@Bibiche, ik doe nu geen Nutrix meer.. Joaquin heeft dat niet meer nodig... voorheen wel, maar dan gaf ik hem een fles van180 6 schepjes en 2 kleine schepjes (friso schepjes) erbij van de nutrix en klaar was de fles...
@ow: ok thanx. Ik ga het nog niet gebruiken tenzij ze 's nachts weer voor de fles komt maar nu komt mevrouw voor een poepbroek in de nacht
@Bibiche ja daarom.. ik gebruik het ook niet omdat Joaquin gewoon lekker slaapt maar alles verder wel goed met je meissie?
Emma als Tessa moe is wil ze ook minder snel bij anderen, dus kan goed dat Emma dat had. Leuk dat ze zo weg is van je vriendin. Tot wanneer blijft ze eigenlijk? Harmless leuke site, mooie kaars zeg! Hier trouwens nog geen ongie, w.s. door het nog regelmatig geven van bv. Als ik gestopt ben met de bv wil ik weer aan de pil.
Zo ben ik weer @ bibiche. Ja jammer. Ik weet nog dat iedereen jalours was omdat ik in de zomer verlof had.
Wat is er veel gekletst! @Tassie: door de hormonen die in je pil zitten neemt de *sex-drive* af. De fabrikanten claimen van niet, maar het is algemeen bekend. Ik had het zelf ook altijd,ongeacht welke soort pil ik slikte. Iedere vrouw heeft een eigen hormoonbalans en hoewel er tegenwoordig byzonder weinig hormonen inzitten ( 3e generatiepil noemen we dat), is dit zeker wel van invloed op bijvoorbeeld je humeur en de sexzin.Iedere vrouw heeft ook haar eigen balans en door toevoeging van hormonen wordt die balans verstoord. Ik had het bijv. ook met mijn humeur, ik merkte dat ik door de pil enorm vervlakte geen grote hoogten en diepe dalen meer. Dit is 1 van de redenen waarom ik niet meer aan de pil ga. Het hormoonhoudend spiraal Mirena heeft naar verhouding nog minder levonorgestrel (hormoon) maar ook daar kan je dus nog wat last van hebben. Misschien kan je de nuva-ring proberen, zit alleen wel weer een bijbetaling op,maar naar verhouding wel weer minder hormonen. @Tigger: ik ben zelf jaren geleden gestopt, dus het zou niet meer in mij opkomen om te gaan roken. Maar ik weet hoe moeilijk het is. Probeer sterk te zijn, je bent het voorbeeld voor Emma. @Harmless: nog zo'n mooie site en dito kind! @LZ: hopelijk is Steven snel weer opgeknapt! @oekoek: hopelijk gaat het snel beter met Lars, sterkte met de gebroken nachten. Ben aan de keuken nog niet toegekomen,maar menno was vroeg thuis, dus ik kon even snel naar Kruidvat en Blokker. Wij vieren altijd uitgebreid Sinterklaas met Menno's familie, en aangezien dat klauwen met geld kost, begin ik altijd ruim van te voren met kopen. Zo ook vanmiddag, ik heb voor neefje en nichtje alweer vanalles gekocht, heb ik het maar vast in huis. En nu waren er hele leuke dingen in de aanbieding.
@ Jingels. De Nuvaring vind ik zo'n raar ding zou er niet op durven vertrouwen. Maar het zal natuurlijk wel werken anders brachten ze het niet op de markt.
nou al die aparte fratsen komen er bij mij niet in! Net zoals dat domme staafje in mijn arm.. wordt toch ook niet ongi uit me pink? en heb toch geen eisprong in me arm? Nee de pil is troep net zoals alle andere rotzooi.... maar ja het is niet anders... vroeger kende ze die rommel ook niet... en hadden ze giga gezinnen, was het nog maar zo zeg.. echt waar.. koste een pakkie boter nog 10 cent dus dat zegt het al.. het is helaas niet meer te betalen!
Wat is dat toch ook allemaal wat, die anticonceptietroep! En alleen maar zodat wij allemaal plezier kunnen maken in bed, zonder dat er gelijk een klein hummeltje groeit... OW: Ongi uit je pink? Kan iedereen gelijk wel zien wat er aan de hand is en houden ze misschien ook rekening met je slechte humeur...
