OekOek: Veel plezier met zwemmen. Hoop dat ie het geweldig vindt. Lijkt mij namelijk wel geweldig. Chantalk: Hoe meer vaste voeding je geeft, hoe harder de ontlastig wordt. Dat is hier tenminste wel het geval. Als je denkt dat ie er erg veel last van heeft kun je eventueel ook roosvicee laxo (pruimensap) geven of door zijn flesje doen. Rachel: Vervelend dat sprongetje. Slecht eten en slapen hoort er wel echt bij, jammer genoeg. Bibiche: klinkt leuk bij Abba. Wat heb jij een slaapkopje zeg -even speentje duwen, mij meisje geeft zich nog niet neer...-
Yildou heeft maar een half uurtje geslaen, precies lang genoeg om boven en beneden alles even vlug aan kant te maken. Mijn Bv loopt op dit moment vrij snel terug heb ik het idee. Dinsdag bleef ze maar huilen na het voeden, dus heb ik haar maar een half flesje nutrilon achteraan gegeven. Maar omdat ik er nog niet 'aan toe ben' om de laatste BV met Yildou 'op te geven' ben ik sindsdien maar 2 x per dag aan het kolven. Met een bedroefend resultaat. Pas een TSR na 8 minuten... en meestal 20 ml max 40 ml gekolfd. Maar Yildou is zo wie zo wat uit haar hum geweest dinsdag. De hele dag huilen en niet willen slapen. Nu si ze ook wat verkouden en die tandjes willen maar niet doorbreken, terwijl ze wel duidelijk in vorming zijn... En gisteren was helemaal dramatisch, terwijl het papa-dag was... arme papa... Ze heeft gisteren in totaal 1 uur geslapen overdag... Terwijl ze wel goed eet en drinkt... : Nou ja, zal er wel bij horen. Straks nog maar eens een poging om haar te laten slapen... Ik zal eens even wat drinken pakken voor mezelf en koffie zetten voor manlief. Die komt strakjes thuis met de wekelijkse boodschappen... -knuffel voor iedereen-
Zo! hier zijn we weer! (nja, we zijn nu bij oma thuis, kan ik hier lekker mee-eten) Het babyzwemmen was erg leuk! Lars heeft heerlijk in het water om zich heen liggen kijken, en vond alles wel prima. Op een gegeven moment mocht je je baby helemaal onder water houden (en uiteraard ook weer omhoog doen ) zodat ze koppie onder gingen.. nou, dat vond ik maar niks, dus heb ik dat maar overgeslagen Lars was door alle indrukken vergeten dat het na de les eigenlijk al flesje-tijd was, en toen we thuiskwamen en ik zn flesje gaf, ging ie wat verveeld op het speentje kauwen en af en toe een slokje terwijl hij gewoonlijk zo gulzig is! Hij was nog helemaal aan het bijkomen. Nu ligt ie lekker te slapen...
tassie: hoe ging het vannacht met Dylan? Ik hoop beter dan gisteren Chantal78: *knuf* kan me voorstellen dat het moeilijk is ow: dat klinkt goed! ben benieuwd hoe je huidige baas reageert! Zou toch wel super zijn als het zo op te lossen is voor jullie. En fijn dat het weer beter gaat met joaquin bianca: lastig hoor, hoop dat Elia gauw went aan de creche assepoester: leuk jasje zeg! Erica: Tessa huilt nog steeds zo veel? Vermoeiend... Wordt nu wel eens tijd dat ze weer dat vrolijke meisje wordt he? bibiche: zooohey! wat een slaapkoppie. Heerlijk hoor! Rachel: het scheelt wel dat je weet dat het met het sprongetje te maken heeft, dan hoef je je niet zoveel zorgen te maken (voor zover dat mogelijk is) chantalk: geen idee, maar de tip van simone lijkt me goed! (roosvicee laxo) simone:vervelend hoor van je bv.. helemaal omdat je er nog niet aan toe bent om de bv op te geven (wat logisch is, vind het echt knap dat je het al zo lang doet) En arme papa.... niet zo gezellige papa-dag dus. Zo, dat was even mn krantje, nu even kopje thee... (btw: wat was het warm in het zwembad Je kreeg echt een klap ik je gezicht als je binnenkwam, en het water vond ik in verhouding dan weer koud )
OekOek: Wat een rust hier vanmidaag, lijkt wel of wij met zijn tweetjes zijn vandaag! Fijn dat ie het zwemmen zo lekker vond! Moet ik binnenkort toch ook maar eens met Yildou doen (gewoon recreatief). Erica: Hopenlijk wordt Tessa vlug weer wat vrolijker! Kan me voorstellen dat je daar soms heel moe van kan worden. Rachel: Wow, snachts 4 x! Kan me voorstellen dat je dan erg moe bent! Assepoester: Ik zie (met verbazing eigenlijk) dat Yildou zwaarder is dan Sabrina. En ik vond Yildou best een lichtgewicht vergelijking met al die kindjes rond de 7/8/9/10 kg! Leuk jasje trouwens. Ik had em ook gezien, maar papa keurde hem af. Nemo: Leuk dat je hier ook weer mee komt kletsen! Maar stel dat ik weer een pufcursus ga volgens wil ik dit keer een echte! Niet meer naar juf Ita hoor! Daar krijg ik Alexander trouwens met geen 10 paarden weer naar toe denk ik! Misschien yoga? Vervelend van die uitslag. Ik ben hier ook wel vrij wasserig voordat ik Yildou nieuwe kleren aantrek hoor! - nou tis weer douchetijd voor Yildou, daarna GTST en de Lama's - Alvast tot morgen meiden
