@Assepoester: prachtige banner! @Chantalk: wat een mooie foto's, en een echte boef he! @ow: toch weer gepoetst? Nou ik niet hoor, ik heb er geen zin in. Zijn er nog meer dames die nog steeds niet ongesteld geworden zijn?
@Jingels yeps i am guilty Maar uh ongesteld... ja maar wel middels de pil.. slikte dat domme ding 12 dagen en toen kwam de menstruatie dus die rotzooi ook al aan de kant gegooid maar dus niet uit mezelf... en jij dus ook nog niet ?
@chantalk: wow wat prachtig, echt super mooi @oekoek: en als je water aanbiedt of iig steeds minder aanbieden? Nou ja elke kind is anders, mijn moeder heeft 6 maanden lang elke nacht 1-2 keer moeten opstaan om bv te geven en dat met 5 kinderen. Ik heb nu zoveel bewondering voor mijn moeder vooral toen ze er al 5 had. 4 kinderen naar school brengen elke dag op 2 verschillende scholen en de jongste ook bv geven, huishouden doen en elke dag koken pff word er al moe van @jingles: leuk dat je het naar je zin hebt op je werk Ik ben alweer 2 keer ongesteld geweest. @ow: ik heb ook alles schoongemaakt, ik had ineens een poetsbui. @tigger: fijn dat het weer beter gaat Hier al de 3de nacht dat Elenora wakker wordt omdat ze gepoept heeft :x irritant want voordat we weer in slaap vallen duurt wel ff. Ze kwam dus om 4 uur met een vieze luier, weer terug in bed gedaan en ze was ff boos. Dus ff wiegen en ze sliep weer door tot 8 uur wow nog nooit zo laat meegemaakt. Daarna fles gegeven en om 9 uur sliep ze weer tot 12 uur. En mijn man en ik ook we waren dood en dood moe.
Zo ben ik weer Lekker geknuffeld en gespeeld daarna flesje en nu ligt hij weer in bed. Alleen zijn de buren nu aan het timmeren Jingels. Ik ben 1 x ongi geweest en ben daarna met de pil begonnen. Omdat ik geen zin had in nog een ongie (na 8 weken bloedverlies ) heb ik de pil doorgeslikt. Volgens mij komt er nu alleen een doorbraakbloeding aan
Oh zal Emma haar site ook even spammen. www.emmawit.babysite.com OW, mooie site ook! Leuk om te doen he?
@ bibiche. irri is dat hĆØ? als ze wakker worden van een poepluier. pffff kunnen ze dat niet overdag doen @ tigger ga zo ff kijken op de site. het wordt tijd dat we gaan verhuizen naar een vrijstaand huis. Ligt mijn ventje net te slapen wordt hij weer wakker van het getimmer. De hele vloer trilt hier zowat. :x Ben hem zijn speentje gaan geven ligt hij lekker te knuffelen met Bumba. oogjes vallen bijna dicht zo moe is hij. Tis dat het nog overdag is anders was ik eens ff gaan aanbellen
@ Chantalk: mooie foto's hoor! @ Jingles: nee, hier nog niet ongesteld geworden. Ondanks veilig friemelen, ben ik stiekem toch bang dat er misschien toch een tweede in de maak is. Ga geen test doen, de kans is nihil. Geef ook nog steeds volledig bv natuurlijk Hoeveel zijn er eigenlijk nog die volledig bv geven? Jij, Nemo, ik en ? @ onzewonder: ja, de nieuwe gasleiding is gelegd. Maar het is geen verbetering, grrr. Voorheen liep de leiding onder de vloer door, maar dat mag niet meer. Dus nu hebben we een dikke koperen buis uit de muur steken die omhoog naar het plafond loopt om vervolgens bij het fornuis (aan de andere kant van de keuken natuurlijk) weer te dalen. Het ziet er niet uit. Binnenkort maar een likje verf eroverheen. @ iedereen: zijn jullie kindjes ook eenkennig aan het worden? Er hoeft maar een ander naar haar te kijken en het hele gezichtje betrekt waarna de traantjes komen. Zodra ze dan bij mij of pappa ligt is het weer goed. En ze heeft vanmiddag om 13.00 uur voeding gehad en tot 16.30 wakker geweest. Toen viel ze in slaap en keek ik op de klok. Ze zal nu toch honger hebben, maar ga haar er niet voor wakker maken. Ben nu wel benieuwd hoe lang ze nog blijft slapen.
@assepoester: Elenora heeft dat ook heel vaak huilen bij vreemden of bij opa's en oma's. Heel irritant soms want ze is dan echt bang of zo want ze blijft maar huilen Maar in het ziekenhuis had ze dan weer nergens last van. ZE vond het prachtig aandacht van 3 dokters
Hallo meiden, Ik heb wel bijgelezen maar ik heb niet alles onthouden.. Ik zag dat Assepoester weer een mooie banner had, echt gaaf. En over het eenkennig zijn. Dat heeft Ameera ook heel erg. Al een paar weken zelfs. In het begin wilde ze echt ALLEEN maar bij mij zitten de hele dag.. Ik was kapot na die twee weken. Nu is pappa ook nog wel goed. Andere mensen soms heel eventjes. Jullie hadden het ook ergens over als jullie tekens niet werkten. Bij de meeste computers zit onderin de balk een afbeelding van een keyboardje als je daar op klikt moet je zorgen dat hij op verenigde staten staat. We gebruiken namelijk een keyboard uit de VS. Silvie ik vind je haar erg mooi geworden! Sorry verder weet ik het niet allemaal meer (het waren erg veel paginas). Hier gaat alles wel goed. Ameera wilde gisteren niet echt slapen want we hadden bezoek en dat vond zij eigenlijk ook wel gezellig. Maar uiteindelijk heeft ze wel de hele nacht geslapen tot vanochten half 9. Ik ben vandaag gaan proberen om iedere 4 uur te voeden en dan 210. Tot nu toe ging dat goed. Ze moest wel heel echt echt huilen net om kwart over 4. Haar voeding zou om half 5 zijn maar ik heb het dus ietsje eerder gegeven. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Ik ga nu maar eens haar poepluier verschonen want ze heeft zojuist weer erg haar best gedaan hihi.
