Goedemiddag; Heb het even druk gehad met visite de laatste dagen en Dylan is een beetje onrustig wil gewoon niet overdag slapen. Wil maar bij ons zijn. Nu ook weer maar ligt nu in zijn bedje te huilen. Ik vind het wel moeilijk om hem te laten huilen. Verder gaat het wel goed. Tigger; leuk die horosscoop Bibiche; wat vervelend! Ik hoop dat je een beetje bij kan slapen overdag! Emmetje; Zo is het en straks zal ze zich wel aanpassen hoor! Veel sterkte en succes met de gehoortest! Rachel; Je maag ook best welgenieten hoor! Veel plezier met spelen. Goddes; Wat vervelend zeg! Ik hoop dat het snel goed komt. Liefs Nathasj a
Heb net mijn zwangerschapskleren en al kleertjes van Sven (die niet meer passen) op zolder gebracht. Tjee wat gaat de tijd snel. Nog even en ben alweer zwanger van de volgende . En idd die maatjes die soms in kleren staan... ik snap er niets van. De ene maat 62 verzuipt hij in, en de andere is alweer bijna te klein. Terwijl sommige maat 56 nog prima passen. En hier moet er nog 5 kilo af. @Nathasja: welterusten ! @Erica: die foto waar jengel bij staat lijkt wel of ze echt verdriet heeft. De kleine Tessa. En in die waaronder staat slaapt ligt ze er zo lief bij @Emmetje: succes met hielprik en gehoortest. Het viel mij alles mee. @Goddes: wat vervelend dat de kleine krokodil zo vaak komt. Mischien kun je contact opnemen met een vrijwilliger van vbn http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/. Volgens mij doen zij het gratis. Sorry maar heb het niet meer zo op het cb na het kl*te advies wat ze mij gaven
Emma is met vlag en wimpel geslaagd. De gehoortest beide oren in 1 keer goed en ze sliep gewoon door tijdens de hielprik! De enige reactie die ze gaf was een volle broek Dus dat betekent verschonen, huilen en dan weer honger hebben, dus weer voeden. Maar ze slaapt nu weer heerlijk. Ik kan mijn zwangerschapskleding ook alweer opbergen, ik zit nu alweer op mijn oorspronkelijke gewicht en m'n buik is vlgs mij ook niet echt groter, alleen nog wel slapper dan voorheen. Tot zover heb ik niet te klagen dus. Ik ga ook even lekker rusten nu de kleine slaapt.
Hier ook een jengelende Steven de hele dag.... en ook nog eens mijn allereerste dag alleen... hij wil alleen bji mij slapen... heb hem net weer in zijn bedje gelegd... maar hij huilt gewoon hysterisch bijna... kan het niet aanhoren... hij heeft gegeten... (zowat de hele dag voor mijn gevoel...) een schone luier... geboerd... wat kan het nog zijn? pffff ik ga hem bij mij halen want dit kan gewoon niet meer....
@Nemo doe niet zo enthausiast met je tweede Eerst moeten de laatste mei mama's even bevallen hoor. Trouwens ik denk ook wel dat ik ooit een tweede wil. Ja inderdaad lijkt net of Tessa echt verdriet heeft, en zo pakt Tessa mama steeds in . Wow dat Sven met name al 62 past, echt een bink hoor. @Tassie lekker geslapen? @Emmetje fijn dat de oortjes van Emma goed zijn. En op je oude gewicht, goed meid (jaloersssss). Hoeveel was je aangekomen tijdens je zwangerschap? @Lz wat vervelend op je eerste dag alleen. Soms weet je echt niet wat je voor ze kan doen. Heeft hij geen krampjes? Tessa slaapt nog steeds! Ik heb dus ook heerlijk ruim een uur liggen slapen. Goed he!
Joehoe! ook hier het eerste examen gehaald! De gehoortest ging in 1x goed! Elia droeg bij de geboorte maatje 46, dit zat nog behoorlijk ruim. (hals over kop naar de winkel om nog zulke kleine maatjes aan te schaffen) Vond het juist wel lief aangezien het voor de rest een gezond en sterk ventje is en toch zo'n lekker klein popje. Nu wissel ik richting de 50. Ook sterk afhankelijk van het model. Jeetje Emmetje alweer in je eigen broeken? Dat lukt mij nog niet hoor! Ben nu 9 kilo kwijt, maar heb er nog 7 te gaan dus zal ook nog wel even duren. Manlief liet mij gisteren de foto's van onze huwelijksreis zien (1,5 jaar geleden) als oppepper hoe ik er normaal uit zie. Nou dit werkte dus averechts! Helemaal over de toeren...... zal ik ooit nog weer zo worden? De flubberbuik ziet er toch wel anders uit dan de buik van toen. Elia heeft trouwens ook vanaf 3,00 uur liggen 'mopperen' tot 9,00 uur verschrikkelijk. Heb hem uiteindelijk maar een speentje gegeven en ja hoor... zo lang hij hem vast hield sliep hij. Heb zelf nog weer een tukkie gedaan van 9.30 tot 11.30. Hierna opstaan en klaarmaken voor de gehoortest in het zh. Bij mijn ouders op de koffie en nu dus doodop op de bank. Ga snel nog ff uurtje liggen voor paps thuis komt van het werk en zoonlief om 18.30 weer een flesje mag.
