Ik lees veel beebjes steeds wakker 's nachts. Ik geloof echt dat dat een periode is. Emme heeft het ook 2 weekjes gehad en nu slaapt ze echt onwijs vast weer. Gelukkig. Raar bericht in het nieuws: Ouders ontdekken na negen maanden babyruil. PRAAG - Een Tsjechische man en vrouw kregen de schrik van hun leven toen zij een DNA-test deden om hun ouderschap te bewijzen. Er bleek geen enkele biologische link te bestaan tussen het echtpaar en het kind, meldden Tsjechische media donderdag. Libor en Jaroslava werden het mikpunt van roddel toen bleek dat hun blonde baby Nikolka in geen enkel opzicht op haar donkerharige ouders leek. In een poging de kwaadsprekers ervan te overtuigen dat het meisje hun kind was, ondergingen de man en vrouw een DNA-test. Deze wees uit dat zij niet aan Nikolka verwant zijn. Geboortedag Op de geboortedag van de baby werden in hetzelfde ziekenhuis vier andere meisjes geboren. Volgens een Tsjechische krant is het inmiddels duidelijk met wie de baby is verwisseld. Jaroslava en Libor eisen hun biologische dochter, 363.000 euro schadevergoeding en toekomstig contact met Nikolka. Het is nog niet duidelijk of de echte ouders van Nikolka met een uitwisseling van de baby's zullen instemmen (bron: nu.nl)
Goedemorgen allemaal, Assepoester; Leuk filmpje hoor! Ik heb je gepbt. Tigger; jeetje he daar moet je toch niet aan denken. Voor de moeders die met wakkere baby zitten., Het gaat weer over. Dylan heeft het ook gehad. Hier gaat alles goed. Dylan is druk bezig alles te ontdekken en probeert ook te kruipen, maar dat lukt niet hihi. Het is wel grappig om te zien. Voor bv mama's wat goed dat jullie het zo lang vol houden mijn complimenten. Voor iedereen zwaai zwai Liefs Nathasja
Goedemorgen, Al een aantal vroege vogeltjes hier! Nou, ik kruip er zo nog even lekker in (denk ik). Vanmorgen Yildou gevoed om 7.30 en even koffie gedronken met manlief, die is nu weer de deur uit om te klussen... Leuk zo'n vrij weekend samen! Manlief is druk aan het solliciteren geweest in onze vakantie. Van bedrijf 2 heeft hij al een aanbieding liggen en van bedrijf 1 hoort hij of hij het vandaag geworden is. Gisteren was hij op gesprek en kreeg te horen dat ze nog met zijn 2tjes over zijn. Dus dat wordt erg spannend vandaag! Tigger: Wat een afschuwelijk bericht dat je kind, je kind niet blijkt te zijn (lijkt wel GTST). Misschien krom, maar dat is wel 1 van de redenen waarom ik na de geboorte Alexander met Yildou heb meegestuurd. En stel dat het niet goed met haar zou gaan ... (slik, jullie begrijpen wel wat ik bedoel) ... Die eerste momenten van haar leven heeft ze in ieder geval niet alleen doorgemaakt maar met haar heit samen. Bibiche: Wat een lekker douche heb jij gehad zeg! Hier zijn we pas sinds 2 weekjes op speentje 3 (Advent) overgestapt. Eerder verslikte ze zich steeds en liep er meer melk in de slap dan in Yildou... Assepoester: Wat een gaaf filmpje! Super dat ze al kruippogingen onderneemt. Yildou heeft welgesteld 1 x geprobeerd, kont omhoog, met de voeten spartelen, maar legt vervolgens haar koppie op de grond, dus ja, dan wil het niet. En natuurlijk vandaag (12 okt.): GEFELICITEERD MET SABRINA HAAR HALF JAARTJE Alida: Thanx! De stuwing heb ik ook vanmorgen eigenlijk niet gehad. Voelde wel erg vol aan... Maar goed. Dan maar alleen smorgens voeden en als troostslokjes... Ik vind het eigenlijk ook wel goed zo (denk ik) ik hoop dat je vaker savonds mag werken. Ik vind het persoonlijk ook erg lekker! Maandag moet ik sinds tijden weer voege dienst draaien... brrr... dat zal wennen zijn! Emmetje: Mooie banner! Jingels: Je brengt me op goede ideeen, straks maar even lekker snuffelen op de site van babywaltz of wehkamp i.o.d. Zal manlief wel weer niet leuk vinden. Tenzij hij natuurlijk een goed telefoontje krijgt, dan mag ik weer geld uitgeven! Nou dames, ik kruip er nog even een uurtje in (lekker lui heh). Tot strakjes!
