Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Erica, als ze tandjes krijgen dan hebben ze geen koorts. Wanneer ze koorts hebben is er iets anders aan de hand.
    Ik zou ook gewoon ff langs de ha gaan. Al is het maar voor je eigen geruststelling.

Rachel, suc6 bij het cb.
    Hier regent het ook keihard. Brrrr geen weer om naar buiten te gaan.

Ow, Hier was het vannacht ook weer feest :rolleyes: Ik lag om half 11 in bed en rond 12 uur (lag ik net in een diepe slaap) werd Luca weer wakker. Nou ja speentje en weer verder slapen. om 2 uur (natuurlijk weer net in diepe slaap) wordt Luca wéér wakker :( Weer een speentje :rolleyes: En vanmorgen om kwart over 6 lag hij te vechten met een knuffel :rolleyes: de grootste lol had hij.
    Gelukkig heeft hij bij mij in bed nog geslapen tot half 8.
    En nu ligt hij te schreeuwen (heeft zijn stem ontdekt) in de box en papa probeert boven te slapen :)

Zo snel nog wat spulletjes pakken en dan gaan zwemmen.
    Tot strakjes!

2. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ erica: ik ken dat gevoel hoor, een afspraak maken met de HA en dan van die vage klachten.. en dan 'bang' zijn dat het weer over is als je er eenmaal bent. Ik ben in m'n jeugd 1 keer naar de HA geweest (m'n moeder had dat geregeld) omdat ik de hele nacht had lopen spoken vanwege een zeurderig gevoel in m'n arm. Eenmaal bij de HA was het allang weer over :D Dan wordt het natuurlijk op vermoeidheid oid gegooid.
    Maar je kent je kind zelf het beste, dus doe wat je gevoel je ingeeft.
    Je kan altijd wel tandjes de schuld geven, maar dat kan ook een enorme valkuil zijn!

@ chantalk: vreselijk irritant vind ik dat soort apothekers, kon me daar tijdens m'n studie ook al enorm aan ergeren. Ik vind dat de apotheker onderdeel is van het apotheekteam en juist het voortouw moet nemen bij dit soort werkzaamheden. Dat motiveert toch veel meer.

@ onzewonder: ah, een dametje met een eigen willetje :D Volgend een leidster van het KDV is dat echt meisjes-eigen: die weten precies wat ze willen en de jongetjes vinden het eerder allemaal wel best :)

Ik moet vanmiddag weer met Emma naar de manueel therapeut, zie er enorm tegenop! Morgen komt dan weer de fysio bij ons thuis langs. Ik weet nu al dat ze bij beide verschrikkelijk gaat huilen. Ik heb het idee dat ze sinds die eerste behandeling bij de manueel therapeut eerder last heeft bij het aankleden en ze is ook huileriger na het drinken aan de borst, alsof ze die liggende houding minder lang volhoudt, zeker als ze moe is.

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen allemaal.

Alles goed met alle moeders, vaders en kindjes?
    Hier wel.
    Ben zelf alleen beetje depri de laatste tijd. Zal wel door het weer komen ofzo.
    Denk steeds weer aan mn zwangerschap en vind het heel erg dat ik er niet genoeg van genoten heb. Toen ik zwanger was, was ik gewoon zwanger, zonder verder heel vaak te beseffen dat er een ontzettend lief jongetje in mn buik zat (yep, komen de tranen weer :rolleyes: )
    Ben zo labiel de laatste tijd!
    En dan nog het feit dat ik de hele dag thuiszit. Ik heb er zelf voor gekozen, en wil ook echt 24/7 bij Lars zijn, maar soms kan ik er gewoon niet meer tegen om alleen maar thuis te zitten, en wil ik heel graag weer nieuwe dingen leren (school bijv. of een uitdagende baan) maar als ik daar aan denk dat moet ik weer huilen omdat ik bij Lars wil zijn, en er niet aan wil denken om niet ieder moment er voor hem te kunnen zijn......
    Ja, zoals jullie al lezen: een behoorlijk warboeltje in mn hoofd ;)
    Zal wel door de ongesteldheid komen :evil:

Maar ik lees al jullie verhalen wel mee hoor, maar dus niet altijd zin om te reageren.. sorry.