Ik stond er ook wat huiverig tegenover, maar de meeste patienten die hem gebruiken vinden het geweldig. Schijnt een ideale methode te zijn. We hebben cursus erover gehad een tijdje terug en het moest HET nieuwe anti-conceptiemiddel worden.Volgens mij is dat nog steeds niet gelukt.
ach ja, die nuvaring..... ik vind het een beetje tricky dat je 'm binnen een reddelijk krap tijdsbestek moet inbrengen... je zal maar net op 'n feestje zijn. Volgens mij is die pleister dan een beter idee, maar ik zou het zelf ook niet weten, heb nooit wat gebruikt. (ben een apo die anti pillen is ). Mijn man maakt nl van zichzelf niets aan, ideale anticonceptie dus
Bij ons gaat de nuvaring niet zo hard eerlijk gezegd. Lijkt me ook zo'n raar/vies idee. Dat ding zit 3 weken daarbinnen te .....bah! nee dan maar de pil en minder sex
@Simalex hahahaha ik zeg het wel crue he En chantalk.. minder sex.. is je mannetje er blij me whahahahahha
@chantalk: nuvaring kan je zelfs tijden sex uithalen maar ik ben super happy met mijn spiraal. Ik bespring mijn man nou @emmetje: mijn man is ook een apo die anti-pillen is @jingles: ik zag vandaag bij de ah al pepernoten en het is nog zomer man. Zo Elenora was de net echt ontrootsbaar zeg. Ik had haar in bad gedaan omdat ze echt niet wilde slapen. Daarna weer geprobeerd in bed te doen maar bleef krijsen. Dus ik heb maar de fles gegeven en die dronk ze gelijk op maar het was amper 2,5 uur na haar vorige fles. Ik vind het zo zielig want ze gaat dan echt keihard huilen en echt ze blijft er zowat in. Dan ben ik echt benieuwd wat ze heeft dan, pijn? Of gewoon moe?
Heel herkenbaar Bibiche. Jørre lag ook al zo te gillen net in bed. Zeg ik vmi nog dat hij weer lekker vrolijk is. Nou mis ... hij heeft net na zn fles dus helemaal neit geslapen. En hij wil nu zn laatste fles al. Probeer te rekken tot 20u en ben dan heel benieuwd of hij vannacht ook komt. Lang leve de sprongetjes. Zo denk je dat je er doorheen ben en dan zijn ze er weer hoor ... Nu al pepernoten? Heerlijk zeg ... kennen ze hier niet nl.
Jelte zit er ook echt middenin. Jantje huilt,Jantje lacht vandaag. Ik was hem vanmiddag even aan het filmen, draait 'ie zo van z'n rug naar zijligging, dat kon 'ie gisteren echt nog niet! Ja mama's, ze worden groot!
Wat goed van Jelte joh. Je merkt wel dat ze in een sprongetje zitten en dingen bij leren. Jørre kan nu ook opeens heel gericht dingetjes pakken. En wordt echt driftig als hij er net niet bij kan .. Maar zon sprongetjes .. vermoeiend hoor. Voor hun en voor ons. Hij ligt nu dus weer in zn bedje na zn laatste fles. Ben heel benieuwd of ik er uit moet vannacht. We zien wel, ga er iig maar vroeg in
@jingles: niet normaal hoe hard het gaat. Pff maatje 62 maar ook weggestopt en 68 aan gedaan. Pff mijn meissie wordt zo snel groot Op haar buik ligt ze steeds beter, iigh. Nekje helemaal omhoog. @silvie: inderdaad dingen pakken en alles in haar mond doen. Ongeloofelijk eingelijk wat ze allemaal niet kunnen in 4 maanden tijd.
Oh maar ik rook niet hoor. Maar ik vroeg het me af. Ik heb af en toe ook moeilijk, vooral op het wrk. Maar dan denk ik gewoon aan Emma. Het was absoluut niet mijn bedoeling om weer te gaan roken. Het idee dat Emma straks zegt dat ik stink of zo... Brrr, moet er niet aan denken... Silvie, wat is de snelcode van de o met een streepje? Weet jij die? LZ, fijn dat hij lekke ris gaan slapen, sterkte voor Steven. Jingels, Ja het gaat hard ineens! Bij Emma is het deze weken ook Emma lacht, Emma huilt... En ze heeft echt enorme honger ineens. Lekker hoor.