Ow ik was me handen netjes altijd en ik rook zo weinig dat hij het amper zal merken, en ik kan hem toch niet uit de rook houden denk ik..... overal wordt gerookt helaas maar waar... ach ja Maar nog effe over de meeting wat is nu de planning want ik wil het wel graag weten eigenlijk voor 7 oktober... de mini meeting zeg maar... want ik ga van 1 t/m 5 okt naar center parcs... want als het niks wordt graag wil ik dat weten want dan kan ik 21 oktober gezellie met iemand anders mee he Silvie En die van maart?
Tigger kan mij goed voorstellen dat je het moeilijker vindt op je werk om niet te roken. Gelukkig ben je goed gemotiveert, hou vol! Ik ben al eens eerder weer begonnen na 1,5 jaar, Tessa als motivatie werkt hopelijk veeeeel langer. Scheelt ook dat ik tot nu toe de behoefte niet voel maar eens verslaafd geweest blijf je toch altijd wat vatbaarder. Hier ook een Tessa lacht Tessa huilt verhaal. Gelukkig is ze dan wel stil als ze maar bij ons kan hangen. Over het algemeen doen we dat graaaaag. Nu zijn we 's avonds wel sneller moe. Mannetje stapt net zijn bedje in, ga er snel achteraan. Even lekker in bed tv kijken en vroeg slapen. Trusten
Hey girls, Ik meld me weer even, ik leef nog (net). Het gaat hier gewoon echt absoluut niet lekker, en ik werd nogal depri door het hier lezen dat het met de meeste beebs wel goed gaat (ik gun het jullie wel hoor!), vandaar dat ik de laatste tijd niet meer gepost heb. Ik volg nu ook een cursus "Kindersigns", dus met een beetje geluk heb ik binnenkort mijn eigen praktijk voor : Gebarentaal voor horende baby's, peueters en kinderen. Het studeren is trouwens niet doorgegaan, en nu heb ik allemaal gekloot met de ib-groep, terwijl zij fout zitten... En ik heb nog steeds geen woning in Haarlem, en moet dus waarschijnlijk naar een ander project van die organistie in Alkmaar. Dat wil ik dus echt niet. En nog even een schepje bovenop alles: "Je bent een slechte moeder". Dat maakt echt je dag weer goed... Hoe vaker je het hoort ,hoe meer je het gaat geloven, en nu voel ik me dus schuldig tegenover Josh dat ik z'n moeder bn . Even een kleine greep uit mijn dagelijks leven. Nouja, goed, ik heb weer even van me laten horen. Ik hoop dat jullie begrip op kunnen brengen voor het feit dat ik niet dagelijks vrolijk mee kom posten. Heel veel liefs, Samira Ps: Jeetje, wat worden jullie kleintjes al groot!
8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ 35,2 w ~ 2635 gr, 47 cm ~ (23 juli) 5530 gr ~ 57 cm 12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ 38,3 w ~ 2840 gr, 47 cm ~ (2 aug) 5360 gr ~ 58cm 24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ 38 w ~ 3320 gr, 51 cm ~ (30 augustus) 7110gr ~ 66 cm 25 april 07 ~ Bono Joshua ~ mama1986 (20) ~ 37.6 w ~ 3890 gr, 51 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm 25 april 07 ~ Mareno ~ Jesie (26) ~ na ... w ~ 2410 gr, 46 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm 30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ 38.3 w ~ 2880 gr, 50 cm ~ (23 mei) 6320 gr ~ 62cm 1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ 39,5 w ~ 3015 gr, 48 cm ~ (datum 5 juli) 4730 gr ~ 58.5 cm 2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ 38,5 w ~ 2996 gr, 45 cm ~ (19 aug) 6540 gr ~ 63 cm 2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (31) ~ 39.5 w ~ 2990 gr, 49 cm ~ (2 aug.) 5550 gr ~ 60 cm 3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ 38.2 w ~ 3525 gr, 51 cm ~ (5 sept) 6780 gr ~ 63 cm 5 mei 07 ~ Bram ~ Mariska (32) ~ 39,2 w ~ 3435 gr, ... cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm 7 mei 07 ~ Luca ~ Diana (...) ~ 41+4 w ~ 3730 gr, 51 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm 8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ 39,6 w ~ 4120 gr, 54 cm ~ ( 3 juli) 5920 gr ~ 63 cm 8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ 39,5 w ~ 3442 gr, 