@gt: he wat leuk zeg, helemaal verliefd dus @ow: ja was me ook al opgevallen dat je de andere meiden wel vaak zie posten maar niet meer hier. Over welke topic heb jij het over? Ik ben wel benieuwd nl. Over die danoontje ik heb gelezen dat je pas calcium mag geven wanneer je 3-4 flessen per dag geeft. Anders krijgen ze teveel binnen @tigger: wij gaan weleens samen weg maar dan zorg ik dat iemand bij ons komt oppassen en dat zij al haar fles heeft gekregen en slaapt. Meestal rond 19-20 uur al. @jingles: nee heb geen ervaring met het boek. Elenora heeft nog steeds 5 flessen per dag ene keer om de 3 uur en andere keer om de 4 uur maar is geen probleem want ze mogen volgens mij best lang op 5 flessen. Ik blijf het haar geven totdat ze het zelf aangeeft. We zijn net heerlijk naar Hoek van Holland geweest met zijn drietjes, echt heerlijk. Prachtig weer gewoon. Elenora heeft nu echt een eigen willetje. Als ze zich verveeld of iets niet leuk vindt dan krijst ze alles bij elkaar. En ik merk ook echt dat ze echt wilt spelen nu en niet meer alleen naar mobiel kijken Soms pak ik ook speelgoed af want dan wordt ze boos dat het niet in haar mond past. Ze zoekt ook steeds meer oogkontakt en kijkt echt alles. Ze knijpt ook heel hard met handjes in mijn nek.
Gt, wat geweldig joh, lekker genieten Bibiche, hihi leuk hè zo'n eigen willetje Ow, heb het topic net gelezen. Ik reageer nog niet eens meer op zo'n topics...word al helemaal opgefokt als ik het lees maare =D> goed gezegd hoor.
bono zit vanaf vandaag steeds mam mam mam mam echt grappig haha wij zijn vandaag naar klauterland gewwest was echt heel leuk
:-# hahahaha erg he! stelletjes kippen! Maar goed... GT leukkkk je vriend! fotooooooooo ben er vanavond weer smakkerdesmaks
GT! Whiehiehie! wat gaaf voor je! Geniet ervan meis! Jeetje ik heb even in de lounge zitten lezen, maar allemensen.. Bibiche, hihi. lekker meidje al he? Met zo'n eigen willetje. Jingels, nee niet bekent mee. Maar hij schrijft toch ook iets over opvoeding? OekOek, *knuF* Harmless, cute! Gaan we nu alweer de 6 maanden in? Emma doet bijna niks meer (houdt zich echt weer beebie) beweegt weer heel houterig enzo. En is kort gezegd niet echt te genieten.
Ow, idd ja....stelletjes kippen Tigger, hihi klinkt wel heel grappig hoe je het zegt..houdt zich weer baby...hihi zie het al helemaal voor me. Leuk die sprongetjes. Ik kijk ook alweer uit naar de volgende Ik ben er nu echt van tussen. Welterusten allemaal alvast. Wij duiken zo ons bedje in. Manlief heeft morgen een zeer belangrijk examen en is dus op van de zenuwen. [-o< [-o< jullie mee dat hij het haalt?
Chantalk niet teveel uitkijken naar het sprongetje, als je er met beeb middenin zit valt het best tegen Zal voor je man duimen hier, wat doet hij eigenlijk? Tessa was de hele dag uit haar doen, niets is lang goed. Alles is maar even leuk en dan alleen nog maar vanaf mama's schoot. Ze huilt, huilt huilt en huilt nog meer pfffff. Wandelen gaat eigenlijk het beste. Ze is ook nog vreselijk verkouden. Gelukkig blijven Dennis en ik er tot nu toe een stuk kalmer onder dan toen ze zo heel klein was. Moet natuurlijk geen weken duren maar dat zal het ook niet doen. Ik ga lekker op de bank hangen en reageer weer op een ieder in rustigere tijden. Gt echt heel super voor je meid dat je zo verliefd bent, lekker genieten hoor.
@Tigger hahaha houd zich weer baby grappig gezegd idd. maar lijkt me ook wel heel raar als dat ook zo bij Joaquin opeens is.... @Erica.. ah kleine Tessa..... ook een knuffie voor haar... @Chantalk.. succes met je mannetje morgen... Zo net hels kitchen gekeken hahaha dat is altijd zo lachen joh
@chantal: succes met je man morgen @erica: ja heel vervelend soms als ze zoveel aandacht vragen. Elenora kan dat ook lekker ahah, ze vindt het gewoon heerlijk in mama haar armen maar gelukkig speelt ze ook zoet in haar box. Ff showen ik heb een mutsje gekocht voor in de winter, is ze niet schattig
hoi onzewonder, ik heb ook een keer mee gedaan aan een discussie valt mij op dat daar veel de zelfde meiden zaten je hebt het goed gedaan hoor maar ik doe nooit meer mee opeens zijn ze allemaal tegen je lijkt wel als jij er af gegooid word dan ga ik ook gr Chantal
Aaaaaaaaah das lief, maar ik word er niet zomaar afgegooid hoor.. want dan ga ik in staking hahahahahahha Gefeliciteerd met Belle alweer 5 maandjes een hele grote meid alweer
Aww thanks girls! Ik probeer zo weinig mogelijk aan hem te denken, anders word ik weer zo hopeloos verliefd (ben ik stiekum aleen beetje) en dan blijf ik niet met mijn koppie d'r bij... Ik heb helaas geen foto... tenminste... ik kan wel even op internet kijken of ik nog foto's van de band kan vinden... Ik had vannacht voor het eerst meegemaakt dat ik tegen/naast/met iemand aan in slaap viel. Dat is zo speciaal! Ik kon echt even mijn geluk niet meer op . Bibiche: Oh die muts is zooooo top!