Hier is het ook al een paar dagen krijsen..... Ik heb hem nu al 15 minuten laten huilen... maar even aankijken nog, net als liefzonnetje zo'n beetje de hele dag gevoed, schone luier enz enz af en toe word je er een beetje wanhopig van vind ik. Waarom is er geen pasklare oplossing voor? Diegene die dat heeft, ik hou me aanbevolen. God allemachtig wat een gekrijs.... ik ga er toch maar even naar toe
@Jingels: sterkte met het gekrijs. Nog even en je gaat zelf mee doen of niet ? En een gebruiksaanwijzing bij een baby zou wel handig zijn. @Bianca: mooi dat de gehoortest in 1x goed was. En maatje 46 ! PF Sven heeft maar heeeel even maatje 50 aan gehad. @Lz: mischien Steven in een draagdoek doen ? Heb je hem toch bij je en heb je toch een beetje je handen vrij. Ik ga donderdag schoenen passen voor bij mijn trouwjurk. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met Sven. Als ik normaal zou gaan winkelen zou ik wel even ergens kunnen aanleggen. Maar we gaan nu naar 1 winkel samen met moeder en schoonmoeder, en het is een eindje rijden. Pf zou ik zie het wel hoor.
Erica: heel herkendbaar. Hier ook zo'n jengelaar. pffff... Tigger: Ik snap ook geen moer van die maten. idd van die maat 56, een baby OLIFANT zou daar waarschijnlijk wel in passen, maar een baby mensje... Nee, ik heb nog niet gebeld met het cb. Ik ga misschien donderdag ff langs (spreekuur) en gelijk even wegen. Josh huilt in principe ook alleen als er iets is (de afgelopen dagen was dat helaas anders... ). Lief he, als ze zo liggen te kijken? Wat leuk, die info over stiertjes! Tot dusver klopt het wel. Rachel: Ik dacht dat die twee uur voeden vervelend was, vannacht steeds elk uur ... Hoop dat hij weer snel netjes elke 3 uur komt. Nemo: Hahaha, hup we gooien er gelijk weer een baby in, hahaha. Ik ben opzich wel voor! *moet dan alleen nog een leuke vent zien te vinden, of naar de spermabank (ik zie me al gaan, met baby Josh op mn arm een vent uitkiezen bij de spermabank ) * . Nee hoor, eerst al mijn liefde, aandacht en ergenissen naar deze kwijlebabbel. Ik heb opzich wel goede ervaringen met het cb hier. Ik heb er vast overheen gelezen (sorry ), maar wat zei het cb dan tegen jou? Oh wat spannend! Shop ze alvast! Jingels: Idd zou een gebruiksaanwijzing wel handig zijn (en een aan/uit knop). Misschien kun je de batterijen eruit halen? . Sorry, heel flauw... *knuf* Heel veel sterkte(stilte) gewenst. *kunf* O, bijna vergeten te melden: Ik ga misschien een stichting opstarten (voor jonge moeders, hoe verassend). Maar ik weet per god niet hoe ik moet beginnen, wat er allemaal aan vast zit etc. Heb wel al geprobeerd info te vinden op het internet, maar ik kan alleen steeds hetzelfde vinden. Ik had van iemand gehoord dat je door het oprichten en besturen van een oprichting ook een bepaalde subsidie kunt ontvangen, maar daar kan ik niks over vinden. Maar afwachten of ik het ga doen of niet. Aan de mama's van de jengelaars: Heel veel sterkte, ik leef met jullie mee (letterlijk). Kop op, het hoort erbij (heb je niks aan, I know).
pff daar ben ik even weer ,, hier ging het afgelopen weekeinde ff heel slecht Benthe is ziek geworden, het RS-virus en ja ze was geent maar werd toch ziek! het ging zo ver dat ze op de intensive care terecht kwam, zo benauwd.. ze houden natuurlijk wel meer rekening door het prematuur zijn EN haar hartprobleem,, ze lag binnen een halve dag weer aan het infuus/sonde/monitor en plakkers ,,
@mvjanelle: ah nee arme meissie, pff wat moeten jullie veel doormaken zeg. Hopelijk wordt ze snel weer beter @goddess: leuk dat je dat wilt opstarten, altijd handig voor andere jonge moeders @nemo: welke draagdoek heb jij dan? Ik zit soms ook te dubben met draagdoek maar ben dan bang dat ze dan helemaal niet meer in bed wilt slapen dan. Elenora komt vandaag wel om de 3 uur maar drinkt telkens maar 5 minuten en dan valt ze weer heel diep in slaap, zelfs verschonen maakt haar niet wakker. En als ze wel wakker is dan heeft ze geen behoefte aan meer.
