Mei 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by simalex, Apr 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ziet er heeeeeel leuk en dat muziekje ;) ga ook maar eens de site aanpassen ;)

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Zo en banner ook in herfst stijl..

Dat muziekje komt me werkelijk de strot uit haha. Moet even een nieuwe gaan zoeken..

3. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    @ow: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Joaquin 4 maanden! ( vlag uit :D)

4. Niet meer actief

;) ik wil zo graaaaaaaag photo shop snappen grrrrr

5. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    voor een banner?

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Jingels auw pijnlijk! Hoop dat je er niet teveel last van krijgt. Jelte is inderdaad een heerlijk mannetje!

@Tigger leuke banner! En de site had ik al een mailtje over gehad. Ik heb net zelf weer wat nieuwe foto's geplaatst op onze site.

@De andere meiden probeer steeds vaker op jullie te reageren hoor ;)

Maandag komt dus het gastouderburo, als ik dan nog steeds niets meer van de moeder heb gehoord (ik bel/mail/sms en hoor niets maar als hun bellen neemt ze wel gewoon op) dan zoek ik andere kindjes. Heb er de balen van, beetje communicatie moet kunnen toch. Toen ik geopereerd werd heeft Jasper hun wel goed op de hoogte gehouden.

Morgen naar een vriendin in Helmond die ook zwanger is, gezellig :D

7. Niet meer actief

Yeps jingels en voor mijn site om die ook mooi aan te passen.... ;)

@Rachel... laat dat mens lekker in de boom hangen...

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Mijn idee Jingels. Rachel, ik zou het gastouder bureau alvast bellen, hoe het er voor staat.

Foto's ga ik ook zo plaatsen!

Gefeliciteerd met Joaquin!

9. Niet meer actief

Thankss hij gaat lekker he tigger ;) ik wil dat ook ! :)

10. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    harmless: yep.. hier een thuisblijfmama..... (moet eerlijk toegeven dat ik af en toe helemaal gek word van het thuiszitten hoor :oops: Maar ik mn werk opgezegd omdat ik het niet voor elkaar kreeg om Lars naar een oppas te brengen :oops: misschien als ie wat ouder is)

Vind jullie banners zo mooi! Ik heb nu weer die saaie :( Iemand nog een tip waar je nog een tijdje gratis kan knutselen met een banner? (die periode van die andere website is allang verlopen).

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb een illegale versie van banner maker pro en bij mij blijft hij het gewoon doen. Jasper voor me erop gezet ik kan wel ff vragen hoe of wat voor je ;)

Ik geef die moeder gewoon deze week nog de kans en anders kan ik maandag meteen alles regelen. Heb wel aangegeven daar dat ik dit niet leuk vind en dat ik met het idee speel te stoppen dus ze weten ervan.

Oek oek ik wil anders ook wel tijdelijk een banner voor je maken en vast wat andere meiden ook wel....Tigger kan het beter dan ik ;) Heb je toch al vast iets :)

12. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    :D oh thanx! zal straks ff foto zoeken en dan pb ik je wel ff!

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Is goed :D Ga ik ff stofzuigen anders is er over 3 uur nog niets gedaan hier :p

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Hey kletskousen,

Werkdagje er weer op :D
    Vanmorgen met Luca naar de ha geweest. Het plekje wat hij heeft is ringworm. Heb een zalf gekregen, nu maar hopen dat het snel weg is.

Kwam vanmorgen op het werk belt de baas op.....JA HOOR WEER INGEBROKEN :evil: word je toch helemaal gestoord van?
    Ze hebben alles vernield, de telefoon en pin-lijnen doorgesneden. Bij de ha zijn ze ook binnen geweest en hebben ze een comp. meegenomen en alles vernield.
    Wij hadden het geld van de kassa verstopt. Ze hebben het wel gevonden, maar op de toonbank laten liggen :rolleyes: snuggere inbrekers :D
    Ze hebben wel handverkoop artikelen meegenomen en het comp. scherm.
    De politie vertelde ons dat ze nu ook wel eens overdag kunnen komen omdat er 's nachts niks meer te halen valt. Gewoon alles meegeven zeiden ze :confused: ja hallo...zit niet te wachten op een pistool of mes op me gericht. :(
    Hebben al tegen onze baas gezegd dat we een half uurtje eerder willen sluiten zodat we samen met de ha naar huis kunnen gaan, maar dat wil hij niet hebben :(

:oops: Sorry moest even mijn verhaal kwijt :oops: heb nu echt schrik om daar alleen te gaan zitten. :cry:

Jelte gefeliciteerd met de 5 maandjes
    Joaquin gefeliciteerd met de 4 maandjes

15. Niet meer actief

:confused: :confused: uhh wat raar van je baas... het kost hem meer geld als jullie blijven zitten en dan overvallen worden want dat worden allemaal zw tjes ;) althans ik was niet meer gegaan ;)

Zo en zo al niet meer... lijkt wel de bende van Venlo bij jullie :)

16. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    ffffff... ben er nog steeds, maar kom nergens aan toe! Yildou was gisteren een half jaar oud! Feest, maar niet op een leuke manier.

Sinds we zijn gestart met de bijvoeding weigert mevrouw de fles. Krijsen! Ze hoeft em maar te zien en ze begint al te brullen. Gisteren dus ook. Na een kwartier huilen heb ik haar aangelegd en na 3 slokjes de borst verwisseld voor de fles en toen was het ineens wel goed! *zucht*

Vanmorgen had ze 3,5 uur geslapen, dus ik sloeg het fruithapje over en direct de fles erin en mevrouw drinkt em nu wel zonder huillen leeg! *huh?*

Volgens mij is ze ook 2 ondertandjes aan het kweken, dus waar het nu aan ligt?

Vanavond weer aan het werk (na 3 weken)... blegh, geen zin!

Groetjes Simone

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ow, hahaha ja idd ;) laatste keer dat ingebroken was, is alweer een jaar of 4-5 geleden vlak voor de kerst.
    Nu alweer 4 keer in 3 weken tijd :rolleyes:
    En dan de reacties van de mensen :( de uitdeelpost is dus vandaag gesloten omdat de politie daar sporen onderzoek doet.
    Nou mensen gewoon boos omdat ze nu meteen hier de medicijnen willen hebben :rolleyes:

simone, gefeliciteerd met het half jaartje! wat vervelend dat ze het flesje niet meer wil.

18. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    @Chantal: tegenwoordig zijn apotheken idd gewilde overvalplekken vanwege het geld en de huidproducten waar veel handel inzit.
    Een half uurtje eerder sluiten kan ik vanuit je baas gezichtspunt wel begrijpen, hij moet namelijk van de inspectie 9 uur open zijn. Hij kan echter wel ontheffing aanvragen,maar of dit goedgekeurd wordt?.....
    Hij moet gewoon met een goede oplossing komen.... waarom hebben jullie geen verankerde kluis in de apotheek?
    Bij mijn oude baas in het toenmalige noodpand is op die manier een keer 30.000 euro gestolen.
    Hij was nogal slordig met geld storten zeg maar.... en toen was 'ie een keer de sigaar.
    Zou je denken dat ' ie toch wat geleerd had huh?
    Nou mooi niet, nog geen 3 maanden later weer ingebroken, 10.000 euries weg!

19. Niet meer actief

](*,)

20. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    *tadaaaaaaaaaaaaaaaa*

Met dank aan Rachel :D

Share This Page