Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Foto's zijn weer geplaatst. :D :D :D

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    dat is lekker ligt ze opeens op haar buik in de box
    heb ik het niet gezien.

3. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Yo Luca, what's up. High five =; hihi.

Die Dylan staat gewoon zeg :confused: onvoorstelbaar! Onze kleine man wil nog niet eens rollen!

Hihi Chantal, moet ff me lensen in doen om je banner te bekijken hoor ;)

Gisteravond pers.feest gehad. Een moorddiner, was erg leuk! Geen acteurs maar wij moesten onze rollen van kaartjes voorlezen (alibi, motief etc). Maar 2 van de 36 hebben de moordenaar ontmaskerd :rolleyes: Tja zoveel vrouwen bij elkaar aan tafel en dan luisteren naar de hints van een cd en elkaars verhaal uuhhhh :rolleyes: KIPPENHOK!
    Maar al met al erg gezellig en lekker gegeten. 's Avonds nog net op tijd thuis om Elia in zijn bedje terug te leggen na de avondfles, dus wat wil je nog meer.

Gaan zo naar mijn ouders, die zijn net terug van 2 weekjes Mallorca.

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :( Waarom slaapt Lars nou niet een keertje zo lekker door... Laatste fles om 0:00 en om 6:30 was hij weer wakker.
    Merk sinds gisteren trouwens wel dat hij nu ook veel meer vermaakt wil worden (gisteren zei ik nog van niet.. maar viel me daarna pas op)
    De box is 5 minuutjes leuk, en dan wil hij toch echt wel weer op schoot.
    Zijn er hier nog wel meer kindjes die nog 5 flessen hebben? Want doordat Lars nog steeds een late fles krijgt kan ik niet overgaan op 4.. (maakt mij verder niet uit dat hij 5 krijgt, maar vraag me af hoeveel ze krijgen als de late fles eraf is)

Oh en superfotos van Luca! hahaha wat stoer zeg!

5. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hoi oek oek

wij zitten ook nog op 5 flessen hoor....
    we moeten misschien gaan afbouwen maar dan moet ruben er wel wat voor in de plaatst krijgen is zo'n hogerig manneke!
    maar dat ga ik maandag op cb vragen.

en die foto van luca chantalk is echt leuk, ze zijn allebei erg leuk!

6. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @chantalk: is inderdaad weer eens lekker doorslapen....dat heb je soms wel ff nodig hahaha
    blij dat luca ook goed geslapen heeft

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik las nog iets over danoontje start? Mss ook maar eens voor gaan kijken.
    Ik wil nu toch gaan beginnen met fruithap groentehap enz. Nu zit hij ook naast me een liga te eten :) hihi zijn hele gezichtje is uitgesmeerd met liga. Lekker flesje diksap erbij en smullen maar. :)

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) geweldig!

luca: die liga moet in je mondje hoor, niet op je neus :D

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hihi, hij wilde volgens mij ff proberen of het ook in die gaatjes paste. :)

11. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) heeft ie zn oren zeker ook uitgeprobeert?

12. Niet meer actief

Daaaaaaaag allemaal.. nou wij zijn weer terug van weggeweest.... Liam (die was dus 2 geworden) vond het kadootje van Joaquin geweldig een Cars tekentafel met krijtjes en stiften en een Cars poef, want hij moet er wel goed bijzitten natuurlijk ;) Hij had ook van papa en mama een pidemn fiets gehad (oftewel een spiderman fiets ;) )

Hij is dus goed verwend!

Ooow tassie wat een leuke foto's! Ga ze ook iher in de album zetten.. hoe is het met je banner? Als ik eht programma heb ga ik vanavond ook eens eea doen... of ja uit proberen natuurlijk ;)

Luca toch! Wat een overheerlijk liga! Ik dacht dat dat nog niet kon, ga het ook eens testen met Joaquin binnenkort, maar eerst zijn groente moet hij eens onder de knie krijgen... wat raden jullie dan aan m.bt de voeding om dat langzaam gaan af te bouwen naar 4 flessen ofzo?

Ik heb het nu ongeveer zo

7.30 uur 1e fles a 180 ml
    10.45 uur 2e fles a 150 ml (vandaag geprobeerd en ging goed!)
    13.45 uur 3e fles a 150 ml
    16.00 uur danone
    17.00 uur flesje 150 ml
    20.00 uur flesje 180 ml

de 4 uur red hij gewoon weg niet hahahahaha... en ja het groente hapje wilt hij ook niet altijd hebben namelijk...

Nou ik ga gauw weer vantussen! Spreek jullie vanavond wel weer!

Knuff ons

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Zo, werkweek zit erop.
    Menno en Jelte hebben het prima gedaan! Ik heb voor Jelte een nijntje ballon gekocht ( altijd makkelijk in een ziekenhuis werken), want ik miste hem vreselijk. Hij vond hem zo mooi!

(mama voelde zich een klein beetje schuldig.)
    Nu ben ik er doorheen, dus is het voor mij normaal om de week op zaterdag.

