hallo meiden, hier een berichtje van de vakantiegangers. Een mobiel met internet, dus kan redelijk mee lezen, maar typen is een beetje onhandig. We hebben een heerlijk huisje, vlakbij het bos dus heerlijk wandelen met de driewiel-wagen. Alleen is yildou wel een beetje uit haar hum. Combinatie van vreemde omgeving, sprong en tandjes vermoed ik.
hoi hoi, ik ben er nog hoor Manlief had de laptop mee naar school Ik ga nu eerst ff eten dan iemand de nagels bijwerken en straks kom ik weer ffkes langs toedelssss
Nou, poging 2....... .................. nee, hij huilt nog niet......... Alle vakantiegangers: veeeeel plezier! ben jaloers! Heb weer superfotos voorbij zien komen! En een heeeeeel leuk filmpje! Wou dat Lars al zo kon lachen. Dan staan wij hier de hele dag gek te doen geloof ik denk dat hier de tandjes ook langzaam in zicht komen. Bij het cb zei ze al dat ze iets voelde.. En lars is huileriger dan normaal.. Ook merk ik dat hij echt niet meer genoeg heeft aan 200 voeding (per voeding). (ok, dit staat los van die tandjes hoor) Maar aangezien hij nog wel 5 voedingen per dag krijgt zal hij wel moeten Heb geprobeert naar 4 te gaan, maar dat lukt hem nog niet. Dus nu zit ie aan de fles te lurken als ie allang leeg is, en voorheen kon hij het makkelijk 4 uur volhouden en nu kan ik het met veel moeite rekken tot 3,5 uur. Geen idee wat ik daar nou weer aan kan doen. Zonet de fles beetje gerekt dmv een badje. ff nog fotos spammen van na het badje (hihi, wat zijn we allemaal trots op onze kindjes he? ) : http://i205.photobucket.com/albums/bb41 ... CT0018.jpg http://i205.photobucket.com/albums/bb41 ... CT0019.jpg en zonder lippies: http://i205.photobucket.com/albums/bb41 ... CT0031.jpg
Meiden wat een geweldige fotos van de kleintjes! @ Rachel -> En ik maar denken dat Ameera veel haar heeft @ Oekoek -> Knap dat ze lelijke foto's weet te maken van een prachtige baby.. Nou das ook talent @ ChantalK -> Och arme Luca helemaal verkouden. Het zal wel heersen denk ik want Ameera is ook verkouden en mijn zus ook al. @ Jingels -> He gadver, leuke zwager Ik heb er zo'n hekel aan als mensen dit soort stiekeme dingen doen.. Hey Jekkia leuk dat je ook even met ons komt mee kletsen. Mooi kindje heb je hoor! @ GD -> Jeetje ik lach me kapot hier ik zie het al helemaal voor me dat je bezig bent zijn tandje te poetsen en dat Josh denkt: eh mam wat doe je? @ Bianca -> Ik kan niet wachten om Elia bij idols te zien. Vanaf welke leeftijd mogen ze meedoen? Oh dat gepraat over al die tandjes.. Ik wil dat Ameera ook snel tandjes krijgt.. Ze is in ieder geval wel aardig aan de kwijlerij en ze heeft ook een beetje diarree. Maar een tandje heb ik toch nog niet gezien.. @ Emmetje -> Oh geweldig hoe Emma lacht.. Ook wel lollig dat (ik denk) haar pappa steeds zegt 'nog 1 keertje' en dan doet ie het nog drie keer Ik kan dat ook niet hoor als Ameera ergens om lacht ga ik net zo lang door totdat ze denkt 'ja dahaaag nou weet ik het wel'. Oh ik dacht dat alle babytjes al schaterlachden maar niet dus.. Jammer want dat is zo geweldig.. Nou ik heb goed en slecht nieuws.. Het goede nieuws is dat door hulp uit onverwachte hoek hoeft mijn man niet naar het buitenland.. Jeeeeeeeej ik ben ZO blij.. alleen we hadden dus al wel het huis verkocht. Maar ook alweer een huis van de woningbouw in Utrecht gekregen. Zo heb je alleen maar pech en zo lacht het geluk je weer even toe. Dus ik ben echt zo blij daarmee Maar met mijn moeder is het nog steeds niet goed. De uitslagen van de bloedtest waren niet goed dus ze moest vandaag weer allemaal onderzoeken om te kijken of ze de oorzaak kunnen vinden. Ik heb nog niets gehoord dus ik kan er verder niets over zeggen, ik hoop maar dat ze er snel achter komen en dat het niks ergs is... Met Ameera gaat het wel ok.. Ze is wel erg verkouden en ik heb wel het idee dat ze er flink wat last van heeft. Ze voelt ook warm nu dus ik ga haar even tempen en dan lekker eten geven. Tot laterz lieverds
@Amilah: ah meid heerlijk, voor jullie drietjes! Afwachten wat je mama dan heeft..... hopelijk komt het goed! @oekoek: ahhhhhhhhhhh wat een lekker kereltje @Simone: lekker genieten!
