Hey girls, mijn pc is gekrasht (vloek, vloek) dus ik zit nu ergens anders. Bibiche: Dankjewel voor je woorden. Nouja, die praktijk houd gewoon in, in mijn eiegn huiskamer . Jingels: Awww dankjewel *knuf. Wat zeg je dat mooi! Alle anderen ook heel erg bedankt voor de lieve oppeppers. Ik voel me echt al een stuk beter. Kletskouzen! Ik heb voornamelijk hyves voorbij zien komen, ik ga toch maar eens kijken wat dat is (eerst een van mijn "lovers" maar een mailtje terugsturen, en kijken of ik de foto's van Josh z'n site hier naartoe kan downloaden... Echt flauw dat de pc krashte voordat ik een back-up kon maken...). Ik zag ook roken voorbij komen, ik rook helaas nog steeds, genoge redenen om te stoppen, maar nog meer om door te gaan, Ik ga weer even verder aan mijn checklist, knuf, Samira
goede morgen alweer. Alida, heb je toegevoegd. Leuk heh die namen? Heb je echt zoiets van wie is dat dan? Eindelijk mijn hubby heeft ook bijna vakantie. Begon me al te vervelen en dat is niet goed voor mijn internet verslaving Hier een lekker nachtje. 5.20 speentje in de mond gestopt en weer geslapen tot 7.30. En nu zit hij lekker op mijn schoot te knuffelen.
Ik heb me ook toegevoegd op de mei mamas hyves. Jørre gaat het leren hier ... gister laatste fles om 2030 en hij werd vmo om 8 uur wakker. Grote vent Wel handig zeg als je je boodschappen kanlaten bezorgen .. zouden ze hier ook komen Oja, over het roken .. Ja ik rook weer. Wel netjes buiten, maar kan het niet laten.
Ik zal ook eens kijken of ik me daar kan toevoegen. Lindsey is wel een april baby Hier heerlijk uitgeslapen, Jasper heeft Lindsey om 7.15 de fles gegeven en ik rol net mijn bed uit Was wel even nodig hoor normaal gaat hier 5 dagen per week de wekker om 5.30. Straks even de logeer kamer opruimen en de wieg erin zetten voor kleine Charlotte. Heb er wel zin in dat ze komen logeren. Lindsey ligt nog steeds heerlijk te slapen terwijl ze normaal al lang wakker is, echt lief dat ze me gewoon heeft laten slapen haha. Verder ga ik vanmiddag even naar Anna (ben toch gastouder he ) voor haar verjaardag en de rattenkooi moet verschoont worden. Wil ook de slaapkamer nog even stofzuigen. Jasper is om 17.15 thuis en moet 17.30 weer weg om te motor rijden (zaterdag laatste examen) dus maak wel een blikje soep, lekker makkelijk en snel Een hele fijne dag vandaag meiden en ik zal proberen ook weer wat foto's te maken van Lindsey.
Zo rachel je hebt het maar druk vandaag Heerlijk he uitslapen? Ik kruip vaak ook nog even terug als Luca om 8.00 u het flesje heeft gehad ohoh babyalarm
Ik heb me ook aangemeld op Hyves, wat leuk . Maar zien jullie dan ook al mijn foto's? Of als je lid van een groep ben je dan geen 'vrienden' van elkaar of wel? Anders zet ik meer foto's. Nou vannacht 2 keer opgestaan voor de speen ze slaapt zo onrustig. Normaal wordt ze nooit wakker hiervoor. Geen poep of fles iig haha SLapen jullie kindjes wel vast? @chantalK; ik sliep ook tot 9.30 uur. Ze kreeg haar eerste fles om 6.30uur @rachel: wat heb jij het druk zeg.
hoi Bibiche. Luca slaapt ook heel onrustig de laatste tijd. Ik hoor hem 's nachts heel vaak geluidjes maken wat hij eerst nooit deed. En hij wordt ook weer heel vroeg wakker voor de speen. Eerder sliep hij vaak door tot 9 of 10 uur. Valt weer ff tegen
Ik ook weer ff spammen hoor meiden: Lekker in de tummy tub geweest: http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... ommode.jpg http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... mmode1.jpg en nu weer lekker slapen: http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... nbedje.jpg
Gaat snel he! Vind jullie kindjes ook zooo mooi maar vooral zooo groot inmiddels! Voor je het weet lopen ze straks....jeetje wat gaat het snel!
