whahaha gaat lekker hieroo.... zullen we een wedstrijdje doen wie eerst of we gaan allemaal snel klussen zijn we allemaal tegelijk hopelijk dan... ik hobbel er wel achteraan.. was nu ook zo zo k ga proberen mijn ogen dicht te doen... zover als dat gaat, want er woont een zeehondje hier momenteel.. om het uur wakker... ah jah... knuffeltje geven speentje en hij slaapt weer een beetje verder.. arme schaap! Knuffel en sweet dreams!
Jingles: Met een katoenen pyama aan gaat het een beetje moeilijk hoor. Of doe je straks je pyama in de was met een onderbroek van je man Groetjes alida
Ik knip er gewoon een gat uit, ik bedoel het moet wel aangenaam warm blijven haha! knuffie voor je kereltje ow!
Ow: Haha een wedstrijdje, mag ik bedanken. Ik ga duimen wie het eerste is Hoop dat je een beetje slaap krijgt vanavond en dat het zeehondje snel beter is. Dames ik ga ook mijn bedje opzoeken moet morgen weer werken. Maar van 7-10 dus ben er morgen vrolijk weer. Groetjes Alida
Jingles: Dat is een goed idee, ik heb gewoon een nachtjapon met lange mouwen is ook erg makkelijk. Groetjes Alida
Ow: Ik werk in de zorg. Het is wel lekker ja. Maar het betekend wel dat ik volgende week 3 dagen moet werken en ook nog het weekend anders heb ik mijn uren niet. Het is ook elke week weer anders. Groetjes Alida
ow ok.. ja dat is dan weer minder niet waar... merk alweer dat onze Jingels weer in een melige bui is hahahaha.. ik ga nu echt! Sweet dreams dames. tot morgen avond!
truste allemaal, ik duik ook straks m'n bed in, lekker nachtponnetje aan en borstcompressen om ook dat warm te houden
jaaaaaaaaaaaaaaaa, toevallig heb ik nog een hele handige keukenschaar ( proest) nu ga ik, want mijn kolf roept mij, truste!
Hoi Dames Hier weer een rustig nachtje gehad. Moet nu zo werken, maar ben er lekker vroeg weer. Straks Lars uit zijn bedje halen, hij kijkt me dan zo verbaasd aan. Want hij krijgt dan direct zijn jas aan, want ik neem hem in de pyama mee en dan kleed oma hem aan. Vind het soms wel zielig want hij is een echte slaapkop. Maar ja het is niet anders. Lars wil straks ook wel kadootjes krijgen Tot straks dames Groetjes Alida
Goeiemorgen meiden! Ik vertrek nu naar Ridderkerk om m,n moeder te helpen verhuizen, zal vanavond bijlezen. @Simone ik weet het ik weet het Flauw haha zit iedereen hier nieuwsgierig te maken. Fijne dag allemaal!
hahaha Ik weet het ook al hoor Hier was Joaquin om 24 uur wakker en om 5 uur..en nu slaapt hij.. maar baal wel want nu ziet hij mij niet... als hij wakker wordt is mama weg Grrrrrrrrrrrrrrrr nah jah..... Tot vanavond!