Hihi Oek oek, klinkt erg bekend. Als ik met Elia naar mijn ouders ga heb ik ook altijd van alles mee. Terwijl mijn moeder 2 dagen in de week oppaskinderen thuis heeft en dus ook álles voor Elia. Melk, luiers, bedje, slaapzak je kan het zo gek niet bedenken. En toch.....straks is het toevallig op of zo De box daar ligt vol speelgoed en toch... dat ene boekje vindt hij zooooo leuk 8) dus .... meenemen!
z / . v mmmmm , ..... xssax rckim n zzzz j Ç BB G [..MMM 3 MMMMM V G NMMX C ,ZXFT W 3D D3E TVVVVVV VM MM233 CD5B V NM C Sabrina wilde ook meetikken
Meiden ik heb helaas een wachtwoord op onze site moeten zetten. Omdat ik niet weet wie er ook hier allemaal meeleest, mocht je het willen hebben stuur me even een pb.
@rachel: zou het ook niet weten. Hoe ga je over op opvolgmelk eigenlijk? In 1 keer of elke fles mengen met 1? Gelijk heb je met je wachtwoord want er zijn gekke genoeg die misbruik kunnen maken van je foto's. @bianca: gelukkig dat niks mis is met je ventje @oekoek: wacht maar als je 1 week op vakantie gaat dan weet je helemaal niet meer wat je mee moet nemen en dan mogen baby's geen bagage meenemen in het vliegtuig. Welke gek heeft dat verzonnen Elenora had 1 koffer en ik 1 klein tasje Elenora doet ook vreemd sinds gisteren als ze drinkt gaat ze continu over haar oor wrijven. Vreemd want ze heeft geen koorts, is niet huilerig en voor de rest zit ze er niet aan. Alleen met drinken wat denken jullie?
Wat zielig Rachel, dat ze dat doet. Hopelijk vind je er wat op. Volgens mij mag je zo over naar opvolgmelk. Assepoester, zeg maar tegen Sabrina dat ik het volledig met haar eens ben.. OekOek, haha ik ken het! Deed ik eerst ook naar gastmama, hele tas vol met meuk. Nu niet meer, alleen haar lapje en wat extra kleding voor het geval dat. Verder heeft ze daar alles wat ze nodig heeft. Ik werd echt simpel van dat heen en weer slepen. Emma heeft nieuwe klanken! Ze zegt nu: mamamama... Eerste stap naar mama.. Maar jeetje, het leek iets beter te gaan met het springen, maar ze heeft vandaag een uurtje geslapen vanmiddag! En nu ligt ze ook op bed, maar huilt ze steeds een beetje... Arm meisje...
Zo daar zijn we dan eindelijk Luca heeft gelapen tot vanmorgen kwart over 6 ok nog niet zo heel lang, maar beter dan 3 of 4 uur Ik heb echt het idee dat hij nu dan toch uit zijn sprongetje is. Hij is zo vrolijk en hij kan opeens weer vanalles erbij. Hij pakt nu zijn beentjes vast en gaat vanzelf staan als ik zijn handjes vast pak. Hij blaast steeds bellen Ligt de hele dag te gillen van plezier. Vanmiddag "komt een muisje" met hem gespeeld, hij lag helemaal in een deuk. Alida, hoe is het vandaag met Lars gegaan? Oek oek, gefeliciteerd met de 5 maandjes van Lars! Erica, hoe is het bij de tandarts gegaan? Rachel, ach gut arme Lindsey. Bianca, fijn dat alles goed is met Elia. Kan me voorstellen da je je dan toch zorgen maakt. En mt het drinken komt het ook helemaal goed. Oek oek, haha ja dat herken ik helemaal Veel plezier bij het kuuroord. Sabrina, hé gezelig dat je mee komt kletsen. Bibiche, Mijn nichtje sloeg altijd met haar handje op haar gezichtje als ze aan het drinken was...mss dat dit ook zoiets is van Elenora? Tigger, aaaah dikke knuff voor emma. leuk dat ze al een beetje mama zegt.
