Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    wow Dylan die staat, net wat Bianca zegt Tessa kan ook nog niet eens rollen!

Oekoek hier ook 5 flessen, tot eergisteren zelfs 6. Op het kdv lieten ze er meer tijd tussen en dat gaat ook goed dus zijn het er nu 5. Als ze straks meer eten qua fruit/groente komt het vast allemaal weer op zijn pootjes. Kan mij voorstellen dat je weer eens lekker wil slapen.

Chantal heb je je banner te heet gewassen :confused: ?

Chantalk leuk die liga, ga ik van de week ook eens proberen, althans Tessa :)

Ik baal zo van die teveel aan zwangerschapskilo's en ik heb zo'n trek in iets lekkers :) en straks baal ik weer zo van die kilo's en zo gaat het al weken, herkenbaar?

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Erica, *smak, smek* ja herkenbaar. zit hier nu ook weer met pringels achter de comp. en maar balen dat ik nog niet op gewicht zit :rolleyes:
    Eigenlijk wil ik er nog wel meer af dan terug naar mijn oude gewicht, maarja dat gaat een beetje moeilijk als ik elke avond chips eet :(

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    joepie het is gelukt hij is groot :) :) :)

met hulp van mijn man.

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Erica,
    ik zit nog lang niet op gewicht nog steeds 9 kilo zwaarder en vooral bij mijn buik.
    maar goed het lukt me ook nog niet om minder
    te snoepen en beweeg natuurlijk minder omdat ik
    minder werk

hoi oek oek,
    Belle zit ook nog steeds op de 5 flessen ze komt
    ook nog steed om 6 uur smorgen
    heel soms om 6:45 maar dan wil ze de volgende
    fles rond 9:30 en de volgende rond 12 uur dan
    1 rond 3 uur en laatste rond 6 uur en rond 18:30
    is het slapen

hoi onzewonder,
    soms is het ook heel moeilijk om op iedereen te reageren vooral als je een dag gewerkt heb
    mischien houden ze het niet bij
    ik probeer zoveel mogelijk bij te lezen maar vind
    het ook soms lastig om op iedereen te reageren
    maar lezen hoe het met iedereen gaat is ook erg leuk

hoi Assepoester,
    bedankt voor banner pro
    hier mijn eerste banner zelf gemaakt
    ik ben er erg blij mee

gr Chantal.

5. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hoi hoi

ff snel, ben net uit me werk vandaag...maar eh net voordat ik naar me werk ging rolde ruben zichzelf helemaal om, van zijn rug op zijn buik!wauw!
    hahha
    wilde het ff delen!hahaha

6. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    @chantalk: leuk he die liga's wij hebben die ook thuis, ruben vind dat ook geweldig!

@chantal::je banner is weer normaal ahahhaa hij is wel erg mooi!

@erica: hier kampen we ook met nog zwangerschapskilo's hahahaha maar ja.....ga woensdag voor het eerst aquajoggen!ben benieuwd!

en ruben doet trouwens allemaal nieuwe dingen, hij treket zich al een tijdje op tot staan maar van de week had ik hem staand op de grond bij de tafel, had hem wel beetje vast natuurlijk maar hij hield zelf de tafel vast en zag glazen op tafel en hij schuift zo'n een glas naar zich toe!hahah

hij heeft zijn voeten ontdekt dus die tenen zitten de hele dag in zijn mond

hij is aan het belleblazen gegaan hahha, is wel heel geinig gezicht en die geluidjes erbij!fantastisch

hij houd zelf zijn fles vast bij de flesvoeding....

en hij is vandaag omgerold!wow!

zo dat was het maar weer ff!
    hahahaha

liefs

7. Hallo iedereen,

Ik kom weer even snel "aanwaaien" .
    Ow: Lief dat je het vraagt hier komt ie:

Ondanks alle stress ben ik even dolgelukkig !
    Ik heb weer een vriend !
    En daarnaast doet Josh het zo goed met eten/drinken de laatste tijd ( 3 a 4 voedingen per dag i.p.v 24/7 aan de borst)!