Goedemorgen dames Assepoester: Weer heel erg bedankt voor je mooi banner en avater. Ze zijn weer geweldig. Het filmpje is leuk hoor. Kruip bewegingen. Als Lars op zijn buik ligt wil hij ook graag vooruit alleen hij doet de benen de lucht in en dan gaat dat echt niet lukken. Bibiche: Wat vervelend dat elenora zo moest spugen. Gelijk dat je weer naar speen 2 gaat. Tigger: Ik kijk uit naar je krant hihi. Het moet je maar gebeuren dat je kindje wordt verwisseld. Manlief is ook de hele tijd bij Lars gebleven. Simone: Ja dat denk ik ook wel ja dat het voor jou even weer wennen is om overdag te werken. Succes. Lars heeft vannacht weer heerlijk geslapen. En ik dus ook hihi. Vandaag een lekker luierdag ingelast hier. Even lekker genieten. Groetjes Alida
Dag ladies, daar was ik dan weer eens eventjees! Joaquin heeft voor de verandering vannacht weer eens doorgeslapen \/ Hij krijgt nu dan weer 5 flesjes a 180 ml... we moeten zo naar het cb toe voor zijn 2e ronde prikkies, ben benieuwd hoeveel hij is aangekomen nadat hij in het ZH heeft gelegen. Om 11 uur weet ik dus meer. Vandaag ben ik lekker vrij, want heb afgelopen maandag gewerkt... maar goed dramaaaaaaaa was het ! GRRRRRRRR (#*($*$ Stomme wijven op me werk hahahahahha er was een mokkeltje die had gezegd toen ik vorige week vakantie had, dat ik waarschijnlijk thuis overspannen zat omdat ik een kind heb! PFFFFFF mens is zelf nota bene zwanger momenteel ](*,) achterlijke trut... En nou had ik gisteren een werkbesprekning maar met de boss erbij... en kaart een collega van mij dit aan neeeeeeeeeeeh... hahahahaha er kwamen wat traantjes bij kijken, want mensen hadden zelfs gezegd doordat ik 3 mensen gsmst had dat Joaquin toen in het ZH lag ik in paniek was uhhhhhhh dat was niet zo en dan nog.. het is verdomme mijn kind! maar omdat mijn kindje niet zo ernstig ziek was dan een ander jochie van mijn werk is 3 dagen ouder dan Joaquin maar is geboren en was bijna dood, ivm zijn hart... ik weet ook wel dat dat erger is, maar het is niet mijn kind, maar Joaquin en dan is dit voor mij toch ook erg... of zie ik dat verkeerd! Dus jaaa er kwam een heel gesprek, en uiteindelijk moest ik bij mijn boss komen alleen dat dacht ik althans! Maar ik werd geprezen om hoe ik ben en mijn persoonlijkheid is top! Ik was tenminste degene die het verstandigste is, en ik was eerlijk en oprecht =D> en daar konden nog wel meer mensen van leren zei hij... JOEHOEEEE dacht ik hahahahahha.. tijd voor opslag niet waar Maar goed, leg me erbij neer, en geef er geen reactie op! Ben zo blij dat ik met een mannenafd werk miepen! Voor de rest heb ik alles gelezen en gezien... ech hele leuke filmpjes by the way! En idd =D> voor de BV mama's ! Top dat jullie het nog steeds doen! Maandag ben ik trouwens ongesteld geworden dus het werkt wel een beetje in mijn lichaam het was om precies te zijn toch iets korter namelijk 46 dagen ah ja het is een begin niet waar... heb er wel eens 6 maanden over gedaan om mijn menstruatie te krijgen! Joaquin heeft trouwens danone uitgevonden :-k fruithapje wilt hij niet, groente hapje ook niet! Gisteren verse groente gemaakt (rode bietjes en aardappeltje) dat at hij hartelijk! Dus we gaan vanaf nu dat maken lekker vers! En als hij het op heeft mag hij een danone.. de vreetzakkie. Geef het hem niet elke dag, maar laat hem wel wennen aan alles... wij pureren het ook niet zo heeeeeel dun.... kan hij daar ook alvast aan wennen zal vanmiddag een filmpje ervan plaatsen dan kunnen julli ehet zien Joaquin groeit dus goed en doet echt veel en veel meer dingen dan voorheen... ik heb hem ook geleerd om bellen te blazen of hoe zeg je dat... nou uhhh had ik dat maar niet gedaan! #-o want je begrijpt natuurlijk dat hij dat ook af en toe doet met eten en danone hahahahaha Voor iedereen de rest zwaai zwaai... ben tot donderdag vrij! JOEHOE! Knufff Kusss Tot vanmiddag!
