@alida: hoeveel weken is Lars nou? Ik ben nl. de tel kwijt @amilah: sterkte meid, wat heeft je moeder? En wat een super nieuws dat je man hier in NL mag blijven, super zeg @GT: 2 tegelijk arme mannetje @bianca: beterschap meid Elenora rolt ook alleen van zij tot zij maar duurt volgens mij niet heel lang meer.
bibiche en simone, welkom terug. bibiche, leuke foto. Amilah, sterkte voor je moeder. Gt, 2 tandjes tegelijk Heb je nog eens een foto van josh? Ben wel eens benieuwd hie had hij is gegroeid. (of heb ik die foto's gemist ) Silvie, ja heerlijk heh? Vanaaf naar de Lama's
Zo Luca slaapt weer! Vanmorgen heb ik gelachen. Luca en ik lagen nog saampjes op bed. Luca had dat muziek ding boven zich staan. Opeens pakt hij die 2 speeltjes vast die omlaag hangen en trekt zich er zo aan op hihi onze kleine tarzan. Volgens mij is hij echt en sixpack aan het trainen voor zijn vriendinnetje op het kdv...die ziet hij woensdag weer Vannacht weer 3x eruit gemoeten Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt. Het breekt me bijna op.
Hallo dames Zo mijn werkdag zit erop. Ben nu lekker met de kleine man in huis en straks gaan we naar opa en oma. Manlief is nu aan het sporten en dan komt hij ook bij opa en oma. En nu heerlijk 2 dagen vrij. Bibiche: Wat een leuke stoere foto. Lars is woensdag 21 weken dus elenora ook Chantalk: Veel plezier bij de Lama's. Zwaai maar even want wij zijn vanavond ook zeker weer van de partij voor de tv. Balen dat je er weer 3x uit moest. Sixpack voor zijn vriendinnetje lig echt in een deuk. Luca: Je moet vanavond toch even gaan door slapen want mama en papa willen nu ook graag even weer wat langer slapen. Amilah: Sterkte voor je moeder. Gt: Ook al 2 tandjes, hier wel heel veel bijten en kwijlen maar tandje ho maar.
Alida: Zo alweer klaar met werken... Veel plezier bij opa en oma! ChantalK: sixpack voor een vriendinnetje? Vroegrijp kereltje heb jij! Hopenlijk kun je de komende week een beetje doorslapen! Veel plezier bij de Lama's! Bibiche: Fijne vakantie gehad? Mooie foto zeg! Goddes: Jeetje, al 2 tandjes en maatje 74! Wat wordt jouw kereltje groot zeg! Heb je nog een mooie foto? Yildou heeft nog geen tandjes (volgens mij komen ze er wel aan) en begint net in maatje 68... Maar goed. Morgen is mijn kleine trots wel een half jaar oud! En daarmee zijn wij dan weer de eerste ! Jingels: Zal nog even terugzoeken naar alle foto's om jouw knappe kerel op te zoek. Ben benieuwd! Amilah: Sterkte met je moeder! Beterschap gewenst! En ik las dat je man kan blijven. Wat heerlijk! Goddes: thanx! Jingels: Stembandtraining is hier ook. Gisteren vooral hoe ze zo hard mogelijk kon huilen! Blijkbaar was ze een beetje van slag door het reizen (1,5 uur) en de verandering want ze weigerde pertinent de fles! Maar dan ook heeeeeeeeel beslist (mijn arme trommelvliezen). 's middags heb ik haar gewoon maar aangelegd en dat wilde ze wel gelukkig. Maar 's avonds had ik niet meer genoeg voeding (namelijk maar 2 x per dag) dus zou ze de papfles wel moeten hebben. Toen we uiteindelijk het 'slaap maar' muziekje af gingen spelen, kalmeerde Yildou en dronk ze zonder verdere problemen de fles schoon leeg. Apart! Silvie: Leuke foto van Jorre zeg! Wat een heerlijke stevige baby! Een verslag en foto's van onze vakantie zal ik in de loop van de week op de site plaatsen... Nu even lekker in het zonnetje genieten van een bakje koffie. p.s. ik ben vorige week begonnen met het dieet van de dietiste, heb me er niet megastreng aan gehouden vanawege de vakantie en ben toch al 1 kg kwijt!!!
Megastreng? Klinkt verschrikkelijk..... Maar je geeft toch nog deels bv? Hoe gaat het dan met je afvalstoffen enzo? Vertelde ze daar nog iets over? Ik moet ook afvallen maarja.....heb er geen zin'an. Wat een leuke banner!
Jingels: Ik heb een dieet waarbij ik redelijk veel mag eten hoor. tenminste, ik vind het goed te doen. Een aantal producten moest ik vervangen door magere producten, zoals vlees (karbonade) door mager vlees (tartaar) en vanillevla door magere yoghurt... gevulde koek door eierkoek, enz. En de hoeveelheden ook aanpassen, dus niet meer 2 x opscheppen, behalve van groente e.d. En natuurlijk geen repen chocolade, zakken chips, droge worst, blokjes kaas e.d. meer opvreten.... Dus ik heb een zeer verantwoord dieet dat compleet past bij de BV hoor. Daar heb ik het uitgebreid over gehad met de dietiste... Ik bedoelde alleen dat ik tijdens de vakantie wel eens wat 'vetter vlees' en meer snoepjes heb gegeten dan dat het mocht... Afvalstoffen hebben we het niet echt over gehad, maar zolang je geen chrash-dieet volgt, mag je wel afvallen onder begeleiding... Als ik veel water drinkt, spoelen de afvalstoffen redelijk door denk ik...