Amilah: super joh! Dat hij toch niet naar het buitenland hoeft! Ben echt zo blij voor jullie! Lekker met zn drietjes blijven! Silvie: hihi, leuk he? zonder lippies Jingels: thanx
pfff eindelijk klaar. sorry mama's ik kom morgen weer reageren. Voel me zwaar ellendig. Ben ook super verkouden alles zit vast. Mijn keel voelt als schurpapier en mijn hoofd bonkt. Ga dus lekker op de bank liggen portje ( :-& ) drinken voor mijn keel. fijne avond en tot morgen.
Helleu! Zalig zo'n schaterfilmpje! mmm doet de mens goed. Elia moest gisteren ook zo lachen...... OMDAT PAPA STRUIKELDE! Nou ja,,,, papa struikelde, mama moest daarom lachen en Elia lag in een deuk omdat mama zo moest lachen. Uiteindelijk lagen wij tweetjes in een deuk om ons mannetje hihi. Geweldig is dat toch! Vandaag heeft Elia zijn eerste creche-dag gehad. Nou ze hebben het geweten! ](*,) Ik heb hem om 12.30 gebracht, ff gekletst met mijn collega's en om 12.45 sliep meneer. Ikke dus naar mijn eigen groep om te werken. Hij was om 13.00 alweer wakker en heeft gegild tot 15.00. Het was veel te veel lawaai voor die kleine oortjes. Toen hebben ze een uur lang geprobeerd de fles te geven, maar meneer vertikte het zijn mond open te doen. Gelukkig was ik vlakbij en ben ff binnengewipt voor een flesje. In één teug (met kletspauze) leeg gelukkig. Ik heb hem in bed gelegd en ben weer terug gegaan naar mijn eigen groep. Maar na 20 minuten weer wakker. Aaahhhh wat een herrie! moet hij gedacht hebben zo zielig! Weer gehuild tot ik eindelijk kwam om 18.15. In de auto keek hij me uitgeput en verbaasd aan, zo van.... wat maak je me nu dan toch? [-X Thuis sliep hij direct (18.45) en is tot nu toe nog niet wakker geweest. Ga hem zo toch maar even wakker maken voor de fles. Waarschijnlijk horen we die vannacht niet meer. Morgen gelukkig lekker papadag, kunnen de mannen samen uitrusten!
Met recht een wipstoeltje http://nl.youtube.com/watch?v=_IQUNIPtt-c En deze is ook errug leuk: http://www.chilloutzone.de/files/07091901.html
ff snelie met die wipstoel is leuk Assepoester @Amilah super meid! Ben heel blij voor jullie! @Emmetje wat een heerlijk filmpje, zie het nu pas lig helemaal dubbel hier om dat lachje Ik ga nu 2 dagen naar mijn moeder, neem de laptop mee maar internet werkt daar niet altijd... @de rest hier slaapt Lindsey ook veel minder. Normaal sliep ze meteen na de voeding tot 10 uur maar is nu alweer wakker. Ga om 11 uur rijden. Wel is ze ontzettend vrolijk de laatste 2 dagen...ligt echt om alles in een deuk Vanavond komt onze trouwfotograaf in opgelicht! Ik had al mijn vermoedens want hij heeft ons huwelijk best wel verpest.... Freddie Jones. Voor wie nieuwsgierig is vanavond om 21.05 op Nederland 1.