In betere tijden reageer ik weer volop ;)

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mogguh,

Hier ook een gebroken nacht, en ook voor Jelte zijn doen huilerig voor het slapen gaan. Geen idee waar het aan ligt.
    Over liggen gesproken, daar heeft hij tabak van, hij wil alleen maar zitten en zichzelf optrekken.
    Vannacht was het 02.30, 05.30 06.30 07.15 huilen en Jelte in bed genomen, troostslokje en kletsen. Om 08.15 eruit om 09.30 naar bed en echt hartverscheurend huilen. Zo ken ik hem helemaal niet ,ik naar boven, dikke tranen. Heb ik hem eruit gehaald, op bed gaan liggen met hem, klein slokje, echt dinken wilde hij niet en jaar hoor, meneer begint zich weer op te drukken naar zitstand.
    En op een gegeven moment heeft hij dan zulke rode wangen, kind je moet nu echt gaan slapen.
    Ik heb hem op bed gelegd, nog 3 minuutjes beetje dreinen en nu dus vertrokken.
    Pffff :D:D:D Ik ben gewoon niets gewend met hem en dan dit... gisteren begon het opeens, geen idee wat het is,in ieder geval maakt ook niet uit, we komen er wel weer over heen :D

@Emmetje: succes met de therapeut. Ik ben even vergeten of je ook al bij een osteopaat bent geweest? Ik heb Menno er 3 weken geleden naar toe gestuurd voor zijn nek en rug. Woensdag a.s. krijgt hij de 3e behandeling, hij heeft er heel veel baat bij. Ook voor babies met voorkeurshoudingen, skelet,spier en peesaandoeningen schijnen ze heel veel te kunnen doen.

@Erica: ik begrijp je heel goed hoor, het is soms gewoon zo moeilijk. Inderdaad naar je gevoel luisteren, meer kan je niet doen.

@Rachel: ben benieuwd hoe het bij het CB gaat, laat je het even weten?

@OW: Jelte heeft ook toen 'ie rond de 3 maanden was 3 weken hele dunne groene zurige poep gehad, ik heb er toen niets mee gedaan, wel goed in de gaten gehouden uiteraard. Hopelijk komt Joaquin nu snel uit de lappenmand want uh hij moet wel op krachten zijn om de volgende sprong in te gaan ,nietwaar :)

@Chantal: welke dagen werk jij ook al weer? Zijn jullie nog aangesloten bij een bepaald keten/formule?

@Oekoek: dat is helemaal niet vreemd dat je het zo ervaart! Je hebt met Lars ook al zoveel meegemaakt, en de periode dat hij in je buik zat, was alles nog bij het oude zeg maar, en nu opeens is alles anders.
    Ik heb het ook wel eens, dan sta ik voor de spiegel en kijk naar mijn (flubber) buik en dan gaan mijn gedachten ook alle kanten op. Die zwangerschap was eigenlijk zo vanzelfsprekend en nu mis je dat gevoel.
    Probeer van Lars te genieten en misschien een doel voor jezelf stellen, laten we zeggen rond Lars zijn 1e verjaardag? Dat je dan bijvoorbeeld eens gaat kijken voor scholing of een baan, en jaag jezelf vooral niet op.
    Probeer vooruit te kijken, want gisteren komt nooit meer terug!
    Kom op hoor, je doet het prima!

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie. Zie ik net dat er inderdaad een "gaatje" in het tandvlees zit dus eerste tandje lijkt echt in aantocht. Nou ja ik hoef pas om 15.00 naar de ha dus wacht nog even met afzeggen. Die koorts steeds in de namiddag en avond en het snelle ademen wat ze steeds doet komt niet van de tandjes.
    Zal wel zo even bij de apotheek vragen of ze wat hebben tegen de pijn van doorkomende tandjes.