53 cm ~ (4 september) 8220 gr ~ 69 cm 8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ 38 w ~ 3000 gr, 48 cm ~ (1 juni) 3840 gr ~ ... cm 11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ 38,4 w ~ 3605 gr, 54 cm ~ (10-7) 6200gr ~ 61cm 13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na 38,3 w ~ 3160 gr, 47 cm ~ (24 aug.) 5630 gr ~ 58 cm 13 mei 07 ~ Kynan ~ Female (22) ~ na ... w ~ 3045 gr, 49 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm 14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ 40,6 w ~ 4620 gr, 54 cm ~ (5 juli) 7010 gr ~ 61,5 cm 14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ 41,4 w ~ 3960 gr, 50 cm ~ (10-09) 7255 gr ~ 67 cm 14 mei 07 ~ Nikita ~ saMMie () ~ 38,6 w ~ 3870 gr, 50 cm ~ (16juli) 5450 gr ~ 58,5 cm 15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi (25) ~ 39,2 w ~3240 gr, 49 cm ~ (14 aug.) 6180 gr ~ 62,5 cm 16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ 39,6 w ~ 3115 gr, 50 cm ~ (datum 27 aug) 6225gram ~ 61cm 16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ 38,3 w ~ 3010 gr, 48 cm ~ (24 juli) 5720 gr ~ 57 cm 18 mei 07 ~ Joep ~ Ingie (29) ~ 34,2 w ~ 2252 gr, 46,5 cm ~ (datum ...) ... gr ~ .. cm 19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ 40 w ~ 3960 gr, 51 cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm 23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ 39,2 w ~ 3290 gr, ... cm ~ (4sept) 6505 gr ~ 61,5 cm 25 mei 07 ~ Luca Albertus Johannes ~ Chantalk (25) ~ 39,3 w ~ 3332 gr, 50 cm ~ (23 aug. ) 7030 gr ~ 63 cm 26 mei 2007 ~ Joya ~ Moppies (35) ~ 41, 3 w ~ ... gr, ... cm ~ (datum ...) ...gr ~ ...cm 6 juni 2007 ~Kaylie ~ Babymei (24) ~ 42 w ~ 3480 gr, 50 cm ~ (11 juli) 4280 gr ~ 55 cm 9 juni 2007 ~Joaquin~ Onze wonder (24) ~ 41 w ~ 3780 gr, 53 cm ~ (15 augustus 2007) 6030 gr ~ 61 cm Geboren: 13 meisjes 16 jongens Geboortegewicht en lengte Huidige gewicht en lengte
hoi meiden, vandaag naar de kinderarts geweest hij was weer heel tevreden over Belle. ze is weer 2cm langer en weegt iets meer dan 23-8 wat gaat dat hard. Emmetje, ik kon die van jou niet qouten dus heb een vorige genomen. ik hoop dat ik je weer goed neer heb gezet. Hoi Tigger, Belle slaapt nog steeds wel veel het is wel minder geworden maar ze kan er wat van over bijvoeding wil ik pas gaan proberen met 6 maanden of ze moet erg honger gaan krijgen. ik wil zelf hapjes gaan maken . groetjes van Chantal.
hoi Samira, meid heel veel succes. en denk nooit dat je een slechte moeder bent wat andere ook tegen je zeggen. knuffels van chantal.
lieve goddess: wie heeft er het lef tegen jou te zeggen dat je een slechte moeder bent ? Daar kan ik me nou echt kwaad om maken. Het zit je niet mee zeg! Maar ik weet wel dat je alles over hebt voor Josh en hij moet zichzelf echt gelukkig prijzen met een sterke moeder als jij. Hij zal later met trots over je vertellen hoe je je door de moeilijke tijden hebt geslagen voor hem. ** dikke knuf, ook voor Josh ** @ Erica: ik heb m'n vriendin vanochtend op de trein gezet naar Friesland, waar ze op bezoek gaat bij haar andere voormalig gastgezin. @ jingels: vanochtend was de (voorlopige) oplevering van de verbouwing, de verbouwing is dus nu voorbij. Vandaag werden nog de signing en lichtbakken ed opgehangen. Het is erg mooi geworden, ik zal binnenkort wel even een foto'tje spammen Wel zijn we al weer aan het onderhandelen voor aanvullende aanpassingen van o.a. de aanschrijf- en uitvultafel. Mijn kantoortje is nu vreselijk armoedig, dus in schril contrast met de rest, vloerbedekking helemaal smerig en zo. Dus die moet hierna ook opgeknapt worden. Maar het ergste is nu voorbij. @ tigger: ik heb gelukkig nooit gerookt. M'n halfzus is nu 13 weken zwanger en was van plan cold turkey te stoppen, maar lukt ook nog niet helemaal geloof ik, alhoewel ze wel volledig wil stoppen. Ik hoop dat het haar nog lukt.
