OW: nou nou, ik heb ff in de lounge gespiekt.. Dat is niets voor mij, wat dat betreft zou ik ook bitchie zijn..... Pfoe... Dozen. Gelukkig zijn die hier bij de mei-mama's niet te bekennen. Allemaal wel-denkende moeders... Chapeau! Bibiche: LEUK die muts Emmetje: Mooie badjas. Jingles: Gewoon negeren! Tenzij hij je tegemoetkomt, dan is het echt nodig! Hier geen verdwijnend lipje hoor... Nogsteeds een hamlap... Vandaag voor het eerst naar de babymassage gegaan. Alleen die andere kindjes he... Die zijn zooooooo interessant... En eigenlijk vind ik rollen ook heel leuk... Keuzes keuzes om gek van te worden... En dan dat gefriemel.... Pfoe vermoeiend Oeps honger alarm.... Moet er weer van tussen.
Oja...laatste verjaardag ging Luca weer huilen. Ik loop naar manlief zeg 'hier alsjeblief hij huilt' nou ik werd me toch raar aangekeken door andere op de verjaardag ja daaaaag is toch zeker niet alleen mijn kind? Mijn man heeft niks aan zijn benen dus kan ook heel goed met Luca rond lopen.
En zo is het! Nou... wc en woonkamer zijn gedaan. Toen Jelte wakker werd gelijk even zijn bed verschoond. Kolf schoongemaakt. @Emmetje: leuke foto's alleen jammer van die Fagron tube @Oek oek: fijn dat de baaldag over is! @ow: noar un feesjt in Diem? Wie kumt doar allemoal dan? @Chantal: ik kom standaard voor een paar dingen altijd bij de Wirbra: de vaatwastabletten, goed en spotgoedkoop, de Dasty schoonmaakproducten, schuursponsjes en goede degelijke witte onderbroeken ( proest). Die wc-verkleiner ga ik vanmiddag eens even naar kijken.
hihi degelijke onderbroek...nou daar hoef ik niet mee thuis te komen Ik draag nu bijna altijd short onderbroeken. Sinds de zwangerschap vind ik die echt heerlijk zitten (wat een onderwerp *proest*). Manlief vroeg laatst beteuterd wanneer ik weer eens mijn strings aan ga doen Nou vooruit dan af en toe nog maar eens een string
@ chantalk: heel herkenbaar hoor, ik krijg Emma ook altijd overhandigd als ze huilt of een vuile broek heeft heerlijk, van die shorts - stretch materiaal seamless en zonder labeltjes. Ik heb daar m'n hele zwangerschap mee kunnen doen en ze zijn niet eens uit model! Ik ben niet een string type. @ jingels: goed gezien, de babybillencreme. Vind ik een stuk hygiënischer dan die potjes sudocrem.
Emmetje ja precies...heerlijk zitten die. Kun je dat ook even tegen manlief zeggen? Jingels, jeetje jij let ook goed op! Ik heb nog lang gezocht naar die Fagron tube. Kon hem niet zo snel vinden hoor Luca lag net heerlijk naast me. Ik zat achter de comp en hij lag op de tafel (op speelkleed natuurlijk buiten bereik van de honden) . Opeens was het wel heel stil naast me. Lag meneertje heerlijk te slapen. Heb hem toch maar lekker naar bedje gebracht en daar slaapt hij nu verder. Tis ook wel lekker hier achter het glas. Heerlijk zonnetje wat schijnt...daar vallen ook mijn oogjes van toe
Ah, wat een lief filmpje.... Die van mij ligt ook onder de wol, heb ondertussen even verder schoongemaakt, was echt nodig! Morgen doe ik boven wel.