@Ow lachen he dat je nichtje dan wel eet. Je zus allang blij dat ze iets binnen heeft natuurlijk. Gaat het verder wel een beetje met het haar? Ik heb net even een sapje geprobeerd maar [-(
    @Emmetje succes bij de therapeut. Ja als je al weet dat het onrust geeft dan ga je er tegenop zien he. Moeilijk dat die kleintjes niks kunnen aangeven he.
    @Oekoek rustig aan doen hoor meid. Ja met zo een bui zit het eer niet mee he. Heel herkenbaar met mooi weer kan je dan even naar buiten en dat verzet soms je zinnen. Met dit weer blijf je helemaal zo hangen in de depri bui.
    @Jingels ook een gebroken nachtje achter de rug. Steken die mei baby's elkaar aan hier of zo. Hopelijk zit hij vandaag weer goed in zijn velletje.

He boven onze berichtjes bij de geplaatste tijd staat nog steeds de zomertijd.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zijn we weer! Lindsey is 3x opgemeten want ze geloofde niet dat ze zo gegroeit was. Ik heb nu de langste meiden baby uit Cuijk :p Ze is de langste van 121 kindjes hihi.

Ze is 71,5 cm lang, weegt 8315 gram en haar hoofdomtrek is 43 cm.

Even de lijst erbij halen en dan bijlezen.

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ 35,2 w ~ 2635 gr, 47 cm ~ (22 okt) 6920 gr ~ 64 cm
    12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ 38,3 w ~ 2840 gr, 47 cm ~ (25 okt) 6690 gr ~ 65,5 cm
    24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ 38 w ~ 3320 gr, 51 cm ~ (29 okt) 8315gr ~ 71,5 cm
    30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ 38.3 w ~ 2880 gr, 50 cm ~ (23 mei) 6320 gr ~ 62cm
    2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ 38,5 w ~ 2996 gr, 45 cm ~ (9 okt) 7120 gr ~ 65 cm
    2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (32) ~ 39.5 w ~ 2990 gr, 49 cm ~ (13 sept.) 6300 gr ~ 62 cm
    3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ 38.2 w ~ 3525 gr, 51 cm ~ (10 okt) 7500 gr ~ 64,5 cm
    8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ 39,6 w ~ 4120 gr, 54 cm ~ (3 sept) 7390 gr ~ 68 cm
    8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ 39,5 w ~ 3442 gr, 53 cm ~ (4 sept) 8220 gr ~ 69 cm
    8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ 38 w ~ 3000 gr, 48 cm ~ (1 juni) 3840 gr ~ ... cm
    11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ 38,4 w ~ 3605 gr, 54 cm ~ (18 sept) 8230gr ~ 69cm
    13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na 38,3 w ~ 3160 gr, 47 cm ~ (28 sep.) 6420 gr ~ 62 cm
    14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ 40,6 w ~ 4620 gr, 54 cm ~ (11 okt) 10.1 kilo ~ 69 cm
    14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (34) ~ 41,4 w ~ 3960 gr, 50 cm ~ (27 sept) 7795gr ~ 67 cm
    16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ 39,6 w ~ 3115 gr, 50 cm ~ (8 oktober) 7500 gram ~ 64 cm
    16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (24) ~ 38,3 w ~ 3010 gr, 48 cm ~ (23 okt) 7575 gr ~ 66cm
    19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ 40 w ~ 3960 gr, 51 cm ~ (24 sept) 7190 gr ~ 62 cm
    23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ 39,2 w ~ 3290 gr, ... cm ~ (8 okt) 7260 gr ~ 63 cm
    25 mei 07 ~ Luca Albertus Johannes ~ Chantalk (25) ~ 39,3 w ~ 3332 gr, 50 cm ~ (27 sept.) 8020 gr ~ ? cm
    31 mei 07 ~ Toon ~ Harmless (28 ) ~ 40,2 w ~ 3335 gr, 52 cm ~ (27 sept.) 6815 gr ~ 63 cm
    9 juni 2007 ~ Joaquin ~ Onze wonder (24) ~ 41,3w ~ 3780 gr, 53 cm ~ (18 sept) 6950 gr ~ 63 cm

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Jingels jeetje een echte gebroken nacht. Kan me voorstellen dat het even wennen is vooral omdat Jelte zo makkelijk is. Hoop dat hij snel weer zichzelf is.

