hoi hoi iedereen. OW: Wat leuk een eerste bestelling! Jammer van de fiscus.... Zijn altijd dezelfde zakevullers.... Iedereen die ziek ik: Beterschap Hier gaat het wat beter. Gelukkig niet meer zo ziek als afgelopen dagen. Dus ben gewoon weer actief. (Kan het niet laten) Dames willen jullie aub jullie huidige dagindeling hier spammen? Ik heb nogsteeds moeite met de middagen en vooral de slaapjes... Hij wil gewoon niet, gisteren heeft hij 1,5 uur gebruld voordat hij in slaap viel (voor middagdutje) en dus veel te laat in slaap gevallen waardoor hij automatisch in de 'nachtmodus' ging. (Ja zo noemen wij dat, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) grrrr. Simalex: Wat een super banner! En leuke foto's! Silvie: Wat een heerlijk grommertje! En inderdaad heerlijk die beentjes! Lekker trappelen en lekker gezet.... Ik hoor her en der van maat 74, pfoe nou dat ligt hier nog ingepakt.... Wat een grote kinderen! (Wat geven jullie die kinderen te eten? Pokon ) OekOek: Super he dat op de grond liggen. Toon vind het ook geweldig. (waarom hebben we die box ookalweer?) Oeps hij werkt aan een cadeautje.... Ga hem dus maar weer verschonen ***Knuf***
zo, ben ik ff weer. Het is hier nu zooo druk. Hebben sinds gisteren een katje van 8 weken oud erbij. Dus ik zit de hele dag met de plantenspuit klaar omdat ie niet in de box mag. Lars heeft hem al goed bij zijn staart te pakken gehad *hihihi* We hebben ook nog een Franse Bulldog van bijna een jaar *beest spoort niet* dus die is nu helemaal hyper omdat ie wil spelen met die kat.. simalex: super fotos hoor! Alle zieken: beterschap... en sterkte.. (oh, en jij ook tigger ) emmetje: succes vanmiddag... oh, ga even weer.. het is hier verdacht rustig... dat komt niet goed....
nog snel ff: harmless: hier ook geen ritme of vaste dagindeling hoor.. Wij rommelen maar wat aan geloof ik
Beterschap Alida! Over dat ritme... begint hier aardig te veranderen omdat Lindsey nog maar heel weinig slaapt. 06.45 wakker en flesje 7.00 terug naar bed zodat ik kan douchen. Om 8.00 haal ik haar eruit (in dat uurtje ligt ze lekker te spelen/kletsen) tot 10.45 in de box/grond of boodschapjes doen. 11.00 flesje en dan naar bed dan slaapt ze tot 13.00. Vanaf 13.00 wakker en dan 14.45 flesje. Dan rond 15.30 tot 17.00 naar bedje. Groentehapje. 19.00-19.30 flesje en naar bedje.
Poeh, dagritme. Verschilt wel zo nu en dan maar de grote lijn is toch wel hetzelfde: 8.00 bv+knuffelen (en terug in bedje als ze moe is) 11.00 fruithapje 13.00 bv (en op of uit bed, afhankelijk v/d ochtend) 14.00 weer uit bed, tenzij ze om 13.00 uit bed kwam 15.00 sapje (en soms liga) 17.00 groente hap + bv-toetje en op bed 18.30 weer uit bed 19.30 flesje met 1 schepje Nutrix 20.00 op bed Vooral de ochtend wisselt erg, omdat ze de ene keer wel wil doorslapen en de andere keer klaarwakker is. Rond 14.00 is ze altijd wel wakker en loopt het schema als hierboven. En nog GROOT nieuws: de eerste kruippoging is ondernomen! Ze lag op de buik en trok zo de knietjes onder haar lichaam en zette zich af. Ze kwam zowaar een stukje naar voren, maar haar bovenlichaam lag nog gewoon op de grond. Zag er wel heel komisch uit. Ze wil nu ook echt naar voren als ze op de buik ligt, lukt alleen nog voor geen meter, hihi. Meestal duwt ze dus gewoon de billen omhoog, omdat de voorkant nog niet mee wil werken. En Simone: gefeliciteerd met de halfjaardag van Yildou!
