Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hij kwijlt wel maar niet zo erg als Lindsey

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hier ook een bellenblazer :) hoef hem gelukkig niet steeds om te kleden, maar hij kan er ook wat van.
    Luca is alweer wakker :rolleyes: nou ja laat maar ff brabbelen in bedje mss dat hij nog in slaap valt.

Silvie, kon het idd niet laten :oops:

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    tja ik ga ook geloven in de sprongetjes...... :rolleyes: :(

haha lekkere kwijlebalken onze kids... hier nog eentje... maar 3 shirts redden we gelukkig niet... meestal maar 1 wisseling!
    Rachel, misschien eens een slab omdoen?

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    ja dat doe ik ook hoor. Jørre heeft echt wel regelmatig een slab om.

Dat je dat trouwens durft Rachel, die hydrofiel luier zo in dr bedje. Als ik dat bij Jørre doe dan ligt die doek over zn gezichtje heen.

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Elenora kwijlt nog niet.

We zijn allebei niet echt lekker iig. Ik heb veel spierpijn en voel me koorstig. Zij heeft ook 37.5. Ik heb maar paracetamol ingenomen voor mezelf.

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Sterkte meid voor jullie saampies

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ah bibiche beterschap voor jullie beiden.

Hij is weer in slaap gevallen :whistle:
    Luca heeft appelrode wangetjes...vraag me af of er een tandje doorkomt, maar zie en voel niks :( heeft ook geen koorts.

Ben hyves maar eens ff aan het uitproberen :) Zie dat ik al sinds 2005 lid ben, maar heb er nooit wat meegedaan :rolleyes:

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Bibiche.... Wat ziekig. Beterschap saampjes lekker knuffelen in bed... (of op de bank)

Hier ook een kwijlertje. En ik hou zijn slabber om hoor want anders blijf ik hem omkleden. Het is me er eentje.

Sprongetjes... Ik geloof ook wel dat er een kern van waarheid in zit. Moet toch wel als je alle feiten en verhalen beluisterd.

9. simalex

simalex Bekend lid

Wat een mooie kindjes heb ik hier weer voorbij zien komen! Wat wordt Lindsey al een dametje trouwens! En Emma ook trouwens. Dan is Yildou nog best wel baby-achtig (misschien doordat ze wat minder lang haar heeft?)

Verder vooral over Hyves... Tja, daar begin ik maar niet aan, dan kom ik helemaal niet meer aan het huishoude toe ;)

Yildou is ook druk aan het bellenblazen (speedboot nadoen ;) ) en kwijlt ook als ze honger heeft. Maar niet zo dat we droge kleertjes aan moeten trekken.

Vind het wel goed om te weten dat de hersenen zo nu en dan een sprongetje maken, maar echt geloven, dat vind ik ook weer zo'n woord. Maar Yildou is nu ook al een poosje hangerig/huilerig terwijl ze het 4de sprongetje (4,5 mnd) al genomen heeft en het 5de sprongetje pas bij een half jaar is...

En een database :) handjes proeven! :) Grappig om te lezen!

Nou, maar weer kolven en dan weer werken. Nog 3 avonden te gaan... en dan vakantie!

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ja die hydrofiel luier zal ik er maar eens gaan uithalen inderdaad! Niet meer aan gedacht.
    Momenteel kwijlt ze er alleen maar op maar ze kan hem inderdaad over haar hoofd gaan trekken. Dankje voor de tip!

Zit inderdaad veel verschil in of kindjes haar hebben (langer haar dan) mijn nichtje Charlotte ziet er ook veel meer uit als een babytje maar die heeft ook maar mm haar. Wel erg schattig!

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Elenora heeft ook een bos haar. Al vanaf de geboorte maar nu groeit het echt in de lengte.

Pff voel me echt slap, ik ga vanavond echt vroeg mijn bed en hopelijk slaapt Elenora door :cry:

12. Bibiche: Beterchap!
    Rachel: Wat een babe is Lindsey ;) .
    Simalex: Wow, lekker zeg, vakantie!

Hier ook een kwijlebabbel hoor, ik kan er wel een bad onder zetten :p !

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ rachel. Ik heb ook nog een hydrofiele luier in bedje. Deze is opgevouwen en aan beide zijden ingestopt. Luca zit er nog niet aan, maar zodra hij er mee gaat spelen gaat het eruit.

@ simone. Bijna vakantie. Lekker hè? Heb er al weer 1,5 week opzitten :(

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Shit! Jasper belt net op, rijd iemand vanuit een parkeervak keihard achteruit bovenop Jasper. Hele voorkant van de auto kapot, bumper eraf en gescheurd, allemaal krassen en 2 gigantische deuken. 1 is echt 30 cm diep in de vorm van een trekhaak.

Hij was uiteraard fout, hij zei ook meteen ja ik was te druk bezig dus zag je niet. Ehm...speciale verrichting moet je altijd extra uitkijken sukkel! Jasper moest de formulieren invullen want hij kon de letters niet lezen want had geen bril bij zich....lekker dan baal er wel van.

Moest het ff kwijt. Ben nu de hele avond alleen Jasper moet motorrijles...

15. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hoi

Hier ook een belleblazer, vind het wel grappig lijken. Ik laat Lars ook wat vaker de slabber om anders kan ik hem ook vaker verschonen.

Lars heeft ook nog steeds een hydrofiele luier in z'n bedje maar hij zit er niet aan dus durf hem er nog wel in laten.

Bibiche: Beterschap voor jullie beiden.

Chantalk: Mooi dat Luca toch in slaap is gevallen.

Lars heeft ook nog haast geen haar, helemaal vergeleken bij Lindsey niet.

Rachel: Mooie meid hebben jullie hoor.
    Balen van jullie auto, en ook nog als het iemand anders zijn schuld is.

Groetjes Alida

16. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tjeemig zeg.... Gelukkig niets lichamelijks met Jasper aan de hand. Dat is schrikken. En enorm balen, het is wel zijn schuld niet maar het is altijd zo'n rompslomp. En de politie komt nooit meer kijken. Nou suc6 ermee.

Motorrijles, LEUK! Echt heerlijk. Helaas zelf nog niet fantastisch veel gereden dit jaar.

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Het is volgens mij gelukt

Groetjes

18. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Alida: Leuke fotos van Lars! En dat truitje op foto 2 heeft mijn Lars ook, alleen dan wat maten kleiner denk ik, want hij had em vlak na zn geboorte aan ;)

Rachel: dat is zeker balen! En die persoon kon de letters niet lezen omdat ie zn bril niet bij zich had? Misschien kon ie dan ook maar beter niet gaan rijden zonder bril :rolleyes:

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Oekoek

Ja dan denk ik ook ja dat het een paar maten kleiner is. Hij kan hem nu ook bijna niet meer aan het is maat 62.
    Lars heeft nu heel veel 62 aan en af en toe 68.
    Wat worden ze groot he.

Groetjes Alida

Deel Deze Pagina