je kwam niet kattig over hoor. Viel wel mee. Kan me voorstellen dat je er van baalt! Vieze bende. Misschien zet het volgende maand goed door je geeft toch ook nog bv?
Bibiche: Dit staat er op de siten van onze kdv De kinderopvangtoeslag is een percentage van de opvangprijs. De overheid stelt een maximum uurprijs vast. Daarboven betaalt de overheid niet meer mee. De hoogte van deze toeslag wordt vastgesteld op basis van onder andere het inkomen van de ouders. Het is een percentage van de opvangprijs. De overheid stelt een maximum uurprijs vast. De maximum uurprijs is 5,86 (voor 2006: 5,72) voor kinderopvang van kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar. Voor de buitenschoolse opvang is de maximum uurprijs 6,02 (voor 2006: 6,03). Daarboven betaalt de overheid niet meer mee. Voor de kinderopvangtoeslag geldt dat beide partners moeten werken of tot een bijzondere doelgroep moeten behoren. Deze voorwaarde geldt niet voor de werkgeversbijdrage.
Bibiche er is een proefberekening op de site van de belastingdienst moet je die eens proberen. Volgens mij heb je wel recht op werkgeversbijdrage van je man.
Het is rustig vandaag hier... Over die belasting e.d. heb ik geen verstand. Ik weet dat in principe je 1/6de deel van jouw werkgever en 1/6de deel van de werkgever van je man krijgt, en 1/3de deel van de belasting volgens mij. Maar aangezien wij geen 'witte kosten' hebben voor de kinderopvang hebben wij hier ook geen recht op... Ik blijf trouwens wel druppelsgewijs ongie... -zucht-
Gt, hihi dank je voor het toe lachen Tassie, ja erg hè, kan het ook niet laten, soms heb ik er gewoon zin in (frietjes dan hè...voor de doordenkers onder ons ) Na een lekker warme kruik zijn de krampen minder geworden gelukkig. Rachel, jaaa gefeliciteerd meid met je nieuwe baan. Dat eerste gezin klinkt idd niet erg leuk. 8) Tassie, haha herken ik helemaal, koop ook bijna niks meer voor mezelf. Heb me streng aangesproken om toch wat te kopen. Rachel, wat vervelend dat ze nu moeilijk gaan doen. Ze hadden toch al eerder iets kunnen laten horen. Zou het ook even melden hoor. Simone, fijn dat het sprongetje weer voorbij is. Hier 's nachts ook gillen om het speentje Ik ben nu ook maar steeds heel weinig ongie...snap er ook de ballen van. Er is een pil die je tijdens bv kunt slikken, mss eens met je ha over hebben. Bibiche, heb helaas ook geen verstand van belastingzaken. Luca werd vanmorgen pas om half 6 wakker van de wekker van manlief. Dus als die niet was afgegaan had hij ws door geslapen Strakjes nog kraamvisite Luca is vandaag al 2x gillend wakker geschrokken.. echt zielig maar nu mama thuis is is natuurlijk alles weer goed auuuuuuuuw jeetje Luca zit op mijn schoot en beet me keihard in mijn duim maar goed dat hij nog geen tandjes heeft. Geweldadig mannetje...eerst een rammelaar tegen men hoofd en nu bijten
@bianca: maar het staat dat beide ouders moeten werken! Pff ik ben een partijtje moe vandaag niet normaal meer pff kom amper vooruit.
Hai hai, Jeetje Rachel, wat een gedoe! Ik heb erg met je te doen. Ik zou inderdaad niet meegaan in het gedrag. Zij moet eerst maar eens gaan betalen lijkt me zo! Mails bewaren trouwens! En brrr, dat eerste gezin klinkt wel heel creepy! Bah, wat zielig voor die kat en de honden en de kinderen.. Leuk dat het 2e zo klikt! Allemaal springende beebjes. Emma was vandaag al iets beter te pas, ze begint weer meer te bewegen ook. Over ongies pfffff, ik ben niet echt ongie door spiraaltje, maar een pijn in mijn buik rond de eispron! Niet normaal! Simone: knuf voor je humeur!
Hallo allemaal, @Tigger: nog proficiat met je verjaardag, ben je een beetje verwend? @Rachel: wat een vervelende tr*t zeg, maak je er niet te druk over, wel lekker dat je een nieuw gezin hebt. @Bibiche: ik herken het! De rest *zwaai zwaai* HIer een drukke maar voldane werkdag gehad.
