@Mvjanelle hoe gaat het nu met Benthe? Ligt ze nog op de ic? Red je het zelf nog een beetje? Sterkte, ik gun jullie zo enorm beterschap en mooiere tijden. @Bianca mooi dat ook bij elia de oortjes goed werken. @Jingels vervelend he dat gejengel en gekrijs. Is het nu minder? @Nemo wil je niet kolfen en een flesje mee nemen dan? @Goddes wat zou je willen doen met die stichting? @Leuk dat de oma's wel zo betrokken zijn. Ik heb gelezen dat het huilen een piek bereikt met 6 weken. Nog twee weken en dan zal Tessa dus pieken @Alida werkte zwitsal slaap zacht? @Tassie mooi dat je wat rust hebt kunnen pakken. @Bibiche ik doe Tessa om de dag in bad met de voeding van ongeveer 20.00 (is wel eens iets eerder of later). Wat bedoel jij met de laatste voeding? Hier alles prima. Vanaf dat Tessa vanmiddag op het wipstoeltje in slaap is gevallen gaat het weer prima. Eigenlijk alleen jengeltijd gehad van 9.00 tot 13.00, tussendoor heeft ze toen ook wel wat geslapen. Achteraf valt het altijd mee maar op dat moment pfff. Wel kreunt en perst ze veel, net alsof ze steeds moet poepen. Hou het wel goed in de gaten.
Ik sluit de dag af en start weer op, mensen mensen wat ben ik actief op dat forum tegenwoordig . Hier alles prima gegaan vannacht. Dame heeft 1 keer 4 uur en een keer 5 uur geslapen met voeding tussendoor. Vind ik prima, ik sliep ook meteen weer dus heb ook 8 uur te pakken. Sinds gistermiddag leg ik haar armen vast met een doek. Even afwachten of dat de reden is dat ze nu zo goed slaapt. Ze blijft alleen kreunen. Daardoor is ze afgeleid met eten en als ze wakker is kan ik niet echt ander contact met haar maken. Vanmiddag ga ik toch even langs de huisarts. Bij jullie alles goed gegaan vannacht?
Goedemorgen Erica, Hier ook weer een goede nacht. Hij kwam om 4 uur en nu weer om 8 uur. Giosteravond heb ik hem voor de laastste voeding wakker moeten maken. Dan drinkt hij zijn fles niet leeg en komt hij wat eerder. Vandaar de 4 uur anders komt ie rond half 6. Liefs nathasja
goedenmorgen dames! hier gaat het beter hoor, Benthe is weer naar de highcare en ze kijken vanmiddag of ze weer gewoon naar de afdeling kan! het infuss is er weer uit en ze drinkt weer een beetje zelf! Ik ben doodop maarja nog even doorzetten ze is er bijna!
Sterkte met Benthe! Ik hoop dat ze snel weer helemaal beter is....wat een vechtertje is jullie meisje toch! Hier gaat alles goed, net heerlijk 1,5 uur gewandelt Meteen wat boodschapjes bij de kruidvat gedaan. Wandelen met kinderwagen en 2 labradors gaat helaas nog niet lukken... dat heb je met 2 over enthousiaste honden Vanavond ga ik naar iemand toe die een verzorgster zoekt voor haar paardje. Gaat om 2 avonden in de week en mag dan alles doen dus ook rijden....lijkt me heerlijk heb het zo gemist Hoop dat het klikt Nou ik ga nog even snel een wasje draaien en stofzuigen....