Sorry meiden, ben echt gruwelijk druk! Donderdag afscheidsetentje gehad, vrijdag personeelsfeestje (was half 3 thuis ) zat om 8 uur weer beneden. Hubby had Emma wel gedaan, maar ik word daar toch wakker van. Ik kan daar niets aan doen. Om 9 uur vertrokken met dinnetje om bij een wedstrijddebuut van een ander vriendinnetje met haar jonge paard te kijken. En vanmorgen om half tien alweer op pad op kraamvisite en waren om 5 uur thuis. Ik ben echt gesloopt. Voornamelijk omdat Emma steeds om 6 uur wakker is en het steeds geen zin heeft om weer terug te kruipen om 1 of andere reden. Ik hoop dinsdag even bij te lezen (morgen werken) Iig is alles hier oke, Emma is na (zo lijkt het) een lange sprong eruit en zooooo vrolijk, echt heerlijk! Dus achteraf gezien heeft ze wel last gehad van van alles zeg maar. Je merkt echt een wereld van verschil en dat van het ene op het andere moment. Ik kan me niet voorstellen dat men niet gelooft in die sprongen. Ik merk het tpch echt wel duidelijk. Ze giert het uit, echt schateren doet ze nu, is beduidend meer wakker, echt genieten dus. Voor iedereen die het nodig heeft: Knuffels, sterktes en alles meer. *SMAK*
Goedenavond dames, Na weer ziek geweest te zijn ben ik hoop ik nu weer helelemaal opgeknapt. Met Dylan gaat het nu ook weer goed. Hij moet af en toe hoesten, maar niet echt vervelend. Het plekje was de volgende ochtend alweer weg. Merk ook dat hij uit zijn sprong is. Hij is erg vrolijk en doet een boel meer. Erg genieten. Helaas is papa wel geveld door de verkoudheid. Hoop dat dat ook snel weg gaat. Dylan heeft ook zijn eerste knipbeurt gehad en ik vind het veel beter zitten. Dus de eerste haarlok zit in zijn album!. Ik zal weer proberen nu alles bij te houden en op iedereen te reageren, maar schiet er soms nogal bij in. Voor iedereen een dikke knuf! Liefs Nathasja
Hallo dames Vooral 's avonds ben ik nog erg verkouden en voel me nu ook vreselijk ziek. Maar wil nog even de pfaffs kijken en dan duik ik lekker mijn bedje in. Tot morgen iedereen. Groetjes Alida
Even mijn foto's spammen hoor! 26 september: http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/30/1191790064_IMG_2151.JPG 29 september: http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/30/1191790155_IMG_2153.JPG 30 september: http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/30/1191790239_IMG_2163.JPG 1 oktober: http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/30/1191790328_IMG_2166.JPG 2 oktober: http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/30/1191790404_IMG_2176.JPG 3 oktober: http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/30/1191790497_IMG_2178.JPG 4 oktober: http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/30/1191790608_IMG_2182.JPG 5 oktober: http://www.simalex.nl/images/stories/easygallery/resized/30/1191790724_IMG_2184.JPG Weltrusten!
goeiemorgen, @ simalex: mooie foto's @ silvie: wat 'n lieve kletskous. @ goddess: goed bekeken van Josh om 2 tandje tegelijk door te laten komen! Gaat alles verder goed met jullie? verder zie ik dat veel mama's en baby verkouden zijn, wij ook hier. Gelukkig hebben we er allebei weinig last van. Wij zijn zaterdag naar het vakantiehuisje van mijn schoonvader geweest, het was heerlijk weer dus Emma heeft nog lekker buiten gelegen op het speelkleed en we hebben nog heerlijk gewandeld. Gisteren was het ook nog mooi weer (hadden we toch een goede nazomerdag uitgekozen voor de mei-meeting ) Emma was zaterdag van 2 uur 's middags tot 's avonds 10 uur wakker! Ze viel wel steeds in slaap bij mij aan de borst, maar erg veel slaap heeft ze dus niet gehad. Gisteren heeft ze het gelukkig een beetje ingehaald en sliep ze goed, alleen lag ze vannacht rond 4 uur dan weer een uur klaarwakker in bed (geen honger of zo, gewoon lekker spelen..) Nu slaapt ze nog steeds.. ze zorgt dus wel dat ze aan haar slaap komt, maar echt regelmatig is het niet. Ach, zolang ze er vrolijk onder blijft... Vanmiddag weer naar het CB, prikjes
Lama's was TOPPIE alida, het is niet live hoor het was de laatste opname met als gast lama van shouf shouf habibi en schnitzelparadijs. simone, leuke foto...de rest kijk ik straks ff. de rest zwaai zwaai...kom straks bijlezen ga nu eerst babyzwemmen
Haai meiden! Hier alles wel goed, Lindsey erg verkouden en benauwd. Net maar neusspray gehaald. Verder veel leuke foto's weer voorbij zien komen! @Simone leuke banner heb je toch weer! Nog steeds niet van de moeder van mijn opasskindjes gehoord. Sms/mail/telefoon word niet beantwoord als ik bel maar het gastouderburo kreeg ze wel te pakken. Begint haast te lijken of ze expres niet opnemen Weet dus nog helemaal niets net maar weer gesmst en als ik deze week de hele week weer niets hoor dan zal ik er maandag wel met het gastouderburo over hebben. Die komen maandag.... ben benieuwd.... anders maar andere kinderen hoor. Fijne dag meiden!