Mijn vriend (wow, wat klinkt dat ineens raar) is al jaren een vriend van me, via hem leerde ik Tom en alle huidige vrienden kennen.
    We hadden (nouja, WE, ik iig niet!) er nooit bij stilgestaan dat we elkaar leuk vonden, en gisteren was het echt ineens pats boem. Zo vreemd!
    Ik zag het echt niet aankomen, we hadden elkaar al een hele tijd niet meer gezien of gesproken en dan ineens dit.
    Ik ben nog steeds verbaasd en overdonderd (ja... en moe, we hebben gisteren tot 5 uur 's ochtends op de bank gehangen :p , eigen schuld).
    Best wel stom, dat het ons 3,5 jaar heeft gekost om daar achter te komen :p.

8. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    hi GT

wat leuk voor je!echt super meis!
    ja soms duurt dat wel een tijd voordat je achter zoiets komt hahahahahaha
    zo is het ook bij mij en mijn man gegaan hahaha

heel veel geluk!

9. desi: hahaha, ok, dan zijn wij dus niet de enigen ;) dat scheelt weer.
    Dankjewel, ik ben zelf ook echt super blij :D *Big smile*

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ 35,2 w ~ 2635 gr, 47 cm ~ (22 sept) 6580 gr ~ 62 cm
    12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ 38,3 w ~ 2840 gr, 47 cm ~ (2 aug) 5360 gr ~ 58cm
    24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ 38 w ~ 3320 gr, 51 cm ~ (30 aug) 7110gr ~ 66 cm
    25 april 07 ~ Bono Joshua ~ Mama1986 (20) ~ 37,6 w ~ 3890 gr, 51 cm ~ (28 aug) 7650 gr ~ 66 cm
    30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ 38.3 w ~ 2880 gr, 50 cm ~ (23 mei) 6320 gr ~ 62cm
    1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ 39,5 w ~ 3015 gr, 48 cm ~ (5 juli) 4730 gr ~ 58.5 cm
    2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ 38,5 w ~ 2996 gr, 45 cm ~ (9 okt) 7120 gr ~ 65 cm
    2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (32) ~ 39.5 w ~ 2990 gr, 49 cm ~ (13 sept.) 6300 gr ~ 62 cm
    3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ 38.2 w ~ 3525 gr, 51 cm ~ (10 okt) 7500 gr ~ 64,5 cm
    8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ 39,6 w ~ 4120 gr, 54 cm ~ (3 sept) 7390 gr ~ 68 cm
    8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ 39,5 w ~ 3442 gr, 53 cm ~ (4 sept) 8220 gr ~ 69 cm
    8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ 38 w ~ 3000 gr, 48 cm ~ (1 juni) 3840 gr ~ ... cm
    11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ 38,4 w ~ 3605 gr, 54 cm ~ (18 sept) 8230gr ~ 69cm
    13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na 38,3 w ~ 3160 gr, 47 cm ~ (28 sep.) 6420 gr ~ 62 cm
    14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ 40,6 w ~ 4620 gr, 54 cm ~ (11 okt) 10.1 kilo ~ 69 cm
    14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ 41,4 w ~ 3960 gr, 50 cm ~ (27 sept) 7795gr ~ 67 cm
    14 mei 07 ~ Nikita ~ saMMie () ~ 38,6 w ~ 3870 gr, 50 cm ~ (16 juli) 5450 gr ~ 58,5 cm
    15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi (25) ~ 39,2 w ~3240 gr, 49 cm ~ (6sept) 6880 gr ~ 62,5 cm
    16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ 39,6 w ~ 3115 gr, 50 cm ~ (8 oktober) 7500 gram ~ 64 cm
    16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ 38,3 w ~ 3010 gr, 48 cm ~ (25 sept) 7345 gr ~ 63,5 cm
    19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ 40 w ~ 3960 gr, 51 cm ~ (24 sept) 7190 gr ~ 62 cm
    23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ 39,2 w ~ 3290 gr, ... cm ~ (8 okt) 7260 gr ~ 63 cm
    25 mei 07 ~ Luca Albertus Johannes ~ Chantalk (25) ~ 39,3 w ~ 3332 gr, 50 cm ~ (27 sept.) 8020 gr ~ ? cm
    31 mei 07 ~ Toon ~ Harmless (28) ~ 40,2 w ~ 3335 gr, 52 cm ~ (27 sept.) 6815 gr ~ 63 cm
    6 juni 2007 ~ Kaylie ~ Babymei (24) ~ 42 w ~ 3480 gr, 50 cm ~ (11 juli) 4280 gr ~ 55 cm
    9 juni 2007 ~ Joaquin ~ Onze wonder (24) ~ 41,3w ~ 3780 gr, 53 cm ~ (18 sept) 6950 gr ~ 63 cm

