chantal: superstoer jasje! Echt geweldig! Ik heb ook al leuke jasjes voor Lars gezien, maar ben zo bang dat ie er meteen uitgegroeid is.. aangezien ze meestal ook niet echt heel goedkoop zijn. Nu heeft Lars buiten vestjes aan, en natuurlijk een dekentje, maar kan ook niet wachten totdat ie zn eerste echte jasje heeft
oek oek, wauw wat geweldig! echt heel mooi geworden. Dat jasje is mt 68 (heeft hij nu) maar heb het gepast en het valt groot uit. Voorlopig kan hij het nog wel aan.
@Oekoek: GE-WEL-DI-GE foto, echt heel mooi. waar heb je die laten maken ( of heb ik daar overheen gelezen?) @Chantal: we hebben dezelfde smaak! Ik heb voor Jelte ook een zelfde kleur winterjasje gekocht alleen dan een fijner ribstofje ( ik ben echt een rib-fan) met bijpassend kleurig mutsje. Ik heb hem een maand of anderhalf terug bij de C&A gekocht mt 80! (en hij was helemaal niet duur , 30 euries) @Simone: als je door wil gaan met je BV kan je Yildou vaker aanleggen op de dagen dat je niet werkt , dan is je productie zo weer op peil, en kan je rustig die 2 voedingen blijven geven. Ik geef ook nog volledige BV. Die 6 maanden ga ik sowieso halen, en daarna wil ik blijven geven net zolang als Jelte het wil. Op een gegeven moment houdt het een keer op maar ik zie mezelf over een jaar nog steeds BV geven. Het wordt ook steeds makkelijker vind ik zelf. Ik troost hem aan de borst, als hij jengelt, moe is , noem maar op. Het kolven gaat ook nog steeds prima tussen de 150-200 ml per kolfbeurt.( behalve 's avonds laat dan is het tussen de 100-130 ml). Ik moet eerlijk zeggen dat ik super blij en gelukkig ben dat het me gelukt is. Maar het is niet altijd makkelijk geweest, en Jelte en ik hebben het echt samen moeten leren. Ik heb ook wel wat weerstand onder vonden, daar zal ik jullie niet mee vermoeien,maar ik heb mijn poot stijf gehouden, en achteraf ben ik daar heel blij mee.En als ik het zie hoe goed hij het doet op mijn melk..... Aan de andere kant, ik kan het helemaal nog niet loslaten die BV, komt door het KS- verhaal, maar als ik straks ga rapley-en in november ofzo, dan zal het wel heel langzaam minder worden. Twee weken terug had ik toch kleding besteld bij de babywalz? Vandaag binnen gekomen, heb foto's gemaakt ( het is allemaal maat 74/80 of 80), zal ze zo ff spammen. http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0918.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0919.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0920.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0921.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0922.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0907.jpg Jelte in de grote stoel http://i185.photobucket.com/albums/x211 ... 0_0910.jpg Jelte en zijn mama.
Jingels: die foto is van die v&d fotoshoot (de linkerfoto in mn banner) maar daar heb ik dan alleen zn hoofd "uitgeknipt" en op doek laten maken bij herinneringenoplinnen.nl Echt knap hoor dat je nog steeds bv geeft. Ik heb er heel vaak spijt van dat ik ermee gestopt ben (kwam toen door het ziekenhuis, Lars spugen, bv te dun voor hem, dus fulltime kolven (en dan verdikkingsmiddel erdoor in flesje), en na een paar weken fulltime kolven heb ik het opgegeven... ) Ben benieuwd naar de kleding!