@Erica ik hoop dat Tessa snel haar tandje heeft en dan van de pijn af is, arm meisje.

@oekoek ik herken het ook! Bij een 2e zal ik er heel anders mee omgaan denk ik. Sterkte en knuf!

9. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Oek oek, ik snap precies wat je bedoelt over je zwangerschap. Toen ik nog zwanger was vond ik het echt verschrikkelijk. Die zware buik, dat geschop zodat ik amper kon zitten, lopen niet meer dan 200 meter. :rolleyes: Kon niets vinden wat nou leuk was aan zwanger zijn. En nu....... ik heb zo'n spijt dat ik niet meer bewust heb kunnen genieten van dat geschop. Het was toch mijn mannetje die dat deed! Geen striempje te vinden, iedereen vroeg of ik foto's maakte,maar nee ik niet, die rotbuik hoefde ik geen foto's van. Nu ben ik blij dat mijn vader eens stiekum een foto heeft genomen tijdens een barbeque. Tjee wat een buik was dat!
    Achteraf had ik zoveel meer willen genieten. :(
    Een tweede moet ik echt nog niet aan denken, juist doordat ik de hele zwangerschap als 'vervelend' heb ervaren m.n. door al die blaasontstekingen. Wéér die zware buik, niet kunnen lopen, bukken etc bleh. Maar aan de andere kant.......... ik zou zo graag opnieuw zwanger zijn om er wel bewust van te genieten. :oops:
    Iedereen die toen zei; geniet ervan het is heel byzonder. ZE HEBBEN ZOOOOO GELIJK!

Hou je taai meid!

10. Niet meer actief

@Oek Oek... begrijp helemaal wat je bedoeld... zit er zelf ook nog mee te tobben dus kan je ook niet echt advies geven sorry :oops: maar je weet mij te vinden he meid!

@jingels.. uhh zware nacht hahahahahaha.... pfff dammzz nou hier gelukkig maar 1 x... poepluier en dan wil hij ook gelijk wat te bikken hebben nah... hahahaha echt papa ;) zodra de doppies los zijn gelijk willen eten... geen moment van rust in zijn kontje... ;)

@Erica... zomertijd klopt wordt nog aan gewerkt.. zijn niet super sonisch snel hahaha... en hou het wel in de gaten met je meissie he...

@Lindsay.. uhhh HOE GROOT!? hahahahahaha POKON :)

Zooo hier alles al gedaan 3 wasjes, aardappels geschild alles gepoetst het nu wachten op kleine man totdat hij weer wakker wordt dan kan ik weer met blokken gooien hiero.. o nee Joaquin moet dat doen :)

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Oja dit word ons nieuwe schema, gekregen van het CB:

Voedingsschema Lindsey:

07.00 - 08.00 Fles 180 ml water 3 schepjes similac

09.00 - 10.00 Fruithapje 1/2 potje (of vers)

11.00 fles 90 ml water 1 1/2 schepje similac

13.00 - 14.00 Diksap met eventueel liga

15.00 fles 180 ml water en 3 schepjes similac

17.00 - 18.00 groentehap heel potje (of vers)

20.00 papfles 180 ml water 3 schepjes similac + 2 schepjes nutrix

(bij similac is 1 schep 60 ml bij andere voedingen 30, vandaar 3 scheppen i.p.v 6)