Ja, ik was lichtelijk vermoeid... Nu ook maarja.... Jelte kwam vanochtend om 04.45 Ja dat ben ik even niet meer gewend Hebben jullie het boek van babyplanet ook gehad? Menno ,jelte en ik gaan morgen even kijken in westzaan.
Vanavond was het weer drama hier in huis met Lars. Weer krijsen bah, weet echt niet wat het is hoor. Na de laatste fles is hij wel gaan slapen. Ik was er vanavond niet, maar papa heeft zich er prima mee gered. Heb nu knallende hoofdpijn, dus even ego. Sorry dames. Weekend is ook heel druk, dus ik kom maandag wel weer. Iedereen een fijn weekend. Groetjes Alida
Jeuh! Elia heeft de flesjes van 1500 én 1930 allebei leeg gedronken! \/ . Zal hij dan echt de balen hebben gehad van altijd maar diezelfde melksmaak? Ik meng nu de friso en de nutrilon maar even om alles op te krijgen, tot nog toe vindt hij het prima. Ga hem wakker maken voor zijn nachtflesje, hoop dat deze ook lekker leeg gaat. Truste!
goed gedaan Elia dan kan mama met een gerust hart gaan slapen Mijn verstandkies werd getrokken en ik ben al zo bang voor de tandarts ale: Verder is Tessa nog steeds huilerig, hopelijk helpt de peniciline snel (en/of komt ze uit het sprongetje). Het blijft een schatje hoor, gelukkig laat ze haar stralende glimlach tussendoor ook zien maar ze is gewoon heel erg uit haar doen. In mijn buurt, het liefst in de draagzak gaat het goed. Klets na het weekend echt wel weer gezellig mee hoor! Ben gewoon een beetje moe.
ha dames, sinds onze verbouwing zijn we op zaterdag van 9-13u open en vandaag moet ik werken. Ondertussen ben ik wel gesloopt na een week én gewoon werken en 's avonds en in het weekend dienst. En juist vannacht werd Emma om 4 uur met honger wakker.... zit dus een beetje als 'n zombie op de bank. Verder gaat alles goed hier hoor. Emma is weer heerlijk vrolijk. Probeer zoveel mogelijk de tips van de fysio op haar toe te passen, maar haar verkeerde houdingen zijn wel erg hardnekkig. Via marktplaats heb ik zo'n kussen besteld, hopelijk komt die vandaag binnen. Een opgerolde handdoek hielp niet. Gisteren kwam ik haar kamer binnen en ik zag haar niet in haar bed liggen.... was ze helemaal naar boven gekropen en een kwartslag gedraaid, ze lag dus zijdelings tegen de bovenkant aan @ tigger: ah, arme Emma. Wel lief dat ze alvast 'mama' aan het oefenen is @ erica: beterschap voor Tessa @ bianca: fijn dat Elia nu beter drinkt! @ alida: knuf voor lars @ chantalk: leuk zeg, dat je zo duidelijk merkt dat Luca na het sprongetje meer kan! Bij ons gaat het meer geleidelijk. @ bibichie: dat wrijven over het oor doet Emma ook wel eens tijdens het drinken. Misschien jeukt haar oor dan gewoon omdat tijdens het drinken haar oren warmer worden (meer bloedtoevoer), dat kan jeuken. Of heeft ze last van oorsmeer? @ rachel: is het al gelukt met een mutsje of zo? bivakmutsje of zo? Mijn zus haalde vroeger ook altijd plukken uit haar haar, toen ze 3 jaar was of zo, toen heeft mijn moeder haar wel gekortwiekt Maar het lijkt me wel vervelend, ik hoop dat je er snel iets op vindt
Hallo allemaal, Ook mijn kleine jongen kwam 2x vannacht om 03.40 en 04.45. Kind zit gewoon niet lekker in zijn vel ook, tandjes? Ik heb geen idee. Zal wel bij de leeftijd horen nietwaar? @Rachel: zielig voor Lyndsey, denk dat ze het gewoon niet doorheeft hoor. Een badmutsje zo'n ouderwetse, is dat niet iets voor haar? Maar misschien ligt dat wel helemaal niet lekker..... Succes ermee.