Wat is er gebeurd dan Rachel? Ben niet neiuwsgierig hoor.. Veel plezier bij je moeder Bianca ... en? Elia heel de nacht geslapen? Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? De zon schijnt volop, tis wel koud (graadje of 10 nog maar) maar het is echt heerlijk. Ga strakkies maar is ff lekker wandelen met zoonlief. Britt zit bij de opvang, dus kan hij lekker in de wandelwagen ipv in de buggy. Jørre krijgt nu smorgens ook meer een ritme moet ik zeggen. Hij wordt standaard om 0730 wakker. Mooie tijd dacht ik zo. Wil alleen van de late fles af. Die fles hoeft niet weg, maar wat vroeger zou wel mooi zijn. Hij krijgt hem nu om 2130 uur, ga maar is langzaam aan vervroegen. Oja, OW is vandaag jarig ... gefeliciflapstaart (al zie je dit pas aan het end van de week) Ik ga is ff lekker douche ... Laterrrr
Hey meiskes OW GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD Hopelijk heb je een leuke dag vandaag.. He shit heb ik opgelicht niet gezien.. Eens kijken of ik het op internet zo kan kijken maar mijn internet doet nog steeds zo irritant Wat heeft ie bij jullie trouwerij dan geflikt Rach? Leuk dat filmpje met die wipstoel. Bij die tweede krijg ik alleen iemand die allemaal tekeningetjes maakt... Wij zijn hier trouwens snipverkouden. Ik en Ameera. Bah vind er niks aan, ik ben pas nog verkouden geweest Veel plezier met wandelen Silvie. Hier is het weer niet heel slecht maar echt heel mooi ook weer niet. Aardig fris volgens mij want ik zie buiten mensen met winterjassen lopen.. Ik ga maar eens een poepbroek verschonen.....
Opgelicht komt toch pas vanavond? Heerlijk, een poepbroek verschonen. Bij Jørre liep het er net naast. Gelijk maar ff gaan douche met hem. Alweer verkouden? Bah ... Hier ook trouwens. Ikke niet, maar de kids wel. Ik doe Jørre eerst maar een neusspary voor hij zn fles krijgt. Hij klinkt anders zo vol. Ik ga ff Jørre een fruithapje doen .. proberen dan, kijken of hij nu wel wil. doei
Hier ook vanochtend een enorme poepbroek. Meneer snurkt nu vanaf 10.00 uur, zal zo wel wakker worden. De wasmachine draait, en beneden net gezogen.... nu eerst koffie.
Dat tweede filmpje klopt hoor. Het is iemand die begint met een schunnige tekening die vervolgens wordt uitgewerkt tot een mooie afbeelding. Zal hier even een hapje eten en dan ook maar even aan de schoonmaak... En OW -> Van harte gefeliciteerd met je kwart eeuw!
Ik heb weer mooie foto's en leuke filmpjes voorbij zien komen. Hier gaat het met de dag slechter. Heb me vanmorgen ziek gemeld op mijn werk. Ik dacht vandaag lekker op de bank te kunnen slapen, maar Luca voelt zich ook helemaal niet lekker Hij hoest, niest en heeft knalrode wangetjes (geen koorts wel iets verhoging) Hij wil alleen maar bij mij liggen, nu ligt hij in zijn bedje te huilen zo zielig. Als hij zich voelt zoals ik me voel, ja dan kan ik me er iets bij voorstellen dat hij lekker in warme armen wil liggen. ](*,) ik had gister niet moeten gaan zwemmen. stom stom. Ow gefeliciteerd! Amilah en Silvie beterschap voor de kids en Amilah ook voor jou.
hij slaapt Even snel fotootjes gemaakt. Hij lag er zo lief bij. lekker slapen: http://i198.photobucket.com/albums/aa22 ... 010376.jpg handje van chicken little vast houden: http://i198.photobucket.com/albums/aa22 ... 010377.jpg zo nu is het tijd voor mama om lekker op de bank te gaan uitzieken.