pffff kan me voorstellen dat je je niet zo toppie voelt. Vanmiddag ff lekker een dutje doen als hij ligt te slapen. (heb je goed excuus ) Hier komt weer een ongi (door de pil heen :x ) auw auw buikpijn
@GT: Laat die mensen die zeggen dat jij een slechte moeder bent lekker aan je achterste oxideren.... Die mensen zijn niet wijs.1 @Liefzonnetje: Hier was het ook weer feest vannacht. Hij is echt weer aan het zoeken. Om 23.00 kwam hij, prima... Maar Toen 3.00, 5.10, 7.15, 9.00 en nu weer. Overigens is het hier nog fulltime bv en komt hij overdag altijd gem. om de 3 uur, daar veranderd niets in. @Silvie: Dit keer houden we het dicht bij huis. Namen, belgie. FF uitproberen hoe dat is met zo'n kleintje. Het is 'maar' voor een vergadering dus daarom is het nu niet zo'n ver weg apenland. @Chantalk: applaus voor Luca... Ik hoop dat het doorslapen doorzet! Ik geloof dat hij iemand nu zijn mond/tong gevonden heeft. (Na zijn voeten, wat een rare knul hebben wij) De hele dag zijn mond open en zijn tong naar buiten. (Ziet er een beetje deuzig uit) Heeft iemand van jullie kleintjes ook dit? Hij brengt overigens nog niet echt dingen naar zijn mond, maar wel dingen volgen en goed aanpakken gaat al een tijdje goed. Nu is het proberen te draaien.
@TIgger: zo wat is Emma steeds lang wakker en slapen zeg ! Sven doet steeds 3 kwartier tot een uur wakker en daarna 3 kwartier tot een uur slapen. Je komt bijna nergens aan toe. Iemand een tip zodat Sven langer slaapt ? @Goddes: schijt aan iedereen., Jouw kind, jouw rules ! Kom maar lekker hier je hart luchten.
daaaaaaaaaag ladies! Hey GT! Go meid! je bent een schatje.. en Josh ook en je doet het hartstikke goed! Kom op he! En je moet gewoon van je af blijven kletsen hiero..... en niet opkroppen! Ik zie dat veel kindjes de mama's moe maken.... nou ik lees alles rustig mee en wacht mijn 4 maanden sprong ook maar af... weet nu dus ongeveer wat mij te wachten staat Momenteel is hier het ritme zo 7.15 wakker 7.30 flesje 210 8.30 slapen 9.30 wakker 10.30 flesje 180 11.30 slapen 14.30 wakker 14.45 flesje 180 17.00 flesje 180 19.30 is hij echt moe en begint hij te jammer en wilt hij de fles drinkt hij niet helemaal leeg, en dan slaapt hij... Maar de tijden kunnen een half uurtje schelen, het is maar net hoe laat hij wakker wordt.. hij wordt nu al 2 dagen rond 8 uur wakker... maar als ik moet werken is het dus anders.. dan krijgt hij om half zeven zijn eerste flesje... Dus hier gaat het wel prima moet k zeggen.. ik kan in ieder geval weer rustig GTST kijken zonder geschreeuw.. want op de een of andere manier schreeuwde hij altijd om 8 uur net toen het mama tijd was hahaha
http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0673.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0699.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0691.jpg
@ jingels. leuke foto's @ ow Luca krijgt gelukkig net om 20.00 u zijn flesje dus ik kan rustig gtst kijken @ nemo. Luca had dat eerst ook. Kort wakker en korte hazeslaapjes, maar dat was toen we zijn gaan inbakeren. Daarna is het goed gegaan. En als je het schemerig maakt op zijn kamertje? Dat hielp bij Luca ook weleens. @ harmless. Luca steekt ook tegen iedereen zijn tong uit Dat deed hij nadat papa een weekje vrij had en mama was werken Zijn voetjes heeft hij wel ontdekt, maar pakt ze nog niet vast. Hij probeert het wel. Zijn jullie kindjes ook nog zo stijf in de beentjes? Mijn schoonzusje was laatst hier en die 'gooide' de beentjes van haar kindje zo alle kanten op. Dat hoef ik met Luca niet te proberen...stijve plank heeft hij vast van mama Net was het drama hier schreeuwen joh niet normaal. Leek wel een varkentje wat geslacht werd, de buren hebben het vast gehoord (kunnen ze alvast wennen als hun kleine geboren wordt) Snel een flesje gemaakt en naar bed. Zijn oogjes vielen al dicht, had hij nog niet eens het matrasje geraakt.
hahahaha klein varkentje Nou net wat je zegt he... die Joaquin is ook zon stijve hark heel af en toe gooit ie alles los hahahaha.. dat is hetzelfde met rollen he... dat lukt hem nu opeens niet meer z ogemakkelijk.. en giftig dat ie wordt! GRRRR als ie kon praten... dan gilde hij het uit denk ik.... En nu heeft ie weer wat ontdekt... als hij bij mij op de buik ligt... dan kan hij ook rollen... dan gooit ie alles naar rechts en huppa kee rolt ie zo na beneden pffffff
@Jingles ... wat een lekker kleine man heb jij zeg ... echt een binkie @Chantalk ... Jørre is ook zo lenig . .NOT .. Volgens mij is er storm opkomt. Wat zijn ze allebei onrustig zeg. Jørre helemaal. ½uur slapen en wakker zijn we weer.