lieve goddess: wie heeft er het lef tegen jou te zeggen dat je een slechte moeder bent ? Daar kan ik me nou echt kwaad om maken. Het zit je niet mee zeg! Maar ik weet wel dat je alles over hebt voor Josh en hij moet zichzelf echt gelukkig prijzen met een sterke moeder als jij. Hij zal later met trots over je vertellen hoe je je door de moeilijke tijden hebt geslagen voor hem. ** dikke knuf, ook voor Josh ** @ Erica: ik heb m'n vriendin vanochtend op de trein gezet naar Friesland, waar ze op bezoek gaat bij haar andere voormalig gastgezin. @ jingels: vanochtend was de (voorlopige) oplevering van de verbouwing, de verbouwing is dus nu voorbij. Vandaag werden nog de signing en lichtbakken ed opgehangen. Het is erg mooi geworden, ik zal binnenkort wel even een foto'tje spammen Wel zijn we al weer aan het onderhandelen voor aanvullende aanpassingen van o.a. de aanschrijf- en uitvultafel. Mijn kantoortje is nu vreselijk armoedig, dus in schril contrast met de rest, vloerbedekking helemaal smerig en zo. Dus die moet hierna ook opgeknapt worden. Maar het ergste is nu voorbij. @ tigger: ik heb gelukkig nooit gerookt. M'n halfzus is nu 13 weken zwanger en was van plan cold turkey te stoppen, maar lukt ook nog niet helemaal geloof ik, alhoewel ze wel volledig wil stoppen. Ik hoop dat het haar nog lukt.
Nou ben ik weer helemaal goed bezig met regelmatig reageren doet mijn computer weer raar.. Eerst zegt ie dat ik geen cd-station heb : : en daarna kon ik niet meer inloggen hier. Ik ben nu even bij mijn ouders dus ik d8 ik laat het ff weten.. Ik kan jullie verhalen nog wel lezen en dat blijf ik doen hoor maar ik kan dus even niet reageren. Hopelijk kan ik mijn computer snel fixen en dan zijn jullie weer onveilig voor mij.. Kusjes van mij en Ameera (na ja open mondjes van Ameera want die kan nog niet zo goed kusjes geven hihi)
Hoe durven ze dat te zeggen zeg Goddess .. Dat streepje in Jørre zn naam is ctrl+alt+0218 .. geloof ik, want ik heb hem standaard op mn scherm. Maar je kan het geloof zien in Words. Lijkt me gezellig OW
Bedankt meiden. Ik weet wel in mijn achterhoofd dat ik me het niet aan moet trekken... Maar ik doe het toch. Het is gewoon zo hard, en ik doe zo mijn best voor Josh. Ik vind het zo belangrijk om een goede moeder te zijn. Het lijkt wel alof dit me gewoon niet gegund word. Ik heb zeker geen spijt van Josh, dat nooit. Maar wel spijt van de situatie waar in nu in zit. Josh is zo moeilijk op het moment,terwijl hij eerst zo makkelijk was. En als ik dan om hulp vraag komt het er eigenlijk allemaal op neer dat het mijn schuld is en dat ik Josh verpest. En hoe weet ik nou of dat wel of niet zo is? Ik hou van hem, en heb alles voor hem over. Ik denk ook na bij wat ik doe en waarom ik het doe, maar wat ik dan fout doe weet ik niet. Volgens een aantal mensen ben ik te soft en moet ik Josh "harder aanpakken". . Daar kan ik echt niets mee, dat wil ik niet, het is nog maar een baby, en ik sta ook niet achter : " Oh, laat maar gewoon huilen hoor" . Dat kan ik niet (tenzij ik me ehct geen raad meer weet), voor zolang als ik Josh kende huilde hij alleen als er echt wat was, en het feit dat hij nu vaker huilt hoeft toch niet te betekenen dat er dan dus niets is? Hoe dan ook, ik schijn alles "fout" te doen. Dit lucht echt even op... Jullie hoeven dit niet te lezen hoor, het moest er gewoon even uit... Heel erg Bedankt
