Sjesus Rachel, niet normaal! Ik ben zelf vraagouder en de gastmoeder wordt bij ons wel beter beschermt in het contract. Zij is toch "afhankelijk" van mij. Sommige hebben de inkomsten ook echt nodig. Hier dien je (vraag- en gastouder) 48 uur van te voren af te melden (alsof ik of gastmama 48 uur van te voren weet dat we ziek worden ) Maar goed dit is natuurlijk om in te dekken. Mijn gastouder mag die dag dan wel rekenen als ik te laat afbel. Daarnaast vind ik het schandalig dat het bureau zich zo passief opstelt. Dat je nu geen inkomsten hebt, dat is vervelend, maar d eopgepaste uren dienen toch echt betaald te worden! Maar betaald zij jou rechtstreeks dan? Ik krijg een factuur van het bureau. Zij krijgen namelijk ook geld voor hun diensten (welke?) Ben je al bij haar thuis geweest? Ik zou anders maar gewoon langs gaan. Met een bleoemtje natuurlijk (op zieken bezoek )
De uren van het opassen zijn wel betaal door het buro, maar niet de reiskosten en voedingskosten. En aangezien die vrij hoog zijn (300 euro) heb ik die gewoon echt nodig. Zij dient die te betalen maar doet het dus niet... Heb geen zin om naar haar toe te gaan ik heb zoiets van als het nu al zo gaat laat dan maar lekker zitten. Maar goed weet Jasper's mening nog niet.
Hallo dames Ben vandaag thuis gebleven van mijn werk, en ben even naar de dokter geweest. Heb een kuurtje gekregen en mijn ogen zijn ontstoken en daar heb ik een zalf voor gekregen. Heb de eerste 2 tabletten gehad van mijn kuur en voel me al iets beter. Heb Lars vanmorgen ook meegenomen want ik dacht dat hij berg had maar nu lijkt het dus eczeem te zijn. Heb daar ook een zalfje voor gekregen. Rachel: Wat een situatie zeg, hoop dat er gauw een oplossing is. Voor de rest heb ik wel alles gelezen maar weer heel veel vergeten. Was ook zo veel. Probeer het nu weer bij te houden. Zag wel dat jullie het over werken en stoppen met werken hadden. Ik zou ook graag willen stoppen met werken, of in elk geval nog minder dan wat ik nu doe. Maar financieel is dat gewoon niet haalbaar. Misschien volgend jaar nog wat minder maar dat zien we dan wel weer. Groetjes Alida
Hallo dames Even mijn mannetje en mijzelf showen hihi http://i193.photobucket.com/albums/z256 ... CF4691.jpg Lars op het speelkleed http://i193.photobucket.com/albums/z256 ... CF4683.jpg Lars met mama http://i193.photobucket.com/albums/z256 ... CF4669.jpg Lars de slappe lach Groetjes Alida
@Alida leuke foto's! Gelukkig werkt de kuur goed. @Oek oek Lars in zijn pyama heb ik maar een woord voor GEWELDIG! @Rachel wat een gedoe zeg met die moeder. Kan mij voorstellen dat je er van baalt. Wil je wel verder met andere kindjes? @Tigger leuke banner met stampertje, vrolijk. @Chantal kan mij voorstellen dat je niet helemaal op je gemak zit op je werk. Zo mijn dienst zit er weer op. Ik heb inderdaad altijd de lange diensten. Elke dinsdag op woensdag en om de week zaterdag op zondag. Iedere keer vind ik het moeilijk om Tessa achter te laten. Eenmaal op het werk vind ik het heerlijk om te werken.
Ah zo Rachel.. En balen allemaal! Ik zou ook hellig zijn. Dat van dat langsgaan was sarcastisch bedoeld he.. Alida, wat een lekker bekkie! Ook al zo'n bink! Dat overhempje! Echt te schattig.... Oh nee, stoer natuurlijk..
Alida, leuke foto's. Wat een lekker mannetje. Fijn dat je je wat beter voelt. En Lars eczeem heh heh tis wat met de beebjes. Manlief heeft zoonlief van het kdv gehaald en is meneer beer en de slaapzak vergeten nu maar hopen dat hij toch gaat slapen zonder meneer beer
chantalk: hoi bedankt voor je reactie jammer dat je geen tip hebt!maar jij hebt er dus ook last van?wat doe jij?gewoon hetzelfde geven, of geef je soms wel eens meer voeding? alida: wat een mooie foto's van lars!echt super!
