Pff weet niet wat er aan de hand is. Ik zit even te lezen bij de verse mama's (sep) en jeetje, wat mis ik ineens die eerste weken... Gek he? Ik vind het nu zo leuk worden met Emma, zo lekker aktief als ze al is enzo, maar mis ineens die knusse tijd, op de slaapkamer leven, kraamverzorgster en Hubby thuis. Nachtvoedingen (jaaa, zelfs dat mis ik) Alle kaartjes, kadootjes, lieve wensen en mensen.. Elke keer als de postbode kwam hingen Peet en ik aan de brievenbus, we gingen er ook echt voor zitten om de kaartjes te lezen en te bekijken... Het is zooooo snel gegaan. Lekke rmet z'n drietjes op bed... ontbijten, koffie leuten.. Nou ja, het was gewoon zo gezellig en bijzonder... Het lijkt wel of ik in een naverwerktijd ben aangeland.. Bestaat zoiets? Gek hoor. Nou ja, zal er wel bijhoren..
Heeej Jingles jullie camera staat ook niet stil! Leuke foto weer joh! @Tigger: Dat heb ik ook. Een vriendin is net bevallen en als ik al die kaarten zie, denk ik ojaa zo leuk was dat. (Nu is het inderdaad ook nog leuk) Ik vind het ook leuk om nu de nieuwe mei mama's te zien/lezen. Wij hadden vorig jaar een 'geheimpje' zelfs daar heb ik weer een soort heimwee naar. @Natas: Gelukkig is het 'alleen maar' vervelend. En niet iets ernstig..... Toch nog suc6 ermee hoor!
@Tassie gelukkig niets ernstigs, hoop dat jullie snel weer beter zijn! @Tigger ik ken het! Ik mis ook alles en dat terwijl ik iedere dag meer geniet van mijn meisje. Ze is zo leuk nu en kunnen echt samen lekker kletsen en spelen maar mis toch die eerste weken inderdaad. Zelfs het zwanger zijn mis ik en dat terwijl ik toen ik zwanger was heb geroepen NOOIT meer hihi. Wij willen zeker echt binnenkort weer voor een 2e gaan maar eerst nog lekker een tijd van Lindsey genieten.
8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ 35,2 w ~ 2635 gr, 47 cm ~ (23 juli) 5530 gr ~ 57 cm 12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ 38,3 w ~ 2840 gr, 47 cm ~ (2 aug) 5360 gr ~ 58cm 24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ 38 w ~ 3320 gr, 51 cm ~ (30 augustus) 7110gr ~ 66 cm 25 april 07 ~ Bono Joshua ~ Mama1986 (20) ~ 37,6 w ~ 3890 gr, 51 cm ~ (28 aug) 7650 gr ~ 66 cm 30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ 38.3 w ~ 2880 gr, 50 cm ~ (23 mei) 6320 gr ~ 62cm 1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ 39,5 w ~ 3015 gr, 48 cm ~ (datum 5 juli) 4730 gr ~ 58.5 cm 2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ 38,5 w ~ 2996 gr, 45 cm ~ (19 aug) 6540 gr ~ 63 cm 2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (32) ~ 39.5 w ~ 2990 gr, 49 cm ~ (13 sept.) 6300 gr ~ 62 cm 3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ 38.2 w ~ 3525 gr, 51 cm ~ (5 sept) 6780 gr ~ 63 cm 8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ 39,6 w ~ 4120 gr, 54 cm ~ ( 3 sept) 7390 gr ~ 68 cm 8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ 39,5 w ~ 3442 gr, 53 cm ~ (4 september) 8220 gr ~ 69 cm 8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ 38 w ~ 3000 gr, 48 cm ~ (1 juni) 3840 gr ~ ... cm 11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ 38,4 w ~ 3605 gr, 54 cm ~ (7-8 ) 7140gr ~ 64,5cm 13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na 38,3 w ~ 3160 gr, 47 cm ~ (24 aug.) 5630 gr ~ 58 cm 14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ 40,6 w ~ 4620 gr, 54 cm ~ (5 juli) 7010 gr ~ 61,5 cm 14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ 41,4 w ~ 3960 gr, 50 cm ~ (10-09) 7255 gr ~ 67 cm 14 mei 07 ~ Nikita ~ saMMie () ~ 