wat lieieieiefff. Hij ligt er zo schattig bij zo. Jørre is niet ziek hoor, alleen stontverkouden. Maar de neusspray doet wonderen. Ik heb eind juli een koperspiraal laten plaatsen. Word er niet goed van. Ben echt met tussenpozen van 2 dgn constant aan het vloeien. Morgen eerst maar is naar de ha. Haalt ie dat ding er maar uit. Er is iets niet goed blijkbaar. Tis ook een flapdrol die arts, want ik had net baarmoeder infectie gehad en hij plaatst dat spiraal (of is het die spiraal?) Maar ff nakijken of alles over is .. nope .. Ik wil het toch wel weer een x proberen, maar dan die andere maar, hormoon. Hopelijk gaat dat goed. Kost me kapitale dit, als die tampons. ZO, dat lucht op .. haha
ow haha ik het filmpje uitgezet omdat ik dacht, dat is Sabrina helemaal niet Misschien bedoelde Rachel radar want dat was wel gisteren
Silvie; Dat is wel vervelend zeg. ik hoop dat het snelover gaat of dat ze er iets aan kunnen doen. Chantalk; Vervelend zeg. hoop dat je je snel beter voelt. Ik kan me er iets bij voorsstellen. ik voel me denk ik net als jij. Ben vandaag gelukkig thuis,maar morgen moeten we weer werken. Leuke foto's Amilah; Beterschap. Bianca; Dat is wel lekker dat je af en toe kan binnen wippen. En heeft hij de hele nacht door geslapen? Hier nog steeds snotverkouden. Dylan ook weer/nog steeds. Het loopt nu gelukkig dus ik neem aan dat het wel goed gaat komen nu. Liefs Nathasja
happy birthday to my self!!! en welkom thuis!! home sweet home zullen we maar zeggen! Ja ja deze dame is weer thuis met het hele gezin... nou uhhh kennen jullie center parcs in NL! Ik wel namelijk...... zo sfeervol... palmbomen, plaza, tropische geur (ok ok is het zwembad hahaha) maar goed huisjes in de bosjes... nou uhh zal ik de versie even noemen die wij hebben gezien - geen palmbomen - geen tropische geur - geen PLAZA (damzzzzzz dat is toch het leukste van heel centerparcs?) - geen sfeer (ok DLD he ) - geen huisje, maar 3 hoog in een appartementen complex ergens achter in het park :thumbdown: HELLLOOOOOOW ZIT MET EEN BABY! moest dus 6 trappen op! Pffffff geen lift niks! - geen baby bedje terwijl het op het formulier bijstond... moesten we dus bij huren? - geen linnen (moesten we ook opeens huren? - het bed zag eruit of er iemand in geslacht was ZOOOOOOOW RANZIG! zo zag mijn bed er nog niet tuit toen ik erin was bevallen dus kun je nagaan he! En die duisters.. my god! waarom voel ik toch zon afstand opeens Wij hebben dus besloten om weer naar huis toe te gaan, en er maar om te lachen, want ik wilde daar echt geen 4 a500 euros gaan besteden aan wat? vieze gore snitzels die ik heir ook wel kan krijgen? dus ga morgen maar voor Joaquin een gaaf kado halen hahahahah.. Dus ladies i am home! KNUFFEL VAN ONS Sorry er zijn geen foto's gemaakt, dus dat zegt ook al wel genoeg hehehehehe
Heej jarige, Das ook wat zeg. Kan me voorstellen dat je er wel de balen van heb. Je verheugt je er toch op. Ben je nu al je geld kwijt van het boeken, of kan je dat nog ergens verhalen ofzo?
ow, dat is balen. Had je toch wat anders voorgesteld denk ik. Joaquin zal er wel blij mee zijn denk ik, krijgt hij lekker een kado welkom thuis dan maar weer en een hele fijne verjaardag.
OW gefeliciteerd! Maar jeetje, dat is ook wat.. Ik ben benieuwd, wij gaan juni '08 naar centerparcs.. *bibber* Hier van mijn geloof gevallen: Emma heeft vanmorgen tot negen uur geslapen en van half 12 tot kwart voor 2! En ze ligt er nu net weer in.. Ik ben zwaar geschokt. Wel onwijs gezellig... Ik moet nog bijlezen, maar ik ga nu eerst het eten klaarmaken voor zo. Hubby komt straks ook weer thuis. En mijn zwangere dinnetje komt vanavond even theeleuten. Ze is alweer 29 weken! Whoehoe, spannend!
