grove stukken fruit en ik geloof ook groente geven. Niet pureren dus. Ik zou niet de gewone danoontje geven. Al die zoete troep. Maar goed, dat vind ik dan..
Ow, Joaquin is goed gegroeid Enne bellen blazen tja das niet zo handig met danoontje in de mond Simone, wat gaaf die foto zo'n klein meisje in zoooooooo'n grote band. Leuke foto's. hihi bij die 2de moest ik ff 2x kijken naar haar haartjes. (het gras of blaadje op de muur) Dames nu niet zo eng gaan doen over babywissels. Ik heb Luca niet eens goed gezien na de geboorte en pas na een paar uur in mijn armen gehad. (maar goed dat manlief hem wel goed heeft gezien ) Bianca, kan je helaas niet helpen aan een babysleep. Tigger, hihi leuk heh lakentjes in de mond stoppen. Zag dat het niet gelukt is....volgende keer beter. Tigger, hihi dat is een goed idee. Hier zat net ook alles vol met fruithap Alida, Heb de staatsloterij gewonnen hihi nee was dat maar waar Heb mezelf ff lekker verwend. Een broek, truitje en schoenen gekocht.
Heb weer heel wat moeten bijlezen... Simone: mooie foto's weer van Yildou! En nog gefeli met de baan van Alexander :jippie: Zal zo even alle pb's bekijken Oh en Tigger: ik heb ook Photoshop, super programma! Weet zelf dus helemaal niet hoe je Banner Maker Pro moet gebruiken hihi. Allemaal bedankt voor de complimentjes over het filmpje en dat ze nu een half jaar oud is. Heel lief van jullie allemaal :knuf: En over die babywissel: ik heb Sabrina de tweede nacht op de babyzaal laten slapen Ik was gewoon zo moe en ze bleef maar huilen. Achteraf natuurlijk omdat ze honger had, maar ja, dat wist ik toen niet (voel me er nog schuldig over). Was ook bang dat ze verwisseld was, maar ze had natuurlijk onze kleertjes aan. En ik denk dat ik het ook meteen gezien had als ze ons meissie niet was geweest. Goed, en nu mailtjes versturen
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, Werkdag zit er weer op. Jelte bij mijn schoonouders opgehaald, was wel wat beter gegaan. Wat mij wel heel verdrietig maakt is dat ze Menno had gebeld aangaande de hoeveelheid flesjes, want ze dacht niet genoeg te hebben ( achteraf had ze meer dan genoeg), en mij belt ze dan niet......... Ik vind het niet echt een blijk van vertrouwen zeg maar....... Wat moet ik daar nou mee? Het is dat Menno mij het vanavond vertelt, want tegen mij heeft ze natuurlijk geen woord erover gezegd toen ik hem kwam halen. Morgen past Menno voor het eerst alleen op. Ik moet werken van 08.00 tot 15.30. Van het weekend reageer ik weer uitgebreid. Alle filmpjes en foto's: super!
hoi meiden, ik weet ieder geval dat Belle niet verwisseld is want ze is geboren met een handje wat ze erg naar beneden hield en dat is pas met therapie weg gegaan ook lijkt ze sprekend op haar vader hier alles goed beetje druk . zie allemaal leuke banner`s en foto`s mama`s die nog bv geven heel goed soms denk ik dat ik wel heel snel heb opgegeven maar ja kan niet meer veranderen ga even filmpje kijken van Assepoester zag ook nog hele leuke kleertjes voor Jelte heel erg leuk Joaquin is lekker gegroeid lekker dat de prikjes goed zijn gegaan groetjes van Chantal.
jingels: wat een gedoe steeds met je schoonmoeder. Erg vervelend hoor, en vreemd dat ze jou niet verteld heeft dat ze hem gebeld had. chantal87: leuke banner! mooi meisje hoor! *oeh, ik ga lama's kijken! doei*
@jingles: beetje vreemd dat ze jou hierover niet heeft gebeld zou het gewoon zeggen de volgende keer. @chantal: leuke banner Nou volgens mij heeft mijn prinsesje weer iets van buikgriepje of zo want ze heeft dus vanochtend overgegeven en vanmiddag had ze diarree. Mijn man gaf haar de fles en zegt ineens tegen mij, ik voel iets warms ineens op mijn benen. Ik lachen oh ze plast op je (dacht dat de luier niet goed zat) maar bleek het dus waterdunne diarree te zijn Mijn moeder dacht tandjes, ze kwijlt ook iets meer maar ik zie niks in haar mondje.