Bibiche: Ik heb een keizersnee gehad dus ik hoefde niet echt te spoelen. Mvjanelle: Fijn dat het weer wat beter gaat met Benthe. Erica: Fijn dat je zo goed hebt geslapen. Tassie: Fijn dat jij ook zo goed hebt geslapen. Hier een rotnacht gehad. Gisteravond om 7 uur heb ik lars in bad gedaan en daarna gevoed en in bed toen heeft hij heerlijk geslapen. Om 10.15 werd hij weer wakker heb ik hem weer gevoed en toen is hij wakker gebleven tot 3.30 erg vermoeiend. Hij zoekt dan ook de hele tijd en dan geef ik hem af en toe de borst, en dan valt hij in slaap en 5 min later is hij erweer. Heb manlief naar beneden gestuurd, daar hebben wij nog een bed staan en daar is hij gaan slapen. Hij moest vandaag weer aan het werk. Om half 4 is hij dan eindelijk in slaap gevallen tot half 8 toen is hij direct weer gaan slapen tot 10.15. Heb hem weer gevoed maar om half 12 was hij er al weer. Hij ligt nu beneden bij mij in de kinderwagenbak en begint af en toe wat te jengelen en te kreunen. Hoop dat hij de komende nacht wat beter slaapt. Groetjes Alida
@Alida: vervelend dat Lars zo vaak komt. En ik hoop dat je man wel wat heeft kunnen slapen. @Rachel: succes bij paardje kijken. Je gaat toch niet nu gelijk rijden ? @Mvjanelle: het gaat gelukkig weer iets beter met Benthe lees ik. Hopelijk is ze snel bij jullie thuis. Lijkt mij echt heel zwaar, petje af voor jullie ! @Nathasja: heeerlijke nacht heb jij gehad lees ik. @Erica: en wat zei de huisarts ? En ik wil nog geen flesje geven. Gaan we volgend weekend voor het eerst doen, en dat gaat papa doen. Wil ik ook niet door moeder/schoonmoeder laten doen.] @Goddes: succes met je stichting. Ik heb er zelf ook geen verstand van dus kan je niet helpen. @Bibiche: geen idee hoelang ik heb gespoeld. Doe het nu in elk geval al een poosje niet meer. Gewoon doen als je er nog behoefte aan hebt en anders niet. En in bad doen hebben we niet een speciale tijd voor. Doen het wel eens 's ochtends maar ook wel 's avonds. Of lekker onder de douche natuurlijk. Gisteravond Sven weer krijsen. En wij wouden slapen, was al laat. Ik heb hem toen bij mij in bed genomen en zijn samen in slaap gevallen . Ik weet dat het niet wordt geadviseerd om je kindje bij je in bed te laten slapen maar wij doen het wel eens vaker. Slapen jullie kindjes wel eens bij jullie in bed ? Om 2 uur 's nachts werd ik wakker "gehapt" Sven begon gewoon aan te happen. Ik moet hem nog even leren dat dat niet echt wil als er nog een t shirt tussen zit Dus Sven aangelegd en daarna in zijn eigen bedje gedaan.
Lars is nu inmiddels nog een keer geweest. Hij komt nu om de half uur. Ik wordt er echt een beetje wanhopig van. Nemo: Wij hebben hem ook wel een tussen ons in hoor. Fijn dat hij toen wel heeft geslapen. Groetjes Alida
Ook hier een zware nacht achter de rug. Elia kreeg om 2230 de fles en besloot dat het toen speeltijd werd. Hij is wakker gebleven tot 0130 (gillen). Ik uiteindelijk overstuur dat ik zoooo moe was en echt niet meer kon. Manlief heeft toen gebeld met het 24-uurs hulpnummer. We moesten hem meer melk aanbieden. Maar meneer is niet wakker te krijgen na 70cc! Uiteindelijk hing ik boven de wc van vermoeidheid, dacht je dat dat gespuug na de zwangerschap wel over zou zijn! Vandaag is de wijkverpleegster langs geweest met tips. Ik hoop van harte dat ze werken en dat ik weer mag slapen, want dit is een drama. Nou om 1300 nog een voeding en dan ga ik ook weer even liggen, (als onze zoon het me gunt hihi). Mocht iemand nog een gouden tip hebben?
