@Silvie: Yep ook op hyves: http://harmlessz.hyves.nl/ @Simalex: Deuzig is een woord voor wanneer er iets stom,dom uitziet. Zie bijv:
@Harmless waar kom jij vandaan hahahaha.. is dat toon? hahaha lachwekkend joh! Ah wordt opeens van alle kanten toegevoegd hihi
Silvie, Ik heb je toegevoegd! Ik vind Hyves wel leuk en makkelijk. Uit onze liefde, Uit onze dromen, Uit Gods handen Ben je gekomen.. Zoiets Simone? Erg mooi gedichtje! Ennuh, Yildoe is lekker bezig, hihi. Vermoeiend of niet? Jeetje Nemo, Sven maakt er ook een potje van. Misschien is een bakerzak wat voor hem? Emma slaap er gewoon zo goed mee. Jingels, jeetje wat een hele bink ook al! Hij doet het super op BV he? Super hoor! Ik weet niet wat jullie precies met stijf bedoelen, dus ik ga er maar van uit dat Emma wel redelijk lenig is, hihi. Ze gooi nu sinds kort haar beentjes weer veel de lcuht in, zo schattig...
hahaha Tigger, nee Joaquin doet alleen maar met zijn armpjes die gooit hij wel de lucht in.. maar zijn beentje ja soms als die de tweenies op tv ziet en koekiemonster hahaha
Harmless: Aha... wat een lachwekkende foto trouwens... OW: Tja... ik zal mijn TAAL maar even verdedigen. Dit was stond op yildou haar geboorte kaartje en ik wilde em er altijd al onder, maar kon de goede tekens niet vinden, nu heb ik ze wel (eindelijk)
Geweldige foto's! Wat is Jelte ook een heerlijk ventje zeg.... en Toon, geweldige foto... absoluut niet deuzig! Hier net een mijlpaaltje... meneer heeft zich van buik naar rug gedraaid! tja ik haat de term sprongetjes... maar misschien zit hij gewoon toch midden in zo'n fase... waardoor hij raar slaapt enzo... Gelukkig net van 10 tot 12 heerlijk geslapen (wij alle 2) en ik denk dat ik nu ook nog even ga liggen. ff bij tanken. Geen hyves hier..
Hyves zit ik niet zo vaak meer op... mijn god moet alles al bijhouden.. beebiesite... zwangerschapspagina, kidsforever , me webwinkel, hyves wie betaald dat!
@LZ ja ik ook.. snap geen bal van die "sprongetjes" ik noem het ook niet zo.. diegene die het verzonnen heeft is er wel rijk mee geworden trouwens... maar sprongetjes wahahahha als ik me moeder dat zeg.. vraag ze of ik wel goed ben ah ja zal de leeftijd wel zijn... Ahaaaaa nou ja Harmless ik heb ook zo mijn woordjes hoor.... van Steef mag ik ze absoluut niet aan Joaquin leren hihi..... wíj doen noamelijk ploat proaten ik kom ook van 't platteland
hellup.. wat kletsen jullie hard! Ja, Tigger je hebt de exacte vertaling weer gegeven... goed hoor! Liefzonnetje: Wat goed van Steven! Oja... alweer helemaal vergeten Yildou draait zich bijna van de rug op de buik. Ze draait op de zij, hoofdje helemaal achterover en dan de voetjes al goed, maar ze moet nog even bedenken dat ze haar hoofd opmoet tillen om helemaal op de buik te liggen...
\/ =D> Goed zo kleine beebjes.. wat worden jullie allemaal al groot zeg wooow gaat hard met onze kindjes
Nou mijn moeder zegt juist dat ze had gewild dat ze had geweten wat die rottige periodes waren. Mijn moeder snapte er niets van. Ik kan het nu relativeren, het zijn fases...Gaat wel weer over. Feit blijft dat Emma na zo'n fase echt ineens dingen doet en kan... Dus volgens mij zit er toch echt een kern van waarheid in. Daarnaast is het wetenschappelijk onderzocht, dus tja. Simone, was ook niet zo meoilijk deze.. Hihi. Ik vind het erg mooi. Emma doet precies hetzelfde als Yildou, ook op de zij, hoofdje helemaal achterover/opzij...
Ik ga even gauw een rondje maken in huis. Dan ben ik weer klaar voor vandaag. Heb net heel veel kleertjes van mijn moeder gehad. Echt leuk!
Volgens mijn moeder zijn er nu teveel regels waar iedereen zich te strak aan wilt houden... hmzzz ok.... maar ja wat zeggen die moeders nu... ze zijn nu omas dus ze hoeven zich nergens aan tehouden... jaaaaaaaa aan onze regels hahahaha
o dacht al dat Luca zo'n stijve plank was...valt dat weer mee @ Silvie. Hier ook zo eentje hooguit een uurtje slapen en weer wakker. En alleen maar bij mij in de buurt willen zijn @ simone. ja idd doodmoe maar slapen? nee hoor das niet nodig. [-( @ ow. ook al een weekendje weg? nou nou mama's gaat goed bij jullie..zit er bij ons niet in geniet ze. @ Silvie. yep heb ook hyves. http://chantalkochanowski.hyves.nl/ @ Harmless. haha leuke foto pffff verder weet ik het niet meer hoor. Jullie gaan zo snel
@nemo; ik heb gelezen dat na 45 minuten baby's in een diepe slaap komen maar voordat ze daarin komen, kunnen ze daar wakker van schrikken. Elenora heeft af en toe dat ze wakker wordt na die tijd maar speentje erin en ze slaapt weer verder. Zo ik heb last van mijn schouders en nek, denk omdat Elenora ineens zo zwaar is geworden. Ze woog vorige week 6.5kg alweer. Kinderarts belde vanochtend en ze konden niks bijzonder vinden in haar bloed en ontlasting. Wel dat ze misschien een virus heeft gehad aan haar witte bloedcellen. Ik heb verteld dat ze overdag wel 5-6keer poept en hierdoor wil ze haar wel over 2 weken nog even zien, kijken of ze niet afgevallen is doordat ze zo vaak poept. Ze drinkt gelukkig alles goed en is lekker vrolijk.