Mei 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by simalex, Apr 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Zo daar ben ik weer :D

Simone, zwaai zwaai terug.

Alida, werkse vandaag en tot morgen.

Erica, dat heb je fijn kunnen regelen. Zielig als je ze ziek weg moet brengen.
    Veel plezier met het ontwerpen van de kinderkamer. (is altijd leuk om te doen)

Ow, leuk filmpje. Vooral die ingezoomde kop ;) :)

Rachel, fijn zo dicht bij huis. Maare moet jij daar naartoe of komen de kids naar jou? hoe doe je dat dan met Lindsey?

Oek oek, ben je er al uit? :)
    Houtje touwtje is idd erg groot, moest al zoeken waar Lars was :) ;)
    Chantal, ben hem hier ook meer dan moe. Dacht dat het sprongetje voorbij...nou mooi niet.

Ow, Leuk die sprongetjes :rolleyes: Ik snap er soms ook helemaal niks van.
    Luca wil nu ook niet meer slapen overdag. Hooguit een half uurtje en dan weer 3 uur wakker :( Gelukkig huilt hij bijna niet dus dat scheelt, maar als hij huilt dan is het ook meteen schreeuwen.

Hier vannacht ook weer feest.
    Rond 5 uur werd Luca wakker. Heb manlief eruit gestuurd omdat ik moest werken. Om 6.20 ong. werd Luca weer wakker. Manlief er weer uitgestuurd :)( begon te klagen dat hij hoofdpijn had :rolleyes:) Dus hij stopt snel het speentje in Luca zijn mondje en gaat weer snel liggen met als gevolg dat het speentje er natuurlijk meteen weer uit floept. :x
    Denk je dat hij opnieuw opstaat...nee hoor....mannen :) :)
    Nou ja ben zelf maar opgestaan en heb tot 7 uur wakker gelegen en toen ging mijn wekker.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    De meeste baby's komen weer s'nachts! Echt een sprongetje komt vast wel snel weer goed :)

Ik ga naar die mensen thuis en neem Lindsey gewoon mee. Ze kan in de kamer van de ouders slapen (campingbedje) en neem gewoon een boxkleed mee kan ze lekker op de grond spelen.

Werd net ook alweer gemailt voor woe-do-vrij 1 hele dag en 2 halve dagen maar dat wel via een buro.
    Wacht vanavond even af, maar denk echt dat ik niet meer via een buro wil gaan werken....

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    ow: ik kan Lars ook niet laten huilen hoor. 10 minuten lukt me nog niet eens :oops: Ben wel bang dat ik hem daardoor verwen.. maar ik KAN het gewoon niet..

chantal: ah! dat was Luca's jasje dus!
    Ik ga die ook maar halen, want deze is echt wel veel te groot. Daar past hij deze winter nog niet in. Dan koop ik volgend jaar wel een houtje touwtje jas

4. Ow: Ik snap dat 10 minuten onzettend lang is, is het vor mij ook.
    Maar het cb zegt dat je een kindje van deze leeftijd prima een half uur kan laten huilen (heb ik nog nooit volgehouden hoor), omdat ze nu groter zijn en minder makkelijk in slaap vallen dan pasgeborenen.

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Even in het kort, heb weinig zin vandaag.

Rachel, ik vind zwart wel link hoor, je ziet wat er nu al eerder gebeurd is. Je heebt geen poot om op te staan. En eerlijk gezegd zou ik zelf niet bij iemand thuis gaan zitten en dan doel ik op Lindsey. Maar dat is persoonlijk...

Chantal, ik word ook langzaam steeds opgelatener, Emma is echt niet te genieten, niets is goed. Word er simpel van. Ik heb haar nog nooit zo ontevreden gehad. Tja, ik stop al snel met naar de zin maken, ik kan toch niets doen. In de box met een dingetje lijkt ze het beste op haar plek of in bed. Ze slaapt ook veel. En last van dr tandvlees, niet normaal. Ik heb nu toch maar Dentinox gehaald en dat scheelt al de helft. Ik haat sprongetjes.

Als je die getekende weekoverzichten bekijkt in "oei ik groei" met die donderweekjes en zonnige weekjes, klopt het precies bij Emma. Ze is precies 2 weken vrolijk geweest en daar gaan we alweer... :(

Allemaal wakkere beebjes, gelukkig is dat ons nog steeds bespaart gebleven, ja om 6 uur, maar niet midden in de nacht gelukkig.

O ja, ik ben jarig vandaag :)

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    hihi oek oek, voor niks opzoek gegaan naar een houtje touwtje jas :) ;)

Hebben jullie dat ook dat jullie beebs iedere dag iets nieuws kunnen
    Luca is vandaag een beetje wild met zijn rammelaar...die gooit hij door de kamer. Papa heeft hem al tegen zijn hoofd gehad :)
    Gister en eergister was hij met zijn lipje bezig (nu niet meer).

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Tigger: Gefeliciteerd met je verjaardag meid!!!!

Ik kijk vanavond wel even, vind het absoluut geen probleem om daar in huis te zitten want als ik Lindsey zelf naar een gastouder breng is ze ook niet thuis.

