Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ik heb stiekum even gekeken op welke fora Simalex nog meer wat geschreven heeft en daar is meer informatie uit te halen vlgs mij ;)

2. simalex

simalex Bekend lid

;) zoals we hier in Friesland zeggen:

Nijskjirige hintsjes ;)

3. simalex

simalex Bekend lid

ja Emmetje, dat klopt :oops:, maar ik kan het dus ng steeds niet uitspreken... :-#

4. Niet meer actief

\:D/ :whistle: :c: :)

Met Joaquin gaat het overigens steeds beter...

@Simone :-# ;)

5. Niet meer actief

Hoi meiden,

Heb de laatste dagen wel mee gelezen, maar niet zoveel puf om te reageren.

Ik zag dat het met de meeste goed gaat. Fijn om te lezen.
    Oek oek; Gefeliciteerd! Jammer de uitslag, maar gelukkig konden ze wat voor je doen.

Onze wonder; Ik hoop dat joaquin snel opknapt.

Simalex; Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!

Hier gaat alles goed. vandaag weer sinds lange tijd baby gezwommen Dylan vond het geweldig dus volgende week maar weer. Dylan doet pogingen om te kruipen, maar dat wil niet zo lukken. Alhoewel ik hem wel steeds meer naar achteren zie gaan plv naar voren. hihi

Meiden sorry voor het ego stukje.

Liefs Nathasja

6. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    simalex: tja, ik werk in een kippenhok, dus dat ùs froulju nijskjirig binne dat wist ik wol ;)

7. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ow :thumup: =D> :whistle: \:D/
    Goed zo Joaquin.

Simone: Heb je een pb gestuurd :-# :thumup:

Groetjes Alida

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Tassie: Mooi dat Dylan het babyzwemmen weer geweldig vond.
    Vanavond na het douchen lag Lars ook op zijn buik en deed toen ook kruip bewegingen, maar ging wel gewoon naar voren. :) Vind het wel heel grappig lijken.

Meiden zijn altijd nieuwschierig he hihi :)

9. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Grappig he die kruip bewegingen. Hier wil het niet altijd echt lukken, en boos dat hij dan wordt haha!

Ik heb een hele stellage in huis gezet om mooie foto's te maken voor een kerstkaart maar hij wil vandaag niet meewerken.... Grrrrr Morgen maar weer proberen.

Fijn dat het met Joaquin wat beter gaat!

Ik heb onze knul nu in slaap... Zo die zie ik morgen weer terug haha, hopelijk in een wat betere bui. (Hij zal papa wel missen)

10. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Harmless: Ja Lars kan soms ook erg boos worden als het hem niet lukt. Net zo als bij het omrollen.

Hihi moet ik ook nog steeds doen, wil ook kerstkaarten versturen met een foto van Lars. Hoop dat het morgen beter gaat.

Lag Lars vanavond op zijn buik bij ons op bed ging ik even naar zijn kamertje om een doekje te pakken kom ik weer ligt hij op zijn rug. Heb ik het niet gezien.
    Maar ik draaide hem weer terug op zijn buik en hup deed hij het nog een keer. Wat ziet dat er leuk uit zeg.
    Nu nog van rug naar buik.

Groetjes

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier is van rug naar buik juist 'het makkelijkste'...... Gelukkig lukt de andere kant op ook al, alleen met iets meer 'aandringen'. Hier begint hij dan 3x aan voordat het 1x lukt. Maarja na een paar minuten ligt hij al aan de andere kant van de kamer. Kan hem elke keer gaan zoeken.

Ik hoop dat jullie kerstkaart makkelijker gaat. :D

12. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Nou Lars ligt op zijn buik van met zijn armen voor zich dus heeft daar geen last van met draaien. Maar van rug naar buik ligt zijn arm wel in de weg want hij legt zijn arm helemaal gestrekt opzij dus als hij draaid, draaid hij zich op zijn arm en dat gaat echt niet. Dus dat moet hij nog even doorhebben.

Ja ik moet nog even onze kerstmuts opzoeken want die wil ik hem opzetten. Maar dat moet nog allemaal even.
    Sturen jullie trouwens iedereen zo'n kaart of alleen de naaste familie en vrienden.

Hoop inderdaad dat het bij ons dan wat makkelijker gaat om de foto te maken.

Groetjes Alida

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Simone: allemachtig nu BRAND ik van nieuwsgierigheid...... ehm ehm ehm......

@Alida: wat goed dat Lars dat al kan!
    @OW: gelukkig gaat het de goede kant op

@Natasja: wat is Dylan vlot zeg, heb je een foto?

Wie was het ook alweer met die wegenwacht? Ik herken het... mijn ex had toen een draad uit de radio gesloopt en zo de uitlaat vast gezet.... toen was ik nog heel jong zeg maar......

@De rest: zwaai zwaai

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @emmetje: welke fora bezoekt simone nog meer dan :)

Elenora rolt nog echt niet hoor haha luilakje. Ze vindt het wel best zo volgens mij :)

Ik zat net weer in onze bevallingstopic te lezen, zo leuk om ff weer bij te lezen.

En ook deze topic ff vanaf het begin gelezen (niet alles natuurlijk) zo grappig om al die onzekerheden te lezen. Ik denk dat een tweede iig minder onzekerheden zal brengen.
    Weten jullie misschien of je ook de topics kan bewaren? Vind het wel leuk om na een aantal jaren weer te lezen nl.

Oh ja en ik had ineens weer de kriebels voor een tweede en dat terwijl ik er totaal niet eens aandacht. Maar het gaat nu zo goed en lijkt me zo heerlijk om een groot gezin te hebben :) ff op een roze wolk :D

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dames, dames dames wat is dat opeens met die nesteldrang zeg? (haha)

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Bibiche: Ja ik heb laatst ook het topic terug gelezen en ook de bevallingstopic. Heb ook de nod laatst nog gelezen. Vind het ook erg leuk om dit terug te lezen.
    Ben ook wel nieuwschierig of je dit kan bewaren.
    Dacht laatst ook na over een tweede alleen om het in werkelijkheid te brengen is bij ons nog niet aan de orde. Nog even wachten tot volgend jaar.

Groetjes Alida

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Het wordt weer koud Jingles :)

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ja, ik wil ook wel de forumbijdrages bewaren. "t is toch een soort dagboek van ons allemaal

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Bibiche: Heb je een pb gestuurd.

Emmetje: Ja het is zeker een dagboek voor ons allemaal.

Groetjes Alida

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    hahaha, mijn katoenen pyama ligt weer klaar ( proest)

Deel Deze Pagina