Vervelend meiden dat jullie een zware nacht hebben gehad! Lindsey heeft van 22.30 tot 03.00 doorgeslapen toen gedronken en toen kwam ze om 6.30 weer dus ik heb een goede nacht gehad gelukkig. @Nemo Lindsey sliep eerst wel eens bij ons in bed als ze heel erg bleef huilen de laatste tijd niet meer omdat ze nu goed slaapt. Ach als ze dat op dat moment nodig hebben waarom niet En nee ik ga nog niet meteen rijden maar denk over een weekje of 2 wel weer hoor. Doe ondertussen ook gewoon alles weer wat ik normaal doe. Ik plaats ff nieuwe fotos in mijn album die net gemaakt zijn, voor diegene die het leuk vinden
Hey meimoedertjes! Hier eindelijk ook weer een reactie van mij. Alexander is 5 dagen vrij geweest en aangezien hij dan de computer 'bezet' houdt, heb ik niet echt de kans gekregen om uitgebreid op jullie te reageren. Maar ik ga nu een serieuze poging wagen, als mijn dochter het tenminste toelaat Hier gaat alles best hartstikke goed! Yildou slaapt nu van ongeveer 23u tot 5 u of 6 u, dus dat doet ze keurig. We proberen er nu meer rust en regelmaat in te krijgen. Dus savonds proberen we rond 1930 te voeden, daarna badje of douche met 'slaapzacht', dan nog even een toetje. Daarna in bedje leggen en zelf in slaap laten vallen. Rond 23 u wakker maken voor laatste voeding. Dat is nu afgekolfde melk in fles. Alexander geeft die dan, ze drinkt tussen de 90 en 125 cc. Ondertussen kan ik dan mijn borsten leegkolven en weer in de koelkast zetten voor de avondvoeding van morgen. De rest van de dag drinkt ze overigens gewoon aan de borst hoor. Ben nu wel struktureel tussendoor aan het verschonen, ipv vantevoren. Waar voeden jullie trouwens? Boven (rustig) of beneden? Op de bank is het op zich lekkerder voeden voor mij, omdat ik een betere houding heb voor mijn rug, maar ik merk dat we allebeide sneller afgeleidt worden en ze dan minder goed drinkt. Op bed zit ik minder goed, dus heb ik sneller last van mijn rug, maar drinkt ze wel weer beter en rustiger..... dilemma Yildou heeft eigenlijk wel 1 x per dag een huiluurtje. Dan heeft ze veel last van krampjes. En ze heeft een wakker uurtje, meestal rond 18 u, dan ligt ze even te spelen in de box. Terwijl ik bezig was met dit berichtje, kreeg ik telefoon en heb ik Yildou gevoed, dus ik zal eerst weer even bijlezen en dan op jullie reageren. Heb net trouwens een hele lieve foto gemaakt... staat in mijn album (hint) Groetjes Simone
Wat een mannenactie! Goed bedoeld maar zoooo fout! Komt goed hoor meid. Heb je inmiddels vandaag wat bij kunnen slapen : Nemo ja bijna elke ochtend slaapt Tessa tussen de vroege en tweede voeding bij mij op de borst, ik op mijn rug Tess op mij. Ik trek dan haar dekentje over ons heen, ademt meer. Heerlijk daar genieten we samen van en blijf ik zeker doen. Alida jammer dat het afgelopen nacht vervelend ging. Hopelijk gaat het vannacht beter. Rachel je lijkt de gang weer aardig te pakken te krijgen, mooi meid! mvjanelle mooi dat het weer beter gaat met Benthe, was weer even spannend zo. Tassie fijn dat jij ook een goede nacht had, tis steeds weer afwachten he. Mijn tekens van mijn toetsenbord doen raar, andere tekens dan op de knopjes staan . Zo ik ga Tessa uit bed halen om naar de dokter te gaan. Ze slaapt nog steeds goed, zou het inwikkelen van haar armen dan toch ook mee spelen :
Fijn dat alles goed gaat Simone! En wat een leuke foto Erica succes bij de dokter! Ik heb voor diegene die het leuk vinden een leuke vaderdag tip... www.veronicamagazine.nl/cover Die van mij heb ik net besteld en word zo:
@Alida: probeer er aan toe te geven. Mischien een regeldag ? Kruip anders lekker met Lars op bed. Goed boek mee ofzo. @Bianca: vervelend zeg zo'n nacht. En mijn tip is: neem Elia mee in bed. Doe ik ook met Sven en werkt bij hem prima. Maja is eigenlijk niet goed he @Rachel: zo wat een haar ! Heb je al een afspraak bij de kapper gemaakt voor Lindsey : @Simone: ik voed overal maakt ons niet uit. Heb je een voedingskussen ? Dat is n.m. ideaal en mischien ook beter voor je rug. En mooie foto in je album hoor. Lekker knuffen met de knuf. Nou ik zal zo even kijken of ik wat kan slapen op de bank.
Ja wat gaan jullie trouwens doen voor vaderdag ? Het leek mij leuk om mijn vriend en Sven een tshirt te geven. Maar dan hetzelfde zodat ze er gelijk bij lopen. Het merk LIEF heeft zulke t shirt. Alleen vond ik ze veel te duur en de babymaatjes beginnen pas bij maat 92 (past dus nog laaaaang niet). Ik moet dus even wat anders bedenken. Veronicagids wordt het ook niet want we hebben al een andere gids. Maar wel een super idee !
