Hi! Nou, mn baaldag zit er weer op hoor En Lars heeft vannacht heerlijk doorgeslapen, geloof dat hij dat speciaal voor mij heeft gedaan Ik reageer straks even, moet even mn vriend naar zn werk brengen (dan heb ik de auto.. kan ik vanmiddag een winterjasje voor Lars kopen ) Tot later!
Good morning ladies. Nou hier was het vannacht of ja heeeeeeel vroeg half 5 raak maar nadat hij een flesje van 90 cc dronk had meneer nog honger pff ok dan nog maar eens 90 cc... toen wilde hij niet in bed.. nou prima maar je gaat wel liggen hahahaha bij mij in bed gedaan en dan is meneer eerst mijn hele gezicht aan het aftasten want dat vind hij tegenwoordig wel heeeeeeel interessant en toen ik me omdraaide vond hij dat niet leuk.. en begon te jammeren en nog geen 10 min later snurkte meneer jaaaaaaa mr snurkte en werd om 9 uur wakker...en heb het flesje tot half tien kunnen rekken dus dat scheelt dan alweer.... even kijken hoe hij het vandaag verder doet... @Tassie sssssssssst :-# gelukkig weet jij hoe ik ben hahahahahhaha.... ik heb ze nog gevraagd of we niet een afspraak konden maken met zijn allen en dan de discussie opnieuw voeren dat is makkelijker maar nee dat wilde ze niet... nou ja dan niet.. komt toch anders over niet waar ik kan af en toe idd bitchie overkomen sorry @Tigger het schijnt er wel bij te horen dat ze opeens heel slapjes aanvoelen en dat je weer zijn/haar hoofdje moet ondersteunen... Joaquin is nog wel geinteresseerd in alles maar goed alles wat jullie al mee maken hobbel ik er achter aan dus ik ben altijd wel een beetje voorbereid door jullie verhaaltjes! @Erica... nou af en toe denk ik ook hoor dat ik een meisje in huis heb pffffffff wat kan die jongen van mij schreeuwen / gillen damzzzz oorverdovend gewoon. Zooooooo ik ga even aan de poets, dan ons allemaal aankleden en hup even naar de H&M toe (ga morgen weer oude bekende zien) want het kermis in Didam en dan is er een zalen complex open waar je van 2 tot 10 gezellie kan dansen, drinken etc etc... en dan komt dus heel Didam daar... Joaquin gaat bij mijn tante slapen ook gewoon in Didam dus dan ben ik wel dichtbij... dit doen we altijd 1 x in het jaar.. .dus dat is wel gezellie.. maar daar moet wel even een top outfit bij natuurlijk hahahaha moet wel weer even laten zien dat ik er ben hahahahahhaha... Have fun vandaag! Knuff ons @
Oek oek, wat heerlijk dat Lars heeft doorgeslapen. Ow, suc6 met shoppen. Hier is het weer feest vandaag. Luca is hangerig huilerig en wil niet slapen dacht dat we het sprongetje achter de rug hadden Ik weet ff niet meer wie die foto 'zonder lipjes' had geplaatst. Luca ligt sinds gister ook de hele dag met zijn onderlipje in zijn mond tis net zon 'flepke' zoals wij dat noemen
hahahaha hier heeft Joaquin dat ook af en toe hoor... zo beneden is alles weer spik en span... wasjes zijn al gedraaid.. nu boven nog pfff heb daar eigenlijk geen zin in hahah
Erica; Ik ben helemaal moe. Zit ook bij te komen op het werk Het is niet anders. Onze Wonder; Ik weet hoeje bent. Ik heb het topic niet gelezen,maar kan me er iets bij voorstellen. Oek oek. Lekker dat Lars heeft door gelsapen. tigger; Ik ken het niet, maar ben benieuwd dan. Dank je wel voor de knuf. Jij en emma ook een dikke knuf die hebben jullie nodig. Chantalk.; Misschien kun je dan nu wat gaan slapen om bij te tanken.
@Ow: shop ze @Chantal: veel succes met je man! @Tigger: een actrice in de dop! Meteen als ze 3 is op geven voor het NKT ( nederlands kinder theater). Vanochtend de krant gelezen? Stond een advertentie in over een terugroepactie betreffende een houten goederentrein van het Kruidvat. En wie heeft die trein natuurlijk weer gekocht? ..................... @Bibiche: goede tip van je over de Wibra, ik heb gisterenmiddag de reclamefolder gehad. Ik ga met Jelte vanmiddag is even neuzen daar. Ah, mijn stofzuiger kijkt me aan, tijd om wat te doen!
