@Goddess goed hoor thanx! Auto is echt flink kapot....blegh! @De rest hier weer een werkdag dus lees later bij!
@ harmless. wahaha ja dat idee heb ik soms ook wel eens dat hij me gewoon keihard uitlacht boerenpaard ja die is hier ook favo brrrr vandaag naar de kapper spannenddddddd. hihi ben benieuwd of ik het aandurf helemaal kort we zullen zien Luca heeft weer goed geslapen tot 7.20 u.
Goedemorgen, JE wat is er veel geschreven. sorry, maar ik reageer even niet. Het gezin is nog steeds ziek. Dylan heeft het nu ook erg benauwd heb net de dokter gebeld, maar kan pas morgen terecht. Godver! Sorry,maar Erik had voor mij maandag ook gebeld en toen was er ook geen plek en disndag ook niet. Moet nu neusdruppels halen en hem dat geven voor de benauwdheid. Heb vannacht, maar in ee hete doche gezten voor de stoom. Als Dylan hoest gaat ie ook meteen huilen doet hem echt zeer. Als het alleen maar slechter wordt dan bel ik de eh. Kom straks wel ff alles lezen en reageren. Liefs Nathasja
tassie daar kan ik me nou zo boos over maken..het gaat toch om een baby. Als het nou voor een volwassenen was oke maar niet voor zo'n klein hummeltje. Beterschap! geef hem maar een dikke knuffel van me.
Chantalk; Ik zal hem als hij wakker wordt de knuffel geven. Ik maak me er ook boos om, maar ik heb er geen afspraak mee vandaag. We zien het morgenochtend wel. Rachel; Bedankt!
nee dat klopt Het is wat met die huisartsen Als je 's morgensvroeg al belt hebben ze al geen plek meer [-( Alsof je vandaag weet.. oh morgen ben ik ziek dus ff de ha bellen Mij hebben ze al een keer gevraagd of het niet kon w88... ja hallo! dan belde ik toch niet :x
natasja, echt stom dat je pas morgen met hem terecht kan! Hier gaan baby's ALTIJD voor en kun je ALTIJD dezelfde dag terecht Wat hier een leuk liedje gevonden wordt is "klap eens mete je handjes" en dan vooral het laatste "zo varen de scheepjes voorbij". Dan ligt hij op mijn schoot op een kussen en pak ik het kussen vast en ga ik behoorlijk heen en weer met hem. Geweldig vindt hij dat, lachen! meestal begint hij al te lachen als ik net klaar ben met "handjes in de zij".... alsof ze het gewoon helemaal door hebben Vannacht weer ietsje beter gegaan! Pas om 4:15 begon meneer zijn stem te oefenen! Heeft ongeveer 20 a 30 minuten geduurd en toen heeft hij heerlijk tot 7:00 uur geslapen! We zijn zo trots op ons mannetje! Dit is een verademing na de afgelopen week! Manlief is er nu ook eindelijk eens wakker van geworden terwijl het echt veel minder was dan de afgelopen nachten... "nou nou wat maakt ie een herrie" ging het opeens... haha
ohja, ondertussen weer giga stuwing hier... fijn die laatste dagen dat hij zo vaak wilde drinken... zelfs gisterenavond had ik er last van, terwijl s avonds ik er echt bijna nooit last van heb, dan zijn ze gewoon "vol" zeg maar.... maar staan ze niet op klappen.... nou gisterenavond wel hoor. Nu hoop ik dat hij snel wakker wordt, ach nog 30 min en dan is het 4 uur geleden dat hij gedronken heeft, dus dan kan ik hem sowieso wakker maken
Goedesmorgen dames, Nou slaapt mijn dochter eindelijk weer de hele nacht zonder 1 keer wakker te worden, ben ik wel meer dan 4 uur lang klaarwakker in bed Pff ik werd gek van mezelf want een nacht duurt echt lang dan. Ik had 37.7verhoging vanochtend, zij gelukkig niks meer. Ik zing altijd: * in de maneschijn * zo gaat de molen * de mosselman * hoedje van papier Voor de rest zing ik ook gewoon top 40 liedjes en ga ik lekker gek dansen erbij, prachtig vindt ze dat
Chantalk; Dat meen je niet! Ongelovelijk! Liefzonnetje; Ja ik dacht dat hier ook was, maar ik zeg er morgen ook echt welwat over. Misschien moeten ze dan minder patienten aan nemen. Simalex; Dank je wel. Het is wel zielig hoor hij heeft net als mij amper stem en klinkt er benauwd. Hij heeft gelukkig geen koorts en is ook gewoon vrolijk. Zo zielig.
Heb net toch even gebeld, want ik bedacht me net dat Dylan ook met iemand in aanraking is geweest die kroep heeft. Is de dokter ziek naar huis en andere dokter onderweg. Zodra die er is wordt ik gebeld en ik kan ik als het goed is langs komen. Hou jullie op de hoogte.
Rachel: Werkse vandaag. Chantalk: Veel succes bij de kapper. Lekker dat Luca zo goed heeft geslapen. Tassie: Beterschap en hoop voor je dat je straks naar de dokter kan. Snap niet dat je niet direct terecht kan. Hoop dat het allemaal meevalt. Dikke knuffel voor Dylan van Lars en zijn mama LZ: Haha dat je man het nu wel hoordt en gister toen het harder was niet hihi Hoop voor je dat de stuwing straks weer weg is. Bibiche: Vervelend meid dat jij nu niet goed slaapt. Ben net met Lars naar het zh geweest voor een echo van zijn heupjes. Dit doet onze huisarts standaard bij alle baby's Alles was prima. Gelukkig. Vanmiddag gezellig bij mijn schoonzus op visite. Groetjes Alida
Tassie: Jee wat een gedoe meis, heel veel sterkte. Rachel: Het zit ook niet altijd mee he? Wat balen van de auto zeg. Over de liedjes, "Klap eens in je handjes" is wel ok, "Vlieder vladder vlinder (kennen jullie vast niet, ik zat als kind in een koor en daar heb ik o.a dit liejde geleerd, erg leuk)" is wel favoriet. In de manenschijn is ook wel ok. Het zandmannetje vind hij ook erg leuk. De liedjes van mijn band waar ik in zat vind hij ook erg leuk. "From Sarah with love" vind hij erg grappig, als ik mijn special effects erop loslaat . Maar...zijn enige echt favoriet (tja, het is heel raar, ik weet het) : Is it Scary - Michael Jackson . Ik was dat liedje een keertje "per ongeluk"aan het zingen, en toen hoorde ik allemaal gejubel uit de wipstoel komen ( ik dacht nog, het zal toch niet?), dus ik nog een keer zingen, en het publiek ging wild! Ik kan me per god niet voorstellen waarom een baby dat liedje nou zo leuk vind, vreemd...
Goddess: Wat grappig dat hij dat liedje leuk vind. Dus die maar vaak zingen. Hoe is het verder meid, gaat het weer iets beter? Dikke knuffel voor jou en Josh van Lars en zijn mama. Groetjes Alida
@tassie: of misschien RS-virus? http://www.kinderinfo.nl/artikelen/arti ... icleID=289 Bij ons mogen baby's gelijk langskomen bij de dokter.
Bibiche: Ja hier kunnen baby's ook direct komen snap niet dat ze tassie een dag laten wachten. Groetjes