Erica -> Met shift en ctrl tegelijk indrukken doet ie vaak weer normaal, je toetsenbord bedoel ik... Doordat je haar armpjes inwikkeld , kan ze zichzelf niet wakker 'slaan', dus ik denk wel dat ze daardoor beter en langer slaapt! Ben benieuwd wat de dokter zegt van het kreunen. Rachel -> Lekker dat je zo goed geslapen hebt! Hoe gaat het nu met de voeding van Lindsey? Ben je helemaal tevreden met de fles? En voel je jezelf nu ook weer een beetje beter? Leuk dat je voor een paard gaat zorgen en rijden. En mooie fotos trouwens! Bianca -> Wat vervelend dat je zon rotnacht achter de rug hebt! En dan ook nog spugen, jak! Misschien heb je wat aan ons avondritueel? Zie mijn vorige berichtje.... En anders? Geen idee joh. Maar ik hoop dat je inmiddels even lekker ligt te pitten. Alia -> Heeft lars vandaag misschien een regeldag? Of valt ie onder het drinken in slaap, dat ie niet genoeg in 1 x drinkt? Misschien kun je hem dan in de romper leggen te voeden.... Of misschien dat je even gaat wandelen met de kinderwagen, dit helpt bij Yildou nog wel eens om in diepe slaap te vallen... Nemo: Yildou is na de 'vroege voeding' vaak heel erg wakker en ik heel erg moe, dus dan blijft ze wel eens tussen ons in liggen. Wel leg ik haar dan zo neer, dat ons dekbed in geen geval over haar hoofdje kan... Maar eigenlijk wil ik niet dat ze daar teveel aan went en strakjes altijd in ons bed wil slapen... dus ik probeer haar toch ook wel vaak terug te leggen. Maar Yildou vindt het wel makkelijk... 1 huiltje en gelijk melk bij de hand mvjanelle -> Fijn dat Benthe weer van de IC af is! Hopenlijk herstelt ze spoedig en kan ze 20 juni toch echt naar huis. Kunnen jullie eindelijk genieten. Heb je trouwens nog een nieuwe foto van Benthe? Ben erg benieuwd hoe ze er inmiddels uitziet. Tassie: Fijn dat je zo goed hebt geslapen! Bibiche: Ik heb ongeveer 3 weken gespoeld met het plassen. Daarna was het minder pijnlijk. En omdat ik tot 4 weken vloeide, heb ik wel 2 x per dag gedouched. Wij proberen Yildou rond 1930 te badderen. Ik hoop dat Elenora je een beetje laat slapen vannacht. De rest: ... eum... ik weet het niet meer. Maar in ieder geval sterkte met alle jengelaars en hopenlijk vanacht lekker slapen! Groetjes Simone
Even de lijst opgegraven en de laatste 6 kinderen bijgewerkt! Vinden jullie het trouwens ook leuk om de lijst iets anders in te delen? En met het huidige gewicht erbij? Kunnen we ook het groeien van onze kindertjes bijhouden? Ik ga een poging doen... En anders kunnen jullie altijd deze lijst weer quoten. Groetjes Simone
Super die veronicagids, heb er voor Menno ook 1 besteld, die zal opkijken Ik denk toch dat die kleintjes regelmatig aan het regelen zijn,gisteren opeens groene/gele ontlasting, vandaag weer normaal. Vandaag weer normaal drinken ( 25 minuten ) aan beide kanten, eventjes genkuffeld en gezongen, en toen hop slapen. Het kan verkeren..... Doordat geregel van gisteren overdag was hij natuurlijk gisterenavond niet wakker te krijgen... dus wij hebben een nat washandje met lauwwarm water over z'n wangetje gehaald , ehm.... dat helpt! Toen even drinken..... en daarna viel hij weer in slaap. Heb het idee, dat de krampjes iets minder worden ( even afkloppen), maar dat gekreun en gepers is heel herkenbaar. @ GT; knuffie terug, veel succes met je stichting. Log even in bij de gemeentesite, daar zal meer staan over stichtingen en subsidies. @ Nemo: jij wil ook volgende week beginnen met dat kolven... Heb je al nagedacht over welk kolfapparaat je wil gaan gebruiken? IK denk erover eerst maar eens 1 te huren, en uit te proberen, kopen kan altijd nog. Diepvrieszakjes heb ik al wel vast in huis. Ik las dat die ongeveer 15 ml zijn? Iemand een idee met hoeveel ml je begint ? Hoe je FV richtlijnen aan, of is het echt uitproberen? Vandaag gaat het lekker, wat een verademing zeg, kon zowaar een uurtje in de tuin zitten ( ff afkloppen).
