Tigger wat een prachtige buggy! Ennuh volgens mij is het echt een meisje van d'r papa of niet? Laat jij Emma al een beetje zitten in die buggy of gaat hij nog helemaal plat?
@Bibiche en Simone fijne vakantie! @Tigger mooie buggy! Wij hebben vandaag ook gekeken bij Prenatal en heb hem ook gezien, vond hem alleen wel te duur. Omdat wij onze wagen ook al kunnen ombouwen. Meiden de fotos van de shoot zijn klaar: http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... ssies1.jpg http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... ssies2.jpg http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... ssies3.jpg http://i18.photobucket.com/albums/b131/ ... ssies4.jpg Hier gaat het verder wel redelijk, nog steeds veel pijn helaas
Wat een enorm bos haar heeft Lindsey toch! Toch nog leuke foto's geworden! Sterkte nog weer... Tja, ik vond hem ook te duur, maar we hebben verschillende bekeken en deze kwam uiteindelijk toch als het meest positieve. En gezien ik hem toch wel een paar jaar wil gebruiken.... Maar zoals ik al aangaf, de Quinny is wel als "buggy" om te bouwen, maar het blijft een groot onding. In deze past de maxicosi voetenzak, dus ook lekker knus, is lichtgewicht, in de winkels een stuk prettiger manouvreren, kan in slaapstand gezet worden en kan mee op de fiets. Jingels, als ik hem nu zou gebruiken gaat hij nog half plat (deze kan niet helemaal plat), maar we hebben de Quinny nog voor nu. Rechtop zet ik haar nog niet.
hier komt mama1986 is ff snel voorbij hier gaat alles super goed echt druk vandaag naar de stad geweest en zo en eind november verhuizen en 22 november in ondertrouw dus spannend allemaal ik wil ff laten weten dat ik zeker met jullie mee lees en zo! en sorry sorry dat ik niet reargeer op jullie maar denk wel aan jullie hoor hoe het met jullie kindjes gaat en zo dat wilde ik ff laten weten als je foto`s van mijn kinds wilt zien dan kan je ff een kijkje op onze site kijken groetjes van ons zwaai knuffel zwaai
Ok nog een keer de foto;s hier hahahaha http://www.mijnalbum.nl/Foto-F8WY7ZG4.jpg Hier werd hij net opgenomen, net of hij dus echt al wist! http://www.mijnalbum.nl/Foto-ELMBNKTL.jpg Zielig in zijn bedje http://www.mijnalbum.nl/Foto-7A3LRLLP.jpg Hier kijkt Joaquin heel bedenkelijk wie is die man toch http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMILXGYY.jpg Jaaaaaaaa hier weet hij het weer het is zijn papa http://www.mijnalbum.nl/Foto-DM6UGY47.jpg Dit is dus onze kleine tuinman.. en zie je zijn beginnende hamster wangen weer Nou wij zijn NET terug van het kleiduiven schieten, toggelen, ringsteken, quad rijden en flink veel eten.. pfff ging er met niet veel zin heen, maar het was toch wel hhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeel gezellig! Dat blijkt wel weer nie twaar, want het duurde maar tot half negen officieel, was wel een verzopen kat.. geen foto's zelf gemaakt maar een collega.. dus die komen er nog aan hahaha.. Leuke fotos trouwens Tigger wat een snuutje, en Lindsay hahaha dat bekkie en dat haar... ze heeft trouwens net zon pluk als Dylan volgens mijn zo schattig is dat.... Nou deze meid gaat slapen, morgen weer vroeg dag, koffer in pakken voro ons en voor Joaquin, het huis spik en span maken en dan kunnen we gaan JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE Knuffffffff fijn weekend nog!
Tigger: Leuke fotos! en die voetjes! hihihihi Rachel: nou, bij jou zijn de fotos dus beter gelukt dan hier. Kon ze vandaag ook komen bekijken. Ongelofelijk.. Ik weet niet HOE ze het gedaan heeft, maar ze waren allemaal lelijk! En ik heb 2 weken vol spanning zitten wachten omdat ik ervan overtuigd was dat ze allemaal super waren.. was er zelfs al voor gaan sparen Het leek net alsof Lars drank ophad ofzo... en hij had steeds 5 onderkinnen... was echt geen gezicht.. Baal dus enorm nu.. De gratis foto was als enige wel leuk geworden... daar waren ze zelf ook niet zo blij mee geloof ik Hier de foto: http://i205.photobucket.com/albums/bb41 ... /vd001.jpg
nou ben ik weer ffies. Heb een hoop mooie kindjes gezien. Genieten hoor. Nou, die griet is het huis uit. Niet getreurd .... Hoop gedoe, maar ze is eindelijk weg ..eindelijk weer het huis voor ons zelf. Jørre doet het echt goed hier. Fruithapje vind hij helemaal niets meer. Naja, jammer dan. Over een paar daagjes maar weer is proberen. Heb eigenlijk niets te melden en geen zin om op jullie te reageren .. slecht ben ik he. Ben aan het genieten van de rust in huis.