12. Niet meer actief

dat is een mooi schema... maar weet je wat het is... Joaquin red het niet om tot 8 uur wakker te blijven hahaha... om half zeven begint hij al te miepen... en dan ga ik vaak met hem maar in bad of onder de douche is hij nog meer moe...en dan heb ik toch weer even tijd gerekt.. en uiteindelijk doet hij dat zelf want hij weigert aangekleed te worden dan.. doen we zon 15 a 20 min over dan grrr driftkikkertje... en dan krijgt hij de fles rond kwart over zeven zeg maar... maar door slapen ho maar hahahahaha.... ah ja komen we ook wel weer overheen ;)

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Lindsey begon ook om 18.30 al die wilde dan perse de fles. Nu leg ik haar na het groentehapje op bed en dan slaapt ze. Dan maak ik haar rond 19.45 wakker, flesje geven lekker knuffelen en dan ligt ze er rond 20.15 weer in en slaapt ze door.

Vind wel fijner want s'avonds als er visite komt lag ze altijd al te slapen en nu is ze er dan toch even bij.

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    -dubbel-

15. Niet meer actief

Ja dat is natuurlijk ook een idee... maar hier krijgt hij nog geen groente hap.... wil het wel langzaam maar zeker echt gaan introduceren, af en toe weleens gedaan maar daar houdt het dan ook wel mee op.

HOERA HOERA HOERA :whistle: berichtje van mijn zus ontvangen KLEINE NIKKIE MAG NAAR HUIS!

16. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Da's goed nieuws OW Gefeliciteerd! \:D/

Wij gaan volgend weekend beginnen met de introductie van de groentehap. Elia kijkt ons nu zo ongeveer alles uit de mond als we zitten te eten,dus het wordt tijd geloof ik. :) We wachten tot het weekend zodat we saampjes kunnen lachen om zijn koppie en natuurlijk om met de filmcamera klaar te staan hihi :D

Ga zo maar weer eens beginnen aan een nieuwe crechedag. Hoop dat Elia zich iets beter gaat vermaken vandaag. Gelukkig slaapt hij nu al vanaf 11.00 dus kan hij in ieder geval uitgerust mee.

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Gelukkig dat ze naar huis mag OW!

Bianca ik hoop dat het vandaag wat beter gaat. Succes ermee!

18. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @rachel: hhi nu al lange benen, fotomodel in wording :)
    @ow: oh wat fijn dat Nikki naar huis mag
    Ooit gaat de kleine wel doorslapen! Elenora moet en zou ook om 19 uur de fles hebben want die is helemaal op rond die tijd. Heerlijk tegenwoordig valt ze weer in slaap tijdens de fles zo schattig om te zien
    Ze werd vannacht om 5.30 uur al wakker voor de fles maar ik had gelezen dat als het wintertijd is dat de kinderen ook moeten wennen eraan en dat het 1-3 nachten kon duren.
    @bianca: hoe gaat het met de kleine nu op kdv?
    @erica; ik heb dat niet dat ik het moeilijk vind om naar de arts te gaan. Ik denk dat moedergevoel altijd wel gelijk is en dat als je het niet vertrouwd gewoon gaan. Mijn ha zegt dat ook iig dat ze altijd naar moeders luisterd omdat zij het wel beter weten en hun kind goed kennen. Nu kan het inderdaad tandjes zijn maar ze heeft toch ook oorontsteking gehad, vraag gewoon om het nog na te kijken misschien is het niet verholpen of zo.
    @oekoek: meid ik heb precies hetzelfde hoor. Ik zit ook thuis maar ik ben nu wel op zoek naar 1-2 dagen werken ernaast. Ik weet dat als ik ga beginnen dat ik alleen maar ga huilen omdat ik mijn kind achterlaat maar ik wil ernaast ook mijn eigen geld verdienen en een sociale leven hebben. Elenora gaat dan 1 dag naar kdv (als er ergens plaats is) en 1 dag om en om naar de oma's. Ik probeer werk te vinden dat niet ver weg is zodat ik vroeg thuis kan zijn. Ik heb altijd gezegd dat ik de eerste 6 maanden thuis wil zijn, nou dat heb ik dus gedaan.

