Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ simone wat een schatje.

@ tigger mooie banner. :D

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Simone: leuke foto! (dacht eerst even dat ze 2 grote staarten op haar hoofd had :oops: maar toen ik later goed keek zag ik dat dat de achtergrond was)

Tigger: gave banner!

Nemo: bijna trouwen! spannend hoor!

chantal: wow! das zeker een vreetmonstertje :)

Ik ga me vast voorbereiden op weer een lange nacht ;) Maar zal jullie tips vannacht meteen uitproberen!

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    OekOek, succes ermee! Ik ben benieuwd!

Nemo, spannend hoor, het komt nu dichtbij! Ik ben benieuwd naar je jurk.

Chantal, Luca heeft zijn buikje vol voor de nacht. ;)
    Emma heeft hier net ook 240 cc mét rijstebloem op... Het lijkt nu ineens niet meer aan te slepen... hihi.

4. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Kv geven we zeer zelden tot nooit, alleen in het begin omdat ze teveel afviel. Nu nemen we het voor de zekerheid vaak mee, maar gebruiken doen we het eigenlijk nooit.
    Met de troep viel het wel mee, het is alleen heel lelijk geworden. We hebben ook al met de buren gesproken en die hebben het meteen maar wit geschilderd. Zal dus deze week de kwast weer ter hand nemen, zucht.

@Tigger: zou net wat zeggen over je nieuwe banner (oa dat er Joanna stond ipv Johanna ;) ) toen ik de allernieuwste zag. Beide zijn erg leuk!

@Nemo: alvast veel plezier op je trouwdag! Ik zal ook duimen voor mooi weer.

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hihi, Assepoester. Ik zag het ook net en heb daarom deze geupload... Ik moet die andere dus even aanpassen, Schandalig he, dat ik het fout geschreven heb. :oops:

6. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Als het een troost is, ik moet soms ook even nadenken over de 'l'-en en 's'-en in Alyssa ;)
    En tikfouten maken we allemaal wel eens, toch?

7. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    * ff Inbreken*

Assepoester....je banner is niet te zien via firefox! :cry:

* en weer uitbreken*

(edit: explorer geeft ook niks aan, boehoe, wil je creatie zien!)

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    jeetje Yildou alweer 5 maanden
    gefeliciteerd

Tigger mooie banner

hoi Nemo,
    ben echt benieuwd naar je jurk
    hoop dat je een mooie dag heb

grappig Belle gaat minder drinken 5 flessen 180+6
    en krijgt sinds deze week gewone nutrilon inplaats van forte
    en andere baby`s gaan meer drinken :) :) :)

trusten meiden

9. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    ff op F5 drukken, of de pagina 'refreshen'. Is gewoon een JPG, dus zou geen problemen moeten opleveren ;)

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Sorry....doet het niet.. de F5 dan.....maar hoe refresh ik?

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @nemo: oh spannend, ben echt benieuwd naar je jurk. Laat je die ook hier zien?
    Ze heeft gelukkig weer normale ontlasting alleen ik word gek van dat nachtpoepen :( vannacht weer. Ik ben echt op zo. Ik heb haar vannacht al in het donker verschoond want anders valt ze moeilijk in slaap. Ze sliep gelukkig weer gelijk maar ik niet :( . Het duurt minstens 45 minuten voordat ik weer in slaap val. Gelukkig komt ze pas om 8 uur nu maar het zou fijn zijn als het 1 stuk door slapen is voor mij :cry:
    @OW: ik zou inderdaad niet teveel fruit geven, ik wacht liever tot ze 6 maanden is
    @oekoek: en hoe was je nacht?

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    mogguh meiden,

Hier ook een knul die opeens meer drinkt.
    Gister had hij opeens 5 flessen. Kreeg dus iets te veel binnen. Naja, voor een x niet zo erg.
    Hij kwam ook zo vroeg .. 5 uur ..moet niet gekker worden.

Mooie banner Assepoester .. echt mooi gemaakt.
    Wilde ook weer een nieuwe maken met die banner maker Pro, maar hij is verlopen en krijg um niet niet meer geinstaleerd .. jammer nou.

Spannend hoor Nemo .. leuk. Ben heel benieuwd naar je jurk.

Ik ga Jørre ook nog geen fruit geven, al heb ik wel het idee dat hij eraan toe is. Begin eerst wel met nutrix.

Hoeveel scheppen doen jullie erin?

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen...

Gelukkig Asseppoester... :)

OekOek hoe is het gegaan?

Chantal, Belle en minder eten? ;)
    Hihi. Hoe gaat het verder met haar? Slaapt ze nog steeds zoveel?