Tigger: mooi dat ze lekker ging slapen in de bakkerzak. Heb vanmiddag wel een danoontje gegeven, maar doe ik niet elke dag. Chantalk: Hihi de staatslot gewonnen, was het zeker maar zo. Heerlijk even jezelf verwennen. Jingles: Leuk morgen papadag, vind hij vast wel leuk. Zou het gewoon tegen je schoonmoeder zeggen. Wel raar dat ze jou niet belt. Bibiche: Het kunnen de tandjes zeker zijn. Hoeft dan ook nog niet perse iets te voelen of zien. Ze kunnen er wel een tijdje last van hebben. Met de eerste tandje kan het soms heel lang duren voor dat hij er eindelijk is. Hier so you wanna be a popstar aan het kijken. Ze kunnen erg goed zingen hoor. Ben benieuwd wie morgen weg moet. Morgen werken, dus ga zo lekker op bed. Iedereen welterusten en tot morgenvroeg. Groetjes Alida
Goedemorgen meiden Niet meer getypt zie ik. Lars is vannacht weer niet wakker geweest dus het is weer klaar denk ik. Ik ga zo aan het werk. Tot vanmiddag Groetjes Alida
Goedemorguhhhhhhhhhh Ja ja dat is vrolijk he! Joaquin heeft weer doorgeslapen tot half acht =D> ik juich nog niet hihi.... Zo ga ons even klaar maken voor onze grote reis! En wel naar Rijswijk Joaquin heeft zijn 1e kinderfeestje Nou toedelsssssssss fijne dag allemaal! @Alida werkse meid
Een heeeeeeeeeeele goede morgen Hier een uitgeruste mama. Luca heeft geslapen tot 8.30 u en toen heb ik hem ook nog wakker moeten maken, want hij sliep nog. Bibiche, haha zal je man wel raar hebben opgekeken Luca kwijlt ook heel veel (verslikt er zich heel vaak in ) en nu zei mijn schoonmoeder dat rond deze leeftijd de speeksel klieren zich gaan ontwikkelen of zoiets. Jingels, vervelend dat het zo weer is gelopen. Sommige mensen leren het ook nooit Alida, fijn dat Lars ook weer heeft doorgeslapen. Werkse! Ow, Joaquin ook zie ik gaat de goede kant op met onze beebjes hihi eerste kinderfeestje....veel plezier. (rijswijk volgens mij woont daar familie van mij )
Luca zwaaaaaaai zwaaaaaaaaaaaaaaaaai lekker uitgeslapen met mama zie ik, goed zo! Baby wissel houdt de gemoederen bezig hier Tassie ik doe het nu ook maar zo. Soms laat ik haar even piepen en als het te gek wordt dan pak ik haar en doen we iets samen. Ik ga gewoon niet bij elk gepiep Tessa vermaken. Ik merk dat ze op een kleed naast de bank makkelijker is dan in de box. Aan de andere kant was ze tot eergisteren zo een makkelijk meisje dat het vast iets met de zes maanden sprong te maken zal hebben. Ik las dat het met 23 weken kon beginnen. Dat heeft Tessa ook gelezen denk ik want deze week is ze 23 weken Joaquin veel plezier vandaag Tigger Emme is echt verslaafd he aan die bakerzak. Heeft toch ook iets schattigs hoor. Alida ik heb wannabe a popstar gemist (visite) wie staan in de sing of, laat me raden die kleine en willem? Bibiche hoe is het nu met je meisje? Jingels heeft een goed gesprek met je schoonmoeder geen zin? Alle andere zwaai zwaai. Hier alles prima, Tessa is dus wat uit haar doen maar we vinden onze weg wel samen. Haar haartjes lijken eindelijk wat te gaan groeien. Ik vind dat ze ineens een echt dreumesje wordt, baby af zeg maar. Ze heeft gisteren een grote ballon (helium) gekregen en die staat naast haar bedje, ze vindt het geweldig.
hoi Chantalk, leuke foto`s zeg echt stoer. Assepoester leuke filmpjes heb ze meteen allemaal weer eens bekeken. hoi Erica, lekker dat het zoe goed gaat met Tessa. hoi onzewonder, veel plezier op het feestje. groetjes iedereen van Chantal.
@erica: die kleine en maaike staan in de sing off. ik heb het ook gekeken en zag je vraag dus dacht ik reageer ff verder gaat hier alles goed! ook ruben heeft vandaag weer doorgeslapen tot 8.15u oooooh wat heerlijk!
Chantal, dank je Erica, leuk hè die sprongetjes hoop dat Luca er nu eindelijk uit is. Maar ja hij is nu al bijna 5 maanden dus het 6 maanden sprongetje laat dan niet zo lang meer op zich wachten. Desi, heerlijk zo'n nachtje doorslapen...doet een mens goed
Erica; Ik hoop dat Dylan nog even wacht met het sprongetje! Ben blij dat je een manier hebt gevonden. Onze Wonder veel plezier en de foto's staan in je mailbox. Desi; Lekker dat het mnet Ruben goed gaat. Chantal; Lekker dat je hebt uit geslapen. Leuke foto! Alida; Lekker dat Lars niet wakker is geworden vannacht! Jingles; Ik vind het raar dat ze niets tegen je heeft gezegd toen je Jelte kwam halen, maar snap wel dat als ze je man al heeft gebeld om te informeren dat ze jou niet belt. Ze heeft in ieder geval 1 van de ouders gebeld. Hier ook alles lekker Dylan slaapt gelukkig weer door. Slaapt ook best veel overdag. Vind ik wel goed hoor. Nu ook hij had de fles om 8:15 en om 9 uur weer slapen tot 10:15 fruithapje hgehad en om 11:00 weer slapen en slaapt nog steeds. Ik zal weer ff wat foto's in mijn album plaatsen ook weer ff mijn kleine spammen. Liefs Nathasja