Het is zo vermoeiend he wat is nou het beste maar ik denk dat je ook aan jezelf moet denken en niet alleen aan Lars. jij hebt ook recht op een eigen leven naast hem. Je kan ook werk zoeken in de avond uren (voor mij niet gezellig anders zie ik mijn man niet) of weekenden of gewoon alleen ochtenden of middagen en kan je het daarna altijd opbouwen naar meer.

Ik wou dat ik ook meer had genoten van mijn zwangerschap maar vanaf week 12 of zo zoveel rugklachten, kon echt niks meer dus daar genoot ik niet. Maar ik genoot wel van de heerlijke schopjes, hik, de echo's en bezoek aan VK om haar hartje te horen. Oh tranen :cry: :) Maar ik heb gelukkig wel elke maand foto van mijn buik gemaakt.

Nou meiden ik ga ff wat doen want ben net 1 uur wakker :oops: manlief is vrij en die heeft 2de fles gegeven. We gaan zo met zijn drietjes zwemmen. Ik ken een zwembad waar het water altijd wel lekker warm is, zelfs warmer dan bij babyzwemmen.

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

sow kletskousen :confused: :)

Emmetje, suc6 vanmiddag en morgen.
    Ja och ja die apo's bij ons [-( De hele toko draait dankzij ons ass. maar denk je dat we daar ooit ook maar iets voor krijgen (een bosje bloemen of iets anders klein als blijk van dank)?
    De 1ste apo is nooit aanwezig :rolleyes: en de 2de werkt part-time dus is er ook niet elke dag. En dan komt werkelijk alles op ons neer.

Oek oek, oh heel herkenbaar meid. Ik neem het mezelf ook heel erg kwalijk dat ik niet meer heb genoten. De reden waarom kan/wil ik niet zeggen, maar ik heb niet optimaal genoten en dat terwijl ik de perfecte zwangerschap heb gehad.
    En die tranen....och die komen hier nog zo vaak. Als ik ook maar even terug denk aan de zwangerschap en bevalling dan begin ik weer hoor.
    Geniet nu lekker van je mannetje en wie weet kun je over een tijdje Lars een beetje meer loslaten en dan bijv 2 daagjes gaan werken.
    *knuff*

Jingels, ook een lekkere nacht gehad....heerlijk heh zo'n nachtje ongebroken doorslapen :) ;)
    Luca was gisteravond ook helemaal van slag. Ik heb zelfs weer met hem door de kamer moeten lopen :confused: dat was ik echt al helemaal niet meer gewend van hem. Maar idd daar komen we ook weer doorheen.

Ik werk de dinsdag morgen, woensdag de hele dag en vrijdag de hele dag. Wij zijn aangesloten bij Escura, maar euh hoe zeg je dat...de apotheek is wel nog van de apotheker. (ja sorry weet ff niet meer hoe je dat zegt :oops: , pffff mijn hersenen werken nog niet hoe het moet hoor)

Rachel, grote meid al, ze doet het hartstikke goed :thumup:

Ow, jaja en dan hier zeggen dat Joaquin met de blokken gooit heh? ;)
    Wat fijn dat je nichtje naar huis mag. Wat een opluchting voor je zus.

Bianca, hihi leuk is dat als ze je eten uit je mond kijken. Als Luca op mijn schoot zit en ik een broodje eet, trekt hij het zo uit mijn handen en propt het in zijn mondje :) Of als ik wat drink gaat zijn mondje ook al heel wijd open. :eek:
    Suc 6 vandaag. Hoop dat het wat beter gaat vandaag.

Bibiche, veel plezier met zwemmen.