Heb het haar niet meer zien doen, misschien was het 1 malig. ff showen hoor ons gezinnetje: Wat lijkt ze toch op haar papa...(vind ik )
Jingels, is volgens mij echt de leeftijd hoor! Even doorheen bijten. Ah Rachel! wat een leuke foto! Hier doet Emma echt allemaal nieuwe dingen! Ze probeert zelfs te kruipen! Heb het op film, komt van het weekend wel een linkje van. Ga nu eerst even nieuwe foto's op de site plaatsen! Fijne dag allemaal!
@Rachel: wat een superleuke foto! En ja het is dat je het zelf zegt,maar ik vind haar echt op Jasper lijken, die wenkbrauwen en mond! Oogvorm heeft ze wel van jou, vind ik. @Tigger: ik vind het ook helemaal niet erg hoor, het is gewoon een fase. Hoe is het eigenlijk met Emma? Ik heb mijn babyboek gevonden op zolder ( lees: Menno had het zo goed opgeborgen, dat we het sinds Jelte zijn geboorte al niet konden vinden ....) En ik ben met het onvermijdelijke vergelijken begonnen.... hij heeft toch ook wel erg veel van mij hoor, ik schrok er gewoon van ...( gek nietwaar, ben toch zijn mama haha).
Jingels, zo was het ook niet bedoeld, hihi. Ik bedoelde meer als bevestiging dat ik het ook zo ervaar. In mijn nieuwe Bumbo: http://i16.photobucket.com/albums/b39/N ... G_6596.jpg Lekker knuffelen met papa: http://i16.photobucket.com/albums/b39/N ... G_6585.jpg Mijn 1e liga, lekker op gesabbeld. (liga 1e stap) http://i16.photobucket.com/albums/b39/N ... G_6599.jpg http://i16.photobucket.com/albums/b39/N ... G_6603.jpg
Oh Emmetje, ik hoop dat het kussen helpt. Schrik je ook als je je kelintje niet vind in bed... Erica knuffel voor Tessa... Hopelijk gaat het gauw beter. alida, hoe is het nu met Lars? Emma heeft ook een tijdje aan haar oor gefriemeld tijdens het drinken, helemaal rood was ie dan erna.. ;lol:
ik ga ff niet lezen, want zit nog steeds op vakantie, maar mijn "kleine" bink heeft gedraaid. Van zn rug naar buik...Yeah .. werd is tijd ..
Hoera voor Jorre! (nu Elia nog hihi, zijn er nog meer van die 'luie' baby's?) Rachel, gelukkig dat ze het niet meer doet. Zag wel een mutsje met klitteband bij de Prenatal vanmiddag. En ja hoor..... ook hier hangt het jasje van de Prenatal in de kast. Leuk donkerblauw houtje-touwtje, fantastisch! Alle meibaby's back to the '80-s hihi.
@rachel: leuke foto @emmetje: nee ze heeft geen oorsmeer misschien ook gewoon moeheid dat ze daarom haar oren wrijft @alidah: hier precies hetzelfde vandaag. Elenora heeft vanaf 7 uur 's ochtends tot 19 uur maar 3 keer 45 minuten geslapen dat ze heeft ze echt nog nooit gedaan. Veel huilen en mopperen, volgens mij tandjes die komen. Vandaag ben ik zowat hele dag op pad geweest met mijn broers en zussen naar Sixflags. Oh mijn god wat heb ik geschreeuwd in de Goliath dit is echt de allerergste achtbaan ooit. Hihi voelde me net weer een klein kind en daarna halloween avond dus het was schrikken continu. Kwam er ineens een man met een kettingzaag achter je aan