Balen Oekoek. Maar uurtje opgeschoven... Is ook al wat... Rachel, fijn dat het weer beter gaat meid! *knuf*
Zo er is weer heel wat geschreven hier zeg. Ik heb de sites op geslagen die ik tegen ben gekomen. Ga de mijne ook ff spammen. www.kidsvdheijden.peuterhompepage.nl Jørre is weer aardig zichzelf. Niet meer mopperen enzo. Slaapt ook weer goed. Vanavond ga ik beginnen met nutrix. Ben beneiuwd of meneer het lust. Vandaag zijn we ff wezen wandelen. Britt lekker los lopen, nou ja lekker, mevrouw ging iedere keer de andere kant op dus ben wel wat kilo´s kwijt .. haha .. en Jørre heeft er niet veel van meegekregen want onze slaapkop lag natuurlijk weer ... je raad het al .. te slapen. @Oekoek, ik hoop dat je snel ook lekker doot kan slapen meid. Hou je nog ff taai meid @Chantalk, heerlijk he dat knuffel .. ik kan er ook zo van genieten. Ze gaan nu ook steeds meer reactie geven .. heerlijk. Jørre gaat dan helemaal schaterlachen .. @Tigger, wat heb je een super banner zeg. Echt top! @Tigger, ik ga ook nog niet aan de bijvoeding, al heb ik het idee dat hij het wel zal lusten. Maar ik wacht nog ffies. Denk dat ik rond de 5 mnd maar ik langzaam aan ga proberen. Maar dan wel met fruit. Nou, ik ga ff lekker douche denk ik maar. Als ik natuurlijk weer niet iets tegen kom hiero ..
@ oek oek. balen zeg. Heb je al eens geprobeerd om voor de nacht de extra/forte voeding te geven? (of geef je bv..sorry weet het niet meer ) @ silvie. ja heerlijk Luca schaterlacht nog niet, maar lacht steeds uitbundiger.
Heerlijk he ... krijg daar echt zon super gelukkig verliefd gevoel van als hij zo lacht. Wil ook ff een foto spammen van Britt en mn hubby van vandaag. Weet niet waarom maar vind het zon geweldige foto
Oh Silvie. wat een *smelt* Foto... Ik snap helemaal wat je bedoeld... Je site doet het niet... Emma kan ook al echt hardop lachen... Zo geweldig! Ik lees dat er alweer een paar vroege mei beebs uit hun sprong komen. Gelukkig maar.
Thnx ... kan ook op beebiesite hoor. Die had ik eerst. Maar omdat iedereen die heeft wilde ik wat anders. En de betalen van beebiesite is nogal moeilijk vanaf het buitenland. Buiten dat ... die site die ik nu heb scheelt echt een hoop geld met beebiesite. Zeker als je 2 kindjes heb. Ik was voor Beebiesite gewoon ongeveer 50 per jaar kwijt als ik er wat op wilde zetten. Anders mag je maar zoveel fotos en filmpjes enzo plaatsten. En bij deze ben ik maar 35 per 2 jaar kwijt en is onbeperkt .. Scheelt nog al toch?
Ik wist niet dat dat kon met beebiesite. Ja, dat scheelt inderdaad een hoop. Ik vind hem erg leuk. Hoe komen jullie eigenlijk in denemarken verzeild?
Ed heeft hier al is gewerkt en toen we hier op vakantie waren vroeg zijn oude werkgever of we hier wilde komen werken. Dus dat hebben we toen gedaan. Maar zou nu ook wel weer terug naar NL willen hoor
aaaaah Silvie, kijk nou toch wat een leuke foto. Vind ik zoooooo leuk om te zien een volwassen man met zo'n klein hummeltje ernaast. idd *smelt*
Rachel: wees blij Hoop dat ik straks ook eens een nachtje lekker door kan slapen Tigger: inderdaad! was al supertrots op Lars dat ie een uurtje later kwam! Leuk dat Emma al hardop kan lachen! hoop dat Lars dat binnenkort ook gaat doen! *desnoods midden in de nacht... aangezien ik dan toch op ben... ) Silvie: Thanx En gelukkig maar dat Jorre (kan dat streepie door de O nie vinden ) zichzelf weer een beetje is. Lustte hij de Nutrix? chantalk: nee, dat heb ik inderdaad ook nog niet geprobeert.. Zet ik ook maar bij mn lijstje met tips op dankje
Goedemorgen dames, Er is weer een hoop gekletst. Gezellig hoor. Ik heb een heel druk weekend gehad. We hadden een pokeravond. Was erg gezellig en helaas verloren. Gister verjaardag en visite. Dus druk drukdruk. Vandaag weer aan het werk zonder stem. Morgen Krijgen we eindelijk ons nieuwe bed. Met Dylan gaat het ook wel is niet helemaalin zijn hum. Zaterdag was ik boodschappen doen en Dylan lag in bed 5 min daarna werd hij wakker en heeft alleen maar lopen krijsen. Ik heb hem ook met moeite stil kunnen krijgen. Even geslapen en toen was hij het mannentje weer. Sorry dat ik even niet reageer op iedereen, maar ik ben de helft al weer kwijt. Liefs Nathasja
Hallo meiden, Heb weer even bij gelezen. Nu ik werk zal ik minder steeds individueel reageren, kost mij gewoon teveel tijd. Silvie leuke site! Leuk dagboek, je schrijft met humor. Tigger leuk dat Emma schater lacht, vond dat bij het filmpje Lindsey ook zo leuk. Tess begint steeds meer met geluid te lachen. Bibiche fijn dat het beter gaat met je meisje! Jingels is Jelte weer helemaal zichzelf, las dat hij even niet lekker in zijn hum was. Tessa drinkt al dagen slecht. Tijdens mijn werk drinkt ze hooguit 650 cc kv per dag, dat is toch veel te weinig. Als ik thuis ben drinkt ze liever uit de borst maar ik weet niet hoeveel dat is (produceer veel minder omdat kolven niet zo goed gaat). Ze is wel vrolijk en zo dus ik kijk het nog even aan. Donderdag gaan we toch naar het cb voor de prikjes. Zelf ben ik twee dagen ziek geweest, wel gewerkt. Had w.s. buikgriep en kon geen eten binnen houden. Vandaag voelt het wat rustiger daarbinnen.