Jingels, knap hoor dat je het zo lang volhoudt i.c.m. werk ook nog eens. Ik wil het bij een volgende ook zeker weer gaan proberen. Jasje was ook niet zo duur ook maar 30 euries Oek oek, volgende week zaterdga gaan we foto's maken bij v en d. Hebben een bon gekregen toen we daar rondliepen in die zaak.
jingels: leuke kleding! Dat mutsje is ook stoer hoor, met zn naam erop, en dan dat schattige tuinbroekje! chantal: Leuk! hoop dat de foto's mooier worden dan die van Lars (op die ene gratis foto na dan...)
volgens mij is er toch geen Rocky film op tv vanavond... het is hier nu een stuk rustiger dan gisteren. (hmm, toch wel, zag zonet wat boksen langskomen.. ik was eigenlijk op zoek naar een CSI, dat is er toch tegenwoordig ook bijna elke dag?) @ oek oek: ik zag net Emma heel geïnteresseerd naar de foto van Lars kijken Het viel me trouwens zonet op dat Luca wel wat lijkt op mijn hubbie toen ie een baby was, grappig. @ silvie: fijne vakantie! @ chantalk: ach ja, apothekers... hoe gaat dat gezegde ook al weer... een ezel stoot zich in 't algemeen... stoer jasje! @ alida: wat lief dat Lars speciaal voor jou even om 23.00u wakker was @ bianca: spannend hoor, een huis kopen. Laat je wel goed informeren, wij zijn de eerste keer verkeerd voorgelicht door de hypotheker (jazeker....de hypotheker). @ assepoester: gefeliciteerd met Sabrina! @ simalex: hier gaat het nog steeds goed met de BV. Emma is af en toe wat snel afgeleid aan de borst (ligt ze lekker te lachen met de tepel in haar mond ) maar soms kan ze er ook helemaal in op gaan. SOms heeft ze ook niet het geduld te wachten op de toeschietreflex, laat ze los en wordt ze vervolgens gefrustreerd dat er niets uitkomt... lekker handig Voor overdag geef ik 3 flesjes afgekolfde melk mee en het valt me op dat ik de hoeveelheden daarin niet hoef aan te passen, ze zit al ongeveer vanaf mijn verlof op 3 x 170 ml en meestal gaan ze op en soms laat ze wat staan. Op werkdagen geef ik dan nog 3 x BV, op niet-werkdagen heeft ze 5 - 6 voedingen. Die live-voedingen kan ze natuurlijk goed gebruiken om aan haar behoefte te voldoen. Toch weet ik dat ik ook 'n keer op hetzelfde punt zal komen als jij nu bent, ik zal het ook wel missen. Als ze zo onrustug is, probeer je dan ook de andere borst nog aan te bieden? Ik had laatst ook zo'n dag dat ze naar mijn idee niet voldoende uit een borst kreeg en toen ben ik maar gewoon van de een naar de ander etc gegaan, dat werkte uiteindelijk wel. Emma was gisteren een beetje huilerig, ik gaf haar mijn telefoon, dat vond ze reuze interessant en ze zat zoet er mee te spelen. Ik zag dat er iemand gebeld had, dus pak de telefoon van haar over en ze begint te huilen. Telefoon weer aan haar gegeven: alles weer goed. Toch wou ik even terugbellen, dus pak weer de telefoon. Ja hoor, weer huilen! Ze wordt al echt een meid, nu al verslaafd aan de telefoon
dat krijg je met al die lars-luca-emma's (en dan hadden wij ook nog die namen allemaal op onze lijstjes staan)
Oekoek: Lars kan wel heel enthousiast zijn als hij de fles ziet. Hij ziet dan ook niets anders meer. Maar hij gaat niet krijsen o.i.d. Zullen we onze larsen een keer omruilen qua slapen. Wat een super mooie foto op linnen zeg. Rachel: Hoop voor je dat de broodjes nog te eten waren. Chantalk: Wat een super leuk jasje. Wij hebben voor Lars een aantal weken geleden een jasje gekregen van manlief zijn oma. Zo'n piloten jasje. Hij is alleen zo onhandig om aan te trekken maar wel super stoer. Silvie: Je zult het wel niet meer lezen, maar fijne vakantie. Jingles: Fijn dat je nog bv geeft en dat het je zo'n goed gevoel geeft. Heb er soms ook wel spijt van maar ja het wou gewoon niet