OW: Wat een mutsen op je werk zeg. Kan me voorstellen dat jij je zorgen maakt om je eigen kindje. En dat van die andere is ook erg maar dat is niet van jezelf. Je hebt goed gereageerd meid. Ben blij voor je dat de baas het ook allemaal goed vond. Heerlijk he dat ze zo lekker eten kunnen. En ik wil ook een danoontje proberen. Ga vanmiddag direct even halen. Veel plezier straks bij het cb, hoop voor je dat joaquin goed reageert op de prikjes. Groetjes Alida
Hey Alida, ik heb danoontje Start gehaald vanaf 4 maanden is dat... nou smullen geblazen is dat hoor Nou ik ga aan de wandel... tot straks!
Assepoester, Gefeliciteerd met het half jaartje! leuk filmpje. Ze is al druk aan het oefenen. Ik stuur je een pb heb nu weer de trial-versie. Bibiche, heerlijk zo'n douche Luca kijt ook het eten uit onze mond...alsof hij nooit wat te eten krijgt van ons Tigger, poeh hé dat zal je maar gebeuren. Ow, lekkere collega. ow men vader en moeder komen op bezoek. Kom straks verder reageren
Hallo allemaal, Wat een geweldige foto's weer. Gaaf jasje voorbij zien komen, rib stof. De tuinbroek van Jelte vind ik ook erg stoer! Assepoester gefelciteerd alweer een half jaar! Leuk hoor die kruip pogingen. Ow wat een mutsen zeg op je werk, empatisch vermogen van een deur. Simone =D> een half jaar bv. Kan mij voorstellen dat je kiest voor wat afbouwen, doe waar je je lekker bij voelt. Je hebt Yildou een geweldige start gegeven. Nu lekker naar de hapjes mmmmm. Tigger mijn vriend en ik hebben het nog gehad over die baby wissel. Nu heb ik Tess geen moment alleen gelaten in het ziekenhuis. Stel dat het je gebeurd ik zou Tess echt niet meer kunnen missen nu! Chantalk veel pleizer met je ouders. Alida geniet van de luierdag Alle andere ook Hier alles prima. Tessa lijkt zich de laatste dagen minder zelf te kunnen vermaken. De box vindt ze even niets. Ze wil graag bij mij zijn of in de wipstoel in mijn buurt. Ze kan op schoot ook niet stil zitten, mijn kleine suiterbal. Nu vraag ik mij wel steeds af of ik er niet teveel aan toe geef (moet ze niet ook vaker zichzelf vermaken). Anderzijds denk ik dat het weer een fase is. Herkennen jullie dit?