38,6 w ~ 3870 gr, 50 cm ~ (16juli) 5450 gr ~ 58,5 cm 15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi (25) ~ 39,2 w ~3240 gr, 49 cm ~ (14 aug.) 6180 gr ~ 62,5 cm 16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ 39,6 w ~ 3115 gr, 50 cm ~ (datum 27 aug) 6225gram ~ 61cm 16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ 38,3 w ~ 3010 gr, 48 cm ~ (28 augustus) 6475 gr ~ 61 cm 23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ 39,2 w ~ 3290 gr, ... cm ~ (4sept) 6505 gr ~ 61,5 cm 25 mei 07 ~ Luca Albertus Johannes ~ Chantalk (25) ~ 39,3 w ~ 3332 gr, 50 cm ~ (23 aug. ) 7030 gr ~ 63 cm 6 juni 2007 ~Kaylie ~ Babymei (24) ~ 42 w ~ 3480 gr, 50 cm ~ (11 juli) 4280 gr ~ 55 cm 9 juni 2007 ~Joaquin~ Onze wonder (24) ~ 41 w ~ 3780 gr, 53 cm ~ (15 augustus 2007) 6030 gr ~ 61 cm
Even ego hoor. Ik "klaagde" tig blz terug dat Sven zo weinig sliep overdag. Ik doe nu meer volgens Rita (heb haar boek van de bieb) ik let nu dus beter op wanneer hij moe is en dan gaat hij gelijk op bed. Gaat nu een stuk beter. Hij sliep net 3 uur achter elkaar. Heeerlijk ! Is een wat anders dan 3 kwartier. Morgen trouwen ! Ik reageer later weer even op jullie allemaal.
Nemo; ben je er helemaal klaar voor? Geniet er maar lekker van. Ik wens je een hele mooie en leuke dag. Veel liefs Nathasja en een knuf van Dylan
tigger: dat heb ik dus ook! Als ik nu fotos terug kijk, of verhalen lees van mamas die net mama zijn geworden dan krijg ik echt heimwee (kan dat?) naar die eerste dagen/weken. Heb dan echt niet gevoel dat ik er niet genoeg van genoten heb, zo'n klein hulpeloos mensje die nog niks van de wereld meekrijgt, en alleen maar slaapt, poept en eet.. En elk moment in je armen in slaap kon vallen... en zooo klein.. en .. en... pfff Maar ik geniet nu ook zeker van Lars hoor! Tuurlijk is hij nog steeds klein en lief, alleen met iets meer een eigen willetje, maar dat heeft ook wel zo zn charmes Maar geniet nu wel extra bewust van hem, omdat ik niet over 3 maanden ook zo op deze tijd terug wil kijken... zo van... heb ik wel genoeg genoten.. en hoe was hij ook nog maar etc... Nemo: veel plezier morgen! Ben vanmiddag met Lars bij de v&d geweest voor een fotosessie.. zooooo leuk was dat! Hij deed zo goed zn best! Ze wou eerst de gratis foto maken (belachelijk eigenlijk, dat ze van te voren al aangeven welke gratis is.. dus dat je niet de mooiste gewoon uit mag kiezen) maar ik vroeg of de gratis foto ook in zn luier mocht ipv kleren. Toen ze zei: dat doen we later ook nog wel. Waarop ik weer zei: Maar ik wil graag de gratis foto in zn luier. Toen besloot ze de gratis foto dan ook maar later te maken zodat hij niet 2 keer uitgekleed hoefde te worden Ze vond me vast een zeur, maar er stond niet bij de voorwaarden dat alleen de eerste foto gratis was. Weet nu al dat ik wel fotos bij ga kopen.. Zo leuk deed lars het vanmiddag.. Oja, even voor de mensen met iets meer pc verstand dan ik: als ik die fotos opgehaald heb, en ik wil ze hier showen.. hoe krijg ik die dan op de pc? Is dat met scannen ofzo? Of is dat weer wat anders? ooooow wat voel ik me dom
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH NEMO morgen DE dag... heeeel veel plezier en geluk, geniet ervan... enneh wel een foto maken he als Sven aan het voeden bent in je trouwjurk
ow! ben ook uit de lijst gehaald zie ik! Geeft niet hoor, zoals ik hierboven al zei ben ik nie erg handig met pc's dus snap ik niet zo goed hoe ik die lijst steeds moet updaten Maar ik hoor er nog wel bij toch?