Ach meid, de beste stuurlui staan ALTIJD aan wal. Niemand heeft een boekje met gebruiksaanwijzingen gekregen, dus we *rommelen* allemaal maar wat aan. Denk eraan: JIJ hebt dat kleine kereltje op de wereld gezet,en niemand anders. Jij voelt heel goed wat wel of niet met Josh aan de hand is, en wat een ander zegt SCHIJT aan hebben. Luister naar je intuitie en je gezonde verstand. Het is moeilijk, temeer omdat je financieel moeilijk zit enzo, maar ik weet zeker dat het goed komt. Het is misschien een moeilijke les,maar niets is zonder reden, en ik weet zeker dat jij het redt. Nu nog even een mooie betrouwbare prins op het witte paard in een prachtig kasteel,maar dat komt vanzelf. Het belangrijkste heb je al, Josh, de rest komt vanzelf,met vallen en opstaan. En wees alsjeblieft heel praatzaam tegen ons, dan kunnen wij je misschien opbeuren. Je hoeft niet alles in je eentje te dragen.
@gt: he meissie. Niemand maar ook niemand mag zeggen dat je een slechte moeder bent. Jij voedt Josh op zoals jij dat wilt en mensen zullen makkelijk over jou praten omdat je jong en alleenstaand bent. Maar laat ze jou ajb niet klote laten voelen door wat ze zeggen. En dat Josh moeilijker is komt misschien door sprongetje. Er zijn meerdere baby's die veel huilen nu. He maar leuk die gebarentaal. Maar je zegt je eigen praktijk maar krijg je daar dan wel een lening voor dan? Sterkte meid @Chantal: zo Belle is lekker gegroeid @amilah: kusjes terug Nou vannacht was pret ppff ik ben zo moe. Eerst begon ze weer te huilen dus ik dacht daar gaan we weer een poepluier. Maar dat was het niet deze keer, ze bleef krijsen. Dus ik heb maar om 5 uur de fles gegeven. En daarna natuurlijk lekker poepen Pff ik haat sprongetjes :x Maar als ik nu naar haar kijk, naast mij in de wipstoel hihi moet ik wel lachen. Echt een ondeugendje Als ze over 1 week nog steeds 's nachts wakker wordt voor de fles dan geef ik haar wel de nutrix denk ik.
Jørre heeft het ook niet gered vanaf 20u gisteravond. Vanmorgen om 0500 uur vond meneer het welletjes geweest. Dus daar zat ik weer ... Jørre helemaal vrolijk natuurlijk. En had dus ook geen zin meer om te gaan slapen. Mama´s wil is wet, dus hup je bed weer in. En hij slaapt nu nog. @Goddess ... waren halen ze het gore lef vandaan om zo te oordelen over jou. Jij ben zijn moeder en iedere moeder wat zij denkt dat het beste is voor haar kind. Er zit idd geen gebruiksaanwijzing bij, maar die zijn we nu zelf aan het schrijven.. Snap dat het heel moeilijk voor je is, maar laat je niet zo op je kop zitten en doe lekker waar jij je goed bij voelt. En ff je hard luchten moet je gewoon doen hoor ... is juist lekker toch? Hou je taai meid ... en nogmaals.. laatje niet op je kop zitten. @Bibiche, jij dus ook zo vroeg? Hadden de pc wel ff aan kennen zetten .. GAAP .. geen tijd he, maar ja honger is honger