Het babyzwemmen was vandaag weer geweldig.
    Luca heet genoten. Ze moetsen onder water. De juf duwde ze onder en dan moesten ze naar mama zwemmen en mama moet ze opvangen. Luca deed het perfect. Het zou echt een hele mooie onderwaterfoto zijn geweest (jammer dat die er niet was). Hij kreeg een applausje van de juf :D
    Het is nu stil boven dus ik denk dat hij eindelijk slaapt....dus mama snel opruimen en gaan poetsen.
    Maar eerst even mijn poetshulp wakker gaan maken :)

20. simalex

simalex Bekend lid

Rachel: Zo ziet ons schema er ongeveer uit:

7.45 - 8.45 u: BV
    8.45 - 10.30 u: weer in bed, daarna pas aankleden
    11.00 u: fruithapje met liga erdoor
    11.45 u: FV (200 cc)
    rond 12.30 - 14.30 u: weer in bed
    15.00 u: koekje (bambix)
    15.45 u: FV (200 cc)
    rond 17.00 - 18.00 u: even slapen
    18.00 u: warm eten (aard+groente) + danoontje start
    19.00 u: in bad/douche
    20.00 u: Papfles (200 cc), GTST kijken ;) en dan naar bed

Ik bied altijd 200 cc aan, meestal laat ze 's avonds 50 cc van de papfles staan... Ik zie trouwens bij iedereen dat de kindjes diksap drinken? Nou Yildou lust dat echt niet. Die wordt heel enthausiast als ze de fles ziet, maar als er vervolgens (koude) diksap in blijkt te zitten blieft mevrouwe het niet. Welk merk (en smaak) hebben jullie? Of maken jullie het ook een beetje warm?
    Wat is Lindsey trouwens een reusje zeg! Kom ik aan met mijn kaboutertje...

Bibiche: Veel plezier met babyzwemmen!

Bianca: Succes met de cheche dag! Hij heeft al een beetje in het voor geslapen gelukkig ;)

OW: Wat superfijn dat Nikkie naar huis mag!

Erica: Dus het tandje komt echt door. Ik dacht trouwens dat kindjes daar ook verhoging (kwijlen, rode wangen, kauwen, spuitluiers en luieruitslag) van konden krijgen? Hoe was het bij de HA? Yildou krijgt trouwens elke keer chamodent drupjes (VSM) als ze veel aan het kauwen en huilen is. Er schijnt ook detinox te zijn, dat kun je op het tandvlees smeren.

Jingels: Wow, wat een nacht meid! Hopenlijk kun je vanacht weer een beetje bijslapen! Jelte loopt trouwens wel tegen 6 maanden aan, dus hij zou best alvast met het sprongetje begonnen zijn. Spannend dat je bijna met de rapley kunt beginnen of niet? Wij geven hier meestal gepureerde prak, maar soms mag ze ook oefenen met grote stukken (boontjes, banaan, koekje, broodkorst).

OekOek: Sterkte meid! Ik kan me goed voorstellen dat je het zwangerzijn enorm kan missen, vooral door de heftige start die jullie hebben meegemaakt. Hier voelde dat ook wel een beetje hetzelfde. Misschien dat je als Lars weer een beetje ouder is, er wel aan toe bent om een dag/ of meer dagen weer aan het werk te gaan of te leren. Ik merk, dat nu Yildou wat ouder (en minder kwetsbaar in mijn ogen) ik er minder moeite mee heb dat ze naar een oppas moet.
    Je kunt natuurlijk altijd hier komen om alleen maar je gezoel te delen, je hoeft natuurlijk geen hele kranten te schrijven (toch dames ;)?)

Emmetje: Succes bij de therapie!

Yildou lijkt echt last te hebben van verlatingsangst. Ze kan zich moeilijk zelf in de box vermaken, behalve wanneer wij in de buurt zijn. Maar ze vind het wel heerlijk om lekker naast je op de bank te hangen met een rammelaartje of zo. Daarom kost het haar misschien ook zoveel moeite om overdag in slaap te vallen. Bang om alleen te zijn denk ik. Maar vandaag gaat het al weer een stuk beter dan gisteren.

Deel Deze Pagina