Benne ik weer. Simone, dank je voor je advies. Papa heef Luca een beetje geholpen met de thermometer. De harde ontlasting is eruit. Vanavond kwam er ook nog een luier zachte ontlasting uit...dus denk dat het nu wel weer wat beter gaan. Oek oek, hihi dat koppie onder vond ik de eerste keer ook eng. Nu lukt het me ook niet iedere keer. Je moet eerst de aandacht van je kindje hebben voor je onder water gaat..tja en Luca vindt alles interessant in het zwembad behalve mama Bibiche wat een slaapkopje zullen we een beetje delen? Elenora een beetje minder en Luca een beetje meer. Leuk dat ABBA zo geslaagd was. Heerlijk weer zo'n avondje lekker los Bianca, vervelend dat Elia het niet naar zijn zin heeft op het kdv. Hoop dat hij er snel een beetje aan gewend raakt. Nemo, zielig heh? Hoop dat het snel over is. Rachel, Ik hoop voor je dat Lindsey vannacht wat beter slaapt. Manlief heeft nachtdienst dit weekend Ik hoop maar dat Luca doorslaapt, want als hij een paar keer wakker wordt duurt de nacht zo lang. Ik lig dan de halve nacht wakkker. Normaal kruip ik dan lekker tegen manlief aan maar ja gaat zo moeilijk als hij er niet is Morgen gaat het geboortebord weer terug naar mijn broer Brrrr weer zo'n aflsuiting bah vind er helemaal niks aan. Het naambordje heb ik er vanaf gehaald. Deze wil ik toch graag bewaren. Vrienden van mijn broer willen het bord nu graag hebben, moest er niet aan denken dat ze "Luca" zouden over verven en er een andere naam op zetten Ik weet niet wat dat is met me. De laatste tijd denk ik heel vaak aan de zwangerschap en bevalling. Dan mis ik dat weer heel erg. Ik vind het heerlijk nu met mijn klein ventje, maar dat heerlijk getrappel in mijn buik mis ik soms heel erg. Och ja zal er wel bij horen...gaat wel weer over.
Hihi, de pappa keurde mijn jasje (knalroze van Frendz) af en kwam hier mee aanlopen. Ik mocht dan weer de muts en sjaal uitzoeken, heb ik toch mijn roze Hij komt trouwens van de V&D, Nijntje-jas. Weet zo niet meer wie het vroeg, Bibiche dacht ik. Toch gek, Sabrina en Yildou zijn de oudste maar ook de lichtste :-k De groeicurve staat op: http://home.wanadoo.nl/aafkejongsma/statistieken.htm
Meiden, op de lounge staat het slechte nieuws dat Lieselotje (was zwanger van 2-ling) na het verliezen van haar 2 kindjes ook zelf is overleden. Zag dat sommigen hadden gereageerd op het overlijden van haar kindjes dus vandaar dat ik het ff meld.
Jemig, het is echt nooit in me opgekomen dat je aan zwanger zijn zou kunnen overlijden. Het ene moment ben je blij omdat je een tweeling krijgt, en het andere moment ben je alles kwijt, je beide kindjes en je vrouw. Onvoorstelbaar, zulk verdriet...
Huh hoe kan dat dan ? Ze werd toch in slaap gehouden ? Nou ik zal eens lezen daar. Vreselijk zeg. Blijf je als man achter, moet je je 2 kinderen en je vrouw wegbrengen
brrrrrrr....... ben de hele avond al emotioneel, maar dit is echt een vreselijk bericht...brok in m'n keel. Als ik niet uitkijk barst ik in huilen uit en weet niet of ik dan vanavond nog weer ophoud moet echt even met m'n gedachten bij vrolijker dingen brengen.... tot morgen
Jeetje wat vreselijk. Eerst je kindjes en dan je vrouw...kan me niet voorstellen hoe kapot die man nu moet zijn. Brrrr echt te erg
bah wat vreselijk. Mijn dag begint al goed...zit al met tranen achter de computer. Arme man. Eerst zijn kindjes en nu ook nog zijn vrouw.
Wat zijn sommige dingen toch oneerlijk. Jasper zei het ook al wat moet die man kapot zijn van binnen... Brrr
ff snel tussendoor .. het is niets vergeleken met wat er met Lieselotje1980 is gebeurd. Echt vreselijk, wat zal die man kapot zijn. Jørre heeft nu dus ook de waterpokken. We blijven dus nog maar wat langer in NL want we willen niet met een ziek kind 8 uur in de auto.