@Silvie @Oek Oek, leuke foto wel jah, ik ga ook binnenkort maar eens een afspraak maken... maar volgens mijn kan ik het zelf ook wel maken die foto's hahahaha
Ah Ow, wat zielig he zo'n mannetje in het zh.. wordt er helemaal sip van. Silvie, whaha. oet wel lachen om je! Lekker genieten van de rust in je huis!
Ow als ik die foto's zie springen spontaan nog de tranen in mijn ogen, gelukkig was en is alles ok Tigger leuke foto's, erg mooie buggy! Oek jammer van je foto's zeg, als ze met zo een mooi model nog lelijke foto's kunnen maken moeten ze hem terug sturen naar de fotomaakschool. Silvie geniet van de rust..... Rachel wat een schatje is het toch. Hier alles prima. Tessa is trouwens helemaal gek van haar 4 jarige neefje. Elke Donderdag is hij s'middags even bij ons. Zaterdag zien we hem meestal ook bij opa. Ze volgt hem overal met haar ogen en lacht steeds naar hem. Zo leuk om te zien. Vanmiddag moest ze zich in gekke bochten draaien op de bank om hem te kunnen volgen, handjes helemaal naar hem toe gestrekt. Zo leuk.
Ik heb hele leuke foto's voorbij zien komen! Echt leuk! Voor de dames die op vakantie gaan: veel plezier! Ik dacht, ik meld me maar even, dat ik ook nog leef. Oja, er is hier echt een tandje doorgebroken(nouja een beetje dan), ik dacht het een paar dagen geleden al, toen was Josh op mijn pink aan het knauwen, en ik voelde iets "scherps". Vandaag nog maar een keer gevoeld. kan niet missen echt een tandje! Je kan het nog nauwelijks zien, maar voelen doe je het wel (Josh wil tijdens het drinken nog wel eens zijn kaakjes tegen elkaar duwen...je snapt het wel ). De hele familie hier zit aan de "neopets" ik zelf nu ook weer . Echt heel verslavend als je het eenmaal door hebt .
hier komt mijn reargeer krantje ff goddess tear een tandje voor josh gefeliciteerd geen tandloos mondje meer voor hem kan hij gaan bijten en uhhh wat zijn neopets? Erica leuk is dat he hoe jw kindjes op anderen mensen en dieren reargeren Silvie haha van die fruithapjes bono lust alles behalv sperzibonen daar gaat bono echt van kokhalzen Oek oek mooie foto`s onzewonder mooie foto`s Tigger wat heeft emma mooie haartjes echt geweldig staartjes in doen en zo eva en bono hadden ook veel haar maar omdat hun alle 2 zo blond zijn valt het niet zo op mooie buggy Rachel1984 mooie foto`s jingels baby walz is zeker leuk en h&m vind ik geweldig met kleding bono zit nu op truitjes 74 en broekjes 68/74 Bibiche fijne vakantie chantalk lekker he als ze zo goed slapen bono krijgt zo tegen 7 u zijn laatste voeding en dan word bono tussen 5 en 6 u wakker tassie1723 hoop dat het beter gaat amilah sterkte met je moeder simalex heb je uitgenodigd op hyves biancanr1 de lama`s is zeker leuk Emmetje75 leuk dat je iemand mag aannemen succes Harmless bono en eva hebben gelukkig nog nooit last van hun prikjes desi23 hier ook 1 die de hele tijd wilt zitten of wilt staan waneer moeten jullie weer naar het cb toe? wij 6 november november word een drukke maand 6 nov cb 21 nov ben ik jarig 22 nov in ondertrouw 23 nov mijn ventjuh jarig en in november verhuizen dus dat word druk groetjes van ons zwaai knuffel zwaai
Goede morgen. Even snel een reactie van mij. Hele mooie foto's allemaal. Ik had gisteravond ineens een migraine aanval. Ik heb nog nooooooit zo'n hoofdpijn gehad. Kon wel met mijn hoofd tegen de muur aan slaan. Manlief heeft voor Luca gezorgd en na een tijdje boven het toilet hangen ben ik om 8 uur naar bed gegaan. Vannacht om 12 uur hoorde ik Luca een heel eng geluid maken net alsof hij stikte. Manlief er naar toe gestuurd maar hij lag lekker te slapen. Vanmorgen om 5 uur weer en toen stond ik toevallig naast zijn bedje. Hij is weer zo verkouden dat hij zowat stikte in zijn eigen snotjes. Zo zielig. Om 6 uur was het huilen. Niet meer stil te krijgen. Flesje gemaak en terug in bed gelegd. Omdat ik nog steeds hoofdpijn had ben ik vergeten om hem te verschonen. Dus om half 9 werd hij wakker, toen manlief hem uit zijn slaapzakje haalde was hij helemaal nat. Ik ben bang dat hij dat dus al om 6 uur had en ik dat niet heb gezien Mijn hoofdpijn is nog steeds niet weg dus ik zal er niet zoveel zijn vandaag. mss tot straks en anders een fijne zondag en tot morgen. En voor de vakantiegangers nog een keer een hele fijne vakantie.