Mijn hemel .. ff een avondje en daggie niet geweest hier. kan er wel ff voor uittrekken zeg .. pieuw. Ik ga vanaaf ff bijlezen, als ik het haal in een uurtje
De lijst opgeruimd zie ik vind ik ook wel een goed idee, maar jij oekoek hoort er zeker bij hoor Bibiche: Groot gelijk dat je de vaccinaties wil verplaatsten, niet met de vakantie. Veel succes met de sollicitatie. Jingles: Leuke foto hoor. Hihi de poepbroek opsparen niet meer doen jelte. Tassie: Blij dat het niets ernstigs was met Dylan. Tigger: Succes met de kijkers kan me voorstellen dat je het huis niet uit wilt wij zijn een dik jaar geleden verhuisd en dus ook ons andere huis verkocht en als we kijkers hadden ging ik ook het huis uit, maar vond het nooit leuk. Ik mis de eeste weken en vooral de eerste dagen ook enorm maar vind deze periode ook heeel leuk. Nemo: Mooi dat sven nu beter slaapt. Morgen de grote dag geniet ervan, en ben erg benieuwd naar de foto's en vooral bij het voeden Oekoek: Leuk zo'n fotosessie he ben ik vorige week geweest kan ze volgende week ophalen. Ben benieuwd Dames wanneer wilden we nu een meeting doen weet het niet meer? Groetjes Alida
Nemooooooo! Spannend! He wat goed dat Sven nu beter slaapt! Het is inderdaad even goed opletten, maar als je het door hebt en goed oplet of hij moe is, gaat het bijna vanzelf... Lekker hoor! Zo heb je tenminste tijd voor jezelf en je mannetje zal er nog vrolijker van worden. Ps: het is Rhia.. Grappig dat ik dus niet de enige ben. Ik zei laatst nog, ik ben zo blij dat die eerste weken voorbij zijn... Maar nu mis ik het ineens. Het gaat ook zo snel. Ik had net wel een ultiem-mama momentje.. Emma lag op de bank en als ik haar nu kusjes geef op haar wang en op haar neusje en in haar nekje, moet ze onwijs hard lachen... *smelt* Oh hubby is thuis, even hubby tijd...
Oek oek tuurlijk hoor je erbij meid! Ik heb zaterdag de v&d fotoshoot ben benieuwd. @Nemo heeeeel veel plezier morgen enne we willen wel foto's zien he!
@ jingels. Leuke foto. Trotse oma en mama. Lijken echt allemaal op elkaar. @ nemo. spannend. Morgen de grote dag! Denk eraan niet bij elkaar slapen vanavond hè? Geen sex voor het huwelijk @ tigger. Oh ja dat heb ik ook. De kraamtijd vond ik vreselijk,maar als ik er nu aan terug denk mis ik het toch ook wel. De kaartjes en kadootjes en de beschuit met muisjes. *zucht* dat heerlijke net mama geworden gevoel (niet dat ik het nu niet meer heb, maar is minder...hoort er nu gewoon bij) En mijn man die me elke dag vertelde hoe trots hij op me was en hoe goed ik het heb gedaan. Nu is hij ook nog wel trots hoor alleen zegt hij dat niet meer. @ tassie. fijn dat het niks ernstig is. Lekker verwennen dan is het zo weer over @ oek oek. wat vreemd dat de eerste foto de gratis foto is. Zal zeker zijn omdat de eerste meestal niet zo leuk is omdat de kindjes nog moeten wennen. Dan koop je ook die andere foto's Zo de kapper hebben we overleefd. Het is niet zo kort als eigenlijk mijn bedoeling was. Had uitgelegd wat ik wilde en toen vroeg ze wat ik hier van vond. Ja dat was ook wel leuk. Dus doen we dat maar. coupe a la Victoria Beckham. Achter kort en voor lang. Als het me niet bevalt gaan ze de volgende keer gewoon helemaal af
@chantal: oh mooie je kapsel, ik vind dat echt een gave kapsel @tigger: ik mis de eerste weken eerlijk gezegd niet ik had zoveel pijn beneden van de hechtingen, bv liep voor geen meter, ik was doodmoe. Ik vond het heel erg wennen ineens zo'n kleintje. Nu geniet ik ook meer omdat ze terug reageert. Nou ja ik zat toen ook heel erg over met de gezondheid van mijn oma.
@Chantal: dat ziet er super uit zeg! @Tigger: dat kleine van de babytijd mis ik wel. Het lijkt alweer zolang geleden. Maar terugkijkend het was wel supervermoeiend, en dan die KS.... Ik vind het dubbel. Ben nu wel blij dat ik een doorslapend kind heb nu ik weer aan het werk ben ( voor zolang als het duurt natuurlijk he) @Nemo: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel plezier morgen, en probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Heb je voor Sven ook een mooi pakje gekocht? Ben heel benieuwd naar de foto's.