mooie meid hoor Rachel. Luca is vandaag heel hangerig. Hij ligt nu ook alweer te schreeuwen in bed. Moet mezelf echt tegen houden om niet naar boven te rennen maar vind het zo zielig. Heb er nooit echt problemen mee gehad om hem eventjes te laten huilen, maar de laatste tijd meen ik dat ik meteen naar hem toe moet Dan hier maar ff typen mss dat hij dan in slaap valt. :-$ het is stil.... Mijn ouders en broertje en zusje zijn vanmorgen vertrokken naar Disneyland Parijs. Heb mijn zusje ff gezegd dat ze als peettante niet met lege handen thuis mag komen en opa en oma ook
weet niet meer wie het vroeg waarom ik de term "sprongetjes" zo "haat".... nou omdat ik het eigenlijk gewoon comercieel gedoe vind... Maar moet zeggen, diegene die het geintroduceerd hebben, hebben een gat in de markt ondekt... want het blijft wel bij iedereen hangen en er wordt veel overgepraat. Tja Steven heeft er nooit "last" van gehad... behalve dan nu misschien.... hij is overdag heerlijk, maar s nachts is het een klein drama... vannacht weer om 0:00 uur wakker, vervolgens om 1 uur en om 1:30 wilde hij drinken. Geslapen tot 4:30 en tot 7:15 om de 20 a 40 minuten wat huilen. 3 keer heb ik bij onze slaapkamerdeur gestaan om naar hem toe te gaan en dan was hij weer stil.... wilde maar eens kijken of ik hem kon foppen met een speen, maar goed, hij was steeds uit zich zelf stil... Ondertussen is het me wel aan het opbreken en zie ik vrijdag met angst en beven te gemoed.... ik hoop dat ik iets beter kan slapen die donderdag op vrijdag nacht... anders arme patienten.... dan zal ik niet zo "gezellig" zijn als normaal
Leuk Rachel die foto's... Wat een bos haar heeft ze al... (Maar ze past nog in de tummy tub? Ik dacht dat die dingen alleen in het begin gebruikt konden worden.... Geeft wel weer aan hoeveel ik ervan weet.) Bibiche wat is je hyves link. Of heb ik jou er nu al bij staan. Eerst ff kijken
Nee ik heb mijn link niet bij gedaan Harmless maar je vindt me wel op de mei mama's hyves. Ik ben die mooi dame met zwart haren en blauwe ogen hahahaha ghgheheh grapje.
Wij hebben een grote tummy tub (van bebe you) dus niet een doorzichtige zeg maar...daar zou ze al lang niet meer inpassen @Tassie ik hoop dat je vanacht wel iets beter kunt slapen hoor meid! Ik geloof wel echt in die sprongetjes omdat het hier ook zo gaat. Laatst was Lindsey ontzettend aan het huilen en hangerig, zei tegen Jasper volgens mij een sprongetje en kreeg toen ook een mailtje dat het sprongetje eraan kwam. Ik doe nog niet veel hoor zit alleen maar achter de pc
@ lz. Ik geloof ook wel in die sprongetjes. Steeds rond die tijd heeft Luca echt hangdagen. Dan is hij echt huilerig hangerig en minder eten. Nu is hij ook 's nachts onrustig dat heeft hij eerder niet gehad. Ik hoop voor je patienten dat je straks toch wat beter kan slapen. Luca slaapt eindelijk. ff gaan spieken, moest de wasmand naar boven brengen *smoes*
Ik heb weer een nieuwe banner. Dit keer zelf gemaakt maar wel met hulp van Simone...bedankt meid het is eindelijk gelukt
@Rachel .. mooie banner meid. En wat een super foto´s joh. Mooie meid hoor @Chantal .. Kon je het neit laten om ff te kijken .. haha @LZ .. ik geloof ook wel in die sprongetjes hoor .. het klopt hier zo. Jørre is zo druk aan het bewegen opeens. Zn benen omhoog .. armen erbij .. haha ..en maar kletsen en bellen blazen
Leuk he dat bellen blazen! Kwijlt hij er ook zo bij? Kan Lindsey wel 3 shirts per dag aantrekken want alles is steeds helemaal bekwijld