Pff ja hoor vannacht weer poepluier word er echt niet goed van. Ik was om 4.30 t/m 6.30 wakker, zo irritant. Ik ben echt helemaal gebroken. @silvie: wat een leuke foto, echt prachtig. OH ja voed je je kinderen 2-talig op eigenlijk? Wij zitten nog te twijfelen of wij haar ook 3-talig zullen opvoede. NL, Frans (van mijn kant) en Iraans (van zijn kant). Zou niet weten hoe ik zoiets moet aanpakken haa @erica: zo werken en de hele dag op de wc zitten, lijkt me wel heel erg pittig hoor. Over Nutrix, wat is dat eigenlijk? En hoeveel schepjes gebruik je dan? Maak je dan gewoon de normale hoeveelheid flesvoeding dus 180cc en 6 schepjes Friso en dan 1 schepje nutrix erbij? Ik neem aan dat je dan andere speen nodig hebt of niet?
Bibiche; Ik doe er 2 schepjes nutrix bij. Ik kan me voorstellen dat je gebroken bent. Erica; Dylan drinkt rond de 750 cc. Waarvan 1 fles met nutrix en krijgt dan nu ook fruithapje. Misschien is Tessa daar ook wel aan toe. Ik weet dat je wil wachten hoor. Het is ook gewoon een idee.
ah..bibiche... ook al zo moe dus? ik ken het vannacht een poging gedaan om Lars minder te geven. Om 4 uur heb ik hem 110 gegeven. Hij werd toen eerst boos, maar heb hem in bed gelegd met zn speen en sliep al gauw. Maar om 6 uur was hij weer wakker. Snel erheen voor speen, maar om 7:00 wou ie toch echt alweer voeding hebben. Dus dat is dan het nadeel van snachts minder geven.... dan wil ie sneller weer... Weet niet of ik dit zo blijf doen want is wel heel verleidelijk om snachts toch maar weer wat meer te geven zodat ie langer blijft slapen.. maarja.. als ik van die nachten af wil... pff moeilijk hoor... Gelukkig is het zo'n schatje, dus doe ik het nog wel steeds met alle liefde en zit ik niet gefrustreerd met hem op de bank snachts
@Bibiche, Wij praten allebei nederlands tegen de kids, maar op de dagopvang wordt er Deens tegen Britt gepraat. Eerst zat ze haar heel glazig aan te kijken van "Waar heb jij het over" maar nu zegt ze zelfs al Deense woordjes. Ik denk dat als je 3 talig op wilt voeden dat dat dan wel iets moeilijker is. Ze zeggen dat het het beste is dat 1 persoon een andere taal praat. Dus jij in het Frans en je man in het Iraan. Maarja, Nederlands is ook wel handig. Dus hoe dat je dat er dan weer in moet passen .. Oja Bibiche, jij heb toch ook een koperspiraal? Blijf jij ook zo vloeien? En ben jij ook zo onwijs giga ongie? Ik word er niet goed van. Ben nu ongie en heb gewoon een super tampon in en nog maandverband ook. Zit te denken om er maar een luier van Jørre in te doen @OekOek, das wel balen jah dat Lars dan weer zo vroeg komt. Ik denk dat je het gewoon meot doen zoals je deed. Hij komt vanzelf iedere x wat later. En opeens slaapt hij een nacht door. Ik wilde gister met Nutrix beginnen dus, maar hij kreeg er niets uit. Dus de speen is te klein. Maar weer een normale fles gemaakt dus. Ga mrogen maar ff een grotere speen kopen. Heb ik dus helemaal niet over nagedacht .. lekker dom weer. Maar ach, ik heb een goeie smoes .. ben blond @iedereen .. bedankt voor de reactie op onze site ..
Hoi Oek Oek, even snel he... je moet er echt even doorheen... Joaquin werd ook giga pissig! maar uhhh wie is hier de baas hahaha. en believe me! Ze hebben echt geen honger hoor.. want ze hebben het gewicht dat ze makkelijk al door moeten kunnen slapen. Ik heb het 2 weken zo gedaan met afbouwen, en toen opeens was het half zes...... dat hij pas wakker werd... en zo wordt het weer hele tijd iets later, en af en toe was het dat hij wel weer eens kwam maar nu al 4 weken niet meer denk ik zo... hij is er nu zelf aangewend dat hij om 19 uur al zijn laatste fles krijgt, maar blijft wel tot 20 uur a half negen wakker... en vanmorgen werd hij zelfs om 8 uur wakker.. dat is echt de eerste keer... en anders moet je bij de laatste fles ook Nutrix erbij doen, dat vult ook weer meer. Nou meid doe rustig aan, en ook Lars zal door gaan slapen..... je moet je manier zien te vinden en proberen vol te houden kan moeilijk zijn i know