@Simone ja ben helemaal tevreden met de flesvoeding en heb eindelijk volledige rust erin gevonden, gaat goed dus @Jingels hij is idd erg leuk die gids Lekker orgineel ook Ben benieuwd Simone of het gaat lukken met de nieuwe lijst, ik vind het wel een leuk idee!
Geboren: 3 februari 07 ~ Benthe Esmay ~ mvJanelle (30) ~ na 25 w ~ Geb.gew: 520 gram ~ Geb.l: 30 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ na 35,2 w ~ Geb.gew: 2635 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (21/5) H.gew: 3915 gr ~ H.l: 51 cm 12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2840 gram ~ Geb.l: 47 - 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 april 07 ~ Alani Aylin ~ Tatlim23 (23) ~ na 35,6 w ~ Geb.gew: 3208 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3320 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 25 april 07 ~ Bono ~ mama1986 (20) ~ na 37.6 w ~ Geb.gew:3890gram ~ Geb.l:51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 25 april 07 ~ Mareno ~ Jesie (26) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2410 gram ~ Geb.l: 46 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 28 april 07 ~ Maroa ~ Momtobe (..) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3675 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ na 38.3 w ~ Geb.gew: 2880 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3015 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ na 38,5 w ~ Geb.gew: 2996 gram ~ Geb.l: 45 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (31) ~ na 39.3 w ~ Geb.gew: 2990 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ na 38.2 w ~ Geb.gew: 3525 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 3 mei 07 ~ Jasmijn ~ Janice (33) ~ na 38.4 w ~ Geb.gew: 3190 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 5 mei 07 ~ Bram ~ Mariska (32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3435 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 7 mei 07 ~ Luca ~ Diana (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3730 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 4120 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3442 gram ~ lGeb.l: 53 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3000 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 9 mei 07 ~ Kyra-Chyenne ~ Rebtam (34) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2820 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ na 38,4 w ~ Geb.gew: 3605 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3160 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Kynan ~ Female (22) ~ na ... weken ~ Geb.gew: 3045 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ na ... w ~ Geb.gew: bijna 4700 gram ~ Geb.l: 56 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ na 41,4 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 50cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi23 (24) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3240 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 3115 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 3010 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ na 40 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3290 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 25 mei 07 ~ Luca ~ Chantalk (25) ~ na 39,3 w ~ Geb.gew: 3332 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Joya ~ Moppies (35) ~ na 41, 3 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Noor ~ Esma (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ ??? ~ Wondertje (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 27 mei 2007 ~ Marescha ~ S1980 (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... Geboren: 19 meisjes 16 jongens Agenda: 30 mei -> Tigger en Emma - wijkverpleegkundige, thuis 4 juni -> Assepoester - controle gyn 6 juni -> Rachel - nacontrole verloskundige 6 juni -> Tigger en Emma - 1e keer consultatiebureau (kinderarts) 8 juni -> Simalex en Yildou - controle kinderarts 12 juni -> Nathasja en dylan - 1e keer consultatieburo 13 juni -> Nathasja - controle gyn 14 juni -> Jingels - controle gyn 21 juni -> Rachel en Lindsey - 2e keer consultatieburo (inentingen) 25 juni -> Simalex en Yildou - 2e x consultatie bureau (2e x enten) 28 juni -> Tigger - controle gyn 5 juli -> Assepoester en Sabrina - consultatiebureau 12 juli -> Assepoester en Sabrina - heup echo 7 augustus -> Nathasja en Dylan - heup echo 8 augustis -> Jingels en Jelte - rontgenfoto heupjes ivm stuit. 16 augustus -> Jingels en Jelte - bespreken rontgenfoto met kinderarts 21 augustus -> Nathasja en Dylan - Kinderarts uitslag echo