@oekoek: ik heb de muts bij H&M gekocht voor 1 euro het was het in een aanbiedingsbakje @tassie: zo een nachtbraker heftig hoor vooral als je nog moet werken die dag pff, respect hoor @chantal: gefeliciteerd met Belle, Elenora is morgen 5 maanden. Het gaat zo snel @tigger: Elenora is lichamelijk ook niet echt bezig, ze rolt weleens op haar zij. Maar ze heeft haar stem ontdekt: blazen, schaapje nadoen, schreeuwen, hele gekke geluiden. Echt prachtig om te horen haah @ow: ik ga woensdag denk ik ff shoppen @jingles: ik heb mijn stofzuiger daarom op zolder kan hij me nooit aankijken ahah Wibra heeft echt leuke dingen zeg, bijv. wc-verkleiner voor maar 2 of 3 euro echt niks Manlief zit heel lief een boekje voor te lezen aan Elenora zo lief, smelt
Jingels, de stofzuiger riep mij ook al vanaf de voorraadkast ik ben maar ff met hem rondgerend is die ook weer tervreden. Bibiche, ik kom eigenlijk nooit bij de Wibra. Bij ons is dat een winkel waar je liever niet gezien wil worden 8-[ ik ben er laats 1 keer geweest, maar kon er mijn draai niet vinden...zo rommelig In Beverwijk ben ik er wel vaak geweest. was dat ook een hele 'andere' winkel dan bij ons. Maarja toen had ik nog geen beeb Luca slaapt eindelijk Heb stof gezogen, de wasmachine draait, ben met de stofdoek rondgerend. De vaatwasser is ingeruimd....ben goed bezig vandaag En nu zit ik achter de comp. mijn acrylnagels er vanaf te halen. Die stomme dingen had ik ze er maar niet mee opgezet.
@Chantalk begreep je grapje wel hoor Was je man zenuwachtig? @Jingels maar goed dat je de krant leest en het weet! @Tassie bij komen op je werk het is wat he als je moeder bent @Oekoek, shopse @Ow ruziezoeker gedraag je dan ook een keer en het dan "live"nog eens over willen doen" (weet wel wat je bedoeld ik het ook zo een flapuit vriendin en daarbij typen is ook anders) @Bibiche kan je man hier ook even voor komen lezen, wie weet werkt het. Zo Tess slaapt, ik geniet even van de rust
Erica ik zag er de lol wel van in om dat te zeggen... real live discusseren maar ja ik ben niet slim genoeg want ik heb mijn gebruikersnaam als ONZEwonder en niet als ONSwonder neergezet whahahahahahha... Wibraa hmmzzzzzzz laat ik daar vandaag langs komen... @Tassie uhhhhhhhhhhh 8) Pfff applausje voor mij zelf... heb Joaquin 10 min laten huilen.. ging vrolijk verder met mijn was.. nou ja vrolijk hij is zo moe, maar vecht overdags echt tegen zijn slaap.. hij moet toch eens weten dat ik gelijk heb en niet hij pijn in mijn hart heb ik hem laten janken dus.... maar goed mijn was is weg en Joaquin slaapt Dusssssss ik heb deze strijd maar mooi weer gewonnen {|= Ga nu gauw douche... en zodra onze paniekzaaier weer wakker wordt... shoppen
Hihi hoe komen die nou op je computer? OW, heb klein stukkie gelezen bij de lounge....wat een gez**k zeg. Vragen ze je mening is het weer niet goed! Wij gaan zo weer voor een middagje kdv, Elia ligt nu nog ff een tukkie te doen, kan die er zo wat beter tegen hoop ik. 8) Ben benieuwd of meneer zich gaat gedragen dit keer. Tot vanavond allemaal! *zwaai zwaai*
Erica; Ach ja. Onze Wonder; Wow Zeg! Bibiche; Ja kan moeilijk tegen mijn baas zeggen dat ik niet kom hihi. Maar dank je wel !