Heb trouwens erna nog een ander gesprek. Bij die mensen die wel via een buro willen maar klinkt wel veel beter dan waar ik eerst zat. Dus 2 gesprekken ben benieuwd :D

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Rachel, ik klink wel heel negatief allen, maar zo is het niet bedoeld.. :oops:
    Uiteraard ook heel erg leuk natuurlijk! Maar wilde even mijn twijfels vertellen, hihi. Iig succes straks!

Dank je... :D

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Tigger: van harte gefeliciteerd!! :whistle:

Ik hoop voor je dat Emma snel weer uit dr sprongetje is :(
    Hoe is het trouwens met dr traanoogje?

chantal: haha, ja inderdaad, maar dit kan echt niet hoor :confused: als ik de jas tot boven dichtdoe dan is Lars helemaal verdwenen (dan krijgt ie het ook niet koud :D )
    Lars is ook steeds andere dingen aan het leren. Hij is vandaag heel enthousiast met zn rammelaar aan het slaan... op zn eigen beentjes :confused: Op een gegeven moment sloeg hij een beetje door geloof ik, want hij ramde echt keihard,, dus heb ik de rammelaar even afgepakt.. Pakt ie zn speen: gaat ie daar keihard mee slaan :confused:
    Maf kereltje soms :) :)

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Tigger, Gefeliciteerd :)

Oek oek, hihi hier ook zo´n maf kereltje. :) Nu ligt hij poeslief naast me geluidjes te maken.....oef had ik dat maar niet gezegd wil hem een kus geven BAM! krijg ik een rammelaar tegen men kop :confused: :)

11. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    :) :) :) geweldig (voor jou iets minder :) )

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Dank je vond het ook erg grappig :^o :)

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    Tigger gefeliciteerd met je verjaardag

ik haat ook sprongetjes en het lijkt wel of ze steeds langer duren.
    ik herken mijn lieve Belle helemaal niet meer
    ik weet dat het over gaat gelukkig

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
  15. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Helaas zie ik alle filmpjes zonder geluid omdat ik momenteel een lichte aanvaring met mn boxjes heb, maar ziet er zo schattig uit hoe hij daar ligt te spartelen!
    Vind het zo grappig om te zien dat de bewegingen in alle filmpjes zo op die van Lars lijken (ja, oke... logisch misschien wel.. Maar aangezien ik nog nooit eerder een kind heb gehad wist ik niet dat baby's zoveel hetzelfde waren :oops: :) )

16. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    @ tigger: gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een zonnetje in huis ;)

@chantalk: aaaaaah, wat lief!

@ rachel: succes met je gesprekken!

Emma had vanmiddag weer fysiotherapie, weer huilen natuurlijk (ook omdat ze moe was en honger had). Ik heb nu allerlei aandachtspunten waar we mee aan het werk moeten, waaronder Emma op haar zij laten slapen. Ik moet dus achter die zjliggingskussens aan. 1 voor thuis en 1 voor het KDV. Alleen ik zag dat die kussens tot 6 maanden zijn, Emma is nu al bijna 5 maanden, ik vraag me af wat ik dan daarna moet gebruiken..

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    @tigger: gefeliciteerd meid
    @rachel: mijn mening is nooit zwart werken want je hebt totaal geen garantie
    @Chantal: Elenora doet precies hetzelfde. Ze doet nou ook de speen eruit blazen gewoon ahah en hard ook. In de metro kon iedereen genieten van al haar klanken ahah, ik probeerde haar duidelijk te maken dat we niet thuis waren :)
    @emmetje: mmm ja ik vraag me ook inderdaad af wat je na 6 maanden moet gaan gebruiken? Heeft de fysio dat niet gezegd dan?
    @alidah: gefeliciteerd met Lars zijn 5 maanden. Elenora is ook vandaag alweer 5 maanden, wat vliegt de tijd voorbij dames
    @chantal: ja sprongetjes zijn echt niet leuk maar ik merk er gelukkig niet heel erg veel van weleens een dag minder maar niet zo heel erg

Zo net wezen shoppen voor de kleine, niks voor mij :) :oops: normaal kocht ik maandelijk voor 100-den euro's voor mezelf maar nu niet meer hah.
    Bij de H&M, C&A en Zara leuke kleertjes gekocht voor mijn poppetje.

18. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Thanks meiden.

Rachel, je kaartje is echt hilarisch! Dank je wel! :)

19. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Emmetje: Lars slaapt vanaf de geboorte al op zijn zij (nu nog steeds, behalve snachts) en ik doe bij hem achter zn rug een opgerolde dekentje, en voor zn buikje leg ik dan ook iets waardoor hij niet kan doorrollen (knuffel ofzo). Maar merk wel dat hij nu steeds sterker wordt, dus het omrollen makkelijker gaat. (ik ga hem nu vaker op zn rug laten slapen omdat hij makkelijker doorrolt, maar misschien werkt het bij Emma wel... Let er dan wel goed op dat ze tussen 2 stevige dingen inligt)

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    hellow,

Ben ik weer even snel.
    Heb vanaaf frietjes gegeten (manlief heeft avonddienst) dus heb weer ongelooflijke buikkrampen *auw auw*.
    Ik weet dat ik dat van frietjes krijg, maar toch eet ik ze ](*,)
    Ben me een lekkere kruik warm aan het maken en dan ga ik lekker banken.
    Fijne avond en een welterusten alvast.
    Tot morgenavond.

Share This Page