Silvie, ik doe er twee scheppen in. Emma vind het echt heerlijk! Ik heb ook het idee dat ze eraan toe is, maar wij beginnen met 5 maanden af en toe eens voor het ontdekken. Nog niet als bijvoeding. Ik wil niet dat als ze straks echt meer nodig heeft ze overvallen wordt. Ik wil haar op het gemak lekker rustig laten wennen aan nieuwe smaken. En de eerste stap was dus Nutrix gewoon. Vanille staat ook klaar. Maar eerst maar eens gewoon deze. Wij beginnen met groentehapjes trouwens.

Bibiche, balen dat ze besloten heeft om 's nachts te poepen... Hopelijk is het gauw over.

Ik ga weer verder knutselen met mijn banner, hij is nog niet af.

Fijne zondag!

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Tigger: mooie banner en dito site!
    @Simone: wat een leuke foto's weer op jullie site. Ze wordt nu al een echt dametje he?
    @Bibiche: hoe is het nu met Elenora? Is ze weer een beetje opgeknapt?
    @Emmetje: hoe is het met de verbouwing?

Jelte was gisteren een beetje van slag, zo ken ik hem eigenlijk niet. Hij wilde alleen maar een beetje hangen, niet in de box willen, zelfs een schone broek had meneer al geen zin in, gisteren ook zeker 8 voedingen gegeven, de hele dag dreinen,misschien een sprongetje?
    Vanochtend hem lekker in bad gedaan ( liggend gaat niet meer, dus dan maar half zitten) en sinds 10.45 slaapt hij. Ik ga zo even een wasje ophangen en dan appeltaart bakken met appels van eigen boom.

Fijne zondag allemaal.

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @jingles: het gaat weer goed met mijn meissie, haar ontlasting is weer normaal, alleen poept ze nog wel veel en nu ook al 4 nachten achter elkaar :(

Appeltaart mmmm lekker, wij gaan vanavond bij mijn ouders eten.

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ bibiche. heel fijn die nachtelijke poepluiers ;) gelukkig is het hier alweer ffkes geleden.

@ jingels. haha hier nog 1tje wat bijna niet meer in badje past. Ik ben vanmorgen maar samen met hem onder de douche gegaan. Vond hij heerlijk die straaltjes op zijn rug.MMMMMM appeltaart. Kun je een stukkie naar hier sturen? ;)

Vanmorgen dus heerlijk samen gedoucht en daarna lekker geknuffeld. Heerlijk :D Wanneer ik hem stevig vast pak en in zijn nekje knuffel dan wordt hij helemaal wild :) als ik dan stop begint hij met handen en voeten de zwaaien en kei hard te lachen.
    Daarna zijn we nog ff naar de markt geweest (nou ja markt.. :( er stond bijna niks. Wordt elk jaar minder :( )
    Nu ligt hij weer lekker te slapen. Krijgen straks nog bezoek van familie van Freek.

Oh is er weer 1tje wakker.

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zo ik ben eindelijk weer beter! Komt door jullie beterschapwensen :D
    Ik zag ook wat site's voorbij komen...ff de onze spammen:

www.lindseyzandvliet.beebiesite.nl Enne we vinden het leuk als jullie een berichtje achter laten in het gastenboek. (Heb hier ondertussen een hele lijst met site's ga ze zo maar eens allemaal bekijken :p )

Fijne zondag nog meiden ik probeer snel weer een verhaal te typen.

@Mama van luca bedankt voor je berichtje ;)

@Jingels jaaa lindsey paste de luiers nog, zaten precies goed :D

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Rachel: hartstikke goed! :D
    Jelte past er namelijk niet meer in , die zit nu in nr 4. :rolleyes:

19. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hallo allemaal!

Nou, vannacht eerst met speen geprobeert, maar meneer werd uiteraard weer woest totdat ie zn fles kreeg. Ik had met mn slaperige kop automatisch weer 150 gemaakt waar ie 135 van op dronk, dus vannacht poging 2 om hem minder te geven :)
    Maar misschien heeft ie gisteren stiekem meegelezen ofzo, want hij had gisteravond om 22:00 zijn laatste fles, en meldde zich pas weer om 3 uur. Dus 5 uur later ipv 4 uur! Voelde me helemaal uitgeslapen :D
    Helaas daarna alweer om 6:30 :(

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Phoe OekOek en dan voel jij je al uitgeslapen? Wat ben ik dan verwend met Lindsey...moet er niet meer aan denken s'nachts op te staan hihi.

@Jingels jaaa Jelte word een grote stoere knul al :D Toch een compliment, je geeft super voeding ;) :D

Deel Deze Pagina