Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    haha Alida: ik ben er wel hoor ;)

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    O gelukkig dus ik ben niet alleen. :D

Manlief zit namelijk rocky 4 te kijken, en dat vind ik vreselijke films, dus zit ik achter de computer.

Groetjes Alida

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) Mn vriend zat ook tv te kijken.. dus ik zo: is dit Rocky 4?
    Hij: nee, is dat erop dan? *zap*
    Dus nu kijkt hij er ook naar :) en bedankt

4. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hier ook manlief rocky kijken
    vind daar echt niets aan hahahaha
    dus dan maar achter internet hahaha

5. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    dank je wel oek oek ik ga het even uitproberen

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    haha desi, die van jou ook al? :)

7. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Die rocky zorgt er wel voor dat hier wat drukker wordt. :D

Dat boxen hou ik echt niet van.

En rocky is er de hele week al op bah.

We hebben vandaag een hometrainer bij de Aldi gekocht, heb ik net ook even geprobeerd. Eindelijk weer een beetje beweging. Hoop dat de kilo's nu een beetje sneller gaan.

Groetjes Alida

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    En ik hoor net dat morgen rocky 5 erop komt zucht. Maar moet gelukkig tot 21.00 uur werken.

Groetjes Alida

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Die hometrainer zag ik toevallig vanmiddag ook staan bij de Aldi!
    Flitste even door mn hoofd van *zal ik?* Maar ik ken mezelf.. die komt ergens boven in een hoek te staan.. met een mooi laagje stof erop ;)
    Dus morgen Rocky 5? :-# ik hou me wijslijk stil!

10. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Oekoek: Ja groot gelijk, hou je maar snel stil.

Nou hier zijn er 2 met overgewicht en wij hadden eerst die van mijn ouders. Toen hebben wij hem een tijdje niet gebruikt en toen vroeg mijn schoonzus of zij hem even mocht en hij heeft daar een week gestaan en toen was hij al stuk.
    Deze kwam bij de blokker weg dus gevraagt op hij klaar kon dat kon wel moesten ze het even bestellen wat kapot was. Nou dat is inmiddels al wel 3/4 maanden geleden. En toen zagen we die bij de Aldi staan en hebben we zelf maar weer 1 opgehaald.

Groetjes Alida

11. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    3/4 maanden geleden? :confused: waar moet dat onderdeel dan helemaal vandaan komen? :rolleyes:
    Logisch dat je dan zelf eentje gekocht hebt. Zag er prima uit die van de Aldi!

*oh, Lars is alweer wakker.. even flesje geven enzo..

Ben er morgen weer!
    Welterusten!*

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Zegt manlief net en vrijdag komt rocky 6 en zaterdag komt er een film van arnols schwaznegger. Nou ik ben de komende dagen hier te vinden dames. :D

Groetjes Alida

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ja de hometrainer is echt super, en nog veel beter dan die we hadden.

Hey geniet nog even van je mannetje met fles geven en tot morgen.

Ik mis dat soms best wel eens om 's avonds niet meer de fles geven. Vond het echt wel even mooi om nog even lekker te knuffelen met mijn kleine man voor dat we op bed zouden gaan.
    Maar ja dat hij helemaal door slaapt is ook wel heel lekker.

Groetjes

14. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Helleu,

Nou mooi is dat, zeg ik ook hé Rocky is erop, is het alweer afgelopen hihi. :)
    Krijg ik wel direct de mededeling dat spiderman ook uit is :rolleyes: .

Oh trouwens, Rocky 6 schijnt bij de videotheek te liggen, niet op tv..dus....... let op ;)

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Thnx voor jullie steun meiden!

Wij kijken op woensdag altijd naar het blok. Dus geen Rocky hier (gelukkig haha!)