8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ 35,2 w ~ 2635 gr, 47 cm ~ (22 sept) 6580 gr ~ 62 cm 12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ 38,3 w ~ 2840 gr, 47 cm ~ (2 aug) 5360 gr ~ 58cm 24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ 38 w ~ 3320 gr, 51 cm ~ (30 aug) 7110gr ~ 66 cm 25 april 07 ~ Bono Joshua ~ Mama1986 (20) ~ 37,6 w ~ 3890 gr, 51 cm ~ (28 aug) 8180 gr ~ 72,5 cm 30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ 38.3 w ~ 2880 gr, 50 cm ~ (23 mei) 6320 gr ~ 62cm 1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ 39,5 w ~ 3015 gr, 48 cm ~ (5 juli) 4730 gr ~ 58.5 cm 2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ 38,5 w ~ 2996 gr, 45 cm ~ (9 okt) 7120 gr ~ 65 cm 2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (32) ~ 39.5 w ~ 2990 gr, 49 cm ~ (13 sept.) 6300 gr ~ 62 cm 3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ 38.2 w ~ 3525 gr, 51 cm ~ (10 okt) 7500 gr ~ 64,5 cm 8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ 39,6 w ~ 4120 gr, 54 cm ~ (3 sept) 7390 gr ~ 68 cm 8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ 39,5 w ~ 3442 gr, 53 cm ~ (4 sept) 8220 gr ~ 69 cm 8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ 38 w ~ 3000 gr, 48 cm ~ (1 juni) 3840 gr ~ ... cm 11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ 38,4 w ~ 3605 gr, 54 cm ~ (18 sept) 8230gr ~ 69cm 13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na 38,3 w ~ 3160 gr, 47 cm ~ (28 sep.) 6420 gr ~ 62 cm 14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ 40,6 w ~ 4620 gr, 54 cm ~ (5 juli) 7010 gr ~ 61,5 cm 14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ 41,4 w ~ 3960 gr, 50 cm ~ (27 sept) 7795gr ~ 67 cm 14 mei 07 ~ Nikita ~ saMMie () ~ 38,6 w ~ 3870 gr, 50 cm ~ (16 juli) 5450 gr ~ 58,5 cm 15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi (25) ~ 39,2 w ~3240 gr, 49 cm ~ (6sept) 6880 gr ~ 62,5 cm 16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ 39,6 w ~ 3115 gr, 50 cm ~ (8 oktober) 7500 gram ~ 64 cm 16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ 38,3 w ~ 3010 gr, 48 cm ~ (25 sept) 7345 gr ~ 63,5 cm 19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ 40 w ~ 3960 gr, 51 cm ~ (24 sept) 7190 gr ~ 62 cm 23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ 39,2 w ~ 3290 gr, ... cm ~ (8 okt) 7260 gr ~ 63 cm 25 mei 07 ~ Luca Albertus Johannes ~ Chantalk (25) ~ 39,3 w ~ 3332 gr, 50 cm ~ (27 sept.) 8020 gr ~ ? cm 31 mei 07 ~ Toon ~ Harmless (28) ~ 40,2 w ~ 3335 gr, 52 cm ~ (27 sept.) 6815 gr ~ 63 cm 6 juni 2007 ~ Kaylie ~ Babymei (24) ~ 42 w ~ 3480 gr, 50 cm ~ (11 juli) 4280 gr ~ 55 cm 9 juni 2007 ~ Joaquin ~ Onze wonder (24) ~ 41,3w ~ 3780 gr, 53 cm ~ (12 oktober) 7630 gr ~ 65 cm
Zo even gauw terug van het CB Joaquin gaf geen KICK! prikjes geven en hij bleef gewoon op zijn vingers verder sabbelen zat haar echt aan te kijken van wat doe je nou Hij is flink gegroeid, woog 12 sept 6950, maar was afgevallen toen in het zh woog hij nog maar 6530, en nu 3 weken later uhhh 7630 gaat goed he! Is alleen maar goed dacht ik zo! Komt door de nutrix die ik een week lang heb gegeven geloof ik. Meneer ligt nu lekker te slapen, dus ik ga even boodschapjes halen met hem! Knufff tot vanmiddag
hallo @chantalk: nee ruben wil geen speen en troosten lukt ook niet s nachts dus geven we voeding, nu ondanks hij steeds weer s nachts komt redden we het net met 5 voedingen, maar is wel enorm jammer dat hij niet meer doorslaapt ow: kan je ook al danone geven?wauw dat dat bestaat heb hert niet gezien, waarschijnlijk overheen gekeken ofzo misschien gaan wij dat ook eens proberen moest die kleine nu pas voor zijn 2e?jee wij hebben ze vorige maand al alle 3 gehad?of kwam dat omdat hij in zh lag? hij is wel lekker gegroeid zeg goed hoor! SABRINA GEFELICITEERD MET JE HALF JAAR! en rach nogmaals bedankt voor me mooie banner liefs
Graag gedaan Desi! Over die babywissel ik heb het er ook met Jasper over gehad. Maar Lindsey is echt onze dochter zou haar denk ik niet meer kunnen omruilen voor het biologische kindje hoor....jullie wel?