Ik ben werkloos.... Heb ontslag genomen van de vraagmama EN het buro.... Ga me nu inschrijven in het buro wat ook Cuijk doet. Kreeg namelijk te horen dat Cuijk niet echt onder hun regio viel bla bla bla en dat ze niet snel aan kindjes konden komen. Hoop dat ik m,n geld nog krijg maar het voelt erg goed! Heb nu contact met een buro hier dus even afwachten Ben benieuwd of de moeder nu wel ineens iets laat horen of niet. Gastouderburo zal wel zeggen dat ik een opzegtermijn heb, is geen probleem voel me toch al niet zo lekker dus 4 weekjes ziek dan maar Zit trouwens al 2 weken te wachten dus trek er mooi die 2 weken vanaf... moest het even kwijt hoor
Rachel fijn dat je een beslissing hebt genomen. Hoop dat het wel gaat lukken met die andere. Hoop voor je dat je je geld nog krijgt. Meiden bedankt voor de complimenten van de foto's. Ben zelf ook helemaal verliefd Chantalk: Hoop dat jullie mannetje wel zonder meneer beer kan slapen. Ga morgen weer aan het werk. Moet van 17.00 tot 21.00 dus hoef niet veel oppas hebben gelukkig. En dan kan ik even weer rustig beginnen. Groetjes Alida
Alida: lieve foto's wat al een mannetje he. Hoop voor je dat je je snel weer helemaal beter voelt. Rachel: goeie beslissing denk ik. Hoop voor je dat het bureau in Cuijk meer voor je doet. chantalk: ochjeee.. hoe is het nu gegaan zonder meneer beer?
@ rachel: goede beslissing hoor!Ik kan me goed voorstellen dat dat je een opgelucht gevoel geeft. @ tassie: hij ging heel voorzichtig te werk hoor, maar je moet jezelf maar 'ns voorstellen dat je een stijve nek hebt en iemand die voorzichtig toch helemaal doordraait. @ tigger: Het kan best kloppen dat jouw Emma al vorige maand haar 3e prikjes had, mijn Emma kreeg ze eigenlijk ook 2 weken later dan vlgs schema, ze is tenslotte nu 4,5 maand. Heeft gewoon te maken met de inplanning. Emma heeft de vorige bezoekjes eigenlijk steeds om de 5 weken gehad, kwam gewoon zo uit in de planning. De volgende heeft ze wel gewoon bij 6 maanden. Goh, dat zijn hele afstanden die jullie dagelijks moeten afleggen. Bij mij zit alles binnen 10 min (auto) of 15 min (fiets)tussen ons huis en mijn werk: huis - arts/fysiotherapeut-KDV-school- werk. Eigenlijk heb ik morgen een cursus, maar dat is een uur rijden, met grote kans op file, dus ik durf er niet op te rekenen dat ik na de cursus (eindigt 16.00u) op tijd op het KDV kan zijn. Ook daar moet ik nu rekening mee gaan houden. Nou is dit een cursus van maar 2 uurtjes, dus vind ik het sowieso zonde van de tijd om dan nog langer in de auto dan op die cursus te zitten. @ chantalk: wij hebben zo'n klein broekzakformaat alarmknop, een stil alarm. Zit alleen een subtiel knopje op en geeft dus een stil alarm aan de meldkamer. Dat kun je heel subtiel indrukken. Gelukkig hebben we het nooit nodig gehad, maar het wordt wel jaarlijks getest. Maar je baas moet gewoon die vichy producten uit die uitdeelpost halen, als het zo diefstalgevoelig is, zal het nu ook zeker niet meer winstgevend zijn. @ soms zou ik ook wel minder willen werken, maar op dit moment kan dat niet. Als ze straks naar school gaat, moeten we toch kijken hoe we het dan gaan aanpakken (naschoolse opvang, kortere dagen werken, combinatie..). Vandaag ben ik op een basisschool wezen kijken en heb maar meteen het inschrijfformulier meegenomen, zal het straks invullen, dan kan het op de post. Maar 't blijft een raar idee dat ik daar nu al mee bezig moet zijn, helaas is dat hier zo. Dan maar beter er vroeg bij zijn en een van de beste scholen uitzoeken dan het uitstellen en met moeite plek vinden op een acceptabele school. @ mooie banners dames! Wie heeft er de crack code voor bannerpro? Wil ook wel weer gaan stoeien met m'n banner Vandaag heeft Emma het haar papa weer lekker makkelijk gemaakt, ze heeft vanmiddag wel 3 uur achter elkaar geslapen. Op één of andere manier hou ik woensdag vaak een flesje over (óf ze slaapt heel veel òf ik kom thuis lunchen en gelijk even voeden). Scheelt mij weer kolven
hoi hoi wie kan me helpen hahaha?ik wilde ook zo'n mooie banner en nu ben ik op internet een programma aan het zoeken maar ik kan niets vinden!waar doen jullie dat dan? en rach: wat knap dat je ontslag hebt genomen!hoop dat je gauw weer wat leuks kan vinden! hoop dat ze je nog wel gaan betalen!
oh ja nog een vraagje hoe kun je je foto's verkleinen...ergens kon ik een afb van 300kb downloaden maar de foto's zijn over de 600kb! sorry voor al die rare computervragen maar ben er echt niet handig mee! sorry sorry
Emmetje: Heerlijk voor papa dat emma het haar papa zo makkelijk maakt. Mooi toch dat je een flesje overhoudt. Oekoek: Het gaat al stukken beter alleen ben ik nog vreselijk verkouden. Maar ga morgen wel weer gewoon aan het werk. Desi Ik vraag assepoester altijd voor mijn banners dus ik kan je niet helpen. Groetjes Alida
emmetje; Ik heb zelf een tijd bij de kraker gelopen dus ik weet wat je bedoelt. Helaas. Rachel; Fijn dat je de knoop door gehakt hebt.
Wat is het hier rustig vanavond. Heb ik een keer niets te doen en kan ik mee kletsen zijn jullie er niet Groetjes Alida