Jingels, goed gezegd! GT, blijf hier posten! Het blijven woorden, maar we kunnen je wel hier en daar opbeuren! Een slechte moeder ben je niet! Je hebt alles over voor Josh, dat een doet een slechte moeder niet! Net als wat Jingels zegt, we "rommelen" allemaal maar wat aan en doen wat ons goed lijkt. JIJ bent de enige die Josh kent zoasl hij is en daar moet de rest zich niet mee bemoeien. YOU GO GRIL, denk aan een paar maanden geleden, je bent zo sterk! Emma heeft gisteren om half 9 de laatste fles gehad en nu had ze om 7 uur gewoon lekkere trek, dus dat past ook weer beter, Grappig hoe ze het zelf regelen die tijden. Eerst 5 uur tussen de voedingen (oke, ik bleef stug om de 4 uur geven, maar weet ik veel. ) En nu gaat het weer terug naar 4, 4,5 uur en zo kom ik uit op half 9. ze zal straks wel om de 4 uur komen, dan komen we weer om 7 uur, half 8 uit. Wonderlijk! Gisterenavond werd Emma weer 2 keer wakker en hartverscheurend huilen. Lekker tegen me aan genomen en getroost. Tot ze rustig was en dan viel ze zo tegen me aan in slaap.. *smelt* Zachtjes weer terug gelegd en alles weer oke. Wat een schatje! Ultieme mama-momenten... Chantal, lekker dat het zo goed gaat met Belle! Silvie, thanks voor de snel code: Het is ctrl alt L Hier.. Jørre.... Hihi, hij doet et! Bibiche, goede nieuws, sprongetjes gaan ook weer weg, *knuf* Erica, wij zijn ook eerder gestopt geweest, voor anderhalf jaar en helaas ook weer begonnen. Ik weet daardoor wel dat 1 sigaretje niet bestaat bij mij. Of voor "de gezelligheid"... Dus ik heb maar 1 opdracht: Die ene niet nemen... Mijn moeder komt zo. Gezellig.
@silvie: jij ook lekker zo vroeg Maar Elenora is dan wel weer om 8 uur wakker haah dat is haar normale tijd. Gelukkig sliep ze gelijk door na de fles van 5 uur. Maar ze ging ook ff babbelen met mij om 5 uur, moest echt mijn lach inhouden. Zo lief ahha
Emma wordt nu wel altijd rond kwart voor 10 wakker. Ze ligt nu al een kwartier te puffen en te drukken. Dus ik denk dat ik zo een kadootje he, haha. Ach lekker even op het gemakje in bad... Heerlijk even freubelen met haar. Haar ritme momenteel: 0700 fles 0745 bed 0945 wakker 1100 fles 1145 bed 1500 wakker 1530/1600 fles 1730 bed tot 2030 fles nacht in. Dat is het nu, maar ze is nog aan het zoeken. Dus ik ben benieuwd.
@ ow. We hebben niks te klagen hier hoor. Goed het is niet meer iedere dag zoals voorheen, maar komen niks te kort hoor @ Jingels. Wat goed van Jelte =D> @ Samira. och meid hier een dikke knuff voor jou. Je bent geen slechte moeder hoor. Laat ze maar l*ll*n. En ik weet niet of je alle verhalen hier hebt gelezen? De meeste beebjes zijn door een moeilijke periode gegaan of zitten er nog in. Mss dat Josh daar ok last van heeft. Je eiegen gevoel volgen meid. Anderen weten het altijd beter Luca is eindelijk NIET wakker geworden vannacht. Maar ja gaat om 6.45 u de wekker van papa en wordt ie daar wakker van. ](*,) Hij is toen lekker naast me komen liggen en heeft nog geslapen tot 8.15u Ik ga nu maar snel opruimen want hij zal zo wel wakker worden met een poepluier (ochtendpoeper )
hmmm doet me stiekem wel deugd dat ik niet de enige ben met een nachtbraker.... alhoewel hier wel weer alle records gevestigd zijn... pfff om 20:00 lag hij heerlijk te slapen, om 22:30 wakker gemaakt voor laatste voeding..... en toen kwam hij om 2:00; om 5:10 om te drinken en om 7:20 tot 8:45 om de 20 a 30 min ff flink zijn stem oefenen omw eer wat in slaap te vallen, tot 8:45 toen was het echt hongeralarm... pffff ik voel me echt een vaatdoek! ik hoop toch dat het weer snel naar 1 nachtvoeding (en liefst natuurlijk weer doorslapen) gaat... Gelukkig is wel de koorts verdwenen! Hij ligt heerlijk in de box zijn babygym kapot te trekken en te praten... gelukkig heeft hij geen last van een slecht humeur