Hey chantal.. nou uhh wij bad mama's met onze kleine hapjes van fruit etc etc.. kijk eens naar dit verhaal! Gaat over een kindje van 8 weken is nu inmiddels al 8 maandjes hoor... hahahaha http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=37266&postdays=0&postorder=asc&start=0
even snel in vogelvlucht reageren, we hebben tenslotte bezoek. Emma heeft gisteren voor het eerst geschaterd van het lachen bij mijn Amerikaanse vriendin. EƩnkennig is ze dus totaal niet (althans nog niet). @ jingels: hier ook nog geen ongi. Vind ik ook helemaal niet erg, ik heb vorig jaar na mijn miskraam en nu vlak na de bevalling meer dan genoeg en lang genoeg gevloeid. @ assepoester: ik geef ook nog volledige borstvoeding (live danwel afgekolfd) @ tigger: fijn dat Emma weer de oude is! Prachtige foto's op haar site @ chantalk: wat een mooi engeltje heb je toch!
uhhhhhhhh chantal.... er is toch wel een staartje aangekomen helaas... zie dit bericht! Maar goed dat kindje kreeg wel heeeeeeeeeeeel veel al met 8 weekjes http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=1429520#1429520
Ik zal even proberen om op iedereen te reageren. @Jingels: ik heb 1x anderhalve dag een beetje bloedverlies gehad. Telt dat als een ongi ? Verder nog niets hiero. En super dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk ! @Assepoester: ik dacht dat jij ook wel eens kv bijgaf ? En liefzonnetje, Female en Emmetje geven ook volledige bv. En dan Jingels en ik natuurlijk nog zoals jij al noemde, eigenlijk nog best weinig. Dat is absoluut niet lullig bedoelt tegenover de meiden die zijn overgestapt hoor ! Is alleen een constatering. Nog succes met jullie verbouwing. Valt de troep wat mee ? @Oekoek: wij gebruiken geen badje maat tummytub of douche, dus geen idee of Sven nog in een badje past Wat een leuke foto jullie knul tussen al dat schuim. @Chantalk: super avatar heb jij zeg @onzewonder: je mag hier ook wel even komen soppen hoor ! Zo te horen is het bij jullie allemaal al superschoon. @Bibiche: geen nachtbraker maar een nachtpoeper bij jullie ? Maar hoe is het verder met jullie kleine meid ? Geen diarree en bloed meer ? @Silvie: zo jij durft ! Van heel lang naar heel kort. Staat wel lekker pittig. @Amilah: mooi dat alles goed gaat. @Simone: je vroeg hoe het ging met solliciteren. Ik heb inmiddels mijn eerste "bedankje" gekregen. Ik heb nog wel iets lopen. Ik zie het wel. Heb eigenlijk helemaal geen zin om te solliciteren. Hier gaat het prima. Nog een paar daagjes en dan trouwen ! Vriend is nu op vrijgezellenfeest. Hoop op mooi weer volgende week en dat Sven een beetje goed gehumeurd is. Moet ook voeden op die dag, wel een uitdaging !
Nemo: Zal dat een geheister worden met je trouwjurk zeg? Of heb je iets uitgezocht dat je makkelijk kan voeden? Ik duim mee om mooi weer! Heb jij ook nog een vrijgezellenfeestje? Of weet je dat niet? Jammer dat je nog geen succes hebt gehad met solliciteren. Erica en ik geven nog partime borstvoeding volgens mij... Of telt dat niet? Hier ook nog geen ongesteldheid. En Yildou kent afgelopen week een beetje verlatingsangst. Ze moet een van ons (eigenlijk mij) constant binnen zichts/hoorveld hebben, anders was ze ontroostbaar. Maar het lijkt nu weer wat mee te vallen. Misschien dat het te maken heeft met de nieuwe ontwikkelingen na het sprongetje, het besef dat wij weg kunnen gaan? Nou, ik duik vandaag maar vroeg mijn mandje in. Ben helemaal niet fit vandaag.
Hee Simone vrijgezellenfeest had ik verleden week was erg gezellig. Eerst samen kunstzinnig doen met glas, daarna uit eten en daarna wezen poolen. Mijn jurk kan ik makkelijk mee voeden (meer verklap ik eerst nog niet). Oh en Assepoester had het over volledige bv. Maar tuurlijk krijgen jullie kindjes ook bv, prima toch ? Lekker koese !
5 maandjes oud! Ook nieuwe foto's en verhaaltjes op de site trouwens *hint* Inlognaam: meimammie ww: mei mammie (zonder spatie)
Assepoester, Emma is al een tijdje erg eenkennig, het gaat nu juist net steeds iets beter. Zielig wel he?
@ ow. Heb het gelezen toch nog maar voorzichtiger zijn thanx nemo. Bijna trouwen...wat spannend . Ben wel benieuwd naar je jurk. Ik ga ook zo maar weer eens lekker banken. Manlief is weer werken en Luca ligt alweer te pitten. Hij heeft om 20.00u een flesje van 210 gehad en daarna nog schreeuwen heb er nog 100 bij gemaakt en daar heeft hij ook nog eens 50 van opgedronken. Klein vreetmonstertje