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goedemorgen dames

Lars heeft volgens mij gisteren gezien dat ik hier geschreven heb dat ik heb wel miste dat hij geen fles mee hoeft om 23.00 want hij was precies om 23.00 wakker. Maar heb hem wel weer in slaap gekregen zonder de fles.
    Om 4.45 schreeuwde hij ook even 1 keer maar dat doet hij wel vaker in zijn slaap. Maar ja dan ben ik wel weer wakker.

Bianca: Snap er ook niks meer van over rocky 6, we zien wel.

Vanavond even 4 uurtjes werken en dan morgen lekker vrij.
    Moet het weekend ook werken, want heb met een collega geruild. Maar dan heb ik straks 2 weekenden vrij, dus dat is ook wel lekker.

Fijne dag iedereen.

Groetjes Alida

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

pffff vannacht van 3.30 u tot 5.00 u met Luca bezig geweest...dan sliep hij weer een kwartiertje (en ik dus ook bijna) en dan werd hij weer wakker :rolleyes:
    Vanaf 5 uur heeft hij nog geslapen tot 8 uur gelukkig.
    Vraag me echt af wanneer hij weer eens lekker gaat doorslapen.

Desi, ik geef Luca 's nachts alleen en speentje geen flesje. Wil ruben wel echt een flesje? Dan zou ik proberen om hem maar een beetje te geven.

Rachel, wat een gedoe allemaal. Hoop dat het bij dat ander buro beter bevalt.

Oek oek, Luca is gelukkig gaan slapen zonder meneer beer :whistle: heb hem zijn bumba knuffeltje weer gegeven en deze was ook goed. :D

Emmetje, die Vichy producten staan er niet meer. Hij is na 3x toch slim geworden :) dus de 4de keer hebben ze geen Vichy mee kunnen nemen.

Desi, je kan foto's ook op deze pagina verkleinen. Links in het lijstje staat het er etgens bij.

Alida, haha die Lars!

Allemaal Rocky fans zie ik ;) ik kijk altijd naar csi en manlief zat achter de comp. maar halverwege ben ik in slaap gevallen op de bank :oops:

Zo nu verder met de banner :)

18. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
    Ben echt een wrakje momenteel.. Lars is vannacht ieder uur wakker geweest. Speen erin, en hij sliep weer een uurtje..
    Mn vriend moest om kwart over 9 de deur uit, en stond om half 10 beneden.. :) dus dat ging ook niet helemaal goed. (heb na 6 keer roepen de hoop opgegeven)

Maar zonet werd een pakje bezorgd! We hadden een foto van Lars op linnen laten drukken, en die is echt mooi geworden, dus dat maakt mn dag alweer een beetje goed. (zal straks even een foto van maken........ :rolleyes: ja, heb je haar weer met dr foto's)

Nu even Lars knuffelen, hij zal ook wel kapot zijn na zo'n lange nacht :)

19. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hoi hoi,

Ook hier een onrustige nacht achter de rug. Elia wil het liefst alleen maar bij ons zijn. In bed is het huilen! Na de fles van 2300 duurde het dan ook even voor hij weer wilde slapen. Vannacht 4x huilen, gelukkig was het speentje een goede troost. :baby:

Nu heeft hij net zijn 2e flesje leeg en kan nog lekker een 3/4 uur slapen voor we naar het kdv moeten. Heeft ie in ieder geval iets geslapen en goed gedronken, maakt mama een stuk meer ontspannen. :D
    Ben benieuwd of het beter gaat dan vorige week. Toen heeft hij 5 uur lang gehuild :confused: en weigerde de fles. Zoooo zielug!
    Gelukkig ben ik vlakbij, dus als het weer moeilijk wordt, ben ik er zo 8) .

Vanavond naar de hypotheekadviseur. We willen nu wel eens gaan kopen, dus maar eens gaan horen wat we dan mogen opnemen.

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hmmmmz dit is het ook niet helemaal...maar weer verder knutselen :)

oek oek, ben benieuwd. Ook een lekker nachtje.

bianca ook zie ik..nou gaat goed hier :) Hoop dat het vandaag goed gaat op het kdv.

Deel Deze Pagina