@OW super je eerste bestelling! Nu nog even een maniertje vinden om de belasting te ontduiken @Bianca hoe voel je je nu? Is de koorts minder? @Silvie leuk filmpje! Hoe is het met Britt, heeft ze nu de waterpokken? @Bibiche welkom terug, wat een leuke foto. Wat een leuke meid @Gt wow tandjes Wat gaat het hard he. @Amilah hoe is het nu met je moeder? @Jingels zo aan de maat 74 , Jelte groeit echt als kool he. Lekker hoor en nog steeds volledig op bv . Hier nog steeds maar 62/68 @Simone leuke foto's, succes met het dieet. De eerste kilo is binnen, eh buiten @Tigger mooi dat Emma weer uit de sprong is, nu weer genieten! Natuurlijk geniet je ook als z ein de sprong zit maar dit is toch meer ontspannen, heel herkenbaar. @Alida beterschap. @Rachel leuk al voor een tweede, succes meid! @Emmetje succes vavmiddag met de prikjes, zie je er tegenop? @Chnatlk zwemse. Wanneer wordt de lama's uitgezonden, ik bedoel die waar jij bij was. @Harmless hier niet echt een schema op tijden. Tessa drinkt ongeveer elke drie uur. De tijd hangt dus af van de eerste fles 's ochtends. Ze slaapt nog wel tussen elke voeding. Ze is nog steeds max 1,5 a 2 uur wakker. @Assepoester wow de kleine meid doet a; kruippogingen. Wat schattig zeg! Alle andere ook groetjesssss
hallo allemaal wij zijn net weer terug van onze vakantie! we zijn heerlijk naar het vennebos geweest. het begon allemaal wat minder omdat we met z'n 3en ziek waren en het ook nog eens heel slecht weer was daar....maar gelukkig knapte we op en hebben we nog kunnen genieten van onze vakantie! ik zal maar weer wat bij gaan lezen hahaha...dat schiet echt niet op zo....hahaha liefs
Hier alles prima. Tess is een vrolijke meid. Ze eet nog steeds iedere 2,5 a 3 uur. Mij maakt het eerlijk gezegd niets uit. Ze kan zichzelf goed vermaken maar ze is in de avonduren liever wat dichter bij ons in de buurt (wipstoel of naast je op de bank). Ze rolt nog niet om, ze is er wel druk mee aan het oefenen. De stembandjes werken prima, het is echt een meid Ik las dat er al een baby geknipt was (Dylan?). Het haar van Tessa lijkt maar niet echt meer te worden. Het is echt nog dat vlasdunne baby haar met een beetje berg Ik heb trouwens van het weekend het boek opperedepop bij ah gekocht. Staan recepten in voor o-4 jaar. Leuk voor als je zelf voeding gaat maken. Het meeste is logisch maar je moet er even opkomen. Wel goed voor niet zulke creatieve geesten zoals ik
Mogú Eindelijk kootsvrij. Tjee wat kan een mens ziek zijn! ale: Heb dus 3 dagen boven de 40 gezeten, HEET! Nu is de keelpijn een heel stuk minder, voor de hoofdpijn heb ik nog wel pijnstillers nodig. Maar een wereld van verschil met het weekend. Zelfs mijn kleine manneke 2 hele dagen niet gezien! Heb hem wel gehoord, maar kon de puf niet opbrengen om alleen al naar zijn kamer te gaan, onvoorstelbaar maar waar. Nu dus extra knuffeltijd want ben nog 3 daagjes thuis van mijn werk Met Elia gaat alles prima gelukkig. 7.00 fles 830-1100 slapen 1100 fles 1300-1500 slapen 1500 fles 1630-1730 slapen 1900 fles 20.00-2300 slapen 2300 fles slapen tot 700
Oja, ze is ook bezig met de fijne motoriek. Hier een leuk filmpje met een heel interressant labeltje http://nl.youtube.com/watch?v=e_ll-6glZ98
Hihi mooi is dat he? Ze hebben geen speelgoed meer nodig. LABELTJES jeah! Elia is ook zo'n friemel. Niet rollen of zo, nee friemelen! Vooral ook met kraakboekjes en dan heeeel voorzichtig aan het randje dan kraakt het niet zo heel hard hihi!
