Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

even snel want ik mag van Joaquin 1 min voor mij zelf hebben! :) Oek Oek, ik heb een kleed gekregen en die hebben ze bij de hema gekocht!

Succes... ooow ga weer ;)

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :D ah dankje! ga morgen kijken!

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb de boxkleden van de kruidvat zijn ook vrij dik... en anders kan je er ook 2 op elkaar leggen.
    Vind de box ook erg klein geworden hier hoor, ze kan amper draaien erin. Op de grond is ook veeeeeel leuker ziet ze tenminste alles :p

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    de grond lijkt me zo eh... laag... (joh :rolleyes: )
    Ik bedoel.. nja.. weet niet wat ik bedoel.. Ik ga morgen een kleed kopen en zie wel of Lars het leuk vind :)

5. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

eva heeft epilepsie gelukkig is eva nu ruim 1 jaar aanval vrij maar vandaag heeft bono dus een stuip of een lichte epilepsie aanval gehad maandag moeten we met beide kids naar de kinderarts ben blij dat ze alle 2 onder controle zijn :idea:

sorry dat ik nier reargeer ben niet echt in de stemming

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Jeetje zeg...sterkte ermee!

7. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :confused: jeetje, dat is schrikken! heel veel sterkte ermee!

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

jeetje mama dat is schrikken.

Werken zit er weer op.
    Heb me toch weer een hoofdpijn [-( iedere keer als ik op mijn werk kom krijg ik hoofdpijn. Gelukkig hebben bijna alle ass. dat dus het ligt niet aan mij.

Vannacht is er weer op onze uitdeelpost ingebroken. Dat is al de derde keer in 2 weken tijd. :rolleyes:
    Alle vichy weg en het geld uit de kassa. Gisteravond het geld verstopt, maar ze hebben het toch gevonden. Collega de kast van Vichy schoongemaakt voor evt. vingerafdrukken...hadden ze handschoenen aan :( :)

Hebben (aan de apo en ass.) daar ook iets van gehoord bij jullie? Hier wordt in alle apo's Vichy gestolen overdag of 's nachts ingebroken.

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @chantalk: wij hebben inderdaad een waarschuwingsmailtje gehad over 3 mannen die in de apotheek komen, 1 stelt een lastige vraag waardoor assist naar achteren moet en da de anderen nemen de vichy mee. mn in het zuiden van het land zijn ze actief. Wj hebben videocamera's die 24u per dag opnemen

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Bij ons komen ze dus 's nachts.
    In de apo zelf zit een alarm systeem en camera's die 24 uur per dag dor de apo zelf in de gaten worden gehouden (heeft thuis een scherm :( fijn voor ons heh?)
    In de uitdeelpost dat is maar een klein hokje bij een van de huisartsen. Daar is nog geen alarm (komt er nu wel). Ik vind het daar altijd al heel eng. Je zit daar alleen tot half 6 en als het dan al donker is zit je in zo'n steegje...brrrrr vind het nu al helemaal doodeng.
    ik weet niet wat er waar van is, maar er werd tegen ons gezegd dat het mannen in lange gewaden zijn. (wil nu niet slecht over iemand spreken is wat ze ons verteld hebben)

ooo Luca is weer wakker.

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Rachel,
    wauw wat spannend zeg al voor een 2e gaan
    wij willen ook niet al te lang wachten volgend jaar
    gaan we er weer voor.

hoi emmetje,
    spannend fysio ik hoop dat het snel goed komt
    met haar ruggenwervel.

hoi jingels,
    wat een schatje kan je mooi trots op zijn.

hoi Tigger,
    Belle komt elke dag om 6 uur :) :) :)
    en vandaag kon ik uitslapen ze werd om 6:45 wakker
    dat was voor mij weer heel raar.

Harmless,
    beterschap hoop dat je je snel beter voelt.

hoi silvie,
    succes met je puberende dreumes .

hoi oek oek,
    ook nog succes hoop dat jij ook snel
    beter voelt.

hoi mama,
    jeetje epilepsie heel veel sterkte.

hoi chantalk,
    ze breken ook overal in tegenwoordig niet normaal meer.
    klinkt inderdaad eng in dat steegje doe maar voorzichtig.

voor iedereen die ik vergeten ben een dikke knuffel
    en volgende keer beter ;)

12. Niet meer actief

:whistle: :whistle: feestje! De eerste bestelling is binnen! En een goede ook gelijk ;)

Joaquin slaapt gelukkig.. de hele dag janken janken janken :( alleen maar bij mama stil en de rest lijkt hij wel eng te vinden :thumbdown: nah jaaaaaaaaaa zal het sprongetje wel wezen.... gooien het daar maar op!

Hoe is het daar?