@Emmetje aaaaaaaah wat een leuke fotos zeg.. en idd een prinsesje @Chantalk.. uhhhh hahahhahaha idd ik zie veel kenmerken bij Luca wat Joaquin ook doet... zo grappig om te zien joh! En en hoe is het met je mannetje gegaan? @ Jingels uhh in plok is er party party ga je mee heb me outfitje gekocht i am ready to go @ Harmles oooooooow wat een leuke foto joh! echt een leuk kereltje om te zien en dat tongetje smelt je toch bij weg hahahaha... en uhh kippen hii... ach ik ben altijd wel in voor een dolletje, maar soms loopt het ietsiepietsie uit de hand Zooo Center Parcs belde net.. we krijgen een bon 75 euro om vrij te besteden mogen we dus ook inruilen bij acties etc etc... Mooi zo die hebben we dan maar weer in de pocket dus gaan vanavond maar eens neuzen Ben momenteel bezig met 10 kg aardappelen koken nee hoor hahaha maar wel veel.. en bloemkool, rode kool (vers) en boerenkool (vers) even een voorraadje voor onze knul maken.. hij heeft zich voorbeeldig gedragen in de stad.... zat hele tijd lief te lachen en nu snurkt hij nog steeds... laat hem maar even liggen in de kinderwagen, want anders is hij weerw akker schiet ook niet op! Komt al slaap te kort niet waar... ik had trouwens ook een giga bos tulpen van steef gehad incl vaas.. zo lief (had hij meegenomen van zijn werk, want er was een of andere boeren beurs, en dan mogen de medewerkers een decoratie artikel gewoon mee nemen, anders staat het er ook maar) binnenkort is er ook een bloemenbeurs dus wordt ik weer elke dag verwend (scheelt weer heel wat knaken niet waar hahahaha ) Ik ben er weer eventjes vantussen! Knuffffffffffffff * lieve mei mama's hahahahhaha *
Ik lees nog regelmatig wel mee hoor ! Jullie kletsen zoveel, en ik wil dan overal op reageren. Aangezien dat erg veel tijd kost (ben sinds kort ook weer aan het werk) kom ik hier niet meer zo vaak. Ik wil dan echt alles bijhouden en op iedereen reageren In elk geval gaat het prima hier. Verleden week op het cb geweest en Sven is 70 cm en 8120 gram (precies 4 kilo aangekomen sinds geboorte), zijn 3e prikjes gehad. Sven krijgt nog steeds volledige bv en we gaan als hij 6 maanden is lekker Rapleyen. Hij draait al van buik naar rug en andersom. Laatste tijd is hij soms wat verkouden (snotneus en hoesten) maar verder gaat het echt prima !
Ow, ach wat lief van je hubbie. Veel plezier met koken! Mijn hubbie is nog niet thuis. Hij zal nu wel ong. klaar zijn dus de tel. zal wel zo overgaan
Heyyy Nemo leuk om weer van je te horen woooow die sven groeit ook als kool dus... bij deze ook een applausje voor jou met je bv =D> fijn om te horen dat alles top gaat... zooo ga weer verder
chantal: hahaha ja leuk filmpje! idd ook zonder lippies Ben zonet met Lars naar de stad geweest.. Voor een winterjasje. Nou dat was dus weer een onmogelijke missie. Blijkbaar bestaan die dingen alleen vanaf maat 80 ofzo? En hij zal toch echt maatje 68 nog moeten hebben.. stom. Dus ben ik met een paar sokken thuisgekomen joepie Iemand nog tips voor een site waar ze dat misschien hebben? (was bij c&a, h&m, v&d, hema, prenatal geweest) Nemo: hi! leuk dat je nog wel meeleest
@Oek Oek, ik heb 2 jasjes van esprit en mexx (1 online gehaald die van mexx) en die andere bij de Prenatal gehaald.. 1 was 35 euro, en de andere 25 euro
ow: maar welke maat dan? want ik kon ze echt niet vinden in Lars zn maatje hoor! * loert nu ff op babywalz*
Ik heb maatje 62 en 68 en geef toe esprit jasje is 62 wordt al te krap pfff heb ik weer haahhahaha.. kan er straks wel foto's van maken.. of zal eens zoeken online