@Assepoester:Ah leuk fimpje! @Erica: ja, hij groeit als kool, vind ik helemaal niet erg. @Harmless schema: 06.00 wakker, bv, naar bed half slapen/brabbelen 08.00: bv, aankleden, box 10.30: bv 11.00 : naar bed 12.30: wakker en bv 15.00 of 16.00 uur:bv en naar bed 16.30 of 17.00 uur: wakker en bv rond 18.00 : bv en om de dag badje 19.00 : naar boven met mama op bed clusteren 20.00: uitgevloerd Hier en daar kan het nog wel eens een uurtje verschillen. Jelte slaapt nu vanaf week 10/11 door, dus 's nachts geen voedingen meer, heel soms komt hij om 05.00 uur meestal is dat zaterdagochtend ( teveel uit zijn doen bij mijn schoonmoeder vrijdags m.i.) Ook krijgt hij wel eens een slokje tussendoor maar dat is vaak maar 5 minuutjes. We zingen ook veel liedjes samen, en bekijken zijn nijntje boekje een stuk of 80 keer per dag . Ik weet ondertussen dat hij van rust houdt, van de week was ik even met hem naar de hema gecrosst,nou dat vond'ie helemaal niets met 15 minuten stonden we weer buiten ( gelukkig had ik wel mijn gratis handdoeken, haha!) Jelte kan zich rustig een uur vermaken in de box, ondertussen doe ik het huishouden beneden ,i-net of kook ik. Hij poept gemiddeld zo'n 2x per week. Ook vouwen we samen de was op! ( hij helpt zijn mama nu al). Ik vind ook dat het hard gaat. Tot nu toe moet ik eerlijk zeggen, dat het me niet tegenvalt,maar dat komt ook doordat ik een goede nachtrust heb. Toen Jelte nog niet doorsliep liep ik ,vooral op het laatst, echt als een zombie door huis. Kan me voorstellen dat , als je er nog 1 of 2 rond hebt lopen en ze gaan nog niet naar school, dat het echt dodelijk vermoeiend is. Ik denk dat ik een heel makkelijk kind heb, snel tevreden en vrolijk. Wat wil een mama nog meer.
@harmless: 6.30-7 uur fles daarna gelijk doorslapen tot 9-10 uur 10 -10.30 fles 12 uur slapen tot 13.30-14.30 uur 14 - 14.30 uur fles daarna is het heel erg wisselend soms krijg ik haar voor geen mogelijkheid meer in slaap tot 19-20 uur en ene keer slaapt ze nog 1 a 1,5 uur in de namiddag
Schema ... nou komt ie 8 uur fles en gelijk weer naar bed 11 uur wakker en dan douche 12 uur fles , kroelen, knuffelen, spelen 13 uur naar bed 16 uur wakker en gelijk fles. Spelen met grote zus (gaat zo leuk nu) 18 uur naar bed 2030 wakker maken voor laatste fles. Saai he .. hij slaapt alleen maar
Alida, beterschap. Tassie, fijn dat het eindelijk beter gaat met Dylan. Beterschap voor papa. Eerste knipbeurt, hihi als ik Luca de haartjes zou knippen blijft er niks meer over wacht nog steeds op de eerste haarlok Simone, leuke foto's. wat een grote meid alweer. pfff alweer bijna 6 maandjes oud....wat gaat de tijd toch snel Had ik het met men schoonzusje nog over vanmorgen. Haar meisje wordt volgende maand alweer 1 jaar. Het lijkt wel als de dag van gister dat ze ons belde dat de vliezen waren gebroken. En nu wordt die troela alweer een jaar. Lindsey, beterschap dikke knuff. Rachel, zijn die kindjes niet meer bij jou geweest? Of heb ik dat gemist Harmless, hier ziet het er zo ong. uit: 7.00 u wakker (bij ons nog in bed liggen) 8.00 u flesje. daarna spelen op het speelkleed en in de box. 10.00u naar bed. 11.00 u wakker. spelen. 12.00 u flesje. spelen. 