Knuffffffff

Ow iemand begon over die meeting geloof mama van Toon ;) je mag gewoon mee hoor hahahaha maart wordt het geloof ik...

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi onzewonder,
    gek word je er van als ze een huildag hebben.
    gelukkig slaapt hij dan kan je even uitrusten.
    gr chantal

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca heeft sinds een paar dagen vlekjes in zijn gezicht.
    1 vlekje is groot geworden en is gaan 'vervellen'. Heb geen idee wat dat kan zijn. Ook zijn zijn wangetjes heel rood.
    De vijfde ziekte lijkt het niet op...dacht ik.
    Iemand enig idee?

tassie, toen ik op zoek was naar info over vlekjes vond ik dit:

Urticaria

Rode vlekken met witte puntjes. Tijdens de eerste maand is dit geen enkel probleem. Pas als de klachten later terugkeren kan het op een allergie duiden.

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

ow: wat goed dat de eerste bestelling binnen is!

Heb een lekkere werkdag gehad. Maar bij mijn schoonouders aangekomen.......jullie raden het al...Jelte schijnt daar weer alles bij elkaar geschreeuwt te hebben ( kan mij er niets bij voorstellen, heb er thuis niets mee te doen), dus opa en oma waren blij dat ik hem kwam halen.
    Tegen mij ging hij heel hard lachen ( wat een boef of niet). Thuis gekomen, meteen aangelegd en om 19.45 lag meneer total loss in bed. Hij heeft vandaag ook maar anderhalf uur geslapen vertelde mijn schoonmoeder,nouja dat is echt te weinig.
    Volgens haar ging hij heel hard huilen als ze hem in bed legde, dus toen haalde ze hem er maar weer uit.
    BIj mij huilt hij nooit.... misschien een andere omgeving? Ik heb geen idee wat ik eraan kan doen.

Toen maar even mijn eigen mama gebeld, die zei dat ik me er niet teveel van aan moet trekken. Heeft ze ook wel weer gelijk in,maarja ik vind het voor mijn schoonouders niet leuk,maar ga nu ook niet meer met een gerust hart naar mijn werk.

@Chantal: nog niet meegemaakt gelukkig. Maar ik weet dat de Vichy gewilde producten zijn, en als het even kan wordt het gestolen.

Morgenochtend om half 9 bij de kapper zijn.

@Assepoester: gefeliciteerd met de 6 maanden!
    @mama: hopelijk kan de kinderarts snel uitsluitsel geven.
    @Rachel: Jelte kleurt ervan
    @Amilah: heb ik mooi gemaakt he? *trots*
    @Chantal: fijn dat hij een lange nacht heeft gemaakt, ben je een ander mens of niet?
    @harmless: Jelte neemt altijd een snoekduik naar de borst,maar lacht er niet tegen ( valt me nog mee).

16. Niet meer actief

@Belle :) ok mama van Belle hahahaha :) Ben je al druk aan het pakken trouwens?

@Chantalk.. uhhh ik weet niet wat dat is, maar uhh 5e ziekte?

@ Jingels... hihi... wat een boef inderdaad... Joaquin heeft dat nu ook heeeeeeeeel erg... mijn moeder raakte hem vandaag met 1 vinger aan KRIJSEN! niet normaal :( :rolleyes: maar goed me moeder kon er nog wel om lachen, maar ik niet hoor .... en anderhalf uur! Dati s nog veel.. hij heeft vandaag hooguit 1 uur geslapen :-k

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Jingels, zou idd door de omgeving kunnen komen. Maar mss dat Jelte ook in de gaten heeft dat als hij huil er toch weer wordt uitgehaald?
    Ik merk bij Luca dat hij soms ineens heel hard begint te schreeuwen als ik hem in bed leg en me omdraai, maar als ik doorloop en de deur achter me dicht trek is hij stil. :( hoezo uitproberen :)

Ow, gefeliciteerd met de eerste bestelling...dat er maar nog veel mogen volgen [​IMG]

18. Niet meer actief

Ja ik hoop het ook ;) maar dat gaat wel goed komen!

Pfff net wel effe iets achterlijks ontdekt! Ik moet gewoon BTW betalen over 2e hands artikelen! ZE ZIJN HARTSTIKKE GEK DAARO!

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi onzewonder,
    heb de spullen die op zolder staan al ingepakt.
    alleen de verkoop van het huis wil nog niet zo
    maar hoef me nog niet zenuwachtig te maken
    zegt de makelaar.
    gr chantal.

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi chantalk,
    dat schreeuwen heeft Belle ook uit gevonden
    jee wat is ze daar goed in.
    ze begint nu niet meer te huilen maar gewoon heel
    hard te gillen als ze honger heeft :) :) :)
    en het klinkt echt als een echte meid heel hoog en hard.
    gr chantal.

Deel Deze Pagina