goedemorgen, weer allerlei beebs in een sprong of met tandjes bezig zo te lezen. Ik hoop dat ze snel weer lekker hun vrolijke zelf zijn. wat een creatieve banners weer allemaal, is dat nou bannermakerpro of photoshop? @ bibichie: wat een schattige muts! wat zijn jullie trouwens allemaal ijverig aan de schoonmaak... nou voel ik me ook verplicht aan de slag te gaan kleertjes van de hema zijn errug leuk! prenatal is inderdaad ook wel erg duur heb ik laatst gemerkt. Ik haal ook veel van marktplaats. Emma heeft de laatste tijd veel poepluiers en 7 van de 10 keer lekt het door, ze zet zoveel kracht dat het er aan de achterkant omhoog komt (die luiers zouden een lekrandje op de rug moeten hebben, dat zou heel veel schelen), ik blijf broekjes en rompertjes wassen Gisteren zijn Emma, m'n schoonmoeder en ik heerlijk wezen wandelen in het bos. Ik had dienst, dus telefoon mee, maar ik ben gelukkig niet gebeld. Het was heeeerlijk. 's avonds zijn we lekker uit eten gegaan, Emma was ook mee en ze heeft zich heel goed gehouden. Ze wil wel het liefste aan tafel zitten, bij iemand op schoot, maar nadat ik haar gevoed had, dommelde ze hééél kort in slaap en was daarna nog wat aan het soezen in de maxicosi, precies lang genoeg voor ons om te kunnen eten Ik dacht dus dat ze heerlijk lang zou gaan slapen, maar ze werd om 1 uur 's nachts opeens overstuur wakker. Ze nam vervolgens lekker de tijd om te drinken.. gaaaap. En toen zij weer sliep, was ik klaarwakker.. oh, even wat foto's: in een badjasje gekregen van een collega, is nog vééél te groot maar oh zo schattig: http://i193.photobucket.com/albums/z34/ ... and029.jpg prinses op de bank: http://i193.photobucket.com/albums/z34/ ... and038.jpg
Goeiemorgen meiden! Wij zijn vanaf vrijdag weggeweest omdat we een feestje hadden, schoonmoeder is zaterdag 50 geworden en hadden gisteren feest. Ging met lindsey heel goed maar Charlotte bleef continu huilen waardoor Lindsey niet kon slapen en ook ging huilen. Heb het idee alleen maar met de kleintjes bezig geweest te zijn samen met jasper en schoonzusje en toen ze sliepen was ons drinken weggehaald en was het eten al op...gezellig Ik ga nu ontzettend veel pagina's bijlezen dus tot straks
Erica, Bianca, hihi staat er idd een beetje vreemd bedoel op mijn nagels natuurlijk binkie is weer wakker ff halen.... zo nu is het tijd voor een flesje
emmetje, leuke foto's dat badjasje heeft Luca ook alleen in het blauw natuurlijk piiiiieeeeeep magnetron...flesje is klaar
zo.. vriend naar werk gebracht, lars slaapt, nu even weer tijd voor mezelf. Gt: wat super dat je weer een vriend hebt! En wat een lief verhaaltje dat Josh naar hem lag te staren sochtends... Tigger: Ik heb dat inderdaad al vaker gelezen dat ze dan weer echt "baby"worden.. Ben benieuwd of Lars dat nog gaat doen.. lijkt me wel schattig ow: vervelend he, als ze steeds zo vroeg wakker worden. Ik hoop voor je dat Joaquin Lars vannacht nadoet: meldde zich pas om 8 uur! chantalk: Lars was het op die foto zonder lippies Tassie: niet in slaap vallen op je werk he? bibiche: 1 euro? en hij is zoooooooooo leuk! emmetje: ahhhh wat lief zeg, die 2de foto zo lekker weggezakt in de bank en knuffel Rachel: dat was dus niet zo'n succes.. Hele middag met Lindsey bezig en dan ook nog uitgehongerd worden
Rachel, ja fijn is dat hè? Dat heb ik ook al een paar keer mee gemaakt 1ste keer gingen we bbq-en. Luca heeft de hele avond gehuild en alleen ik kreeg hem stil...met als gevolg dat we maar naar huis gingen en ik nog helemaal niks had gegeten :x thuis de frietbak maar aangezet Alle andere keren zijn op verjaardagen geweest. Ik kan de hele tijd met Luca rond lopen want die houdt niet van drukte en gaat huilen. Manlief zit lekker te vlaai te eten en chips en biertjes te drinken en als we naar huis gaan kan ik nog snel mijn (1ste) glas leegdrinken want daar heb ik dan geen tijd voor gehad. Ik heb er nu wat van gezegd dus hoop dat het de volgende keer beter gaat. Oek oek, oh ja Lars was dat idd. Moest toen zo lachen om die foto. Manlief kwam gister thuis zegt ie tegen Luca....wat ben jij gek aan het doen met je lippen Zal eens proberen op te nemen met de camera...maar als ik met de camera aan kom lopen dat stopt hij en zit me aan te staren