ECHT NIET! Ik zei al tegen Dennisals mij dat zou overkomen zou ik vluchten met Tess, ze is van ons nu hoor Joaquin go boy go boy, goed gegroeid hoor en dat terwijl je even zo was afgevallen
Nou, poging 2 dan maar. Lars was vanochtend om 5:00 al klaar wakker.. Dus ik ben weer eens doodmoe.. aangezien hij zn laatste fles om 23:45 heeft gekregen. Hij slaapt nu even weer, dus ga ik maar mijn krant opnieuw maken: allereerst: assepoester: wat een geweldig leuk filmpje! En wat doet ze goed dr best! En natuurlijk gefeliciteerd met haar half jaar! bibiche: Lars kijkt ook het eten uit onze mond, maar volgens mij gaat het hem meer om de beweging van de mond dan om het eten zelf. Tigger: wat een verhaal simalex: ik duim voor jullie dat je man aangenomen word! Alida: veel plezier met je luierdag.. ( dat klinkt dom.. ik bedoel dus je luie-dag, en niet luierdag ) onzewonder: ah daar ben je weer! Ik vroeg me al af waar je gebleven was. Wat goed dat Joaquin de schade dubbel en dwars heeft ingehaald. En die miepen op je werk: dat is nou precies de reden waarom ik op mn werk altijd meer met mn mannelijke collega's optrok dan de vrouwelijk.. die kunnen echt zo erg zijn! (wij houden het hier toch nog erg gezellig bij de mei-mammas met alleen maar vrouwen ) En dan die opmerking over het ziekenhuis: tuurlijk was dat van jullie ook ernstig! Ik heb dat toen ook meegemaakt in het ziekenhuis. Ik hoorde andere moeders praten dat ze zat waren van het geklaag van moeders waarvan hun kindje maar een paar dagen of weken in het ziekenhuis lag. Ik zat iedere dag huilend naast Lars zn bedje! Het is toch ook niet niks zo'n kleintje aan een infuus en alles. Je collegas weten gewoon niet beter.. totdat het hun zelf een keer overkomt.. Erica: Lars vermaakt zich nog wel in de box, maar ik zou ook niet weten of ik eraan toe zou moeten geven als hij de hele tijd vermaakt zou willen worden. Denk dat het een fase is en het vast wel weer overgaat. Rachel: nee, ik zou nooit meer zonder Lars kunnen, dus zou hem nooit "inruilen" maar ik zou wel graag mn eigen biologisch kindje dan willen hebben, dus dan maar 2.. Nee, het is zo'n akelige gedachte dat ik er niet serieus over na kan denken.
#$$%^^&&&***** Alles weg weer opnieuw beginnen. Tjonge jonge. Simalex; Gefeliciteerd! Oek oek; Ik hoop dat je wat kunt bijslapen als Lars ligt te slapen. Onze Wonder; wat een dozen op je werk. Wel fijn dat je baas inziet dat jij de verstandigste bent! Lekker dat Joaquin niet reageerde op de prikjes en wat is hij lekker gegroeid! Erica; Ik herken het wel. Denk wel dat het een fase is. Dylan heeft het ook wel gehad en soms gaf ik er aan toe en soms laat ik hem gaan zodat hij leert dat hij niet altijd zijn zin krijgt. Sorry, maar misschien ben ik te streng, maar voor mij voelt het goed. Het belangrijskte vind ik dan ook dat je doet wat voor jou en Tessa goed voelt! Alida; Geniet er lekker van! Chantalk; Veel plezier met pap en mams! Dylan ligt te slapen en paps is thuis dus denk dat ik mijn boodscahppen maar even ga doen.belgh! Liefs Nathasja