plezier met je vriendin. @Assepoester eerlijk gezegd vindt ik het na 5-6 keer nog net zo moeilijk om Tessa weg te brengen naar kdv of oppas. Het zal wel makkelijker worden ooit. Ik moet ook gewoon werken he... Als ik eerlijk ben dan vind ik haar nu nog te klein. Ik had graag tot een 1 -1,5 thuis gebleven en dan naar kdv. Dan vind ik het wel weer goed voor kindjes. Ach ik probeer er niet teveel over na te denken wat moet moet. Tessa lijkt vandaag wel weer wat vrolijker dan gisteren en eergisteren. Gisteravond is ze wel later gaan slapen dan normaal maar ja ze had dan op de dag ook zoveel geslapen. Verder sliep ze vannacht wel weer goed door. Gisteravond was zo lief. Ze hing gewoon heerlijk bij mij of papa. Lekker brabellen en met haar handjes spelen. Wij hebben ondertussen hose gekeken. Ok te laat op bed maar wel heeeeel gezellig.
He meiden, Nou gelukkig is het weer ok met mijn meissie, ze poept nog steeds mega veel maar het is al wat vaster en geen bloed meer gelukkig. Ze lacht continu en slaapt goed. Ik heb ook diep geslapen maar als ik er even bij stilstond kon ik wel huilen. Ik neem het zo vanzelfsprekend dat je kind gezond is en er kan zomaar ineens iets mis zijn. Ik denk dat het wel meevalt nu maar moet er niet aan denken dat ze echt ziek zal zijn @tigger: moedergevoel altijd volgen meid, als je het niet vertrouwd bellen. Maar zolang ze alert is, zou ik me niet heel erg veel zorgen maken. Zo we hebben eindelijk onze vakantie geboekt voor de eerste week van oktober. We vertrekken 29 september naar Zuid-Frankrijk we hebben dan een eigen villa gehuurd met nog een koppel met baby maar ieder zijn eigen huisje zeg maar. Privé zwembad en bbq heb er zin in. Ik kan ook ff 1 dag langs mijn familie gaan die wonen 1,5 uur daarvan daan rijden.
Fijn dat het beter gaat Bibiche. Fijn dat jij ook goed geslapen hebt! Heeeerlijk klinkt jouw vakantie. Ben jaloers. Wij gaan begin volgend jaar verhuizen. Vakantie zit er daardoor voorlopig niet in. Ach dan hebben we wel een tuin en hopen daar dan super van te kunnen genieten.
Even snel zwaaien hoor! Moet namelijk nog vanalles in het huishouden doen. Ik weet niet wie die kaboutertjes zou sturen, maar volgens mij kunnen ze het niet zo goed vinden.... Ik heb zojuist gebeld met de (hobby)fotograve die ons trouwen ook heeft gedaan en ze is hartstikke enthausiast! Waarschijnlijk hebben we volgend weekend dus een fotosessie met alle neefjes en nichtjes... Leuk man! Hoe is het met alle ziekige kindjes? En met de moeders van de kindjes? En met de zieke moeder? *knuffel voor iedereen* van Yildou en mij
Dat zal leuke plaatjes opelveren Simone! Even een vraagje: Tessa lijkt ineens zoveel motorisch rustiger. Ze pakt veel gerichter nu. Dat is leuk om te zien maar aan de andere kant is haar lichaam zoveel rustiger. Normaal stuiteren haar armen en benen alle kanten op en nu ligt ze gewoon rustig met iets te "spelen". Herkennen jullie dit van het 4 maanden sprongetje (of komt het wellicht nog door het niet lekker zijn)?
@erica: is normaal hoor ze gaan inderdaad steeds beter hun armpjes en beentjes onder controle krijgen. Ze kunnen gerichten dingen pakken. Oh ja tips meiden bij etos zijn de babydoekjes in de aanbieding. 2 dozen dwz 12 pakken van ieder 72stuks babydoekjes voor maar 10 euro. Normaal betaal je dus 22 euro voor 2 pakken.
Lieve schatten dank jullie wel. Vanmiddag had ze maar 125 cc op.. Du sik gebeld. Cb zei toch maar even dokter bellen voor de zekerheid. Hubby bij de dokter geweest, kon niet echt iets vinden. In de gaten houden en ze heeft net godzijdank 220 cc gedronken! Dus we zijn weer helemaal gerustgesteld. Alle mei-beebs in de war.. Ik denk inderdaad ook springen. Emma doet nu juist weer even veel minder vaardigheden, dus ikverwacht met een week of 2 weer een enorme vooruitgang in vaardigheden... Thanks lieverds! *SMAK*
Hallo allemaal. Eindelijk weer helemaal bijgelezen. Word toch weer erg onzeker over die voedingen van Lars als ik jullie schema's zo lees.. Hij komt zowel overdag als snachts om de 4 uur. Dus als hij om 22:00 de laatste fles heeft, dan kan ik er om 2:00 en 6:00 uitgaan voor de fles... Maarja.. zo zit ik al een tijdje te klagen.. maar daar veranderen het niet van Passen jullie kindjes nog in het badje? Lars past er nog wel in, maar hij zet zich dan af waardoor hij met zn hoofdje tegen de badrand bonkt Sinds gisteren is onze badkamer klaar dus heb ik hem in het grote bad gedaan.. vond ie heerlijk! dus babybadje maar opgeruimd (zucht.. wat gaat het snel...) http://i205.photobucket.com/albums/bb41 ... 0027-1.jpg http://i205.photobucket.com/albums/bb41 ... CT0023.jpg
Ahhhh oekoek, wat een lekker kereltje! Alleen soms kijken die kindjes zo serieus he, alsof ze een hele last meedragen, ik betrap Jelte er ook wel eens op. Nou mijn werkdag zit erop, heerlijk weekend. Ik heb zowaar een mailtje gehad van mijn oude werkgever, dat ze op een fatsoenlijke manier afscheid van me willen nemen. Dus volgende week maandag mag ik daar op de koffie, ben benieuwd. De nieuwe apo gaat als een trein,gaat hard nu. We hebben als team ontzettend veel vrijheid mbt, alledaagse beslissingen, heerlijk is dat. Apotheker houdt zich alleen met de hoofdzaken bezig en loopt ons niet voor de voeten, en als we wat te vragen hebben wordt het meteen geregeld, wat een verademing zeg! Samen met een collegaatje ga ik de ontslagmedicatie en medicatieopnamestatus verzorgen, een hele nieuwe uitdaging, echt leuk! Ik heb Jelte wel gemist vandaag,maarja hoort erbij he. Vandaag in 2 kolfbeurten 350 ml gekolft, dus daar ben ik heel blij mee. Dit weekend heb ik helemaal niets, hebben jullie plannen?
Oh wauw, Assepoester! Mooi! Jingels, Super kolfresultaat! OekOek, jeetje dat is inderdaad wel veel. Heb je wel eens wat meer aangeboden om 2200? Hoeveel drinkt hij nu per keer dan?
Tigger; hij drinkt gemiddeld 165. Ik bied 200 aan, maar dat drinkt hij maar ongeveer 1 keer per dag op. Die laatste fles drinkt ie meestal maar 150 ofzo, dus meer aanbieden werkt ook niet.