Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik had jouw al in mn hyves geloof ik ... weet ook niet hoe .. haha

Bono nu al beginnen met tandjes?
    Wat een vlottert zeg.
    Jørre kwijlt ook wel en kauwt erg graag op zn vingertjes .. maar zie echt nog niets in zn mondje wat op tandjes kan lijken.

Jørre is echt onrustig zeg .. niet normaal.
    Hij ligt nu in bed .. deuren dicht, babyfoon uit .. laat maar ff huilen. Hopelijk houdt ie Britt nu niet wakker. Maar we zien wel

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ silvie. Ja zoiets. :) De opa van mijn vader is Pools dus veeeeeeer weg ;) En ik geloof zijn oma (of was dat nou zijn moeder :-k )Deens of zoiets haha weet het ook allemaal niet meer. Ben een mengelmoes :)

@ mama. leuk hè? zo'n achternaam ;)

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Das idd ver weg jah
    De vader van mijn moeder was ook Pools.
    Hij heet Jurkiewicz van zn achternaam, ook zon leuke

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
  5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wat een superfoto´s zeg .. leuk

Ja maak jij is een hyves voor de mei mama´s .. haha

6. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hier nog geen omrollen, ze wil wel dolgraag kruipen, maar ze weet niet wat ze met haar handen moet doen.

Ze pakt nu wel vanalles en brengt het naar haar mond. Ook pakt ze alle handen vast die bij haar in de buurt komen, dan proeft ze ook even. Alsof ze een database aan het vastleggen is en wil weten welke smaak bij wie hoort.

Ze zit nu redelijk op een schema van om de 3 uur drinken tussen (7 - 10 - 13 - 16 - 18/19 - 20)
    Als ik haar heb opgehaald van het KDV wil ze altijd gelijk even wat drinken, dus dat is meestal om 18u. Dat is dan meestal maar een klein slokje. Rond 19u wil ze dan echt drinken en voor ze gaat slapen laat ik haar ook nog even drinken (rond 20/21u)

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Een database aanleggen.
    haha ... je schijft het zo leuk.

Schema? Nou die is hier de laatste aar dagen ver te zoeken zeg

8. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
  9. Niet meer actief

goedenavond dames,

Wat is er veel gesproken. Zag voornamelijk Hyves voorbij komen. Ik heb ook Hyves en heb jullie dan ook ff gespamt.

Hier is het schema nu 7 11 15 18 fruithap of groentehap en 19:30 laatste fles.

Dylan rolt nu van de ene zij naar de andere en soms vind ik hem op zijn buik of rug terwijl ik hem anders in bed heb gelegd.

Hier was het gisteravond feest ben sinds zondag mijn stem kwijt en sinds vandaag voel ik me ook echt niet lekker. Dyaln is nog steeds een beetje snotterig en tot overmaat van ramp werd ook paps ziek en heb ik een paar keer moeten ruimen.

Liefs Nathasja

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ben ik weer ff.
    Net heerlijk gewandeld met manlief en zoonlief :D

@ Silvie. Haha ja dat is ook zo'n leuke naam..u zei? :confused:

@ emmetje. Hier verdwijnt ook alles in het mondje. Maakt niet uit wat het is...alles wat in de buurt van komt verdwijnt in zijn mondje :) (gelukkig nog geen hondenneus ;) )

@ tassie. beterschap voor jullie gezinnetje.

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Stelletje gezellige kletskousen hier! Hoeven jullie niet te werken?
    Ik ben morgen lekker vrij en dan kan ik een aantal pagina's wat beter doorlezen heb het nu even vluchtig gedaan namelijk.

Ik heb wat leuke foto's van de beebjes voorbij zien komen die steeds minder baby zijn....het worden echt kindjes joh wat gaat het snel!
    Weet nog goed dat al die kleine ukkie's voorbij kwamen hier.

@Goddess meid Josh zit denk ik midden in zijn sprongetje, even doorbijten dan word hij wel weer wat makkelijker en vooral rustig blijven en je niet gek laten maken door andere mensen. Josh is jou kindje en jij moet doen wat je het beste voor hem vind!

Vanavond naar de Mac Donald's geweest omdat Anna morgen jarig is dat hadden we beloofd. Daarna 1,5 uur heel intensief gesport want wil echt verder doorgaan met afvallen. Gisteren was ik te moe om te sporten dus zijn we gaan zwemmen, heb 20 baantjes gedaan en toen kon je me opvegen :oops:

Hier gaat alles verder prima. A.s zaterdag een fotoshoot in Nijmegen, zat een kortingsbon in de baby doos van prenatal voor een gratis foto. Ben benieuwd! 27 oktober gaan we naar een fotoshoot in Zaandam (via het forum hier met gratis en aanbiedingen) ook erg veel zin in. Mijn schoonzusje gaat ook met Charlotte, die komen vrijdag dan slapen.

Lindsey heeft wel een vrij regelmatig ritme.

7.00-7.30 wakker worden, flesje en schone luier.
    7.45 slapen tot 9.30
    9.30 tot 11 in de box spelen daarna flesje.
    11.15 slapen tot 13.30-14.00
    tot 15.00 spelen in de box/knuffelen.
    15.00-16.00 flesje en naar bed
    18.00 wakker en knuffelen
    19.00-20.00 flesje en naar bed.

Lindsey is echt weer super makkelijk gelukkig! Lacht de hele dag en maakt nachten van 12-13 uur. Alleen als ze s'avonds naar bed gaat huilt ze ongeveer 10-20 minuutjes verder niet.

