Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hey muts ja jij chantal hahahaha.. nee grappie hoor.. maar die schepjes doe je erbij zeg maar dus niet van de friso afhalen ;)

@Oek Oek, in ieder geval veel succes met alles wat je gaat proberen, maar jouw nachtjes van doorslapen komen echt wel...

Nou hier wel zin, maar manlief heeft nachtdienst hahahahahha maar goed ik gebruik nog niks.. dus ook echt NIKS! en weet dus nog steeds niet of ik dat ook wel ga doen we zien het allemaal wel weer hoe het schipje strand!

joaquin kijkt nu echt tv hmzzz weet niet zo goed of ik dat wel wil, maar is wel leuk om te zien.. de tweenies woooooooow hij vind die wel heel geweldig en koekiemonster ook begint hij spontaan te lachen, maar wat ik wel minder vind is dit!

Na sesamstraat komt gelijk die grote kop van Wilders om de hoek! [-X
    begint ie over weet ik veel wat allemaal.. en Joaquin zit echt zo te kijken :confused: heel aandachtig... hmzzzz

2. Niet meer actief

hahaha

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @Oek Oek,

Er zijn nog genoeg kinderen die met 6 maanden nog niet doorslapen hoor, dus Lars is echt geen uitzondering. Je moet gewoon je eigen gevoel volgen. Dat doorslapen komt echt vanzelf wel.
    Snap dat je er zelf erg moe van word, iedere nacht je bed uit .. maar doe waar je je zelf goed bij voelt.

En als hij 18 is ga jij gewoon lekker naast zn bed staan als hij is wezen stappen ;)

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Je hebt ook een spiraal zonder hormoon: koper spiraal.

Nutrix is inderdaad vanaf 4 maanden een 1e stapje om te wennen aan vaste voeding. Maar nutrix wordt ook gebruikt om beebjes door te laten slapen of voor hongerige beebjes. Je kunt je afvragen of dat dat de bedoeling is. Tja, dat weet ik ook niet. Dat is een afweging die jezelf moet maken. Ik geef Emma Nutrix als voorbereiding, ze vind het echt heerlijk! Ze heeft niet minder honger 's ochtends ofzo. Doorslapen deed ze al.

5. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    :) :) :) :)
    ik zie het al helemaal voor me....
    :) :) :) :)

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

thanx onze wonder [​IMG]
    haha! geintje

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier wordt eindelijk goed geslapen! Al een klein uurtje is hij in dromeland! :)
    heb een extra dekentje op zijn bedje gelegd en blijkbaar was dat dus nodig!
    dat vind ik nu echt zo moeilijk he.... wat aan te trekken, wat met dekentjes te doen nu hij ziek is.
    maar blijkbaar heb ik de juiste beslissing nu genomen :) :)

ik ga hier toch maar eens wat opruimen... hoe moe en duf ik ook ben....

8. Niet meer actief

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

lz :thumup: heerlijk dat hij eindelijk slaapt.

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

die heb ik van een ander forum gejat :-$ en dan met geplakt.

11. Niet meer actief

hahahha zag het al babycentrum ofzoiets ;)

zo lekker verklapt ;)

Joaquin zit nu ook bij mij op schoot heel aandachtig te kijken in zijn pyama nog steeds hihi

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

lekker pyama dag. Ik zit hier te w88 tot die [​IMG] stopt. Moet nog een pakketje op de bus doen en ff wat boodschappen halen :rolleyes: Zomer in Nederland heeeeeerlijk is echt een aanrader voor vakanties! :x :)

13. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen

:) ja das wel een goeie idd! En dan schreeuwen dat ik honger heb :) :)

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    :) ja zoiets.

Fijn dat hij slaapt lz.

Ik heb ook een koperspiraal trouwens. Wilde ook geen hormonen meer
    Het plaatsen was peanuts, maar meot zeggen dat ik nog nooit zo heftig ongie ben geweest zeg.
    Ga idd maar weer is naar de ha toe.

Wel spannend OW .. helemaal NIETS gebruiken.
    Stel je voor dat het nu wel gelijk raak is ... ;)

@Harmless, waar gaan jullie heen dan?
    (ben niet nieuwsgierig maar weet graag alles ;) )

15. Niet meer actief

@Silvie thanks voor je lieve berichtje ;) ga eens snuffelen op jouw site die zag ik ook hier voorbij komen geloof ik tig pagina's geleden haha

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    .... schreef ik hier gisteren nog dat Emma helemaal niet eenkennig is, begon ze gisteren steeds te huilen als mijn schoonmoeder tegen haar praatte... zo sneu. Ik denk alleen dat het meer door de vermoeidheid kwam.
    We zijn gisteren naar Madurodam geweest, mijn Amerikaanse vriendin was daar nog nooit geweest. Halverwege heb ik Emma gevoed, maar ze is toch eerder afgeleid in een openbare gelegenheid dus ze dronk niet zo ;ang waardoor ze al snel weer honger had.
    Ze is trouwens erg dol op die vriendin van mij, steeds maar naar haar lachen en haar overal volgen al moest ze op haar kop gaan hangen :D Erg lief die 2 samen

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
  18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Dus toch eenkennig. Jørre helemaal niet. Tenminste, tis me nog niet opgevallen.
    Madurodam, das lang gelee dat ikd aar geweest ben zeg.

19. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ze is toch verder niet eenkennig, vanochtend moest ik even op m'n werk zijn en nam haar mee. Ze heeft daar zonder problemen een half uur bij de assistent regiomanager op de arm gezeten, zonder te huilen of zo.

heel raar dus dat ze het gisteren opeens had. Mijn vriendin kreeg nl wel steeds een glimlach..

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @emmetje: Elenora gaat ook de hele tijd huilen bij mijn schoonmoeder maar weer niet bij mijn eigen moeder :( Ik vind het wel sneu voor haar
    @tigger: ik ben ook gestopt met roken toen ik positief testte (gisteren alweer 1 jaar geleden) maar ik rook nog steeds niet. Ik wil het ook eigenlijk niet maar oef wat heb ik af en toe zin in zeg. Zo moeilijk
    @tassie: ik heb juist nog meer zin dan voor de zwangerschap :oops: :) En ik heb koperspiraal is zonder hormonen
    @oekoek: ik zou hem gewoon eten geven, misschien iets minder. 1 schepje minder maar wel gewoon het aantal cc water houden. En dat elke paar dagen 1 schepje minder? Maar ooit gaat hij doorslapen meid.
    @OW: hoeveel schepjes Nutrix doe je dan? En moet je hiervoor wel een papspeen gebruiken?
    @chantalk: heerlijk he onze verlof. VOlgens mij is dit echt de ergste zomer ooit :cry:
    @LZ: ik zou hem niet te warm toedekken vooral als hij koorts heeft.

Deel Deze Pagina