Goedemorgen, goddess tear; Leuk hoor een tandje, Ik heb het idee dat Dylan er ook mee bezig is. Erica; Hoe is het met tessa en haar verkoudheid? Silvie; Lekker dat je het huis weer voor je zelf hebt. En wat betreft de fruithapjes en groentehapjes. Dylan eet alle fruithapjes en groentehapjes ligt eraan geloof ik hoe zijn bui is. Oek oek; Leuke foto's! onzewonder; Zielig hoor om hem zo te zien. Ben blij dat het toch nog mee gevallen is en dat je het naar je zin hebt gehad. Tigger;Wat een haar heeft Emma jingels; baby walz is zeker leuk . Ben benieuwd wat je gekocht hebt. Met dylan gaat het wel het snot loopt nu zijn neus uit en de puffer geef ik hem niet meer, want het is net of hij keelpijn krijgt erdoor. Bibiche fijne vakantie Chantalk; Knuf voor jou hoop dat het snel beter gaat. amilah sterkte met je moeder simalex Ik zal je even toevoegen aan hyves desi23; Wil ook alleen maar zitten of staan. Staan is het leukst! Mama1986; Wij moeten 7 oktober weer naar het cb voor de laatste prikjes. Zeker een drukke maand voor je in november. Hier gaat het wel lekker. Hebhet idee dat Dylan echt met tandjes bezig is. Verder loopt het snot nu echt uit zijn neus sorry voor het vieze praatje. Ben het dus nu maar steeds aan het leeg zuigen met het balonnetje. Liefs Nathasja
@Rachel: prachtige foto's van je dochter! @Oekoek: jammer dat ze mislukt zijn, deze die je laat zien in ieder geval niet, wat een mooi kereltje! @Chantal: ah meid, wat vervelend, doe maar lekker kalm aan.. en dat van die luier kan de beste overkomen hoor! @Gt: Josh een tand, wat gaat het hard! Hier geen neopets. @Tassie: het is voor Dylan wel even vervelend die verkoudheid aan de andere kant krijgen ze er een superweerstand van, niet dat je daar wat aan hebt ... @Silvie: geniet van je rust en de kids, begrijpelijk dat je even nergens geen zin 'an hebt. De rest: *zwaai* Ik heb gisteren schandalig nieuws gehoord over mijn zwager ( broer van Menno).... maarja moet het maar niet hier neerzetten denk ik..... Jullie denken vast in de goede richting..... Ik vond het altijd al een glijer maarja...verwachten doe je het niet. (hij heeft 3 weken lang stiekum met een meid van 22 zitten sms-en die hij kende van een beurs, hij ging thuis dus elke keer naar boven om met haar te sms-en enzo, gisterenochtend kreeg hij dus weer een sms dus mijn schoozusje kijkt TOEVALLIG in zijn telefoon..... naaktfoto's van die meid erin! Nouja toe waren de rapen gaar natuurlijk. Zij schijnt hem een goede rechtse te hebben gegeven, ze hebben zich allebei gister ziek gemeld..... dus die hebben een leuk weekend zullen we maar zeggen. Het zal wel met een sisser aflopen.......hoop ik.)
Hoi allemaal, Kom even bij jullie piepen. Ben op 31 mei bevallen van een dochtertje maar klets altijd met de mama's van juli mee omdat ik in die maand eigenlijk was uitgerekend. Raven kwam 7 weken te vroeg met een spoedkeizersnede maar doet het nu hardstikke goed. Was gewoon benieuwd wie er allemaal in mei was bevallen en hoe het nu met iedereen gaat. Groetjes Jekkia
Tjee jingles, leuke schoonbroer heb je. En terecht dat ze hem een rechtse heeft gegeven. Die zullen wel een heavy weekend hebben.
Hahaha ja, ik zou nu best even een vliegje aan de muur willen zijn... aan de andere kant wil ik er niets van weten, het zijn mijn zaken helemaal niet.
ben ik weer eventjes. De hoofdpijn is wat minder gelukkig. Ben met Luca naar de eendjes gewandeld...de frisse lucht heeft me goed gedaan. Tassie, dank je voor je knuff Jingels, lekker schoonbroer beetje dom om die foto's in je tel te laten staan hè? Jekkia, welkom. Knappe meid hebben jullie. en een mooie en aparte naam.