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Zo, ff de gevens van Jørre aangepast.
    Hij is nu 10,1 kilo en 69 cm.
    Flinke vent dus.

Ik ga nu ff bijlezen van NL .. haha

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @goddess: JOEPIE! Fijn voor je dat jullie elkaar nu gevonden hebben, zal ook zeker fijn zijn dat je hem al zo lang kent. Geniet er maar lekker van!

@ over de babywissel: Emma is na de bevalling niet van mijn kamer af geweest en toen ik naar de zaal gereden werd, hield de verpleegster zowel mijn bed als haar bedje vast. Onmogelijk dus dat ze verwisseld is! Lijkt mij ook vreselijk om daar achter te komen..

@tigger: Hihi, die Emma met haar bakerzak. Zal mij benieuwen wanneer ze zonder kan.

@chantal: Hoe is het nu eigenlijk met het handje van Belle? Hebben jullie ook oefeningen die jullie met haar moeten doen of hebben gedaan?

@bibichie: Voelt Elenora zich al beter? Ik heb ook af en toe het idee dat er bij Emma een tandje aan zit te komen, maar dan meer omdat ze de laatste dagen vaak poepluiers heeft, en het is ook vaak groenig. Verder is ze de vrolijkheid zelve en voel ik nog niets.....

@ luca: zwaai terug van Emma ;)

@ erica: leuk zo'n ballon, vindt Tessa het ook leuk? Ik had laatst een paar heliumballonnen meegenomen en Emma vond het best interessant zo'n zwevende bal. M'n hubbie ging de helium inademen en kletsen met Emma, vond ze ook erg leuk :)

Ik heb deze week dienst (achterwacht dienstapotheek + dagelijks recepten controleren), dat kan heel hectisch zijn, gelukkig valt het nu nog mee. Het is wel weer een gepuzzel om het te combineren met de avondvoedingen van Emma. Tot nu toe gaat het goed.

Emma was zonet erg geïnteresseerd in mijn stukje chocolade, ze wou het al uit mijn hand pakken om in haar mond te steken. Toen pakte ik het terug en toen ik zei dat dat nog niet voor haar bestemd is, zette ze met toch een keel op...
    Nu al dol op chocola... dat heeft ze dan meegekregen uit de baarmoeder, ik heb de 1e 3 maanden BV geen chocola gegeten, dus daar kan ze het nauwelijks van kennen.

pffff, ben nu wel moe, ik ga zo maar slapen. Hopen dat ze me vannacht en morgenochtend niet nodig hebben in de dienstapotheek.

13. Emmetje: :D . Dankjewel!
    Hahaha die Emma! :)

14. Niet meer actief

Good evening ladies!

Zo vaag.. krijg geen email van nieuwe berichten :( nah ja maar goed dat ik dus nog even kwam checken ;)

Zooooooooo GT! zo horen we je even niet, en zo hup alles anders weer in je leventje.. maar vertel vertel ;) niet nieuwsgierig ofzo hhahahahahha...