Toch even snel bij gelezen, Simone: *zwaai, zwaai* Veel pelzier nog! Ow Amilah.. wat heerlijk dat je hubby niet weg hoeft! Maar wat balen van je moeder, sterkte voor haar! Emmetje, ik heb echt dubbel gelegen om Emma.. *smelt* Chantal, sterkte. Whaha, Assepoester, wat een lekker bijdehand bekkie! Fantastisch. Ik kan er op van genieten. Rachel, dat meen je! Ik ga zeker kijken, wat heeft hij bij jullie geflikt dan? Silvie, het is hier heel triest weer... Chantal, foto's zijn echt cute! Tassie wat zegt de huisarts dat ie al zo lang verkouden is? Sterkte ermee. O, ik begrijp dat opgelicht al geweest is? Hmm, had het wel willen zien.
Bedankt Chantalk Haha die trailer is grappig tigger. Ik vind die voorkant van die hoes voor de game ook gaaf!
Hoi meiden, OW; Van harte gefeliciteerd Nogmaals! Jammer dat cp niets was. Volgende keer beter. Tigger; Gaaf filmpje! Vorige week gaf ze aan dat het geen kwaad kon maar als het vrijdag niet weg is zit ik weer bij de dokter. Amilah; Wat een mooie banner. Trouwens ik hebeen vraagje. Dylan die vind het heel fijn om te staan. Dus dacht ik eraan om zo een loopstoeltje aan te schaffen, zodat hij daar in kan hangen cq staan. Wat vinden jullie van zoeen loopstoeltje? Het is niet om mijn handen vrij te hebben of hem te leren lopen, maar meer zodat hij het idee heeft dat hij staat. Liefs Nathasja
Tassie, ik heb begrepen dat dat helemaal (nog) niet goed is voor ze. Maar ja, er is zoveel niet goed. Doe wat je goed lijkt. emma wil ook graag staan, maar ik doe het niet teveel. Net als zelf zitten, schijnt ook nog niet al te best te zijn. Ik merk met veel dingen dat Emma zelf aangeeft of het de tijd ervoor is. Als Dylan het niets vind, zal hij er niets mee doen. Een heel stom voorbeeld, wij hebben een tijd geleden een soort babygym gekocht, daar hangen ook zachte vlinders aan. Emma vond daar niets aan, maar nu pakt ze zo'n vlinder vast en gaat hem helemaal bestuderen, kan er tijden mee bezig zijn. Terwijl ik eerder dus dacht dat ze dat niet leuk zou vinden omdat ze er nooit naar om keek. en zo zijn er wel meer dingen. Zo probeer ik ook steeds iets weer opnieuw aan te bieden, misschien nu niet leuk, maar later wel. Nu is zo'n loopding wel wat anders natuurlijk, dat heeft ook te maken met groei enzo. Maar ik zou het anders aan iemand vragen die er verstand van heeft. Google anders eens even. Wie weet wat je tegen komt aan info. Ik ga Emma wakker maken voor haar laatste fles. Fijne avond!
Tassie, ik heb ook begrepen dat dat niet goed is voor de voetjes van een baby. Omdat de voetjes nog niet recht staan kunnen ze in zo'n loopstoeltje in spitsstand gaan staan. Het zelfde geldt ook voor zo'n babybouncer (of hoe je het ook schrijft )
Ik zou het ook nog niet doen hoor. Best wel vroeg om het nu al te doen. Zeker omdat ze nog niet zelf kunnen zitten Opgelicht is bezig trouwens op NL1
@OW: gefeliciteerd! Lekker zeg daar in dat duitse centreparcs, jammer van je vakantie. @zieke mama's en kindjes *knuffie* @amilah: mooie banner! Morgen de eerste echte lange werkdag van 10.00 tot 20.00. Ben benieuwd hoe het clusteren van Jelte gaat morgenavond. Gelukkig is mijn mama er morgen, ben ik al iets geruster. Daarnet even 3 wassen weggevouwen, die was is toch wel een terugkerend drama elke keer. Het lijkt wel of het steeds meer wordt.... Ondertussen kijk ik even naar House, is dit een oude of een nieuwe aflevering? @Tassie: uiteraard moet je het zelf weten maar als je het dan toch aan mij vraagt, NIET DOEN. Dat staan is nog een reflex, tegen de tijd dat hij 6 maanden is moet dat heel langzaam weg gaan om vervolgens met een maand of 11, als de kindjes goed kunnen zitten, als spiertraining terug te komen. Jelte doet hier ook allerlei sit-ups en af en toe zit hij een minuut of 5 bij mij op schoot. Maar zitten in de kinderstoel begin ik nog niet aan. Ze zeggen als ze zich goed op kunnen trekken dat ze dan mogen zitten. Meestal tegen een maand of 8 a9 is dat het geval.
Ik weet niet, maar ik vind het deze keer niet zon leuke aflevering eignelijk. Dus ik zit nu naar die fotograaf van Rachel te kijken