meer. Bij een eventuele 2e ga ik het ook zeker weer proberen. Leuke kleertjes Emmetje: Ja lief he schrijf het maar niet nog eens op Leuk hoor al echt een meid met een telefoon. Hihi lars luca emma verwaring Vanavond heerlijk gewerkt. Voor het eerst 's avonds maar het bevalt wel. We hoeven niet zoveel oppas en het is veel rustiger 's avonds. Toch maar eens overleggen of ik niet vaker 's avonds mag werken. Manlief is wat ziek thuis gekomen dus ligt al op bed. Maar ben nog niet moe. Maar ja zullen zo wel gaan want morgen weer een dag. Groetjes Alida
Hallo dames, Ik heb vanavond de laatste voeding papfles gegeven ipv de borst... Tot nog toe heb ik niet echt last van stuwing. Mocht ik nu wel erg last krijgen kan ik natuurlijk altijd nog kolven. Maar gezien ik vanmorgen ook niet last had van stuwing, denk ik gewoon dat het tijd is om af te bouwen... Wel jammer, maar aan de andere kant geef ik smorgens nog gewoon heerlijk BV en geniet ik daar ook nog van. En nu hebben we dan ook geen kolf 'probleem' meer als ik late diensten draai... Emmetje: Dus Emma is ook snel afgeleid. Super dat je nog fulltime BV geeft! Zo nu en dan heb ik dat inderdaad wel geprobeerd om vaker te wisselen, maar ze kan echt heel erg onrustig zijn... En dat frustreert mij dan weer... Dus dat schiet niet echt op. Jingels: Bedankt voor de tip! Maar voor mezelf denk ik gewoon dat ik op het punt sta om te stoppen met de 2de voeding... Ook de complimenten van jou dat je nog steeds fulltime BV geeft! Ik begrijp ovrigens heel goed dat je er moeite mee zou hebben om te stoppen/af bouwen, vooral met jouw bevalling e.d. Volgens mij heb ik een zelfde berichtje eens geschreven een aantal maanden geleden... Maar volgens mij heb jij nog steeds moederslagroom in je borsten ipv moedermelk! - helaas, Manlief moet weer bij de computer, sorry dames -
simone: Hoop da je geen stuwing krijgt. Kan me echt heel goed voorstellen dat je het jammer vindt. Sterkte ermee. Groetjes Alida
"Banner Maker Pro 6" gevonden, 5.3 MB. De liefhebber kan me een pb'tje sturen met je e-mailadres, dan krijg je hem via de mail (geen trail-versie, maar eentje die voorgoed werkt). Kan iedereen weer fijn banners inelkaar knutselen Let wel: 'legaal' is uiteraard een groot woord En hier dan haar kruippogingen van vandaag: http://nl.youtube.com/watch?v=OFsrfrWQ6R0
Goedemorgen, nou ja goedemorgen eerst om 1.30 uur gewekt door dochterlief ze zat gewoon te praten en daarna werd het wel huilen ik heb haar gelukkig in slaap gekregen. Daarna om 7.30 uur wakker heerlijk dacht ik zo. Ik geef haar de fles met nieuwe spenen, speen 3 en ze had de fles nog niet eens op maar ze wilde boeren. Ik laten boeren begh alles ondergekotst Lekker hoor zo'n koude douche in de ochtend. Ik geef haar zo weer de fles maar dan wel weer met speen 2 haha (gek van gisteren had ze nergens last van) @jingles; goed hoor dat je het zo lang goed doet met BV. Ik ga het bij een tweede ook weer proberen bij ene kind zal het wel makkelijker gaan dan bij andere natuurlijk. Moet ook van beide kanten komen niet alleen mama maar baby moet ook goed kunnen eten,slikken en hopelijk zal de tweede niet meer zo moe zijn aan de borst @silvie: fijne vakantie @assepoester: ik ga zo kijken naar je filmpje @oekoek: ze kijkt wel het eten uit onze mond, doen jullie baby's dat ook? Ik ga over 3 weken beginnen met bijvoeding, spannend
*twijfel* Krant maken van 5 pagina's? Pfffffffffffffffff, das echt wel veel. Doe ik vanmiddag even lekker op mijn gemakje.
Oh Assepoester (wel even snel filmpje gekeken) Kijk Sabrina nou gaan! Geweldig! En ook dat gekreun erbij... Ik ga je toch even een pbtje sturen, ondanks dat ik het met Photoshop maak.