Ook is boven haar 1e tandje bijna helemaal door al en voel ik ook al een 2e. Gaat zo snel!

Meiden, fijne avond!

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Hier ben ik een keer weer.
    Weet niet zo goed ruimte te vinden om hier wat te typen.
    Samen met het werken is het echt tijd zoeken om hier ook een langs te wippen.
    Maar met ons gaat het super. Lars is echt een heel makkelijk kindje.
    Krijgt zijn voedingen om de 4 uur en vaak moeten we hem wakker maken. 's avonds om 7 uur de laatste voeding en dan moeten we hem de volgende dag om 7 uur weer wakker maken. Slaap koppie :D .
    Zag dat er iemand bij hyves iets wil aanmaken voor de mei mama's dat lijkt mij erg leuk.

Las ook dat er al kindjes met tandjes zijn. Hier nog niets te voelen of zien maar wel alles gaat richting mond en bijt veel op vingertjes.

Ook zag ik heel veel leuke foto's van de baby's voorbij gaan. Wat worden ze allemaal al groot.

Goddess: Vervelend dat het zo slecht gaat. Je bent totaal geen slechte moeder, je moet gewoon doen wat je gevoel zegt. *knuf*knuf*

Weet niet echt hoe ik iedereen moet vinden via hyves dus als iemand mij wil toevoegen ik heet alidahoogakker.

Ben nu een weekje vrij dus hoop hier wat vaker langs te komen.

iedereen de groetjes

Alida

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Heb me ook even aangemeld bij de mama mei 2007 hyves, weet alleen niet precies wie jullie allemaal zijn :oops:

Groetjes Alida

14. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dames lekker gebadderd en onze vent in bed gelegd. Hij mopperd niet dus zal zo wel slapen... En hopelijk weer de nacht door?

Leuk dat ook veel mensen hyves hebben, nog meer foto's daar te bewonderen super.

@Tassie: Suc6 met de zieke mannen. Vooral de grote versies zijn meestal erg zielig als ze ziek zijn.

15. Niet meer actief

daaaaaaaaaag ladies, ook ik kom weer even om de hoek ;)

Was er ook al zolang niet meer geweest :) Joaquin heeft zich weer beeldig gedragen hahaha behalve naar Papa toe.. hmzz :-k Ja steef heeft hem echt tot mama's kindje omgedoopt! Steef legt hem in bedje... [-( wil die niks van weten! Komt mama om de hoek gelijk een big smile :) en ik stop hem in.. en meneer gaat heerlijk naar dromenland :baby: ajaaaaaaaa shit happesn niet waar!

Leuke foto's weer allemaal.. en hyves ook alweer aangemeld... pfff is niet meer bij te houden hahahaha... ik doe het mezelf aan geloof ik!

Zo net effe bij ah boodschapjes gedaan (of ja besteld) worden vrijdag geleverd.. scheelt mij weer sjouwen :) 3 pakken pampers ook meebesteld maatje 4 want nr 3 gaat niet meer zo geweldig... verder niet veel bijzonders gedaan.. ja bij 1 ding stilgestaan.. vdandaag was het 1 jaar precies geleden dat wij bij de fertiliteiten arts zaten en zei.. nou jullie moeten vandaag GIGA goed gaan klussen! dus vandaag is het ongeveer een jaar geleden dat Joaquin is gemaakt hahahahha wel grappig eignelijk..

Hey Tassie......... hoe was het uberhaupt vandaag gegaan? Wilde je nog smsen maar uhhh was eigenlijk bij in geschoten [-X

Verder ga ik nu me bedje in, wnat morgen is het weer werken ;)

Dikke knuff voor iedereen en sweet dreams!

Nog 2 nachtdiensten en dan is mijn mannetje weer thuis :whistle:

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    onzewonder: slim idee om pampers bij albert.nl te bestellen, ga ik misschien ook maar even doen, moet dan wel snel zijn, want bij ons is woensdag de goedkoopste bezorgdag...
    Enne gefeliciteerd met je joaquin-klusverjaardag ;)

@ harmless: vind ik ook het leuke aan Hyves, allemaal leuke foto's en je kan op de hoogte blijven van je sociale netwerk

@ anderen: ook ik ga zo slapen, heb al ontzettend gespijbeld vanavond, want moest eigenlijk nog wat werk doen. Voor iedereen een goede nachtrust toegewenst en met name alle mei-baby's een lekkere lange nacht zonder poepbroeken, zuigreflexen en honger.

17. Niet meer actief

ahhahahaha dat heb je mooi gezegd Emmetje ;) AMEN!

Trustuhhhhhhhhhhh

Ja sorry moest nog effe artikelen op de webwinkel gooien ;)

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    onzewonder: je moet me maar eens de link van je webwinkel msn-en ;)

19. Niet meer actief

Ja dat is goed... hij is nog niet officieel in de lucht... maar is bijna rond... moet effe wachten totdat de site is omgezet naar de juiste domeinnaam ;) maar is 2e hands tot nu toe nog hoor... babykleding,schoentjes en spullen zoals maxi cosi's, kolf, magnetronsterilisators en weet ik veel meer.. maar ook veel dingen die amper zijn gebruikt of gedragen en zelfs dingen die NOOIT zijn gedraag shame on me ;)

Maar het is jongens en meiden dingen dus heel leuk hahahahha

20. Niet meer actief

nu ga ik echt zzzzzzzzz

Deel Deze Pagina