Goedenmiddag dames, Zo te lezen weer een aantal nachtbrakers hier. Dat lijkt me erg vermoeiend. Vooral als je ook zelf weer aan het werk bent. Nemen julie je rust wel op een ander moment? Alle zieke beebjes zijn weer (bijna) beter gelukkig. Alle zieke mama's ook? OW: Zo heeft Yildou juist ontdekt dat ze kon rollen. Alleen is het vanaf mem haar buik wat wat makkelijker dan in de box... Ik bedoel, de zwaartekracht helpt niet echt in de box... ChantalK: Een geslacht varkentje Waarschijnlijk helemaal op (moe) dus? Jingels: Wat een heerlijk kereltje heb jij zeg! Een wat een leuk boxkleed Gebruik je een ledikantje als box? Hij lijkt zo smalletjes, net alsof Jelte er overdwars niet in past. OW: Yildou bedenkt de laatste avonden dat ze onder GTST gebadderd moet worden, dus ik ben op het moment sochtends maar aan het kijken. En nu weer 4 avonden werken, dus... geen GTST voor mij helaas... Nemo: Yildou doet hier ook steeds hazenslaapjes, maar die ligt ook nog steeds beneden overdag. Ze slaapt heel licht op het moment geloof ik. Zodra het ledikantje binnen is willen we haar maar boven hebben te slapen, daar is alles ook lekker donker... Harmless: Wat een vermoeiende nacht. En wat is deuzig? Leuk heh dat ze aan alles gaan proeven... ChantalK: Sterkte met je ongi! Liefzonnetje: Gelukkig is de koorst verdwenen. Wat een nacht zeg! Maar gelukkig geen ochtendhumeur. Tja, wat wil je als je zo lekker je buikje vol hebt! ChantalK: Applausje voor Luca! Tigger: Wat een heerlijk ritme heb jij met Emma! Goed zeg. Hier maakt Yildou op het moment nogal een potje van het ritme, alleen snachts, dat doet ze wel goed. Gisteren was het 8 u wakker: BV -> daarna krampjes en bij mem op bed in slaap (10 u)vallen 11 u wakker: flesje 210 (11u30) daaarna weer krampjes en uiteindelijk bij mem op de buik in slaap vallen (13 u). Poging in de kinderwagen te leggen mislukt... WAKKER tot 14 u, gewandeld naar de bakker, slaapje van 30 minuten 15 u: flesje 210, om 16u30 weer slapen 17 u: wakker, na schommelen weer slapen 17u30 wakker, in de wipstoel in de keuken tijdens het koken en eten 18u30 BV, onrustig drinken en in slaap vallen 19u30 wakker, flesje pap 100cc en nog een toetje aan de borst, daarna douchen en slapen (20u15) Dus... een ritme... 8) niet echt - echt niet. Maar ze is wat onrustig omdat ze weer tegen het poepen aan zit, wat niet wil volgens mij. Ze heeft op het moment dat ze 1 x per 6 dagen poept... en daar heeft ze ook meestal flink last van. Mischien strakjes maar wat roosvicee laxo door het fruithapje of flesje... Bibiche: Heerlijk toch zo'n vrolijk kwebbelent meisje. Ik wordt smorgens ook wakker van haar geklets hoor. Ze huilt nooit smorgens omdat ze honger heeft. Alleen na de voeding.... Goddess: Waarom ben jij nou in hemelsnaam een slechte moeder? Omdat je zo dapper bent om om hulp te vragen! Kom nou! Ik vind het heel moeilijk om toe te geven dat iets niet helemaal lukt, dus om hulp te vragen. En dan zijn we ook nog met zijn 2tjes er voor Yildou. Jij bent alleen 24/7 verantwoordelijk, kan de zorg nooit eens even delen! Blijf toch lekker bij ons kletsen en lucht je hart. Met binnenvetten wordt het alleen mar moeilijker meid! En trouwens -> leuk die babygebaren! En hoe gaat het met Josh zijn tandje(s)? Yildou geeft op het moment steeds wat voeding terug, maar ik denk zelf dat dat komt doordat ze tegen het poepen aan zit... Ik moet deze week 4 avonden achter elkaar werken... bleh... vandaag pas om 19u30 beginnen maar toch, ik kan 4 avonden niet mijn kleine meisje op bed stoppen...
Hey Simone... dat is nog een ritme hahaha NOT! aah wel zielig hoor van die krampjes.. hier eigenlijk al een dikke anderhalve maand niet meer te bekennen.. wel blij toe, want vond dat zooooooow zielig! Ik zou zeggen werkse! Ik mag morgen ook weer... en donderdag en vrijdag... en dan lekker lang weekend naar Winterberg JOEHOEEEE
ikke niet... en ik wil het ook niet... weer iets om bij te houden... heb wel MSN trouwens (simalex@wanadoo.nl)