Hey harde werkers! Ik begrijp dat jullie moe zijn zeg... hier ook eigenlijk wel. Vanavond kon Joaquin moeilijk in slaap komen..maar ja hij miste papa gewoon.. hij ziet Steef nu de hele week heel weinig want hij heeft nachtdienst.. maar morgen vroeg als hi jwakker wordt doe ik hem gelijk bij ons in bed, mag hij lekker tegen paps aan kruipen ;)

Ik ga nu ook mijn bedje opzoeken!

Dikke knuffel van ons

15. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goedemorgen dames

Moet vandaag weer werken, balen maar ja.
    Ben ook best moe, dus ook helemaal geen zin. Maar ja het moet even.
    Gt: Gefeliciteerd meid, geniet ervan.

Voor de rest reageer ik even een andere keer.

Groetjes Alida

16. Niet meer actief

RIP laatste vis! grrrrrrrrrrrrrrr Steef wilde een vissen bak vol met ciclides of hoe schrijf je dat... nou hadden we dus ook een of ander ciclide en die vrat alle andere vissen op! :evil: en gisteren heb ik hem proberen te vangen, maar hij is zo biggy geworden.....dat het mij niet lukte hij sprong zelfs omhoog pfff stom ding! Want ik wilde dat ene kleine visje nog redden... en wat denk je... zit ik nu achter de laptop en komt er een kabaal uit dat bakkie... grrrrrrrrrrrrr legt die kleine vis ook het loodje :cry: nou ik breng die bullebak mooi terug naar de winkel! Ja die levende dan he... heb er genoeg van, vind hem niks aan en ga terug naar de winkel en pleur hem op de toonbank, en zeg ik zoooo dankzij jullie zijn wij 50 euro kwijt.. en alle vissen zitten in zijn buik!

Nah ja....

Zo weer te vroeg gejuichd, want Joaquin kwam weer om 3 uur :( maar ik had al zon vermoeden want hij sliep erg slecht in.....

Alida werkse meid en de rest zwaai zwaai.....

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Chantal, mooie banner.

Gt, wat leuk! Soms heb je daar idd een paar jaar voor nodig :)

Silvie, WOW 10,1 kilo alweer. Een lekker flink ventje :D

Emmetje, hihi die Emma...ze weet wel wat lekker is ;)

Alida, werkse.

Ow, ach wat zielig....stom beest! 8)
    Luca kwam ook weer om 4.20 u :rolleyes: en vanmorgen om 7 uur. Hij heeft toen bij mij in bed geslapen (papa is werken) tot kwart voor 8. Een flesje gehad, toen ben ik me gaan douchen en wat denk je......kom ik terug op de kamer slaapt meneer weer heel fijn :(

Er staat nog een hele mand strijkwas op me te wachten, maar ik heb echt geen zin :)

18. Niet meer actief

Nou ik ga deze morgen NIKS uitvoeren.. Joaquin is een beetje strontje vervelend is moe maar wilt niet slapen... krijst net de hele bovenverdieping bij elkaar.. he wat jammer nou paps lig te slapen :) nah goed 5 min later toch maar gepakt niet stil te krijgen.. leg ik hem in de box met een flesje drinken en nu.... slaapt ie GRRRRRRRRRRRRRRR

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wahahaha hij heeft nu ook al een eigen willetje. ;)
    Hier is het niet anders hoor. :)

De wasmand staat op onze kamer....heh wat jammer nou, kan ik nog niet gaan strijken. 8)
    Heb gister van boven tot onder alles grondig gepoetst dus daar doe ik ook niks meer aan :)
    hmmmmz dan maar eens even kijken of mijn mannetje al wakker is.

20. Niet meer actief

ik moet hier nog wel alles poetsen eigenlijk, maar ook daar heb ik geen zin in... ik zal eens een foto maken van Joaquin hoe hij er nu bijligt hahahahahaha

Deel Deze Pagina