@Tassie en OW: geweldige foto!

Danoontje
    Dat is toch een kalkproduct, moet er dan minder melk gegeven worden om niet over de liter te gaan? Of valt het in praktijk mee?

@Luca: *zwaai zwaai*

Een goed gesprek met mijn schoonmoeder? Nee, daar komt ruzie van.
    Als ze ooit erover begint zal ik zeggen wat ik ervan denk.

Jelte is vandaag bij zijn overgrootvader geweest van 87, voor het eerst.
    Opie was heel emotioneel, had hem namelijk nog niet gezien ,door allerlei toestanden. Menno heeft foto's gemaakt. Dat is wel heel leuk voor later.

Fijn weekend allemaal!

14. Niet meer actief

Ik zal eens koekenloeren wat er allemaal in zit ok..

komt ie!

Vitamine C B2, B12 en E
    Ijzer en Calcium
    Zonder gluten
    Essentiele vetzuren

er staat ook bij dat danoontje start een vers zuivelhapje dat speciaal is ontwikkeld voor de behoefte van een baby van 4 maanden. Het voldoet aan de strenge wetgeving voor babyvoeding wat onder andere betekent dat er extra strenge eisen zijn gesteld aan de kwaliteit van de grondstoffen en de voedingswaarden... verder staat er dus neit veel op.

staat op de onderkant dat dit er aan producten inzit

afgeroomde melk, room aardbei/banaan-appel/ suiker, maltodextrines, lactose, afgerommde melkpoeder, plantaardige olie, verdikkingsmiddelen, (maiszetmeel, johannesproodpitmeel, pectine) geconcentreerd vlierbessensap en rode bietensap, zuurteregelaars, aroma melkfermenten en dan staat erbij bevat: melk...

Maar goed daarom vroeg ik het eigenlijk ook, omdat je natuurlijk bijvoeding in kleine beetjes al gaat aanbieden zal je ook iets met de fles moeten doen neem ik aan zodat je altijd netjes binnen de normen blijven niet waar.... maar Joaquin trekt het niet hoor 4 uur lang, misschien 1x op een dag maardat is het dan ook wel. En aangezien hij nog niet veel bijvoeding krijgt, wat een fles zou kunnen vervangen gaat die vlieger nog niet op.

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oek oek, hihi nee dat heeft hij nog net niet geprobeerd (heeft ze ook nog niet ontdekt komt vast nog wel ;) )

Ow, Ik vraag me ook al af hoe ik dat moet gaan doen. Nu krijgt hij nog niet zo veel dat het een flesvoeding vervangt, maar straks wel.
    En wanneer geef je wat?
    Die Liga krijgt hij btw maar heel af en toe. Die heb ik eigenlijk gekocht voor onder het fruit- en groentehapje te prakken. Luca vind ze zo ook heel erg lekker en met stukjes valt het best wel mee. Als het vochtig wordt valt het zo uit elkaar.
    Liga eerste stap is dat (zonder gluten..voor kindjes vanaf 4 maanden)

Jingels, hihi ik denk dat je je van Jelte vaker schuldig mag voelen ;)
    Wat lief van overgrootje.
    Hier hebben we ook nog 1 overgrootje en die rent nog rond alsof ze 20 is :) (werkt ook nog altijd en is 84 geloof ik of mss al iets ouder)

16. Niet meer actief

Hey wat mij opvalt is dat er steeds minder mei mama's hier komen zoals GT, LZ en Nemo (die had het wel aangegeven trouwens) Marielize, SamMie, babymei....

Ze zijn er allemaal al enige tijd niet meer geweest. Sommige wel op andere topics maar niet hier meer...

Vraag me toch af hoe het met ze gaat...

GT! Hoe gaat het met jou meid?

Nah ja kan er wel wat van zeggen, maar lijst opschoningen kunnen volgens mijn ook wel weer.... zoals Marielize en SamMie, die zijn er echt nooit meer... de rest komt af en toe nog eens aanwaaien....

Jammer Jammer Jammer...

Nutteloze info maar goed wilde het toch eens kwijt, vind het ook jammer van LZ en Nemo, want ze zijn wel overal en nergens maar delen niks meer met ons... :( niet aanvallend bedoeld ofzo... maar heeft dat een reden als ik vragen mag?

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dat was mij idd ook al opgevallen.
    Jammer. :(

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Luca heeft nu ook het ik wil staan stadium bereikt :rolleyes:
    hihi zo grappig, wankel op zijn beentjes. (foto op zijn site ;) )

19. Niet meer actief

oo nog wat he! Joaquin slaapt door ZONDER BAKERZAK \:D/ gewoon zonder pardon afgeschaft hihi... en snurken met die handel.. maar je ziet ook aan hem dat hij rustiger is geworden met zijn armpjes... niet met zijn geluid hoor ;) he tassie :)

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

=D> ja goed zo Joaquin! :whistle:
    En laat maar goed van je horen. ;)

Deel Deze Pagina