13.00 u naar bed. 14.00 u wakker. spelen 16.00 u flesje en naar bed. 17.00/18.00u weer wakker. spelen 19.00 u evt in badje 19.30/20.00 u flesje en dan naar bed. Het kan wel eens een half uurtje schelen en soms slaapt hij maar een half uurtje oek oek, ook een beestenboel dus bij jullie? Sabrina... jaaaa goed zo meid! Erica, ik heb geen flauw idee wanneer die wordt uitgezonden hihi. Als ik het weet laat ik het horen. Ben bang dat mijn zusje en ik er wel op komen De camera ging uitgebreid naast ons zitten op ons gericht Desi, welkom terug...suc6 met bijlezen Assepoester, hihi ze weet al hoe het hoort...goed de kleine lettertjes lezen. Bianca, hihihi ik zie hem daar al liggen friemelen even fotootje van de lama's
8.00 uur BV Slapen van 9.00 10.30 10.30 uur fruithapje 12 uur FV Slapen van 12.30 14.30 14.30 uur startkoekje 16 uur FV Slapen van 16.00 18.30 18.30 uur groenteprakje 19-20 uur BV Badderen, eventueel nog een papflesje en dan slapen we het klokje weer rond Dit is het schema wat wij proberen vol te houden, maar goed, het lukt vaker niet dan wel...
Alida, beterschap. Chantalk; Het was echt nodig en het staat ook erg leuk. Zal vanaaf alshet lukt wel ff een foto plaatsen. Lindsey, beterschap dikke knuff. Rachel, zijn die kindjes niet meer bij jou geweest? Of heb ik dat gemist Sabrina... jaaaa goed zo meid! Erica, ik heb geen flauw idee wanneer die wordt uitgezonden hihi. Als ik het weet laat ik het horen. Ben bang dat mijn zusje en ik er wel op komen De camera ging uitgebreid naast ons zitten op ons gericht Desi, welkom terug...suc6 met bijlezen Assepoester, hihi ze weet al hoe het hoort...goed de kleine lettertjes lezen. Bianca, Fijn dat je weer opgeknapt bent. Erica; Lekker toch dat het zo gata met Tessa. Lekker genieten. Klopt Dylan zijn haar is geknipt. Nu kan het ook gelijkmatig groeien. Desi; fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten van jullie vakantie. Dit is het schema van Dylan 7 uur fles lekker knufflen en spelen en dan om 9 uur naar bed tot 11 uur dan fruithapje 12:00 fles 13:00 naar bed mestal tot de volgende voeding maar wil ook wel eens om 15:00 komen 16:00 Fles 17:30 groentehapje lekker spelen en knufflen met papa en mama 19:30 fles en dan om 20:00 lekker naar bedje. Liefs Nathasja
Emma is tegenwoordig om 6 uur wakker.. 0630 fles (210) 0700 slapen tot 0900/0930 1100 fles (180) 1200 slapen tot 1400/1430 1600 groentehapje en fles (150 cc) 1700 slapen 2100 fles met rijstebloem. (210) Echt een lekker schema vind ik het niet. Dit is het meestal, maar ze is erg zoekende merk ik. Ze drinkt veel slechter, vraag me af hoeveel melk ik haar nog zou moeten geven bij het groentehapje. Ik merk dat ze nu al begint te minderen. Hoelang heeft het geduurt voordat jullie kleintjes wat anders willen drinken. En hoe bepaal wanneer ze wat willen drinken? Emma wil geen water (ze neemt nu af en toe een slokje) of dixsap. Iemand tips?
ook ff spammen In de nieuwe dino pyama.. roar http://i198.photobucket.com/albums/aa22 ... 010420.jpg lekker hangen bij papa na een lekker badje: http://i198.photobucket.com/albums/aa22 ... 010421.jpg Op de kussens van de bank kruipen: http://i198.photobucket.com/albums/aa22 ... 010410.jpg http://i198.photobucket.com/albums/aa22 ... 010411.jpg