Hallo allemaal, Tigger nog gefeliciteerd, heb je iets leuks gedaan met je verjaardag? Fijn dat het met Emma beter gaat. Chantal hoe gaat het met Belle? Verschrikkelijk he die periodes. Simone balen meid dat het niet echt wil doorkomen. Luca zachtjes doen met mama hoor, als je haar vingers eraf bijt kan ze niet meer met ons mee typen en wij kunnen je mama hier niet missen! Tassie volgende keer lekker wat voor jezelf kopen hoor.Ik herken het wel maar heb me ook voorgenomen ook echt wel aan mezelf te blijven denken. Tessa heeft inmiddels een kast vol en mama niets om aan te doen (nou ja niets, ik ben een vrouw dus ). Zo weer thuis. Als ik woensdag mijn meisje weer mag halen na zo een lange dienst dan is dat zo heerlijk. Ik kan haar dan bijna niet loslaten. Het gaat al wat beter met haar, ze is minder huilerig (vandaag tenminste). Ze is nog wel heel verkouden en inmiddels heb ik een ui bij haar bed gelegd. Ik ben meer van de apotheekmiddeltjes maar na 3 weken ga ik ook maar eens aan de huis tuin en keukenmiddeltjes. Zelf heb ik bijna geen stem meer, pijn in mijn keel en heel schor dus. Ik kruip dus lekker onder de wol. Groetjesssssssssssss
rachel gefeliciteerd! Simone: Dankjewel . Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nu twijfel of het wel echt wat is...
@ rachel: fijn dat je weer een leuk oppasgezin hebt gevonden. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben bij hun. @ goddess: geef het voldoende tijd, verliefdheid is leuk en heftig, maar bijft vaak niet zo heftig als in het begin. Aan de basis van een goede relatie zit vriendschap, en dat hadden jullie al. @ de rest: even snel zwaaien. Emma was gisteren heel erg uit haar doen, had een temp van 38,3. Dus zowel hubby als kind waren overstuur (was papadag). Gelukkig heeft ze goed geslapen, ik hoop dat het zo beter met haar is.
Goedemorgen, Erica; Beterschap! EN je hebt gelijk wat betreft de kleding! Ik hoop dat Tessa ook snel opknapt. Chantalk; Dat moet ik ook maar gaan doen. Mijnzelf streng toespreken Jingles; Fijn dat je lekker hebt gewerkt. Gisteravond naar school geweest. Was erg interesant. Dylan heb ik niet zoveel gezien gister . Vannacht was het ook weer raak. 3 en 5 uur was meneer even wakker. Ben dus helemaal kapot. Ben blij dat het mijn laatste werkdag is. Volgens mij komt of zit hij alin zijn 6 maanden sprong! Hoop dat het snel voorbij is. Liefs Nathasja
@tassie: Elenora kwam vanochtend al om 4.30uur voor de fles. Het lijkt of het een paar dagen goed gaat en dan weer in de nacht wakker worden. @erica: leg je een halve of hele ui bij haar bed? En dan gewoon in haar bed? Als ik dat ga doen dan eet Elenora het op volgens mij ahah ze komt altijd bovenin haar bed nl. Ze is ook heel erg verkouden.
@Bibiche Tessa zou de ui ook eten dan haha. Ik leg de ui naast haar bedje op een kastje. @Gt vanwaar je twijfels nu? @Tassie ik heb denk ik iets gemist, ga je naar school? Zo Tessa hoest nog steeds, vanmiddag toch maar even naar de ha voor de zekerheid. Ze eet ook zo slecht. Aan het einde van de dag valt de totaalscore wel mee maar het zijn allemaal kleine beetjes. Ze heeft gisteravond voor het laatst 80 cc gedronken om 23.00 en nu om 9.00 (ja ik heb een slaapkop) maar 60. Wellicht lust ze straks nog wat. Ze is gelukkig wel een stukje vrolijker aan het worden (zeg ik voorzichtig).
Erica; Ja, ben bezig met PDB(praktijk diploma boekhouden). Ik was daar vorig jaar mee bezig, maar toen was ik zwanger en viel steeds in slaap dus heb ik hem stop gezet en moest gister weer voor het eerst. Als je flesvoeding geeft kun je wat minder voeding in de fles doen, maar welzelfde hoeveelheid water. zodat ze wel het vocht binnen krijgt en melk wekt ook slijm op en hiermee voorkom je dat een beetje. En ik heb voor Dylan Bisolvon gehaald voor baby's en dat helpt erg goed.