@tigger: bedankt voor de horoscopen, als ik het zo lees hoop ik dat ze meer een varkentje is dan een tweeling @ erica, bianca: ik was zo'n 6 a 7 kilo aangekomen (eerst 4 kilo afgevallen door de misselijkheid). Bij de bevalling ook nog een liter bloed verloren, dus dat scheelt natuurlijk ook weer een kilo. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik m'n broeken nog niet gepast heb, heb nu gewoon een joggingsbroek aan, zit iets lekkerder met die hechtingen, maar ik denk dat ik ze wel weer pas. @ goddess: goed idee zo'n stichting! Ik hoop dat je er achter komt hoe zo iets in z'n werk gaat. @mvanjanelle: goh, de IC, dat is wel even schrikken. Ik leef met jullie mee en hoop op een goede afloop. Benthe is al zo ver gekomen met haar doorzettingsvermogen, dat zal haar ook nu weer helpen. Morgen is Emma alweer een week oud, gaat toch wel snel. Haar oma's zijn beide zo bang dat ze snel erg verandert, dat ze het liefst elke dag willen langskomen, maar in de praktijk lukt dat dus niet. Dan moeten ze het maar even doen met foto's. Ik hoop zo dat Emma ook over een paar weken nog zo'n rustig, tevreden meisje is, ik heb gelezen dat het echte huilen begint rond 6 weken of zo.. oh... bezoek
Erica en Rachel: Rot voor jullie dat de meiden steeds jengelen. Hoop voor jullie dat het gauw minder wordt. Hier gaat het overdag wel goed alleen de voeding die hij 's nachts nog krijgt, daarna is hij klaar wakker en wil niet slapen. Hij huilt dan ongeveer een half uur en dan pas gaat hij weer slapen en dat is voor midden in de nacht niet zo fijn Tigger:Fijn dat Emma niet zo veel huilt, ik kan me voorstellen dat je haar dan wilt knuffelen als ze lekker voor zich uit ligt te staren. Leuk die horoscoop, ik lees echt wel dingen die ik bij lars terug zie. Emmetje: Zielig he die hielprik. Maar ja het moet even. Fijn dat de gehoortest goed was. Jij hebt je gewone kleren alweer aan dat kan ik nog lang niet. Heb nog niet op de weegschaal gestaan maar heb al wel een paar broeken geprobeerd en dat pas nog lang niet. Bibiche:Ik vind die nachten ook erg vermoeiend. Ik vind het voor manlief ook zo vervelend omdat hij de volgende dag weer aan het werk moet en hij is ook de hele tijd wakker als ik aan het voeden ben. Bianca: Fijn dat de gehoortest in 1 keer goed ging. Lars heeft ook 1 pakje bij de geboorte gekregen van 44 en die past hij nu nog steeds. Maar ik heb daar maar 1 pakje van voor de rest doe ik hem gewoon 50 aan, is dan wel iets te groot. Maar die 44 past hij perfect. Goddess: Wat leuk dat je waarschijnlijk een stichting gaat opstarten veel succes ermee. Dat is echt wat voor jou. Hoop dat het lukt. Mvjanelle: Heel veel sterkte met Benthe, hoop voor je dat het gauw beter gaat. Hier gaat alles prima, behalve dan de nachten maar ja dat hoort erbij. Het cb heeft nog niet gebeld, nu moet ik morgen zelf bellen. Morgenvroeg ben ik voor het eerst echt alleen, zie er best tegen op. Gelukkig is manlief morgenmiddag weer vrij, maar vrijdag moet hij wel de hele dag werken dus ben benieuwd hoe het gaat. Heb lars vanavond in bad gedaan met zwitsal slaap zacht, kijken hoe hij het daar op gaat doen. Iedereen weer heel veel succes vannacht en hopen dat de kleintje lekker gaan slapen. Groetjes Alida
Erica; Ja zeker heerlijk geslapen! Emmetje: Fijn dat de gehoortest goed was. Wat lekker dat je je gewone kleding alweer past. Ik kan nog niet alles aan. Ben wel al 7 kilo kwijt. Bianca: Fijn dat de gehoortest in 1 keer goed ging. Ik heb voor Dylan, Nog wat pakjes gekocht in maat 44, want 50/56 verzoop hij in. Nu kan hij dat wel aan, maar het is nog iets te groot. En die maten zijn gewoon raar. Goddess: Wat leuk dat je waarschijnlijk een stichting gaat opstarten veel succes ermee. Dat is echt wat voor jou. Hoop dat het lukt. Mvjanelle: Heel veel sterkte met Benthe, hoop voor je dat het gauw beter gaat. Alida; Komt helemaal goed morgen, maak je niet te druk erom. Liefs Nathasja
@alida: weet jij hoelang je moet blijven spoelen na het plassen als je hechtingen hebt? Hoe laat doen jullie de kleintjes in bad? Wij doen het wanneer het ons uitkomt, ik probeer het te doen voor haar laatste voeding alleen weet ik nooit echt wanneer dat is want ze komt de ene keer om de 2 uur en de andere keer om de 4 uur en voor de rest slaapt ze heel erg veel nog. De net weer in bed wakker gelegd maar na 15 minuten nog steeds huilen, eerst jengelen maar daarna echt krijsen en dan haal ik haar eruit en dan valt ze in mijn armen in slaap.