Morgen meiden, Whaha, ja, staat inderdaad wel een beetje raar, weer beebie, haha. Maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Maar herkent iemand het? Chantal, ik duim voor je hubby! Erica, ik geloof dat Emma en Tessa maar gezellig samen moeten gaan mokken, hihi. Emma huilt gelukkig niet veel, maar maakt wel "Whewewewe" geluidjes.. Maar ook wij blijven vele rustiger en ik denk: Ach, gaat weer over. Ik vind het wel heel vermoeiend in mijn hoofd. Je ebnt er steeds mee bezig. Bibiche! Whahaha, geweldig! Die wil ik ook! En dat bekkie erbij, *smelt* Belle, gefeliciteerd met je 5 maanden! Chantal, ook al weer zo'n grote meid. OW, eraf gekinikkerd? Ik ga evenm op je berichten lezen, ben nu wel benieuwd. Hihi. GT, lekker van genieten!
Goedemorgen meiden, Tigger ik herken het niet. Ik hoop dat Dylan dit keer door het sprongetje heen fietst, maardat zal wel niet. Jingels; Ik ben er niet bekend mee. Goddes; Heerlijk weer verliefd en geweldig dat Josh hem ook leuk vind! Geniet er van! Onze Wonder; wat heb je nu weer gedaan Chantal; 5 maanden alweer de kleine Belle. Gefeliciteerd! Oek oek; Hoeis het vandaag? Bibiche; Leuke muts! Geweldig Erica; Hoop dat Tessa snel weer in haar hum is. Knuf Hier was het vannacht weer even pret (NOT) Dylan dacht om 3 uur wel dat hij kon spelen. Vanaf 12 uur was hij steeds wakker en beetje vreemd. Vanochtend was hij naturlijk niet te genieten, want hij heeft te weinig slaap gehad. Wens ze veel geluk op de creche vandaag. Verder wil hij steeds los zitten en houdt zich in balans door heen en weer te wippen. Wel een grappig gezicht. Liefs Nathasja
Bibiche super die muts, staat er echt heel schattig. Chantal87 je bent maar druk met die banners he, ik zal het ook eens gaan proberen. Leuk hoor. Tassie ben je zelf niet moe nu? Hopelijk slaapt Dylan gewoon lekker op de creche. Niet zo lekekr dat hij vannacht weer wakker is natuurlijk Tigger dat "baby houden"is hier een beetje. Ze rolt niet meer naar haar zij (door rollen had ze sowieso pas 1 keer gedaan). Ze ligt gewoon wat rond te kijken. Met haar handen pakt ze nog wel gerricht maar heeft daar minder zin in. Heel herkenbaar dat je zegt dat je er in je hoofd zo druk mee bent. Alle andere ook zwaai zwaai Tessa was al heel verkouden maar nu gorgeld ze ook als ze door haar mond ademt, slijm in de longen of zo. Verder ligt ze nu haar stem te oefenen in de box, ja Tess je kan heeeeel hard gillen (en dan hoesten hihi).
Het is ook niet heel erg, maar merk dat ze inderdaad net als Tessa niet meer rolt (alhoewel ze nu soms op haar zij draait vanaf haar rug) Ze ligt inderdaad maar wat te liggen en tegen haar babygym aan te meppen, maar ze onderneemt eigenlijk niets nieuws. Is niet geinterreseerd. Ze houdt haar hoofdje ineens weer minder stevig, wil niet meer zitten, maar liggen, heel apart. En Dylan is aan het spelen 's nachts, das ook niet de bedoeling. Hopelijk is het gauw weer voorbij.
Goede morgen dames, bedankt voor het suc6 wensen en duimen Erica, was ook maar een grapje dat ik er naar uitkijk, ben allang blij dat we dit sprongetje weer zijn doorgekomen Mijn man werkt op de intensive care. Hij volgt nog de opleiding. Deze duurt nog tot april. Het examen wat hij vandaag heeft, heeft hij er in totaal 6 van. Hij krijgt een patiënt aangewezen, die moet hij de hele dag verzorgen en behandelen. Een collega loopt de hele dag achter hem aan en stelt de hele dag vragen over het hoe en wat van de patiënt. Knuff voor Tesse Bibiche, ooooh die muts geweldig...wat een schatje! Oek oek, hoe is het vandaag? Chantal, Belle alweer 5 maandjes....gefeliciteerd! Tassie, Ook een knuff voor Dylan. Zowhé wil die al alleen zitten Luca wil wel staan en zitten maar alléén? dan kiepert hij zo om Hier vannacht ook weer raak. om half 4 en om kwart voor 4 pffff Om 7 uur werd Luca weer wakker, maar met een speentje heeft hij nog geslapen tot kwart voor 8. Toen toch maar een flesje gemaakt en bij mij in bed gelegd. Toen ik van het douchen terug kwam was het muisstil op de kamer, dacht die slaapt wel. Nee hoor hij lag heel zoet met zijn spuugdoekje te spelen. oeps bedtijd...ff mijn mannetje naar bed brengen.